"Räsänen viittaa tiedotteessaan koulujen ja päiväkotien muihin tilaisuuksiin.
– Kun samaan aikaan kouluissa ja päiväkodeissa juhlistetaan halloweenia tai joulua noitien, tonttujen tai zombiehahmojen kera, miten Jeesuksesta kertova laulu voidaan kokea lasta vahingoittavaksi tai vaaralliseksi?"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/45740116-e9be-45d4-8465-32e3a547be82
Hupsista?
KD:n Päivi Räsäsen tuli rinnastaneeksi Jeesuksen taruolentoihin?
17
87
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Korjaus otsikkoon, Siis "KD:n Päivi Räsänen............."
- AnonyymiUUSI
Korjaus otsikkoon, Siis "KD:n Päivi Räsänen............."
- AnonyymiUUSI
Hyvä, että uskovaisetkin tunnustavat tosiasiat. Raamattu on satukirja ja Jeesus siinä seikkaileva satuolento.
- AnonyymiUUSI
Edelleenkin se taruolento on Kristus, ei Jeesus. Jeesus oli aikansa sielutietteen - yhdistetty filosofia, psykologia ja metafysiikka - opettaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin se taruolento on Kristus, ei Jeesus. Jeesus oli aikansa sielutietteen - yhdistetty filosofia, psykologia ja metafysiikka - opettaja.
Kiva, että joltakin löytyi ihan vielä älyä peukuttaakin tuota viestiä. Jestas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, että joltakin löytyi ihan vielä älyä peukuttaakin tuota viestiä. Jestas.
Siis satuolentoviestiä.
- AnonyymiUUSI
No, taruolentohan se Jeesuskin on, ainakin jos puhutaan siitä väitetysti neitsyestä syntyneestä, kuolleita herättelevästä ja vettä viiniksi taikovasta heebosta.
- AnonyymiUUSI
Noinkohan, "Tuskin kukaan vakavasti otettava tutkija tohtii väittää Jeesusta sepitetyksi hahmoksi. Historiallisten lähteiden valossa näyttää selvältä, että noin 2000 vuotta sitten eli Jeesus-niminen ihminen. Käsitystä tukevia mainintoja on useissa teksteissä. Niiden laatijat tunnetaan, eivätkä kaikki kirjoitukset liity Raamattuun."
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noinkohan, "Tuskin kukaan vakavasti otettava tutkija tohtii väittää Jeesusta sepitetyksi hahmoksi. Historiallisten lähteiden valossa näyttää selvältä, että noin 2000 vuotta sitten eli Jeesus-niminen ihminen. Käsitystä tukevia mainintoja on useissa teksteissä. Niiden laatijat tunnetaan, eivätkä kaikki kirjoitukset liity Raamattuun."
Ja jos liittyisi, niin Jeesuskin olisi taruolento, eikä vain Kristus.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan aikalainen ei jeesusta huomannut, raamatun jälkikäteen sepitettyjen satujen ohella ei löydy muuta lähdettä.
Taruolennosta siis on kyse.- AnonyymiUUSI
he-ma kirjoitti:
Kukaan aikalainen ei jeesusta huomannut, raamatun jälkikäteen sepitettyjen satujen ohella ei löydy muuta lähdettä.
Taruolennosta siis on kyse.Paitsi ehkä Lyonin piispa Irenaeus, jolla oli yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen ja kertoi, että Jeesus kuoli varsin vanhana, tai Luther tiesi, kun kerran oli maininnut Jeesuksen kahdesta lapsesta - kuten Paavalikin oli jossakin kirjeessään puhunut Jeesuksen esikoisesta, tai Jeesuksen kaksoisveli, joka oli merkitty ennen Paavalin kirjeitä kirjoittajaksi/muistiinmerkitsijäksi Jeesuksen opetuslauseiden kokoelmaan.
Ymmärrätkö, kaikki historiatiedot tuhoavat koko kristinuskon - kerrotko, että kuka olisi ne halunnut säilyttää tai haluaisi kertoa ne, tuhotakseen kristinuskon - tietysti paitsi minä.
Johtuu siitä, että minun ei tarvitse pelätä kaulan katkaisua, paitsi tietysti myrkyttämistä, kuin Sigmund Freud, kun julkaisi 1940- luvulla kirjan nimeltä 'Mies nimeltä Mooses' ja kuoli myrkkyyn.
Onko teillä, perkele, kenelläkään mitään todellisuudentajua edes?! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi ehkä Lyonin piispa Irenaeus, jolla oli yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen ja kertoi, että Jeesus kuoli varsin vanhana, tai Luther tiesi, kun kerran oli maininnut Jeesuksen kahdesta lapsesta - kuten Paavalikin oli jossakin kirjeessään puhunut Jeesuksen esikoisesta, tai Jeesuksen kaksoisveli, joka oli merkitty ennen Paavalin kirjeitä kirjoittajaksi/muistiinmerkitsijäksi Jeesuksen opetuslauseiden kokoelmaan.
Ymmärrätkö, kaikki historiatiedot tuhoavat koko kristinuskon - kerrotko, että kuka olisi ne halunnut säilyttää tai haluaisi kertoa ne, tuhotakseen kristinuskon - tietysti paitsi minä.
Johtuu siitä, että minun ei tarvitse pelätä kaulan katkaisua, paitsi tietysti myrkyttämistä, kuin Sigmund Freud, kun julkaisi 1940- luvulla kirjan nimeltä 'Mies nimeltä Mooses' ja kuoli myrkkyyn.
Onko teillä, perkele, kenelläkään mitään todellisuudentajua edes?!Tätä lisäystä ei tarvitse julkaista: Hitto että olen kurkkuani myöten täynnä tätä yletöntä tyhmyyttä. Terveisiä Einsteinille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tätä lisäystä ei tarvitse julkaista: Hitto että olen kurkkuani myöten täynnä tätä yletöntä tyhmyyttä. Terveisiä Einsteinille.
Ja sitten joku keksi äärimmäisen paksua valetta satutarinaansa - juu, ei Jeesusta elänyt. Mitä helvetin tekemistä näillä on keskenään muuta kuin Jeesuksen nimen hyväksikäyttö?!
- AnonyymiUUSI
No siksi tietenkin, kun Jeesus oli hyvä opettaja, joka opetti hyviä asioita ja ottamaan muutkin oppilaat huomioon, mutta kidutettiinkin kuoliaaksi erittäin julmalla tavalla. Eikä kukaan pystyisi kertomaan lapselle, että miksi se oli. hyvä asia.
- AnonyymiUUSI
Kristus on taruolento, piispa Huovisen sanoin uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle.
Hyvän opettajan parannus- ja kuolleistaherättämistekoja ei kukaan huomannut?
Kyllä kyseessä on huono velhotarina.
- AnonyymiUUSI
jos uskovaiset pelleilisivät uskoa jeesukseen niin mitään ongelmaa ei olisi , mutta kun ovat kiistäjät polttaneet roviolla 😠😠😠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453696Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653534Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302979Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882095- 1501749
- 1051700
- 1221465
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401192Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085