Se oli tänään 11.11.
Unohditko sinkkupäivän?
11
199
Vastaukset
- Anonyymi
En tiennyt. Mulla oli treffit.
- Anonyymi
Ois ollut jotenkin lohdullista jos oisin ymmärtänyt kohdalleni. Miten tätä voi koskaan korvata?
🤔 No jaa? Onhan tässä näitä sinkkupäiviä ollut 5124 päivää melko tarkalleen. En näe syytä juhlaan erityisemmin.
- Anonyymi
Viikonloppuna pidetään pyjamabileet!
Mirjami 81v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna pidetään pyjamabileet!
Mirjami 81v.Minä voisin osallistua siun kans.
Uolevi 92v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voisin osallistua siun kans.
Uolevi 92vLupauduin jo sudelle.
Mirjami
Gigantin sinkkupäivän mainos oli osuva.
Se kysyi: "Onko vaikea löytää se sopiva?"
Alla oli jono telkkarin kuvia...
Jos olisin sinkku, osteisin 100-tuumaisen telkkarin ja unohtaisin naiset.
Jostain syystä naiset eivät tykkää isoista telkkareista.- Anonyymi
eilen oli jännä juttu selviytyjät kun tuo Miael noista sisaruksista joista toinen Rita Mikaelille tuli: Upu're Fired.
- Anonyymi
aika on haluuloa. aika on harhakuvitelmaa päässäsi
huviksi lämpö juttuja paljonko näyää ytietokoneen juttuni - Anonyymi
En huomannut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod172031Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281674Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021147- 65919
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53875- 39814
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53785J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30676Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273653Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33612