En oikein ymmärtänyt Razmyarin politiikka.

Anonyymi-ap

Eukko on tullut kommunisti perheensä kanssa Suomeen turvaan Neuvostoliitosta aikoinaan, koska PASKA HOUSUT EIVÄT USKALTANEET KOTIAAN AFGANISTANIAAN PALATA.
Nyt siellä AFGANISTANISSA ON RAUHA niin eiköhän Nasima Razmyari alkanut vaatimaan jalkaväkimiinojen palautusta, koska hän kokee VENÄJÄN SUURENA UHKANA ITSELLEEN JA ILMEISESTI KOMMUNISTI PERHEELLEEN.

Ei tuon vertaa ole JÄRKEÄ, että AFGANISTANI ON TURVALLINEN MAA JA VENÄJÄ TUSKIN ON AFGANISTANIALLE UHKA JOTEN VOIVAT RAUHALLISIN MIELIN MENNÄ KAIKKI AFGANISTANIAAN TURVAAN, koska Suomi EI VOI TAATA ENÄÄN TURVAPAIKAN SAANEIDEN TURVALLISUUTTA!

Minusta tuo on SYRJINTÄÄ, että TURVAPAIKAN HAKIJAT SAAVAT VALEHDELLA että HE OVAT MUKA SUOMESSA TURVASSA VAIKKA HE OVAT YHTÄ TURVASSA VENÄJÄLLÄ!!!

Purra kutsuu DEMAREITA SOSIALISTEIKSI, koska ETELÄSSÄ OVAT HYVÄKSYNEET KOMMUNISTEJA DEMAREIKSI!

5

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Purra ei ole varmaan edes tiedä, että kyllä niitä SOSIALISTEJA löytyy myös PERUSSUOMAILAISTA.
      Minä olen IHMETELLYT PIDEMPÄÄN, että miten SUOMESSA TURVAPAIKKAA HAKENEET SAA OLLA POLIITTISESTI AKTIIVISIA, koska HE OVAT POLIITTISEN SODAN VUOKSI HAKEUTUNEET TURVAAN.

He saavat vielä Suomessa sisällissodan aikaan, koska RASISTIT TOIMIVAT NOIN.
      Onneksi en omista kivääriä enkä edes ampuma lupaa niin EI TARVI LÄHTEÄ EDES KATU-PARTIOON JOS VALTIO MÄÄRÄÄ.
      HE LÄHTEVÄT JOILLA ON ASEET, koska siellä tarvitaan myös SIVIILEITÄ!

EI HE OLE TÄÄLLÄ JOIDEN KANSSA ONGELMIA ON VAAN ETELESSÄ.
      KANNATTAA ESITELLÄ ASEITA SOMESSA, KOSKA KUULAPYSSYJÄ EI EROTA OIKEISTA, MUTTA KYLLÄ NIILLÄKIN PYSTYY AMPUMAAN PERSEELLE JA SEKIN KÄY KIPEÄÄ KUULEMMA.

EN MINÄ KYLLÄ KUNNIOTA JA MINÄ KYLLÄ PITÄISIN ASEET VISUSTI PIILOSSA JOS OMISTAISIN.

SEMMOSTA SE ON, KUN ALETAAN " GANGASTA RÄPPÄREIKSI"
      MINÄ LÄHDEN NORJAAN POLIITTISEKSI PAKOLAISEKSI, MUTTA VOIN MINÄ MENNÄ MYÖS RUOTSIIN HOMOKSI.

• Anonyymi

Joko kaljat loppu.

• Anonyymi

Huomenna saa lisää

• Anonyymi

menis tuokin akka sinne mistä on alunpitäen kotoisin ja kun nyt on niin perkeleen verran viisas nii eikös tämä voisi palata laittaan asiat kuntoon siellä synyinmaassaan. Ei tuon näköitä ja tapaista akkaa suomen kansa tarvi ei kun monoa persuuksiin ja menoksi

• Anonyymi

Paljon enemmän isänmaallinen kuin te uusnatsit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1869
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      162
      1844
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      363
      1639
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1237
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1199
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1071
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1019
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      991
    Aihe