En suostu edes tekemään tänään KAKKUA.

Anonyymi-ap

Minusta ISÄIN- ja ÄITIENPÄIVÄT ON SYRJINTÄÄ, koska EI KAIKILLA OLE MAHDOLLISUUTTA EDES VIETTÄÄ KYSEISIÄ JUHLAPÄIVIÄ!
TEEN HUOMENNA KAKUN JA SANON: TÄMÄ ON IHMISTEN TASA-ARVO KAKKU JA MINÄ EN ENÄÄ VIETÄ ISIEN- JA ÄITIENPÄIVÄ JUHLIA, KOSKA EI ME OLLA IHMISINÄ YHDENVERTAISIA EDES ISEINÄ EIKÄ ÄITEINÄ VAAN JONKU PITÄÄ OLLA PAREMPI JA SAADA SUORAAN HALVEKSUA TOISIA IHMISIÄ.

2

251

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isänpäivä vois olla KAIKKIEN ISIEN LASTENPÄIVÄ ja Äitienpäivä KAIKKIEN ÄITIEN LASTENPÄIVÄ niin EI SYRJITÄ KETÄÄN.
      KAIKKI OLLAAN TÄSSÄ MAAILMASSA LAPSIA VAIKKA OLLAAN AIKUISIA.

PAINUKOOT VANKILAAN HE JOILLE EI SOVI, ETTÄ OLLAAN KAIKKI ISIEN JA ÄITIEN LAPSIA JA VOIDAAN JUHLIA LAPSINA ITSEÄMME ISIEN- JA ÄITIENPÄIVÄN SIJASTA NIIN OLLAAN YHDENVERTAISIA.

• Anonyymi

Kyllä minä saan osoittaa mieltä ÄITINÄ jos koen, että toimin oikein heitä kohtaan joilla EI OLE LAPSIA, koska YHDENVERTAISESSA MAAILMASSA PITÄÄ OSATA OTTAA HUOMIOON KAIKKI EIKÄ PITÄÄ KIINNI ITSEKKÄISTÄ OMAN EGON PÖNKITYS PERINNE JUHLISTA JOTKA EI PALVELE KETÄÄN VAAN LOUKKAA.

MINUSTA SELLAISTA JUHLISTA PITÄÄ LUOPUA JOISSA IHMISET OVAT ERIARVOISIA, MUTTA JOS NIISTÄ PERINTEISTÄ HALUTAAN PITÄÄ KIINNI NIIN JUHLAN TEEMA PITÄÄ VAIHTAA NIIN EI KENENKÄÄN TARVI TUNTEA OLEVANSA HUONOMPI.

LAPSETTOMILLE ON LUOTU VIELÄ OMA JUHLAPÄIVÄ JA MINÄ AINAKIN TUNTISIN ITSENI TODELLA TYHMÄKSI SUHTEESSA.
        RAAHAAN MIEHEN VANHEMPIEN LUO JUHLIMAAN ISÄINPÄIVÄÄ.
        SANON MIEHELLE, ETTÄ: KUTSUTAAN MEIDÄN MOLEMPIEN SUVUT MEILLE SYÖMÄÄN JA JUHLITAAN LAPSETTOMIEN PÄIVÄÄ, KOSKA EN MINÄ HALUA SYRJIÄ SINUA.
        MIES OLIS VARMAAN OIKEIN TYYTYVÄINEN JA SANOIS, ETTÄ: SAATANAN HYVÄ IDEA JA ME VOITAS TEHDÄ KUTSUKORTIT NIIN HE VOIVAT VASTATA ELI OVATKO TULOSSA VAI EIVÄT.
        MINUSTA NUO JUHLAT OLIS KYLLÄ HYVÄT JA VOIS VIETTÄÄ VAIKKA TIISTAINA NIIN EI MENE VIIKONLOPPU SUVUN TAKIA PILALLE.

Enään ei puutu, kuin mies ja koti jossa voi nuo JUHLAT VIETTÄÄ.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1134
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1063
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      133
      871
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe