Ainakin tässä kunnassa pääsee todistettavasti

Anonyymi-ap

Alkuperäiset kuntalaiset muualta muuttaneiden TUELLA HELPOMMIN VANKILAAN, KOSKA EN OLE AINUT JOKA EI OLE SAANUT INARIN KUNNALTA NIITÄ LUVATTUJA TÖITÄ.
Kunta toimii HALLITUKSEN ALLA ja kunta olisi voinut OPPISOPIMUKSELLA KOULUTTAA MEITÄ ALKUPERÄISIÄ KUNTALAISIA TÖIHIN.
TÄSSÄ KUNNASSA ALKUPERÄISVÄESTÖN TEHTÄVÄ ON JUODA ITSENSÄ HENGILTÄ.
TÄÄLLÄ TUETAAN MATKAILUA JA SYRJINTÄÄN ALKUPERÄISVÄESTÖÄ.
TÄMÄN KUNNAN PÄIHDEONGELMAT OVAT KUNNAN PÄÄTTÄJIEN LUOMIA.
PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT ITSE KERTONEET, ETTÄ HEITÄ HUOLITA TÖIHIN JOTEN EI HEILLÄ OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ JOTEN SAMA KAI TUO JUOPOTELLA!

PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT YHDENVERTAISIA MINUN KANSSA VAIKKA MINÄ EN KÄYTÄ PÄIHTEITÄ JA HE TIETÄVÄT TUON.
HE TIETÄVÄT MYÖS SEN, ETTÄ MINÄ EN VOI SIETÄÄ JUOPPOJA MUTTA EN HEILLE RÄHISE, KOSKA HE TEKEVÄT TÖITÄ JA KYLLÄ HE TODISTAVAT ETTÄ MINÄ KIRJOITAN TOTUUKSIA.

Kunta aloittaa Justeerin remontin niin eihän se paljoa kyllä maksa, koska EI TARVI KUN HEITTÄÄ KAIKKI JOTKA KÄYTTÄÄ PÄIHTEITÄ ULOS.
SINNE EI VÄLTTÄMÄTTÄ JÄÄ YHTÄÄN ASUKASTA JA INARIN KUNTA MENEE KONKURSSIIN, KOSKA HE SYRJIVÄT SEKÄ KALTOINKOHTELEVAT ALKUPERÄISVÄESTÖÄ.
HE TEKEVÄT TUOTA VALTION SILMIEN EDESSÄ JA MINÄHÄN SE MIELISAIRAS OLEN JOKA OLLUT PÄÄTTÄMÄSSÄ, ETTÄ LUODAAN SAAMELAISALUEELLE MATKAILU HELVETTI NIIN SAADAAN ALKUPERÄISVÄESTÖ KUNNOLLA KYYKKYYN.

1

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

0,6 miljoonaa kunnan talous vajetta niin senkin KUNNANJOHTAJA näköjään KIPPAS minun niskaan.
      En ole edes LASKENUT, että PALJONKO TÄMÄ KUNTA TEKEE OIKEESTI TAPPIOTA VUODESSA kun siellä on VUODESTA TOISEEN IHMISIÄ JOITA ILMANKIN PÄRJÄITTÄISIIN.
      Kunnanjohtajan palkalla sais palkattua ainakin 2,5 ihmistä jotka tekisivät OIKEITA TÖITÄ.
      Hallinnonjohtajan palkalla sais myös monta työpaikkaa.

Hallinnonjohtaja EI SAIS EDES OLLA VIRASSA, kun hän edustaa KUNTALAISIA ja hänet on valittu KUNNALLISVAALIEN KAUTTA.
      Vaalien kautta hänet on valittu myös LAPIN HYVINVOINTI ALUEEN EDUSTAJAKSI.
      HEIDÄN KUULUU JÄÄDÄ VIRKA VAPAALLE, kun pääsevät VAALIEN KAUTTA EDUSTAMAAN KUNTALAISIA.
      Ei saa olla virassa jossa voi vaikuttaa kunnan asioihin samaan aikaan, kun edustaa KUNTALAISIA jotka ovat äänestäneet heidät luottamus tehtäviin.

Ei KANSANEDUSTAJATKAAN saa toimia samaan aikaan KAUPUNGINJOHTAJANA.
      Kai Mykkänen erosi ministerin tehtävästä, kun hän sai Espoon kaupunginjohtajan viran.
      Hän oli kansanedustaja EHDOKKAANA ENSIN JA HÄN PÄÄSI VAALIEN KAUTTA LÄPI.
      Kaikki HALLITUKSESSA OLEVAT MINISTERIT ovat olleet KANSANEDUSTAJIA ENSIN.
      Ministeriksi EI OLE PAKKO ALKAA jos ei halua.

Kunnat ja kaupungit toimii samalla tavalla, mutta täällä EI YMMÄRRÄ monikaan että he EIVÄT SAA OLLA EDES OMASSA YRITYKSESSÄ TÖISSÄ, kun heidät on äänestetty VAALIEN KAUTTA EDUSTAMAAN KUNTALAISIA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      209
      4646
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2606
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1532
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1134
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1122
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1081
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      138
      1060
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe