on se ihmeellistä kun on joutilaita ja työttömiä ja varmasti näistä jotkut olisi valmis tekemään vaikka lumitöitä kun saisi jonkun euron korvauksen. Mutta meillä on niin raskas byrökraattikoneistö ja kateus, että tämä ei lähde toimimaan.
apua vanhusille ja liikuntarajoiteisille lumitöihin
6
122
Vastaukset
- Anonyymi
SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreät PUNIKKI-Kommunistit -
- Ei auta KETÄÄN eikä KOSKAAN - Ne vain RÄKYTTÄÄ kuin Rakki-Koirat !- Anonyymi
noista demareista ei voi muuta odottaakaan
- Anonyymi
Minusta KYLÄTOIMIKUNTIEN tehtävä on palkata avustajia töihin jotka käyvät tekemässä lumitöitä, ruohonleikkuuta sekä muita pihatöitä jotka ovat ns kotitöitä ja siivous sekä muu kotiin liittyvä kotityö palvelu kuuluu myös näihin KYLÄTOIMIKUNTIEN palkkaamien avustajien töihin.
Angelissa ja Karigasniemellä on ainakin KYLÄTOIMIKUNNAT saaneet aikaan KYLÄTALKKARIN joka käy tekemässä lumitöitä.
IVALO ON SYRJÄKYLÄ JONNE SIVISTYSTÄ EIVÄT OSAA TUODA VAIKKA OVAT KORKEASTI KOULUTETTUJA JA HOITAVAT OSA VIELÄ TYÖKSEEN VANHUKSIA HOIVAKODEISSA.
HEIDÄN MIELESTÄ ELÄKELÄISTEN PAIKKAA ON HOIVAKODEISSA NIIN SAAVAT KUVATA SEKÄ LAITTAA KUVIA SOMEEN NIIN KAIKKI NÄKEVÄT, ETTÄ HE TEKEVÄT MUKA TÖITÄ. - Anonyymi
Jos olet komia, rikas, INVALIIDI MIES jolla EI OLE VAIMOA, LAPSIA EIKÄ PERHETTÄ niin minä voisin kyllä alkaa vaikka AUTTAVAKSI VAIMOKSI.
En ole koskaan ollut INVALIIDI MIEHEN KANSSA NAIMISISSA, mutta nyt kyllä voisin kokeilla että TOIMISKO TUO AVIOLIITTO, koska minä olen sentään nyt JOUTILAS SEKÄ TYÖTÖN. - Anonyymi
kuule siinä männoo rahat jos autat ..olet siis töissää..
- Anonyymi
Kokkariyhteiskunnassa persuilla lumiset pihat ja kokkareilla liukkaat tiet mutta lätkää kyllä pelataan kelissä kuin kelissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803