Ei voi olla alffa jos ei ole muutamaa hittiä ottanu vastaan kongiinsa.
Onko kukaan paukauttanu teitiä koskaan päähän?
15
178
Vastaukset
Kyllä on tullut otettua iskua vastaan.
- Anonyymi
Ei ole mu olen päälläni kokeillu asfaltin kestävyyttä noin 3-4:stä metristä ja auton tuulilasin kestävyyttä sitä ennen tuulilasi hajos ja asfaltti aiheutti mulle kahden vuoden sairasloman josta vuoden pidin
Eipä liioin. On noita uhkailuja tullut, mutta joskus amiskan aikoihin taisi yksi kaveri tinttasta, kun potksisin häneltä jalat sekaisin. Tyyppi pomppas pystyyn salamana ja tempas nyrkillä silmäkulmaan. Tuli banda lähes välittömästi meikäläisestä. Enkä liioin valittanut, ehkä sanoin, että reagointi hiukan oli reiluhko. Mutta itsepähän kikkailin. Se oli sitä aikaa...
Nykyään ei kävis mielessäkään.
Käytän ennemmin verbaalista "säilää".- Anonyymi
Palstaätmi on ainakin saanut turpaansa moneen otteeseen, ja tulee saamaan terqui tuussulaan
- Anonyymi
Kävelet kaupungilla ja vastaan tulee nainen ja ajattelet yritän olla mukava ja tervehdin ja sanot moi tai hyvää päivää tai hyvää huomenta niin saa kunnon iskun ja herää ja sattuu ja erittäin sekava olo aivotärähdyskin ja ihmiset kauhistelee olit 10 minuuttia tajuttomana tarvii ambulanssin ihmiset sanoo
- AnonyymiUUSI
Ei niistä kukaan uskaltanut, ei edes porukassa silloin joskus jossain. Tässä olen ilman naarmuakaan. Tuuriakin oli toisinaan, useimmiten ei kantti vaan piisannut vastapuolella.
Alfa en ole enkä siksi tule, ei mun tarvitse, hölmöilköön muut mun puolestani Kyllähän tuota tulee saaduksi iskuja harva se päivä. Ja vaimoni lyö lujaa, mutta ei läheskään niin lujaa kuin äitini, anopista nyt puhumattakaan.
- AnonyymiUUSI
17:43
Onko tuo totta?
Kirjoitettuna kamalaa.
Vilma
- AnonyymiUUSI
Mulle on tosiaan kerran käynyt niin. :( Olin 17-18-vuotias kun tämä sattui, Olimme kotibileissä Kampissa. Opiskelin silloin kaupallista alaa ja olin hyvän opiskelukaverini kanssa siellä ja porukkaa oli aikalailla. Tämän opiskelukaverin kanssa olin jo tehnyt Tukholmaankin risteilyn sekä käynyt pilettämässä muuallakin sekä myös siellä eräässä paikassa, josta on täällä kertonut. Paikassa, josta juhlien isäntä antoi meille pankkikortin käyttöönsä.
Tämä tuttuni asui Pihlajistossa ja luonansa käydessäni huomasin miten huonosti kohteli äitiään, kuulemma mäiski tätä mennen tullen. :I
No, heräsin siellä Kampin asunnossa naama mustana ja pää aivan turvoksissa. Siellä asunut kertoi tämä saaneen jonkun raivarin alkaneen mäiskiä minua.
Aamulla kun menin kotiin, niin äiti alkoi itkemään ovea avatessaan. Olin koulusta poissa ainakin viikon ja kouluun mennessäni naamassani oli vielä mustelmia.
Kun opettajat saivat jostain kuulla, että mistä ne on peräisin, niin tämä henkilö erotettiin koulusta.
Itse kouluun mentyäni hengailin ainakin sen päivän tämän kanssa ja sovimme asiaa, mutta opet järkyttyivät ja laittoivat pois koulusta..
Nyt jälkeenpäin ymmärrän, että tällä oli vohanhallintaongelmia äärimmäisestä päästä. Itse en ikinä olisi kyennyt pahoinpitelemään ketään, saati sitten omaa äitiäni...- AnonyymiUUSI
Onpa järkyttävää.
Tänäpäivänähän tuota tapahtuu myös.
En ymmärrä.
Vilma - AnonyymiUUSI
Missä muuten toi gubbe on?joko on mielisairaalassa,on yks pahanlaatuinen pedo naisia kohtaan,ahdistaa tommonen naapuri stalkkaaja,tuhoaa toisten elämää,niin psykkisesti kuin fyysisesti!miks lähdette mukaan ton sairaisiin tekoihin?
- AnonyymiUUSI
On lyöty turpaan, on painittu, on tapeltu. Olenkin oman elämäni alffa, hähhähhää. 😛
Entinen Eivori Minua ei ole koskaan kunnolla lyöty. Muutaman kerran muistan lapsena ottaneeni yhteen luokan ärsyttävimmän pojan kanssa (hän oli se aggressiivisempi osapuoli ja suuttui minulle kun esim voitin hänet pukkitaistelussa, lopulta oltiin kavereita) ja teininä joku kaveri läpsäisi minua poskelle jonkin draamakohtauksen yhteydessä, mutta minua ei ole koskaan lyöty kunnolla eikä missään muodossa aikuisiällä.
Väkivalta ei tee kenestäkään Alfaa.- AnonyymiUUSI
Aivan. Väkivalta on väkivaltaa. Ihan kuin aivoista puuttuisi jotain.
Vilma
- AnonyymiUUSI
Yks juoppo akan kutvale huitas arvaamatta nyrkkisä silimäkulumaan kerran,sai jonkun ihmeraivarin ihan syyttä.muuta se ei sitten pystyny tekemäänkään. Mutta muuten selviny maailmalla iskuitta vaikka 3 ryöstöyritystä kokenut ja kaikenlaisia tappouhkauksia,sotahommissakin tullu oltua joitain vuosia eikä pataan ole ihme kyllä tullu. Luulis että kun tuota leveyttä on niin sillä säilyis isommilta kolhuilta,totuus on kuitenkin että yrittäjiä on enemmän kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904473
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613345Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1262442Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1042429- 422075
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628