Paras sana vttuilun vastakohdaksi?

Anonyymi-ap

Joku täällä aina välillä paukuttaa niitä isoisän vanhoja henkseleitä, että tykkää vttuilla toisille.

Mikä on sun mielestä paras sana vastakohdaksi? Oisko "lempeily" hyvä sana tähän vai joku muu paremmin sopiva?

18

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielistely

• Anonyymi

No kyllä.

Sen puoleen osuva, että niin veetuilussa kuin mielistelyssä on vääristeltyä ja tahallisesti tai tarkoituksellisesti muunnettua mukana.

• Anonyymi

Lisään, että mun mielestä kehu on oikea sana. Lempeily tuli ensimmäisenä mieleen, mutta se on ehkä paremmin parisuhteeseen sopiva sana.

• Monestiko olette joutuneet tänään laskemaan kymmeneen?

• Minä sanoisin ehkä itsetuntemuksen.

Siihen loppuu v.ttuilulta siivet, kun tietää mitä on ja mikä pitää jaloillaan.

Joku mielistely on vain toisenlaista...

Itsetuntemus on kuin toteemi, jota koitetaan kaataa eri suuntiin.. vastavoima pitää löytyä kaikkien voimien summana, että mikään ei kaada toteemia...

• Läheisen rakkaus?

• Anonyymi

Perseennuolenta minulle tulee mieleen

• Anonyymi

Asiallisuus vois olla myös ihan okei? Multa lapset kysyi, mikset sinä hienostele koskaan? Sanoin tulee halvemmaksi. Johon he, oletko köyhä? Vastasin, että en köyhä enkä rikaskaskaan, vain pienellä pärjäävä.

Lapset siihen, iso olisi parempi. Johon, aijaa? Laoset siihen, ainakin karkkipäivinä. 😃

Entinen Eivori

• Anonyymi

Jotkut ihmiset kehuu aidosti sydämestään. Ne ei kehu jos eivät tarkoita. Se ei ole manipulointia kaikille. Jotkut uskoo että hyvä kannattaa sanoa,koska tämä maailma on aika paska paikka joskus. Olen huomannut että usein näillä ihmisillä on ollut jonkinlainen"läheltä piti" tilanne elämässä, eli ovat olleet lähellä kuolemaa. Ei aina tietenkään. Kaikki eivät ole niin hiton skeptisiä.

• Anonyymi

Aidot kehut erottaakin helposti niistä mielistelyistä. Ihmisen olemus on helppolukuinen hyvin usein, jos yhtään ihmisiin on perehtynyt koskaan. Itsellenikin kehuminen on helpompaa, kun vastaanottaa kehuja. En jotenkin osaa vastaanottaa etenkään kaikilta kehuja vastaan. Enkä ole tottunut kuin niihin läpinäkyviin kehuihin, joilla mua on manipuloitu. Mutta tunnistan aidon kehun kyllä ja koen kehun antajan positiivisesti, vaikka se kehu ei ole tarpeenkaan.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aidot kehut erottaakin helposti niistä mielistelyistä. Ihmisen olemus on helppolukuinen hyvin usein, jos yhtään ihmisiin on perehtynyt koskaan. Itsellenikin kehuminen on helpompaa, kun vastaanottaa kehuja. En jotenkin osaa vastaanottaa etenkään kaikilta kehuja vastaan. Enkä ole tottunut kuin niihin läpinäkyviin kehuihin, joilla mua on manipuloitu. Mutta tunnistan aidon kehun kyllä ja koen kehun antajan positiivisesti, vaikka se kehu ei ole tarpeenkaan.

Entinen Eivori

Sitten taas hypettämisen koen rasittavaksi. Sitä jotkut täälläkin harrastaa. Tuskin pahuuttaan mutta innostuneisuuttaan.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Agressiivinen kehuminen.

Menee kummasti läpi itsellä.
      Jep, vain paine pääsee läpi.

• Anonyymi

No ei sentään lähdetä lempimään eikä lempeilemään joka juttukumppania 😁. Taitaa kylmänkuiva sana "keskustelu" olla eniten kohdallaan, sokerointi?

• Anonyymi

KyrpäiIy?

• Anonyymi

Heh heh. 😁

• Anonyymi

Tuo on pitemmingkin homonyymi.

• Anonyymi

hitsyöjät kuin hiiruö m royyua hiuta hekiiuia yaiiaa

tuwtijibe sitju rju7 nyskkijuttunhi noniin sciriyuvsua ouru btr'

• Anonyymi

Mites kyniksen keksimiä "herttailu"? Ehkä vähän liian seksiinvetäytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      131
      1816
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1652
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      1052
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      1040
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      92
      960
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      891
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      47
      807
    8. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      801
    9. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      5
      738
    10. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      721
    Aihe