Mikä on upeinta

Anonyymi-ap

Mitä sinulle on koskaan tapahtunut?

70

838

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapset.

      • Totta kai lapset. Mutta kun niitä ei oo, niin sanoisin nää kasvatustieteen perusopinnot, jotka nyt kesän aikana suoritin. Millään koiralla ei lapsia korvaa, vaikka ihan kivoja ovatkin, niin eivät koskaan kehity tietyn pisteen yli. Ja mua kun oikeestaan kiinnostaa enemmänkin sen pisteen jälkeen tapahtuva kehitys. En mitään keppiä jaksa loppuelämääni heitellä, vaan pitää olla enemmän sisältöä.


    • Anonyymi

      Se kun tehosekoittimen Otto sanoi mua kauniiksi.

    • Anonyymi

      Palsta ❤️

      Entinen Eivor

      • Anonyymi

        Toivottavasti tarkoitat palstalta löytynyttä rakkauttasi etkä pelkästään rakkauttasi palstaa kohtaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tarkoitat palstalta löytynyttä rakkauttasi etkä pelkästään rakkauttasi palstaa kohtaan :)

        Rakkaus palstaa kohtaan on tosi rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus palstaa kohtaan on tosi rakkautta.

        😁 ehkäpä tosiaankin


    • Rakastuin todella ensimmäisen kerran. Olin pääpyörällä onnessani noin kolme viikkoa. Sitten sain pakit, mutta pää oli pyörällä monta viikkoa, joten se jäi mahtavammaksi kokemukseksi ikinä. Seuraavalla kerralla rakastumisen tunne kesti paljon pitempään, mutta se ensirakkaus oli huumaavin, vaikka tunteisiin ei vastattukaan.

      • Ai säkin oot rakastunut ja vielä kahteen kertaan. Se on hieno juttu. Miltä se muuten tuntuu? Mulla kun ei oo mitään kokemusta.


      • JeroP kirjoitti:

        Ai säkin oot rakastunut ja vielä kahteen kertaan. Se on hieno juttu. Miltä se muuten tuntuu? Mulla kun ei oo mitään kokemusta.

        JeroP: "Ai säkin oot rakastunut ja vielä kahteen kertaan. Se on hieno juttu. Miltä se muuten tuntuu? Mulla kun ei oo mitään kokemusta."

        Rakastumisen sattuessa on hirvittävän onnellinen ja elämässä on ihmeellinen olento, jota tuntee rakastavansa. Kun saa olla häntä lähellä niin on tosi iloinen. Elämä säkenöi. Liikennevaloissa tuntuu siltä, että jalat eivät ole ollenkaan suojatiellä vaan jossain kepeästi korkeammalla, jalat on kuin ilmassa. Valitettavasti se rakastumisen tunne kestää yleensä viikkoja tai kuukausia. Joskus jotkut voivat kokea sen kestävän yli vuoden voimakkaana. Rakastuessa elää toisen silmissä, jos kohde tuntee samoin sinua kohtaan. Kaksi kertaa olen rakastunut ja yhden kerran melkein, ihastuin tosi voimakkaasti.


    • Anonyymi

      yät,'',omrm årj,r'dtgo--- polroasrto moom utoyom l''mt'' å''t' lila mniupro maomem tip pöo--- jostasta niskanve3nyttelu-tekniikan venytt4lyt4kniikoitsi mieleen kun...jos e3lokuvia ja tietokoneohjelmointia.. niin nikq voi jooh.

    • Anonyymi

      jokohan jerop on maksanut miljaridi velkansa valtiolle joka on elättänyt lapsenaA KOkoekoinwwn jo 726 nukhaesua wyeia vekjaa ib ou hweio¨

    • Lapseni on ylivoimaisesti upeinta, mitä minulle on koskaan tapahtunut. Heti siitä hetkestä lähtien, kun näin kuusivikkoisen sikiön sydämen lyövän sisälläni, on kokemus äitiydestä ollut ihanampi, kuin olisin osannut odottaakaan. Ei äitiys aina helppoa ole, mutta rakastan olla äiti ja olen äärimmäisen kiitollinen siitä, että saan olla äiti ihan mahtavalle nuorelle miehelle.

      • Joku yrittää ilmeisesti tässä kohdin kovasti kysellä minulta, että tuleeko palsta kakkosena niin ei tule kakkosena vaan palstaa ennen tulee aika paljon muita asioita.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Joku yrittää ilmeisesti tässä kohdin kovasti kysellä minulta, että tuleeko palsta kakkosena niin ei tule kakkosena vaan palstaa ennen tulee aika paljon muita asioita.

        Kympin sakkiin kuitenkin?


    • Anonyymi

      Ensisuudelmani.

    • Anonyymi

      Moni asia. Eri tavoilla. Mutta haluan ajatella, että ne olisi vielä jossakin edessäpäin. Yllätyksinä elämässä.

    • Anonyymi

      Lapsien syntyminen, heidän kehittymisensä seuraaminen.
      Vanhimmat jo omavaraisia, nuorimmasta tulossa sellainen.

      Niin se aika vaan kuluu, vasta syntyivät ja nyt jo aikuisia.
      Eilen nuorimman kanssa oli urheilu iltapäivä. Keilailua, biljardia ja sulkapalloa.
      Voittajalle omenamehu tuoreen pullan kera. Katsoin kuivin suin vierestä, hyvää tuntui olevan.

      Hetkiä jolloin on mukava olla ja elää, tuntee elävänsä.

      AV

      • Hieno juttu. Täällä on useampikin sanonut että lapset. Teillä on elämän arvot kohdallaan. Toisin kuin tuolla suomen päätöksen teossa.


    • Anonyymi

      Kyllä rakastuminen ihanaan mieheen on ollut sitä.

      • Anonyymi

        Rakastuminen on ihanaa, ainut asia joka tekee siitä lapsia huonomman on se että se rakkaus voi olla hyvin hetkellistä.

        Rakastumisen seurauksista saa nauttia elämässään elämänsä loppuun saakka, ja ovathan lapset ns. rakkauden hedelmiä, kävi sitten itse rakkaudessa mitä tahansa.

        Jalostettua todellisuutta.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuminen on ihanaa, ainut asia joka tekee siitä lapsia huonomman on se että se rakkaus voi olla hyvin hetkellistä.

        Rakastumisen seurauksista saa nauttia elämässään elämänsä loppuun saakka, ja ovathan lapset ns. rakkauden hedelmiä, kävi sitten itse rakkaudessa mitä tahansa.

        Jalostettua todellisuutta.

        AV

        Voi johtua myös siitä että näet lapsissa ihmisen jota olisit rakastanut (puolet lapsesta on sitä) ja toinen puoli peilaa itseäsi.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuminen on ihanaa, ainut asia joka tekee siitä lapsia huonomman on se että se rakkaus voi olla hyvin hetkellistä.

        Rakastumisen seurauksista saa nauttia elämässään elämänsä loppuun saakka, ja ovathan lapset ns. rakkauden hedelmiä, kävi sitten itse rakkaudessa mitä tahansa.

        Jalostettua todellisuutta.

        AV

        Hienosti osaat muotoilla, hyviä mielipiteitä. Asiaa niin rakastuneille, kuin meille rakkaudetta jääneille. Lapset se kuitenkin on se mitä jää. Ei muuta, vaikka tuhat kertaa rakastuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi johtua myös siitä että näet lapsissa ihmisen jota olisit rakastanut (puolet lapsesta on sitä) ja toinen puoli peilaa itseäsi.

        AV

        Ihan hyvin sanottu. Mutta kun rakkaus lasten äitiin loppuu, ei häntä kauheasti tule mietittyä enää muuten kuin heidän äitinä.
        Vastasin ylempänä tähän että lapset ovat upein juttu, mutta odotan jotain upeaa tapahtuvan myös erään ihmisen kanssa. Tämä on sikäli hullua että en oikeasti edes tiedä voisiko se olla mahdollista ja voisiko hän tuntea samoin minua kohtaan. Tunne itselläni on vaan niin vahva. /sivusta mies


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Hienosti osaat muotoilla, hyviä mielipiteitä. Asiaa niin rakastuneille, kuin meille rakkaudetta jääneille. Lapset se kuitenkin on se mitä jää. Ei muuta, vaikka tuhat kertaa rakastuisi.

        AV on rakastunut ennen kaikkea itseensä, muu on kylkiäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AV on rakastunut ennen kaikkea itseensä, muu on kylkiäisiä.

        Ja sinä siis tunnet gubbe tämän mielikuvitushahmon, minkä olet tänne internettiin luonut?


    • Anonyymi

      ,eys eöo Zuckerbergin siis firma googeli... muista vaihtaa salasanojasi juttuihin ksi

    • Anonyymi

      minua äearrää käasiwn cimpulav i vinkeäsrikin heilutta niin "wläcoitäminen" sokumwnrwissa pitäiai kuvata cain kw3kuarwlijan päärä jq ilm3wiltä nqqm

      • Anonyymi

        Mistä substanssista pääsee näin hyvään kuntoon gubbe? anna joku vinkki jos vaikka jaksa idiootteja ympärillä joku päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä substanssista pääsee näin hyvään kuntoon gubbe? anna joku vinkki jos vaikka jaksa idiootteja ympärillä joku päivä

        Kumma homma jos viina ei riitä, eipä välttämättä nääs enää näillä leveysasteilla.


    • Anonyymi

      Olen tainnut hukata ruusunpunaisilla linsseillä varustetut lasini jonnekin, ainakin kyky nähdä asioita niiden lävitse on poissa. Tipautinkohan ne sinne järven rannalle viime reissun yhteydessä 🤔? Lisäksi muisti reistaa, kai mun täytyy skipata tämä juttu nyt kokonaan 🙂

    • Anonyymi

      Iki oma virveli ja kalastuspakki ja haavi

      • Anonyymi

        Missä kalastelee? Ottaako onkeen palstalla?


      • Anonyymi

        Se on minun ystävä eli virvelini on minun ystävä ja paras kaverini eli luotto ystävä


    • Anonyymi

      kun sain ihanan rakkaan kaivattuni kassa kerran jutella irl. 🥰 hän oli kuin peilikuvani 🦔 yhtä peni ujo ja arka ihminen kuin minäkin 💔 en uskaltanut häntä halata, enkä antaa edes puhelinnumeroa, koska oishan se nyt vähän outoo 😔 ja oon sitä todella jälkikäteen katunut, etten uskaltanut silloin antaa numeroani hänelle. olen häntä senjälkee yötäpäivää ikävöinut, ja kaipaillut elämääni 😥💔 itseasiassa pelkään että hän ei ole enää täällä edes lukemassa näitä rakkaudenosoituksia 😪 ja en ole enää edes nähnyt sitä ystävää kaupungilla ✨ en tiiä miten pääsen tästä ikävästä, kaipauksesta enää yli 🤍 muutakuin vain muuttamalla taivaankotiin... 💘 surullinen olo 😢 ja hei rakas, jos luet tän, niin anteeksi että ikävöin, oon todella pahoillani, olit ainoa ystäväni, kenet koskaan oon lyhyen elämäni aikana tuntenut 💌 mä rakastan sua yli kaiken 💖 haluaisin vain niin käpertyä kainoloosi, siellä tunnen olevani turvassa 💖 oot tärkein ja rakkain ihminen elämässäni 💝 kiitos että sain noin ystävällisen oloiseen ja ihanaan naiseen edes kerran tutustua 🥰 paljon haleja 🤗 ja ruusuja 🥀 sulle rakas ✨ Naiselle 31v. Helsinkiin 💖
      -Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🦔💖🎗️🥀✨

    • Ne satumaiset hetket, kun kokee olevansa yhtä koko maailman kanssa.

      • Anonyymi

        Ekan kerran kun olin kännissä tuntui juuri tuolta.


    • Anonyymi

      Kirkastuminen kaikessa raadollisuudessa(ni). Tämä on totta.

      • Anonyymi

        Palstalla on aika kirkasta.


    • Anonyymi

      Omien lasten syntyminen, joka kerta kun lapsi syntyi se tuntui käsittämättömän ihanalta ja tunteet olivat herkässä.

    • Anonyymi

      Vastaisin äkkiä, että omien lasten syntymiset, vaan vedän ne takaisin...

      Lapset on mun elämää, mutta eräs nainen Tampereelta veti minut takaisin elämään ja se on parasta mitä minulle on tapahtunut. Sain lapset ja sen elämän, että voin nauttia heistä tässä. Ilman häntä ei olisi tätä. Eikä lapsillani olisi tätä vanhempaa.

      Tuskin hän edes sitä itse tietää...missä lie nyt viipottaa?

    • Anonyymi

      Lasteni syntymät

    • Anonyymi

      Lasten syntymä voittaa ylivoimaisesti, hyvä gallup.

    • Anonyymi

      Rakastuminen mieheen ja lapsen saaminen juuri tuon miehen kanssa.
      Vilma

      • Anonyymi

        Missä mies on nyt kun olet sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mies on nyt kun olet sinkku?

        15:37
        Tarvitseeko sinun jostain ihmeellisestä syystä tietää?
        Haluatko ihan tarkan osoitteen.
        Tuskin on käytettävissä. 🙊
        Vilma


    • Anonyymi

      uudestisyntyminen.

    • Jos elämän voisi hetkellisesti elää uudelleen, minulla on kolme tilannetta, jotka kokisin uudelleen.
      Ne kaikki liittyvät seksiin.

      Rakkaus on niin arkista.

    • Anonyymi

      Pieru

    • Anonyymi

      Riippuu, miltä kantilta asiaa tarkastelee.

    • Anonyymi

      Lapseni on ainakin parasta mitä ilman en haluaisi enää olla ja elää. Mutta jos mietin toisella tavalla, niin parasta on ollut matka itseensä, oppiminen vaikkei se tuskatonta ole ollut eikä ole vieläkään.

      Mutta pidän itsessäni kyvystäni kasvaa ihmisenä ja punnita elämää ja arvoja. Ja että mulla arvoja on joita vaalin. Ne arvot edistää muittenkin hyvinvointia, kuin vain omaani.

      Joskus mietitn, että miksi minusta piti tulla niin filosofinen ja psykologinen ihminen, joka aivotyöskentelee itsensä uuvuksiin, mutta se on mun ominaisuus ja onhan siitä iloakin ollut. Vaikka se varjopuoli on että elämän negaatiotkin näkyy kirkkaasti.

      Entinen Eivori

    • Anonyymi

      Jätän listaamatta.

      Tärkeitä asioita on hetkessä niin paljon.

      Ehkä tärkeintä on se ymmärrys jonkun asian tärkeydestä. Tai turhuudesta.

      xLiner

    • Anonyymi

      Juuri tämä hetki tässä näin.

      Menneet on menneitä. Mitä niitä muistelemaan. Tulevastakaan ei ole takeita. Voinhan vaikka kuolla kohta ja sitten ei ole enää mitään. Mutta nyt olen elossa. Juuri nyt. Ainutlaatuinen elämäni hetki. Pala huumaavaa elossaoloa.

      • Anonyymi

        Mitä vedät? ”Pala huumaavaa elossaoloa”


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta vaan aamuisille filosofeille 🙂, jatkan tässä heräilemistä ja opettelen hengittämään tätä päivää samalla. Ajatuskoneistoa ruuvaan käyntiin vasta iltapäivän puolella

    • Anonyymi

      Viinamiehellä ensisuudelma äitinsä kanssa.

    • Anonyymi

      sain tavata A-miehen

    • Kuten joku mainitsikin, niin kyllä seksi on ollut parasta elämässä.

      • Anonyymi

        ja Netan hymy ja silmät tietysti


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja Netan hymy ja silmät tietysti

        Kyllä.


      • Ja lapset tietysti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä.

        netan ja hänen miehensä somekuvat


    • Anonyymi

      Oivallus että olen sielu,en tämä ruumis. Kipinä alkulähteestä. Ikuinen. Oppimassa täällä virtuaali elämässä,löytääkseni takaisin alkulähteeseen.🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Täällä onnea haetaan rajoittuneesta rakkauskäsityksestä/parisuhteesta/seksistä/mitä nyt kenellekkin rakkaus on /merkitsee 🙄 uskonnoista,egosta/vallasta/manmmonasta. Harhaillaan sokeina ,tajuamatta mistä elämässä on oikeasti kysymys. Keitä me olemme? Miksi täällä olemme? Onko jumalaa vai eikö ole? Tuhotaan maapalloa/rikastutaan/haetaan aina parempaa tulosta.ollaan aina vailla jotain parempaa.silloinkin kun meillä olisi kaikki tuo,mitä maailma voisi meille antaa tai mitä täällä voisimme saavuttaa. Silti aina on jotain mikä puuttuu. Se on ikuinen ikävä takaisin kotiin. Sinne mistä tänne lähdettiin kokemaan erilaisia elämänkohtaloita/eri maissa/eri uskonnoissa.oppiaksemme /selättääksemme haasteet/ päästäksemme maaliin.🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä onnea haetaan rajoittuneesta rakkauskäsityksestä/parisuhteesta/seksistä/mitä nyt kenellekkin rakkaus on /merkitsee 🙄 uskonnoista,egosta/vallasta/manmmonasta. Harhaillaan sokeina ,tajuamatta mistä elämässä on oikeasti kysymys. Keitä me olemme? Miksi täällä olemme? Onko jumalaa vai eikö ole? Tuhotaan maapalloa/rikastutaan/haetaan aina parempaa tulosta.ollaan aina vailla jotain parempaa.silloinkin kun meillä olisi kaikki tuo,mitä maailma voisi meille antaa tai mitä täällä voisimme saavuttaa. Silti aina on jotain mikä puuttuu. Se on ikuinen ikävä takaisin kotiin. Sinne mistä tänne lähdettiin kokemaan erilaisia elämänkohtaloita/eri maissa/eri uskonnoissa.oppiaksemme /selättääksemme haasteet/ päästäksemme maaliin.🤷‍♀️

        Vaikka mitä tämä elämä täällä meille tarjoaisi/sitä minkä luulottelemme tekevän meidät onnellisiksi/ niin emmepä onnellisiksi siten tule. Yhtäkään täysin onnellista ei maa päällään kanna vaikka sillä meidän ' onnellisuuden' kriteereillä pitäisi. Ei täydellistä onnellisuutta tuo uskonnotkaan. Ei yhtikäs mikään. Kaikki on harhaa ja harhaan tuudittautumista. Ja onko jumalaa? Kyllä on,muttei hän ole mikään ukkoylijumala,tuomitseva tai yleensäkkään mihitenkään määritelty/lokeroitu. Hän vaan on. On ollut aina ja tulee aina olemaan,niinkuin mekin. Hän on koko maailmankaikkeus/hän on universum/ hän on tavarat pöydälläsi ja hän on se pöytä. Mitään ei olisi ilman häntä. Ei sinuakaan,sillä olet kipinä hänestä. Olet siis jumala itsekkin. Sinulla on valta luoda. Mitä toivoisit jumalasi luovan,luo sitä ja sen saat. Luotko eriarvoisuutta? Luotko vihaa,luotko rakkautta? Tuota luot itsellesi.🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mitä tämä elämä täällä meille tarjoaisi/sitä minkä luulottelemme tekevän meidät onnellisiksi/ niin emmepä onnellisiksi siten tule. Yhtäkään täysin onnellista ei maa päällään kanna vaikka sillä meidän ' onnellisuuden' kriteereillä pitäisi. Ei täydellistä onnellisuutta tuo uskonnotkaan. Ei yhtikäs mikään. Kaikki on harhaa ja harhaan tuudittautumista. Ja onko jumalaa? Kyllä on,muttei hän ole mikään ukkoylijumala,tuomitseva tai yleensäkkään mihitenkään määritelty/lokeroitu. Hän vaan on. On ollut aina ja tulee aina olemaan,niinkuin mekin. Hän on koko maailmankaikkeus/hän on universum/ hän on tavarat pöydälläsi ja hän on se pöytä. Mitään ei olisi ilman häntä. Ei sinuakaan,sillä olet kipinä hänestä. Olet siis jumala itsekkin. Sinulla on valta luoda. Mitä toivoisit jumalasi luovan,luo sitä ja sen saat. Luotko eriarvoisuutta? Luotko vihaa,luotko rakkautta? Tuota luot itsellesi.🤷‍♀️

        Sinäpä viisaaksi rupesit.Silti lihalliset himot tiettyyn naiseen sanelee sun päivän ja yön rytmit.
        Ei pahalla.


    • Palsta.

    • Anonyymi

      Elämä, ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Musiikillinen herääminen siinä pikkaisen vajaa parilymppisenä. Parasta ikinä.
      N

    • Lisko

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe