Mitä hyvää sulle sattui tänään?
Itse sain nauttia ystävien seurasta. Pelasimme, söimme hyvää ruokaa ja ideoimme tulevaisuuden höpöhöpö-juttuja.
Musiikki oli isossa osassa taustalla tänäänkin.
Tehdään yhdessä palstasta parempi?
51
381
Vastaukset
- Anonyymi
Sain nukuttua hyvät päiväunet ja kävin poikani kanssa hautausmaalla ja veimme sinne kynttilän. Kävelimme jonkin verran ja nautimme pakkassäästä.
- Anonyymi
Minä ajattelin käydä huomenna kynttiläkierroksella, kun saa nuo renkaat vaihdettua autoon.
Oliko kotipaikkakunnalla paljonkin pakkasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelin käydä huomenna kynttiläkierroksella, kun saa nuo renkaat vaihdettua autoon.
Oliko kotipaikkakunnalla paljonkin pakkasta?Ei ollut kuin vähän. Tuuli teki sään kylmemmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kuin vähän. Tuuli teki sään kylmemmäksi.
No niin, sitä huomista uutta myrskyä odotellessa.
Nukuin koko päivän. Sain univelkaa pois. Oikein hyvä juttu.
- Anonyymi
Mukava kuulla, että sait nukutuksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla, että sait nukutuksi.
Mitäs kivoja höpö-höpöjä ideoitte?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitäs kivoja höpö-höpöjä ideoitte?
Lähdimme leikkimään ajatuksella aikuisten päiväkerhosta, jossa olisi erilaisia aktiviteetteja.
Tuo sopisi hyvin niille, jotka hyytyvät suhteellisen aikaisin, eli tavanomainen yökerhon aukioloajoitus ei toimi. Anonyymi kirjoitti:
Lähdimme leikkimään ajatuksella aikuisten päiväkerhosta, jossa olisi erilaisia aktiviteetteja.
Tuo sopisi hyvin niille, jotka hyytyvät suhteellisen aikaisin, eli tavanomainen yökerhon aukioloajoitus ei toimi.Eikös juurikin jotkut työpaikat ole juuri sellaisia. Aikuisten päiväkerhoja..
Ainakin meidän työpaikalla on noita osastoja.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikös juurikin jotkut työpaikat ole juuri sellaisia. Aikuisten päiväkerhoja..
Ainakin meidän työpaikalla on noita osastoja.No varmasti näin. Tuossa oli vähän erityyppisestä ideoinnista kysymys. 😁👌
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikös juurikin jotkut työpaikat ole juuri sellaisia. Aikuisten päiväkerhoja..
Ainakin meidän työpaikalla on noita osastoja.😂.. oikein osastoja.. Yleensä ne päiväkerholaiset on ujutettu työntekijöiden sekaan heidän hoidettavikseen. Tuo osasto-systeemi kuulostaa reilummalta 😂
xLiner
- Anonyymi
Sain nukuttua pahimman kuumeen pois. Oli kyllä helpottavaa!
Viestittelin minulle tärkeän ihmisen kanssa ja hällä vaikuttaisi asiat menevän pitkästä aikaa parempaan suuntaan.
xLiner- Anonyymi
Aina mukava kuulla, jos ihmisillä menee paremmin.
- Anonyymi
Music is so much https://youtu.be/jnxXCXOe1BY?si=pLxvwwOrK-lZ9s-8
- Anonyymi
Kiitos linkistä, hyvä kappale.
Juu, mä kannatan. Tästä palstasta pitää tehdä parempi. Mitä hyvää tänään? No ei oo oikeestaan paljoo mitään ehtiny tapahtua. Ainakin sain pitkään nukuttua. En oo pahemmin ulkona viikonloppuna käyny. Kauheet on ilmat, mutta olihan meillä hieno kesä ja upea syksy takana. Nyt on sitten virtaa kestää vähän huonompiakin säitä. Syventyä noihin kirjoihin. Mulla tuli noiden kesän opintojen myötä innostus lukuharrastukseen. Voi syventyä willisin tutkimukseen, josta jo luettiinkin kasvatussososiologian kurssilla.
- Anonyymi
Niin oli hieno kesä ja syksy, sään puolesta ainakin.
- Anonyymi
Ei mitään, tässä sitä vaan haaveillaan punahiuksisesta nuoresta naisesta.
- Anonyymi
No ei muuta kuin Tinderi laulamaan.
Mulla heräs kyllä mielenkiinto, mitä oikeen ideoitte?
Mä voin kertoo omasta puolesta, että rupeen tosissaan kokoon sitä näyttelyä ja koitan saada kirjahommaa eteenpäin.
Oliks teillä livenä musaa vai levyltä?Ai juu olihan teillä tossa jo puhetta aikuisten päiväkerhosta. Katos kun tää rullaa tällä kännykällä niin nopeesti ohi.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ai juu olihan teillä tossa jo puhetta aikuisten päiväkerhosta. Katos kun tää rullaa tällä kännykällä niin nopeesti ohi.
Juuh, turhauttaa joskus puhelimella näpertää näitä, kun ei jaksa konetta avata sen vertaa.
- Anonyymi
Tehkää vaan. Minä en siihen pysty/kykene. 😊
Suoritin ensiavun teorian 8h kahdessa tunnissa. Tänään olen lähinnä siivonnut eläinten asumuksia ja nyt otan tirsat ja jatkan sitten.
EE Antaako suomi24 luvan teettää sellasia rintanappeja, jossa on tää logo ja sitten meidän nikki. Niin voitas pitää niitä, niin millon vaan mitä apua tarvittas, niin mennään kadulle ja tietää heti keltä apua pyytää ja myös avun saa.
Mutta nyt mun pitää syventyä willisin tutkimukseen, kun ette näköjään oo juttutuulella.- Anonyymi
Välillä pitää touhuta muutakin. Mikä asia mielessä?
Anonyymi kirjoitti:
Välillä pitää touhuta muutakin. Mikä asia mielessä?
Ai missä mielessä? Tosta tutkimuksesta vai? No sitä mä oon aatellu, jos siitä ois materiaalia mun näyttelyyn tai kirjaan. Paitsi nyt kun harrastuksena lueskelen, niin vähän aikataulut venyy. Kun taas opiskelun yhteydessä on aina deadlinet. Mutta enhän ois ketää willistä ees löytäny ilman noita opintoja. Ne on hyvä pohja, niin työssä kuin harrastuksissa.
Suosittelen kyllä avoimia yliopisto opintoja. Perusopintoja monelta alalta tarjolla, tosin tarkkana kannattaa olla, onko professoritasoisia luentoja vai pelkkää tutorointia tai vaan tallenteita.
Itse ootan, jos tulis kasvatustieteeseen aineopintoja.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ai missä mielessä? Tosta tutkimuksesta vai? No sitä mä oon aatellu, jos siitä ois materiaalia mun näyttelyyn tai kirjaan. Paitsi nyt kun harrastuksena lueskelen, niin vähän aikataulut venyy. Kun taas opiskelun yhteydessä on aina deadlinet. Mutta enhän ois ketää willistä ees löytäny ilman noita opintoja. Ne on hyvä pohja, niin työssä kuin harrastuksissa.
Suosittelen kyllä avoimia yliopisto opintoja. Perusopintoja monelta alalta tarjolla, tosin tarkkana kannattaa olla, onko professoritasoisia luentoja vai pelkkää tutorointia tai vaan tallenteita.
Itse ootan, jos tulis kasvatustieteeseen aineopintoja.Oon haaveillut pitkään, että lähtisin opiskelemaan medianomiksi, kun pohjaa sille löytyy. Pitää katsoa, et hakisko keväällä vaikka etelään kouluun. Pitäs vaan saada sieltä töitä ensin.
Sun pitää oikeasti laittaa se näyttely pystyyn, kun se on selvästi sulle tärkeä haave. Anonyymi kirjoitti:
Oon haaveillut pitkään, että lähtisin opiskelemaan medianomiksi, kun pohjaa sille löytyy. Pitää katsoa, et hakisko keväällä vaikka etelään kouluun. Pitäs vaan saada sieltä töitä ensin.
Sun pitää oikeasti laittaa se näyttely pystyyn, kun se on selvästi sulle tärkeä haave.Aika pitkä koulutus toi medianomi, mutta hyvähän se jos rohkeutta riittää. Ite aattelin hakea amiksen opeksi, se on vajaa vuosi, jos on perusopinnot suoritettuna. Mutta pitäs saada tää kämppä myytyä, kun menivät poistaa sen aikuiskoulutus tuen. En siis pelkästään sen takia kämppää myy, vaan se on muutenkin vähän turha. Toisaalta vois mennä vaan epäpätevänä, kun on jo ikääkin sen verran että 15 vuotta tässä enää töitä.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Aika pitkä koulutus toi medianomi, mutta hyvähän se jos rohkeutta riittää. Ite aattelin hakea amiksen opeksi, se on vajaa vuosi, jos on perusopinnot suoritettuna. Mutta pitäs saada tää kämppä myytyä, kun menivät poistaa sen aikuiskoulutus tuen. En siis pelkästään sen takia kämppää myy, vaan se on muutenkin vähän turha. Toisaalta vois mennä vaan epäpätevänä, kun on jo ikääkin sen verran että 15 vuotta tässä enää töitä.
Palkassa muutaman huntin ero koukuttaja vs. opettaja.
Onhan se medianomi pitkä koulutus, mutta kun on visu-pohja ja ala poltellut jo pidemmän aikaa, niin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkassa muutaman huntin ero koukuttaja vs. opettaja.
Onhan se medianomi pitkä koulutus, mutta kun on visu-pohja ja ala poltellut jo pidemmän aikaa, niin..Koukuttaja = kouluttaja, tuskin sentään Jack Sparrowksi alat. 🤣
- Anonyymi
Minun perspektiivini on niin lyhyt, etten pysty palstan hyvyyttä tai pahuutta arvioimaan.
Minust ihan okei.
En voi kaivata vanhoja kirjoittajia, kosken ole lukenut.
Eihän palsta oo se, vaan kirjoitukset. Harvoin kirjoitan otsa rypyssä kommentteja.
Useasti hymyilyttää ja eiks se oo hyvä.
Aloituksen tekijänä oon surkea.
Teen nyt yhden.
Vilma- Anonyymi
Kaikki menee hyvin niin kauan, kun et ala liian syvällisesti kommentteja analysoimaan. Vttuilun ignooraan ihan täysin ja kaiken sellaisen, josta tulee vähänkään epämääräiset vibat / ei kolahda omaan huumoriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki menee hyvin niin kauan, kun et ala liian syvällisesti kommentteja analysoimaan. Vttuilun ignooraan ihan täysin ja kaiken sellaisen, josta tulee vähänkään epämääräiset vibat / ei kolahda omaan huumoriin.
16:48
Niin. Oliko tämä minulle henk.koht. vai yleisellä tasolla?
Vilma Anonyymi kirjoitti:
No meidän ikäluokalla on ongelma, että vähän luullaan, että kaikki ajattelee sanalla tavalla. Monta kertaa saa kysyä, että mitähän asia edes koskee, kun oletetaan, että ajatuksia osaa lukea. Ja itsekin joskus syyllistyn samaan.
Nykyään taas jo peruskoulussa opetetaan, että on useita tapoja ajatella, eikä mikään niistä ole väärin. Meillä ois paljon tietoo, mutta jostain syystä soveltaminen takkuaa. Ilmeisesti opettajillekin kasataan turhia töitä, eikä opettamiselle jää aikaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16:48
Niin. Oliko tämä minulle henk.koht. vai yleisellä tasolla?
VilmaYleisesti kommentoin, et miten itse olen alkanut toimimaan. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti kommentoin, et miten itse olen alkanut toimimaan. 🙂
Kiitos tarkennuksestasi.
Nämä voivat olla sellaisia tilanteita, mitkä voivat jäädä kaihertamaan.
Jos minulle kävisi noin, pyydän tarkennuskysymyksiä.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tarkennuksestasi.
Nämä voivat olla sellaisia tilanteita, mitkä voivat jäädä kaihertamaan.
Jos minulle kävisi noin, pyydän tarkennuskysymyksiä.
VilmaTottakai pitää tarkentaa ja hyvä, kun kysyit.
Ei mitään. Elämä on perseestä.
- Anonyymi
No höh. Ei kai sentään aina.
- Anonyymi
Tänään normisettiä, eilen oli kiva päivä hautausmailla ja kirkossa.
- Sheena Katselin äänettömässä lumisateessa kuinka närhet nyysivät oraville tarkoitetut pähkinät.
- Anonyymi
Höh. Vttumaisia kaikki semmoset tyypit, jotka pöllii toisten eväät. Olipa lintuja tai mitä lie.
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Vttumaisia kaikki semmoset tyypit, jotka pöllii toisten eväät. Olipa lintuja tai mitä lie.
En ota kantaa kaikkiin tyyppeihin, mutta närhien kohdalla tämä oli ihan odotettu tulos ja sikälikin hyväksytty käänne. Oravilla on kuitenkin käpynsä, niin eivät jää eväättömiksi, mitä nyt joulubonus meni närhien kitoihin.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
En ota kantaa kaikkiin tyyppeihin, mutta närhien kohdalla tämä oli ihan odotettu tulos ja sikälikin hyväksytty käänne. Oravilla on kuitenkin käpynsä, niin eivät jää eväättömiksi, mitä nyt joulubonus meni närhien kitoihin.
En minäkään ota kantaa muihin kuin semmosiin tyyppeihin tai siis lintuihin, jotka niin toimivat.
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ota kantaa muihin kuin semmosiin tyyppeihin tai siis lintuihin, jotka niin toimivat.
No ehkä ero on siinä, että mä en siltikään pidä närhiä vmäisinä tyyppeinä.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No ehkä ero on siinä, että mä en siltikään pidä närhiä vmäisinä tyyppeinä.
Minä pidän joskus semmoisia, jotka pöllii toisten eväät, urokset ja vaikka yöunet.
Anonyymi kirjoitti:
Minä pidän joskus semmoisia, jotka pöllii toisten eväät, urokset ja vaikka yöunet.
No oravat ei onneksi menettäneet eväitään, vain bonukset. Eikä kerrota niille, mutta haen huomenna kaupasta uudet, Toisekseen en usko, että oravien parisuhde-elämä järkkyi närhien läsnäolosta, mutta mistäpä sitäkään voisi tavallinen ihminen tietää.
Ymmärrän kyllä pointtisi, tavalla tai toisella muilta nyysijät, on noin periaatteen tasolla hanurista. Pois lukien närhet 😁
- Anonyymi
Jokin aika sitten kanahaukka liiteli liki ja oli napannut mustarastaan.
Tuntui kenkulta.
Noin vaan luonnossa on.
VilmaNiin on. Mustarastas on mun lemplintu, mutta kanahaukasta tulee aina tämä mieleen.
https://youtu.be/5d-XZUm3y0o?si=suhWibjCknC6pvVA- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin on. Mustarastas on mun lemplintu, mutta kanahaukasta tulee aina tämä mieleen.
https://youtu.be/5d-XZUm3y0o?si=suhWibjCknC6pvVAVoihan pyrskähdys!
Mustarastaan huilumainen laulu keväällä on lupaus kesästä.
Vilma
Leipasin piimäkakun.
- Anonyymi
Mkksi yästä pitäisi tehfä parempi paikka?
Joksinrn trkee omasta elämästään parrmmsn js nauttii siitä itse.. tämä on "tarvitsijoiden" vinkumismesta...
Huomionhakemismesta. Ei oikea keskustelupaikka..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845