Onko kukaan paukauttanu teitiä koskaan päähän?

Anonyymi-ap

Ei voi olla alffa jos ei ole muutamaa hittiä ottanu vastaan kongiinsa.

15

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä on tullut otettua iskua vastaan.

• Anonyymi

Ei ole mu olen päälläni kokeillu asfaltin kestävyyttä noin 3-4:stä metristä ja auton tuulilasin kestävyyttä sitä ennen tuulilasi hajos ja asfaltti aiheutti mulle kahden vuoden sairasloman josta vuoden pidin

• Eipä liioin. On noita uhkailuja tullut, mutta joskus amiskan aikoihin taisi yksi kaveri tinttasta, kun potksisin häneltä jalat sekaisin. Tyyppi pomppas pystyyn salamana ja tempas nyrkillä silmäkulmaan. Tuli banda lähes välittömästi meikäläisestä. Enkä liioin valittanut, ehkä sanoin, että reagointi hiukan oli reiluhko. Mutta itsepähän kikkailin. Se oli sitä aikaa...

Nykyään ei kävis mielessäkään.

Käytän ennemmin verbaalista "säilää".

• Anonyymi

Palstaätmi on ainakin saanut turpaansa moneen otteeseen, ja tulee saamaan terqui tuussulaan

• Anonyymi

Kävelet kaupungilla ja vastaan tulee nainen ja ajattelet yritän olla mukava ja tervehdin ja sanot moi tai hyvää päivää tai hyvää huomenta niin saa kunnon iskun ja herää ja sattuu ja erittäin sekava olo aivotärähdyskin ja ihmiset kauhistelee olit 10 minuuttia tajuttomana tarvii ambulanssin ihmiset sanoo

• Anonyymi
      UUSI

Ei niistä kukaan uskaltanut, ei edes porukassa silloin joskus jossain. Tässä olen ilman naarmuakaan. Tuuriakin oli toisinaan, useimmiten ei kantti vaan piisannut vastapuolella.
      Alfa en ole enkä siksi tule, ei mun tarvitse, hölmöilköön muut mun puolestani

• UUSI

Kyllähän tuota tulee saaduksi iskuja harva se päivä. Ja vaimoni lyö lujaa, mutta ei läheskään niin lujaa kuin äitini, anopista nyt puhumattakaan.

• Anonyymi
        UUSI

17:43
        Onko tuo totta?
        Kirjoitettuna kamalaa.
        Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Mulle on tosiaan kerran käynyt niin. :( Olin 17-18-vuotias kun tämä sattui, Olimme kotibileissä Kampissa. Opiskelin silloin kaupallista alaa ja olin hyvän opiskelukaverini kanssa siellä ja porukkaa oli aikalailla. Tämän opiskelukaverin kanssa olin jo tehnyt Tukholmaankin risteilyn sekä käynyt pilettämässä muuallakin sekä myös siellä eräässä paikassa, josta on täällä kertonut. Paikassa, josta juhlien isäntä antoi meille pankkikortin käyttöönsä.
      Tämä tuttuni asui Pihlajistossa ja luonansa käydessäni huomasin miten huonosti kohteli äitiään, kuulemma mäiski tätä mennen tullen. :I
      No, heräsin siellä Kampin asunnossa naama mustana ja pää aivan turvoksissa. Siellä asunut kertoi tämä saaneen jonkun raivarin alkaneen mäiskiä minua.
      Aamulla kun menin kotiin, niin äiti alkoi itkemään ovea avatessaan. Olin koulusta poissa ainakin viikon ja kouluun mennessäni naamassani oli vielä mustelmia.
      Kun opettajat saivat jostain kuulla, että mistä ne on peräisin, niin tämä henkilö erotettiin koulusta.
      Itse kouluun mentyäni hengailin ainakin sen päivän tämän kanssa ja sovimme asiaa, mutta opet järkyttyivät ja laittoivat pois koulusta..
      Nyt jälkeenpäin ymmärrän, että tällä oli vohanhallintaongelmia äärimmäisestä päästä. Itse en ikinä olisi kyennyt pahoinpitelemään ketään, saati sitten omaa äitiäni...

• Anonyymi
        UUSI

Onpa järkyttävää.
        Tänäpäivänähän tuota tapahtuu myös.
        En ymmärrä.
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI

Missä muuten toi gubbe on?joko on mielisairaalassa,on yks pahanlaatuinen pedo naisia kohtaan,ahdistaa tommonen naapuri stalkkaaja,tuhoaa toisten elämää,niin psykkisesti kuin fyysisesti!miks lähdette mukaan ton sairaisiin tekoihin?

• Anonyymi
      UUSI

On lyöty turpaan, on painittu, on tapeltu. Olenkin oman elämäni alffa, hähhähhää. 😛

Entinen Eivori

• UUSI

Minua ei ole koskaan kunnolla lyöty. Muutaman kerran muistan lapsena ottaneeni yhteen luokan ärsyttävimmän pojan kanssa (hän oli se aggressiivisempi osapuoli ja suuttui minulle kun esim voitin hänet pukkitaistelussa, lopulta oltiin kavereita) ja teininä joku kaveri läpsäisi minua poskelle jonkin draamakohtauksen yhteydessä, mutta minua ei ole koskaan lyöty kunnolla eikä missään muodossa aikuisiällä.

Väkivalta ei tee kenestäkään Alfaa.

• Anonyymi
        UUSI

Aivan. Väkivalta on väkivaltaa. Ihan kuin aivoista puuttuisi jotain.
        Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Yks juoppo akan kutvale huitas arvaamatta nyrkkisä silimäkulumaan kerran,sai jonkun ihmeraivarin ihan syyttä.muuta se ei sitten pystyny tekemäänkään. Mutta muuten selviny maailmalla iskuitta vaikka 3 ryöstöyritystä kokenut ja kaikenlaisia tappouhkauksia,sotahommissakin tullu oltua joitain vuosia eikä pataan ole ihme kyllä tullu. Luulis että kun tuota leveyttä on niin sillä säilyis isommilta kolhuilta,totuus on kuitenkin että yrittäjiä on enemmän kokeilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4473
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3345
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2551
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      126
      2442
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      104
      2429
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2075
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2017
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe