Kaveri oli ollut suihkussa eikä kuullut puhelimen soittoääntä suihkuun asti ja siitä hyvästä pamahti karenssi.
Nykyään voi saada karenssin jos ei vastaa puhelimeen
12
117
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
suihkussa käymisensä voi hoittaa ennen klo 9 aamupäivällä ja klo 16 jälkeen iltapäivällä. Lotraaminen kostautui. Tai sitten se oli valinta.
- AnonyymiUUSI
Karenssia ei saa jos jää vastaamatta soiton hetkellä, mutta sinne on soitettava takaisin jos estynyt vastaamasta.
Eikä ne sieltä TE-toimistolta soittele ilman ennakko tietoa eli viestillä tai sähköpostilla ilmoitetaan yhteydenotosta kello ajan kanssa! - AnonyymiUUSI
Soitoista tosiaan ilmoitetaan etukäteen. Ne eivät tule yllätyksinä. Minulla oli kerran unohtunut puhelin äänettömälle ja ihmettelin kun sovittua soittoa ei kuulunut. Soitin heti takaisin kun huomasin, että oli kyllä yritetty soittaa (ehkä n 15 min sitten) ja pahoittelin virhettäni. Ei tullut karenssia.
- AnonyymiUUSI
No ei tule karenssia tuosta vaan, sitten vasta kun toistuvasti ei saada kiinni puhelimella vaikka aika on sovittu. Puhelin voi olla rikki ym niin ei karenssia voida antaa suoraan...
- AnonyymiUUSI
Työttömän puhelin on yleensä rikki kun työstä puhe?....
- AnonyymiUUSI
Ei yllätä enää mikään. Aina pitäs olla valmiina kun palomies. Kaikki voisi nykyään hoitaa netissä, mutta sitä kautta ei hoidu KGB-kuulustelut.
- AnonyymiUUSI
Ei aina mutta sovitusti. Turha itkeä jos ei itse välitä sovittuja asioita hoitaa
- AnonyymiUUSI
Työttömyystilastot. Kevytyrittäliä ei lasketa, koska he eivät saa mitään tukia. Et ole työllistynyt tarpeeksi, sinulla ei ole lopettamistodistusta, sinulla ei ole tunteja antaa (ei ole jos urakalla tehnyt). Etsivät sinusta kaikki tiedot netistä ja jos jotain löytyy niin käytetään sinua vastaan esim. harrastus. Jos pidät sivustoa yllä niin katsotaan toiminnaksi. Tahallista. Tiliotteet eivät kelpaa, koska se olisi heille liian hyvä tosite.
- AnonyymiUUSI
Minullakin on aina suihku kun työkkäristä soitetaan sovittu soitto. En pääse myöskään töihin kun pitää käydä kokoajan suihkussa.
- AnonyymiUUSI
Mua ei saa häritä gun juon galjaaaaaa
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö
- AnonyymiUUSI
Jos TE-toimiston soitosta vastaamisesta saisi 1 000- 10 000€ niin miksi aina vastattaisiin, suihkussakin joka muutoin niin vaikeaa ja jopa mahdotonta?....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736