Alkuperäiset kuntalaiset muualta muuttaneiden TUELLA HELPOMMIN VANKILAAN, KOSKA EN OLE AINUT JOKA EI OLE SAANUT INARIN KUNNALTA NIITÄ LUVATTUJA TÖITÄ.
Kunta toimii HALLITUKSEN ALLA ja kunta olisi voinut OPPISOPIMUKSELLA KOULUTTAA MEITÄ ALKUPERÄISIÄ KUNTALAISIA TÖIHIN.
TÄSSÄ KUNNASSA ALKUPERÄISVÄESTÖN TEHTÄVÄ ON JUODA ITSENSÄ HENGILTÄ.
TÄÄLLÄ TUETAAN MATKAILUA JA SYRJINTÄÄN ALKUPERÄISVÄESTÖÄ.
TÄMÄN KUNNAN PÄIHDEONGELMAT OVAT KUNNAN PÄÄTTÄJIEN LUOMIA.
PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT ITSE KERTONEET, ETTÄ HEITÄ HUOLITA TÖIHIN JOTEN EI HEILLÄ OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ JOTEN SAMA KAI TUO JUOPOTELLA!
PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA VAIKKA MINÄ EN KÄYTÄ PÄIHTEITÄ JA HE TIETÄVÄT TUON.
HE TIETÄVÄT MYÖS SEN, ETTÄ MINÄ EN VOI SIETÄÄ JUOPPOJA MUTTA EN HEILLE RÄHISE, KOSKA HE TEKEVÄT TÖITÄ JA KYLLÄ HE TODISTAVAT ETTÄ MINÄ KIRJOITAN TOTUUKSIA.
Kunta aloittaa Justeerin remontin niin eihän se paljoa kyllä maksa, koska EI TARVI KUN HEITTÄÄ KAIKKI JOTKA KÄYTTÄÄ PÄIHTEITÄ ULOS.
SINNE EI VÄLTTÄMÄTTÄ JÄÄ YHTÄÄN ASUKASTA JA INARIN KUNTA MENEE KONKURSSIIN, KOSKA HE SYRJIVÄT SEKÄ KALTOINKOHTELEVAT ALKUPERÄISVÄESTÖÄ.
HE TEKEVÄT TUOTA VALTION SILMIEN EDESSÄ JA MINÄHÄN SE MIELISAIRAS OLEN JOKA OLLUT PÄÄTTÄMÄSSÄ, ETTÄ LUODAAN SAAMELAISALUEELLE MATKAILU HELVETTI NIIN SAADAAN ALKUPERÄISVÄESTÖ KUNNOLLA KYYKKYYN.
Ainakin tässä kunnassa pääsee todistettavasti
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
0,6 miljoonaa kunnan talous vajetta niin senkin KUNNANJOHTAJA näköjään KIPPAS minun niskaan.
En ole edes LASKENUT, että PALJONKO TÄMÄ KUNTA TEKEE OIKEESTI TAPPIOTA VUODESSA kun siellä on VUODESTA TOISEEN IHMISIÄ JOITA ILMANKIN PÄRJÄITTÄISIIN.
Kunnanjohtajan palkalla sais palkattua ainakin 2,5 ihmistä jotka tekisivät OIKEITA TÖITÄ.
Hallinnonjohtajan palkalla sais myös monta työpaikkaa.
Hallinnonjohtaja EI SAIS EDES OLLA VIRASSA, kun hän edustaa KUNTALAISIA ja hänet on valittu KUNNALLISVAALIEN KAUTTA.
Vaalien kautta hänet on valittu myös LAPIN HYVINVOINTI ALUEEN EDUSTAJAKSI.
HEIDÄN KUULUU JÄÄDÄ VIRKA VAPAALLE, kun pääsevät VAALIEN KAUTTA EDUSTAMAAN KUNTALAISIA.
Ei saa olla virassa jossa voi vaikuttaa kunnan asioihin samaan aikaan, kun edustaa KUNTALAISIA jotka ovat äänestäneet heidät luottamus tehtäviin.
Ei KANSANEDUSTAJATKAAN saa toimia samaan aikaan KAUPUNGINJOHTAJANA.
Kai Mykkänen erosi ministerin tehtävästä, kun hän sai Espoon kaupunginjohtajan viran.
Hän oli kansanedustaja EHDOKKAANA ENSIN JA HÄN PÄÄSI VAALIEN KAUTTA LÄPI.
Kaikki HALLITUKSESSA OLEVAT MINISTERIT ovat olleet KANSANEDUSTAJIA ENSIN.
Ministeriksi EI OLE PAKKO ALKAA jos ei halua.
Kunnat ja kaupungit toimii samalla tavalla, mutta täällä EI YMMÄRRÄ monikaan että he EIVÄT SAA OLLA EDES OMASSA YRITYKSESSÄ TÖISSÄ, kun heidät on äänestetty VAALIEN KAUTTA EDUSTAMAAN KUNTALAISIA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768