Shumanin resonanssi

Anonyymi-ap

Onko vielä saatavana näkyviin Shumanin resonanssin diagrammia, kuten oli muutama vuosi sitten? En löydä muuta kuin maksullisia.

20

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kuvassa on muistaakseni jotakin viiden tunnin aikaero eli jostakin venäjän itälaidalta. Tuon linkin ylin kuva oli ennen saatavilla netistä "livenä".

        Eli ilmeisesti jotain tämän suuntaista?

        https://urly.fi/3I43


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Eli ilmeisesti jotain tämän suuntaista?

        https://urly.fi/3I43

        Juuri tämä!! En sitten millään muistanut oikeaa osoitetta, mutta onneksi täältä aina apu löytyy. Kiitos.

        Jos merkit pitää paikkansa, niin lähiaikoina tulee suuria taajuuksia ja menee valkoiseksi koko alue. Sitä on mielenkiintoista seurata. Suuret taajuuspulssit tekee monille elämään suuria vaikeuksia ja jotkut ei sitä edes kestä. Solar flash on sitten omaa luokkansa ja tuhoa tulee kautta planeetan. Toivon, että se olisi miedonpi ja seuraan tätä livenä päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä!! En sitten millään muistanut oikeaa osoitetta, mutta onneksi täältä aina apu löytyy. Kiitos.

        Jos merkit pitää paikkansa, niin lähiaikoina tulee suuria taajuuksia ja menee valkoiseksi koko alue. Sitä on mielenkiintoista seurata. Suuret taajuuspulssit tekee monille elämään suuria vaikeuksia ja jotkut ei sitä edes kestä. Solar flash on sitten omaa luokkansa ja tuhoa tulee kautta planeetan. Toivon, että se olisi miedonpi ja seuraan tätä livenä päivittäin.

        Onnea seurantaan - muista kuitenkin ottaa lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea seurantaan - muista kuitenkin ottaa lääkkeesi.

        Eipä taida sulla olla hajuakaan mistä on kysymys.


    • Anonyymi

      Eikö kukaan ihmettele, miksi maan resonanssi on jatkuvassa nousussa? Ennen se oli tasainen n.8 Hz:n tienoilla tuossa sonogrammissa, mutta nyt on ihan jotakin muuta.

      • Anonyymi

        Schumannin resonanssi on ionosfäärin rakenteesta riippuva ilmiö ja ionosfääri elää vuodenaikojen (Maapallon kallistuskulma) ja Auringon aktiivisuuden tahdissa.


      • Anonyymi

        Kyseessä on ionosfäärin ja Maan pinnan välillä vaikuttava onteloresonaattori. Jos ionosfääri ei oleellissti muutu, ei muutu taajuuskaan. Toki resonanssilla on kerrannaistaajuuksia, mutta ne ovat selvästi päätaajuutta heikompia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on ionosfäärin ja Maan pinnan välillä vaikuttava onteloresonaattori. Jos ionosfääri ei oleellissti muutu, ei muutu taajuuskaan. Toki resonanssilla on kerrannaistaajuuksia, mutta ne ovat selvästi päätaajuutta heikompia.

        Ionosfääri muuttuu oleellisella tavalla Auringon aktiivisuuden mukaan.

        https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1364682618306916

        Effect of Solar Flares on the Schumann-Resonance Frequences
        https://ui.adsabs.harvard.edu/abs/2017R&QE...60..186S/abstract
        "[...] It has been shown that an increase in the resonant frequency is proportional on the average to the logarithm of the X-ray radiation intensity to the power of 1.7"

        Solar variations in extremely low frequency propagation parameters: 2. Observations of Schumann resonances and computation of the ELF attenuation parameter
        https://agupubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1029/2002JA009305
        [koko artikkeli luettavissa]


    • Anonyymi

      Hurjat on enetgiat. Se aiheuttaa mm. korvien vinkumista, päänsärkyä, kaikenmaailman kolotuksia ym.. Yli asteikon näyttää menevän taajuudet. Eniten tuntemuksia aiheuttaa tuo valkoinen alue jossa vahvat ebergiat.

      • Anonyymi

        Vahvat energiat siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvat energiat siis.

        Ihmiseen ei Schumannin resonanssi suoraan voi vaikuttaa. Puuttuu vaikutuksen mahdollistava mekanismi ja vuorovaikutus.

        Rakennetun ympäristön sähkömagneettiset kentät samalla taajuusalueella ovat Schumannin resonanssin tuottamiin kenttiin nähden useita kertaluokkia voimakkaampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiseen ei Schumannin resonanssi suoraan voi vaikuttaa. Puuttuu vaikutuksen mahdollistava mekanismi ja vuorovaikutus.

        Rakennetun ympäristön sähkömagneettiset kentät samalla taajuusalueella ovat Schumannin resonanssin tuottamiin kenttiin nähden useita kertaluokkia voimakkaampia.

        Nyt on kyse energioista, jotka vaikuttavat shumanin resonanssiin ja näkyy sonogrammissa. Solar fsh on tulossa ja kannattaa varata ainakin kolmen päivän tarvikkeet kotiin. Pahimmassa tapauksessa se tuhoaa sähköverkon ja sitte ollaa kivikaudella hetken päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyse energioista, jotka vaikuttavat shumanin resonanssiin ja näkyy sonogrammissa. Solar fsh on tulossa ja kannattaa varata ainakin kolmen päivän tarvikkeet kotiin. Pahimmassa tapauksessa se tuhoaa sähköverkon ja sitte ollaa kivikaudella hetken päästä.

        Pitänee pestä tämä näppis kun ei pelitä. Solar flash piti olla edellisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyse energioista, jotka vaikuttavat shumanin resonanssiin ja näkyy sonogrammissa. Solar fsh on tulossa ja kannattaa varata ainakin kolmen päivän tarvikkeet kotiin. Pahimmassa tapauksessa se tuhoaa sähköverkon ja sitte ollaa kivikaudella hetken päästä.

        Et sitten hakenut niitä lääkkeitäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten hakenut niitä lääkkeitäsi?

        Älä puutu asioihin joista et mitään käsitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puutu asioihin joista et mitään käsitä.

        Sinuna varaisin oikein ajan psykiatrille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna varaisin oikein ajan psykiatrille.

        Tyypillinen tietämätön turvautuu paskanjauhamiseen. Pitäkää tunkkinne..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe