Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
194
1150
Vastaukset
- Anonyymi
Huvin vuoksi täällä kirjoittelen silloin, kun ei ole muuta tekemistä. Välillä käyn täällä hyvin harvoin, mutta silloin tällöin kirjoittelen anonyyminä. Olen sinkku ja sen saattanut vaikuttaa palstan valintaan.
- Anonyymi
On muu syy. Yritän selvittää edelleenkin joitakin omia asioita ja sekoilen lillukanvarsissa. Se on aika hauska ajanvietettä. Oppii samalla juttelemaankin, tai ainakin vähän. Se ei ole mitenkään helppoa aina itselleni. Ja tietysti ei tarvitse yksin kiehua ajankohtaisista. Saa paljon muitakin näkemyksiä.
Entä sinä?anonyymi: "Entä sinä?"
Jutteluseuran vuoksi. Esimerkiksi kirjoittelen Jasun kanssa. Se on kivaa.- AnonyymiUUSI
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
anonyymi: "Entä sinä?"
Jutteluseuran vuoksi. Esimerkiksi kirjoittelen Jasun kanssa. Se on kivaa.Jasu onkin tosi mukava ja ainakin siitä saa takuuvarmasti juttukaverin 😀 Itse olen tosin sellainen haahuilija, etten löydä omia juttujani ja olen muutenkin ihan pihalla, et hei mitä, vastasiko joku minulle! 😂
Muistelen itselin, että Jasu on ihan alusta lähtien ollut tosi valloittava. Jotenkin valoisa ja eloisa ja avoin, jonka lisäksi myös tosi kaunis, vaikka kuvaa olisi jotenkin muokattu. Ainakin pekka haavistona, oli tosi cool 🤣💦 😘 Anonyymi kirjoitti:
Jasu onkin tosi mukava ja ainakin siitä saa takuuvarmasti juttukaverin 😀 Itse olen tosin sellainen haahuilija, etten löydä omia juttujani ja olen muutenkin ihan pihalla, et hei mitä, vastasiko joku minulle! 😂
Muistelen itselin, että Jasu on ihan alusta lähtien ollut tosi valloittava. Jotenkin valoisa ja eloisa ja avoin, jonka lisäksi myös tosi kaunis, vaikka kuvaa olisi jotenkin muokattu. Ainakin pekka haavistona, oli tosi cool 🤣💦 😘anonyymi: "Jasu onkin tosi mukava ja ainakin siitä saa takuuvarmasti juttukaverin 😀 Itse olen tosin sellainen haahuilija, etten löydä omia juttujani ja olen muutenkin ihan pihalla, et hei mitä, vastasiko joku minulle! 😂
Muistelen itselin, että Jasu on ihan alusta lähtien ollut tosi valloittava. Jotenkin valoisa ja eloisa ja avoin, jonka lisäksi myös tosi kaunis, vaikka kuvaa olisi jotenkin muokattu. Ainakin pekka haavistona, oli tosi cool 🤣💦 😘"
Minä laitan yleensä kopion kirjoittajalta vastaukseni alkuun, jotta vastattu tietäisi, että se on hänelle. Joo, Jasu on tosi kiva kirjoittaja ja ihminen.- AnonyymiUUSI
anonyymi: "Jasu onkin tosi mukava ja ainakin siitä saa takuuvarmasti juttukaverin 😀 Itse olen tosin sellainen haahuilija, etten löydä omia juttujani ja olen muutenkin ihan pihalla, et hei mitä, vastasiko joku minulle! 😂
Muistelen itselin, että Jasu on ihan alusta lähtien ollut tosi valloittava. Jotenkin valoisa ja eloisa ja avoin, jonka lisäksi myös tosi kaunis, vaikka kuvaa olisi jotenkin muokattu. Ainakin pekka haavistona, oli tosi cool 🤣💦 😘"
Minä laitan yleensä kopion kirjoittajalta vastaukseni alkuun, jotta vastattu tietäisi, että se on hänelle. Joo, Jasu on tosi kiva kirjoittaja ja ihminen.No näinpä, mutta se tuo mieleen aina yhden toisen, joka kätteli sillä tavoin, niin että luulin pitkään juttelevani vaan koneelle. Silti pidin/pidän hänestä tosi paljon:)
Mutta eilen tuli yht'äkkiä mieleen yksi vanha muisto. Kerroit ainaki pitäväsi rockista ja ehkä nykyisin klassisemmasta ja vaihtoehtoisista. Mutta oletko koskaan kuunnellut Ministryä? Se on mielestäni tosi synkkää, pari poikkeusta lukuunottamatta.. mutta kunkin genren harrastajat pystyy pitämään niin erilaisesta, kuin jos pitää enemmän muunlaisesta. Anonyymi kirjoitti:
No näinpä, mutta se tuo mieleen aina yhden toisen, joka kätteli sillä tavoin, niin että luulin pitkään juttelevani vaan koneelle. Silti pidin/pidän hänestä tosi paljon:)
Mutta eilen tuli yht'äkkiä mieleen yksi vanha muisto. Kerroit ainaki pitäväsi rockista ja ehkä nykyisin klassisemmasta ja vaihtoehtoisista. Mutta oletko koskaan kuunnellut Ministryä? Se on mielestäni tosi synkkää, pari poikkeusta lukuunottamatta.. mutta kunkin genren harrastajat pystyy pitämään niin erilaisesta, kuin jos pitää enemmän muunlaisesta.anonyymi: "No näinpä, mutta se tuo mieleen aina yhden toisen, joka kätteli sillä tavoin, niin että luulin pitkään juttelevani vaan koneelle. Silti pidin/pidän hänestä tosi paljon:)
Mutta eilen tuli yht'äkkiä mieleen yksi vanha muisto. Kerroit ainaki pitäväsi rockista ja ehkä nykyisin klassisemmasta ja vaihtoehtoisista. Mutta oletko koskaan kuunnellut Ministryä? Se on mielestäni tosi synkkää, pari poikkeusta lukuunottamatta.. mutta kunkin genren harrastajat pystyy pitämään niin erilaisesta, kuin jos pitää enemmän muunlaisesta."
Vaihtoehtoisesta musiikista en niin perusta. Rockia kuuntelen jonkun verran, mutta pop-musiikki on lähellä sydäntä. Poppia olen kuunnellut aina 60-luvun Beatlesistä nykypäivään asti. En muista kuunteleeni Ministryä. Voisitko laittaa tänne heidän musiikistaan esimerkin?- AnonyymiUUSI
anonyymi: "No näinpä, mutta se tuo mieleen aina yhden toisen, joka kätteli sillä tavoin, niin että luulin pitkään juttelevani vaan koneelle. Silti pidin/pidän hänestä tosi paljon:)
Mutta eilen tuli yht'äkkiä mieleen yksi vanha muisto. Kerroit ainaki pitäväsi rockista ja ehkä nykyisin klassisemmasta ja vaihtoehtoisista. Mutta oletko koskaan kuunnellut Ministryä? Se on mielestäni tosi synkkää, pari poikkeusta lukuunottamatta.. mutta kunkin genren harrastajat pystyy pitämään niin erilaisesta, kuin jos pitää enemmän muunlaisesta."
Vaihtoehtoisesta musiikista en niin perusta. Rockia kuuntelen jonkun verran, mutta pop-musiikki on lähellä sydäntä. Poppia olen kuunnellut aina 60-luvun Beatlesistä nykypäivään asti. En muista kuunteleeni Ministryä. Voisitko laittaa tänne heidän musiikistaan esimerkin?Äh, ei sillä väliä, halusin vain tietää oletko joskus kuunnellut. Mielestäni ovat tosi huonoja linkittää sinulle. Sekin mitä viimeksi kuuntelin niin luulisit, että olen tosi paha ja ilkeä ja kenties järkyttyisit.
Anonyymi kirjoitti:
Äh, ei sillä väliä, halusin vain tietää oletko joskus kuunnellut. Mielestäni ovat tosi huonoja linkittää sinulle. Sekin mitä viimeksi kuuntelin niin luulisit, että olen tosi paha ja ilkeä ja kenties järkyttyisit.
anonyymi: "Äh, ei sillä väliä, halusin vain tietää oletko joskus kuunnellut. Mielestäni ovat tosi huonoja linkittää sinulle. Sekin mitä viimeksi kuuntelin niin luulisit, että olen tosi paha ja ilkeä ja kenties järkyttyisit."
Tuossa on linkki siihen bändiisi. Itse olen kuunnellut vastaa HIM bändin musiikista mielestäni. Ei ehkä tämä oikein ole minun musiikkina. Olisiko joku muu kappale parempi?
https://www.youtube.com/watch?v=GXCh9OhDiCI- AnonyymiUUSI
anonyymi: "Äh, ei sillä väliä, halusin vain tietää oletko joskus kuunnellut. Mielestäni ovat tosi huonoja linkittää sinulle. Sekin mitä viimeksi kuuntelin niin luulisit, että olen tosi paha ja ilkeä ja kenties järkyttyisit."
Tuossa on linkki siihen bändiisi. Itse olen kuunnellut vastaa HIM bändin musiikista mielestäni. Ei ehkä tämä oikein ole minun musiikkina. Olisiko joku muu kappale parempi?
https://www.youtube.com/watch?v=GXCh9OhDiCI🤣💦😂 tuohan on järkyttävää 😂😅😀Okei. Eihän tämä ole alunperin Ministryn, vaan Bob Dylanin. Mutta kun mistä sen tietää, miten kukin ottaa. Olen niin moneen väärinymmärrykseen törmännyt, että "TÖMPS! 🙀 Huits! Vaan kun musan ohessa itseäni kiinnostaa myös kuva, eli istuuko se musiikkiin hyvin vai ei :)
Ministry - Lay Lady Lay
https://youtu.be/6A3y0ITHqQw Anonyymi kirjoitti:
🤣💦😂 tuohan on järkyttävää 😂😅😀Okei. Eihän tämä ole alunperin Ministryn, vaan Bob Dylanin. Mutta kun mistä sen tietää, miten kukin ottaa. Olen niin moneen väärinymmärrykseen törmännyt, että "TÖMPS! 🙀 Huits! Vaan kun musan ohessa itseäni kiinnostaa myös kuva, eli istuuko se musiikkiin hyvin vai ei :)
Ministry - Lay Lady Lay
https://youtu.be/6A3y0ITHqQw"🤣💦😂 tuohan on järkyttävää 😂😅😀Okei. Eihän tämä ole alunperin Ministryn, vaan Bob Dylanin. Mutta kun mistä sen tietää, miten kukin ottaa. Olen niin moneen väärinymmärrykseen törmännyt, että "TÖMPS! 🙀 Huits! Vaan kun musan ohessa itseäni kiinnostaa myös kuva, eli istuuko se musiikkiin hyvin vai ei :)
Ministry - Lay Lady Lay
https://youtu.be/6A3y0ITHqQw
"
Ihan mielenkiintoista musiikkia, mutta ei hirvittävästi minun makuun. Hyvä video. Minun bändini oli ennen Flooria Nightwish. Sieltä erikoinen alkuajan biisi. Mitä pidät?
https://www.youtube.com/watch?v=GwKDj2YALVQ- AnonyymiUUSI
"🤣💦😂 tuohan on järkyttävää 😂😅😀Okei. Eihän tämä ole alunperin Ministryn, vaan Bob Dylanin. Mutta kun mistä sen tietää, miten kukin ottaa. Olen niin moneen väärinymmärrykseen törmännyt, että "TÖMPS! 🙀 Huits! Vaan kun musan ohessa itseäni kiinnostaa myös kuva, eli istuuko se musiikkiin hyvin vai ei :)
Ministry - Lay Lady Lay
https://youtu.be/6A3y0ITHqQw
"
Ihan mielenkiintoista musiikkia, mutta ei hirvittävästi minun makuun. Hyvä video. Minun bändini oli ennen Flooria Nightwish. Sieltä erikoinen alkuajan biisi. Mitä pidät?
https://www.youtube.com/watch?v=GwKDj2YALVQVoin ajatella tätä useammalla tasolla. Yksi on fantasia, toinen on todellinen ja kolmas on kaikki muu mitä kaikkea löydän ja keksin tä liittää.
Ensinnäkin kaikki Nightwishin on valtavaa, kuin ukkosen jylinää ja terästä jokaisessa. Musiikki on aina enemmän kuin maailma itse. Sanoitukset on fantasian maailmasta, johon on polku ja jonka voi todellakin löytää. Saunaa liittyvä viittaus saa minut tosin nauramaan kesken kaiken vakavuuden.
Pidin välikerronnasta, joka on kuin vanhojen elokuvien välispiikeistä. Se avaa siihen jännitävän portin tai koostaa siitä luontevan matkan.
Se päättyy siihen mistä se alkaa. Se, miten se on mahdollista hämmästyttää, mutta tiedän itsekin, että juuri niin se mennyt. Se tekee minut levottomaksi. Tai ehkä minua huolestuttaa, että miksi sitä minulta kysyt, kun ei minullakaan kaikkeen vastauksia ole. Tai mitä hän on voinut tarkoittaa sillä?
Tähän väliin jotain unettavaa, ei enempää yhdellä kerralla :)
https://youtu.be/C39lRwi8yQk
Mikä sinua kiinnostaa musiikissa eniten ja mitä siitä etsit. Tai onko niin, ettet ehkä haluaisi sitä kuunnella?
- Anonyymi
No täällä ainakin yritetään kunnioittaa kanssaihmisiä.
Kai se leskikin sinkku on?
Mies 65"No täällä ainakin yritetään kunnioittaa kanssaihmisiä.
Mies 65"
Kyllä, leski on sinkku. Miten se toisten kanssaihmisten kunnioittaminen näkyy?- Anonyymi
"No täällä ainakin yritetään kunnioittaa kanssaihmisiä.
Mies 65"
Kyllä, leski on sinkku. Miten se toisten kanssaihmisten kunnioittaminen näkyy?Jos menet vaikka sähköautot -osastolle tai jonkin uskonsuuntauksen palstalle niin huomannet eron!
Anonyymi kirjoitti:
Jos menet vaikka sähköautot -osastolle tai jonkin uskonsuuntauksen palstalle niin huomannet eron!
anonyymi: "Jos menet vaikka sähköautot -osastolle tai jonkin uskonsuuntauksen palstalle niin huomannet eron!"
Minä olen vähän kirjoitellut luterilaisuus-palstalla. Siellä moni kirjoittaja on uskovainen ja hyvinkin kanssaihmisiä kunnioittavia. Sähköautot osastosta en tiedä. Minusta luterilaisuus ja sinkut-palstalla ei ole merkittävää eroa??- Anonyymi
anonyymi: "Jos menet vaikka sähköautot -osastolle tai jonkin uskonsuuntauksen palstalle niin huomannet eron!"
Minä olen vähän kirjoitellut luterilaisuus-palstalla. Siellä moni kirjoittaja on uskovainen ja hyvinkin kanssaihmisiä kunnioittavia. Sähköautot osastosta en tiedä. Minusta luterilaisuus ja sinkut-palstalla ei ole merkittävää eroa??Sitten vielä lisäksi nämä loanheittolaatikot eli paikkakuntapalstat. Siellä on ypllä hommia.
Mielipiteiden vaihtoa, tiedon jakamista. Paljon oon saanu apuja täältä. ja oon ite yrittäny auttaa. En tiedä sitten onko siitä ollut apua. Mutta sitten ei ainakaan jos ei yritä. Kuitenkin kokenut samanlaisia asioita ja niistä olen selvinnyt. En tiedä sitten kuinka tosissaan ovat, onko trolli tai vastaavaa, mutta voi siitä siltikin olla hyötyä jollekin muulle. Ihmiset kun on kuitenkin ihmiskuntana enempi, monet aivot on aina tehokkaammat kun yhdet, niin tärkeetä pitää yhtä.
JeroP: "Mielipiteiden vaihtoa, tiedon jakamista. Paljon oon saanu apuja täältä. ja oon ite yrittäny auttaa. En tiedä sitten onko siitä ollut apua. Mutta sitten ei ainakaan jos ei yritä. Kuitenkin kokenut samanlaisia asioita ja niistä olen selvinnyt. En tiedä sitten kuinka tosissaan ovat, onko trolli tai vastaavaa, mutta voi siitä siltikin olla hyötyä jollekin muulle. Ihmiset kun on kuitenkin ihmiskuntana enempi, monet aivot on aina tehokkaammat kun yhdet, niin tärkeetä pitää yhtä."
Kiitos sinulle, jos olet yrittänyt auttaa muita palstalla. :) Hyvää viikonloppua!- Anonyymi
Hyvä kommentti! 👍
- Anonyymi
Monista syistä. Enemmän olen kirjotellut ikävälle puolelle. Sinkku olen.
Meni oman elämän kuviot todella uusiksi muutamia vuosia sitten. Oli kova suru päällä monen ihmisen takia. Piti miettiä uudestaan paljon sitäkin. Kuka olen ja mitä saan enää olla ja kenelle. Monimutkainen tilanne toi tänne. Täällä oli jännä kombo. Jossa sai olla vaikkei ollutkaan. Vaikea selittää. Itseään tai elämää ylipäätään. En muista miten tänne päädyin. Enkä ensimmäistä viestiäni tänne. Se on sinänsä jännä juttu. Koska yleensä muistan lähes kaiken.- Anonyymi
Ihailen turinatiimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihailen turinatiimiä.
Saahan sitä ihailla. Kukakin mitä haluaa.
Omalla kohdallani en osaisi käyttää ihailu sanaa. Se on vähän vierasta tyylilleni.
Terveisin edellinen kommentoija. anonyymI; "Monista syistä. Enemmän olen kirjotellut ikävälle puolelle. Sinkku olen.
Meni oman elämän kuviot todella uusiksi muutamia vuosia sitten. Oli kova suru päällä monen ihmisen takia. Piti miettiä uudestaan paljon sitäkin. Kuka olen ja mitä saan enää olla ja kenelle. Monimutkainen tilanne toi tänne. Täällä oli jännä kombo. Jossa sai olla vaikkei ollutkaan. Vaikea selittää. Itseään tai elämää ylipäätään. En muista miten tänne päädyin. Enkä ensimmäistä viestiäni tänne. Se on sinänsä jännä juttu. Koska yleensä muistan lähes kaiken."
Sinullahan oli mielenkiintoinen tarina, mutta jäi vaivaamaan tuossa ollut "Täällä oli jännä kombo." - mitä tuo tarkoittaa?- AnonyymiUUSI
anonyymI; "Monista syistä. Enemmän olen kirjotellut ikävälle puolelle. Sinkku olen.
Meni oman elämän kuviot todella uusiksi muutamia vuosia sitten. Oli kova suru päällä monen ihmisen takia. Piti miettiä uudestaan paljon sitäkin. Kuka olen ja mitä saan enää olla ja kenelle. Monimutkainen tilanne toi tänne. Täällä oli jännä kombo. Jossa sai olla vaikkei ollutkaan. Vaikea selittää. Itseään tai elämää ylipäätään. En muista miten tänne päädyin. Enkä ensimmäistä viestiäni tänne. Se on sinänsä jännä juttu. Koska yleensä muistan lähes kaiken."
Sinullahan oli mielenkiintoinen tarina, mutta jäi vaivaamaan tuossa ollut "Täällä oli jännä kombo." - mitä tuo tarkoittaa?Lähinnä ehkäpä sitä, että täällä saa ottaa osaa, mutta anonyymina. En ole koskaan ollut täällä nimimerkillä, tai rekkautuneena miksikään...
Palsta elää omalla tavallaan...
Ja siihen kuuluu monenlaista ihmeellistä ja kummallistakin kulkijaa.
Näin saa myös mielestäni olla, ja jokainen saa myös ymmärtää ja mieltää asioita omalla tavallaan. Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä ehkäpä sitä, että täällä saa ottaa osaa, mutta anonyymina. En ole koskaan ollut täällä nimimerkillä, tai rekkautuneena miksikään...
Näin saa myös mielestäni olla, ja jokainen saa myös ymmärtää ja mieltää asioita omalla tavallaan.anonyymi: #Lähinnä ehkäpä sitä, että täällä saa ottaa osaa, mutta anonyymina. En ole koskaan ollut täällä nimimerkillä, tai rekkautuneena miksikään...
Näin saa myös mielestäni olla, ja jokainen saa myös ymmärtää ja mieltää asioita omalla tavallaan."
Saahan sitä anonyyminä kirjoitella, mutta minusta parempi olisi kirjoittaa rekattuna. Silloin näkee omassa inboxissaan muitten vastaukset ja voi paremmin käydä keskusteluja.
Joo, täällä on ollut kummallista kulkijaa, esimerkiksi Nuuskamuikkune oli melkoinen persoona.
Sinkkuna tänne on vaan ajautunut. Kerroin tänne kerran mitä mulle tapahtui ja sen jälkeen jäin, kun oli juttuseuraa. Ehkä sillä oli joku tarkoitus.
mustasusi: "Sinkkuna tänne on vaan ajautunut. Kerroin tänne kerran mitä mulle tapahtui ja sen jälkeen jäin, kun oli juttuseuraa. Ehkä sillä oli joku tarkoitus."
Miten sinkkupalsta eroaa ikävä-palstasta, jonne myös kirjoittelet? Kumpi on parempi?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
mustasusi: "Sinkkuna tänne on vaan ajautunut. Kerroin tänne kerran mitä mulle tapahtui ja sen jälkeen jäin, kun oli juttuseuraa. Ehkä sillä oli joku tarkoitus."
Miten sinkkupalsta eroaa ikävä-palstasta, jonne myös kirjoittelet? Kumpi on parempi?Sinkku palstalla on mukavia, rentoja ihmisiä. Täällä on vähemmän muiden haukkumista ja lyttäämistä. Vakioporukkaa.
Ikävässä enemmän anonyymejä, jotka taitaa vaihtua usein. Paljon trollaamista ja kiusaamista... Mutta sinne koukutuin. Ensin kaipailin ihastustani, ja luulin kaipailevan minua, niin sillä sinne päädyin. Siellä on kuitenkin ihmisiä joiden vuoksi olen jäänyt. Korvaa sosiaalista elämää, jota ei ole palstan ulkopuollella.mustasusi kirjoitti:
Sinkku palstalla on mukavia, rentoja ihmisiä. Täällä on vähemmän muiden haukkumista ja lyttäämistä. Vakioporukkaa.
Ikävässä enemmän anonyymejä, jotka taitaa vaihtua usein. Paljon trollaamista ja kiusaamista... Mutta sinne koukutuin. Ensin kaipailin ihastustani, ja luulin kaipailevan minua, niin sillä sinne päädyin. Siellä on kuitenkin ihmisiä joiden vuoksi olen jäänyt. Korvaa sosiaalista elämää, jota ei ole palstan ulkopuollella.mustasusi: "Sinkku palstalla on mukavia, rentoja ihmisiä. Täällä on vähemmän muiden haukkumista ja lyttäämistä. Vakioporukkaa.
Ikävässä enemmän anonyymejä, jotka taitaa vaihtua usein. Paljon trollaamista ja kiusaamista... Mutta sinne koukutuin. Ensin kaipailin ihastustani, ja luulin kaipailevan minua, niin sillä sinne päädyin. Siellä on kuitenkin ihmisiä joiden vuoksi olen jäänyt. Korvaa sosiaalista elämää, jota ei ole palstan ulkopuolella."
Tuo oli hyvä näkemys. Itsekin tykkäsin muutamasta Ikävä-palstan kirjoittajassa, mutta ärsytti sen palstan valtaisa anonyymi-meri. Siellä oli paljon kirjoittajia, mutta valitettavasti he kirjoittivat anonyymisti. Päätin lopettaa Ikävä-palstalla kirjoittamisen ja keskittyä sinkut-palstalle.
Mitä viikonloppuun kuuluu?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
mustasusi: "Sinkku palstalla on mukavia, rentoja ihmisiä. Täällä on vähemmän muiden haukkumista ja lyttäämistä. Vakioporukkaa.
Ikävässä enemmän anonyymejä, jotka taitaa vaihtua usein. Paljon trollaamista ja kiusaamista... Mutta sinne koukutuin. Ensin kaipailin ihastustani, ja luulin kaipailevan minua, niin sillä sinne päädyin. Siellä on kuitenkin ihmisiä joiden vuoksi olen jäänyt. Korvaa sosiaalista elämää, jota ei ole palstan ulkopuolella."
Tuo oli hyvä näkemys. Itsekin tykkäsin muutamasta Ikävä-palstan kirjoittajassa, mutta ärsytti sen palstan valtaisa anonyymi-meri. Siellä oli paljon kirjoittajia, mutta valitettavasti he kirjoittivat anonyymisti. Päätin lopettaa Ikävä-palstalla kirjoittamisen ja keskittyä sinkut-palstalle.
Mitä viikonloppuun kuuluu?Kiitos ihan ok tässä. Töiden merkeissä tää kuluu. Joo ja minäkin ihmettelen tuota anonyyminä pysymistä ikävässä. Kai pelkäävät että tulee tunnistetuksi. Niin kuin minä tulin... Anonyyminä on helppoa kiusia muita.
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ihan ok tässä. Töiden merkeissä tää kuluu. Joo ja minäkin ihmettelen tuota anonyyminä pysymistä ikävässä. Kai pelkäävät että tulee tunnistetuksi. Niin kuin minä tulin... Anonyyminä on helppoa kiusia muita.
mustasusi: "Kiitos ihan ok tässä. Töiden merkeissä tää kuluu. Joo ja minäkin ihmettelen tuota anonyyminä pysymistä ikävässä. Kai pelkäävät että tulee tunnistetuksi. Niin kuin minä tulin... Anonyyminä on helppoa kiusia muita."
Mitenkä sinä tulit tunnetuksi? Itse olen täällä sanonut, että olen 194 cm ja yliopistolla - mutta en tullut tunnistetuksi, vaikka yliopistolla paljon niin pitkiä miehiä ole.
Niiden anonyymien takia en viihdy Ikävä-palstalla, sillä täällä on lämminhenkisiä rekattuja kirjoittajia.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
mustasusi: "Kiitos ihan ok tässä. Töiden merkeissä tää kuluu. Joo ja minäkin ihmettelen tuota anonyyminä pysymistä ikävässä. Kai pelkäävät että tulee tunnistetuksi. Niin kuin minä tulin... Anonyyminä on helppoa kiusia muita."
Mitenkä sinä tulit tunnetuksi? Itse olen täällä sanonut, että olen 194 cm ja yliopistolla - mutta en tullut tunnistetuksi, vaikka yliopistolla paljon niin pitkiä miehiä ole.
Niiden anonyymien takia en viihdy Ikävä-palstalla, sillä täällä on lämminhenkisiä rekattuja kirjoittajia.Joku otti oikein asiakseen ottaa selville mun asuinpaikan ja harrastuksen perusteella kaikki mahdolliset tiedot minusta. Mutta mä kyllä luulen, että ne on ollut joillakin tiedossa täällä pitempäänkin... Paljastin liikaa tietoa itsestäni. Ei ne näytä enää jaksavan välittää mitään.
mustasusi kirjoitti:
Joku otti oikein asiakseen ottaa selville mun asuinpaikan ja harrastuksen perusteella kaikki mahdolliset tiedot minusta. Mutta mä kyllä luulen, että ne on ollut joillakin tiedossa täällä pitempäänkin... Paljastin liikaa tietoa itsestäni. Ei ne näytä enää jaksavan välittää mitään.
mustasusi: "Joku otti oikein asiakseen ottaa selville mun asuinpaikan ja harrastuksen perusteella kaikki mahdolliset tiedot minusta. Mutta mä kyllä luulen, että ne on ollut joillakin tiedossa täällä pitempäänkin... Paljastin liikaa tietoa itsestäni. Ei ne näytä enää jaksavan välittää mitään."
Kiitos varoittavasta esimerkistä. Itse olen yhdessä yliopiston kerhossa, mutta en ole nimennyt sitä tuon tunnistautumisriskin takia. Paikkakuntaa en ole peitellyt, sillä Joensuussa asuu noin 79 000 asukasta. Harmi, jos joku pystyi identifoimaan sinut! Hyvää viikonloppua, vaikka olet nyt töissä lauantaina.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
mustasusi: "Joku otti oikein asiakseen ottaa selville mun asuinpaikan ja harrastuksen perusteella kaikki mahdolliset tiedot minusta. Mutta mä kyllä luulen, että ne on ollut joillakin tiedossa täällä pitempäänkin... Paljastin liikaa tietoa itsestäni. Ei ne näytä enää jaksavan välittää mitään."
Kiitos varoittavasta esimerkistä. Itse olen yhdessä yliopiston kerhossa, mutta en ole nimennyt sitä tuon tunnistautumisriskin takia. Paikkakuntaa en ole peitellyt, sillä Joensuussa asuu noin 79 000 asukasta. Harmi, jos joku pystyi identifoimaan sinut! Hyvää viikonloppua, vaikka olet nyt töissä lauantaina.Kiitos samoin sulle myös mukavaa viikonloppua.
mustasusi kirjoitti:
Kiitos samoin sulle myös mukavaa viikonloppua.
Jatkuuko työt sunnuntainakin? Tästä muuten tuli tosi suosittu kirjoitusaihe! :)
Jatkuuko työt sunnuntainakin? Tästä muuten tuli tosi suosittu kirjoitusaihe! :)
Joo, jatkuu kyllä. Kaupat kun on nykyisin aina auki.
Olet onnistunut tekemään hyvän ketjun. 😊mustasusi kirjoitti:
Joo, jatkuu kyllä. Kaupat kun on nykyisin aina auki.
Olet onnistunut tekemään hyvän ketjun. 😊mustasusi: "Joo, jatkuu kyllä. Kaupat kun on nykyisin aina auki.
Olet onnistunut tekemään hyvän ketjun. 😊"
Joo, täällä on välissä tosi hyviä juttuja ihmisiltä - he sen hyvän jutteluketjun tekivät! Kiitos sinulle yhtenä heistä.
Ilmeisesti alkuviikosta sinulla on sitten vapaata? Itse seuraan tätä ketjua maanantaihin asti. Sitten en enää katso kirjoittaako tänne joku.
Yritän laajentaa katsontakantaani avarakatseisemmaksi, eli kaipaan mielipiteiden vaihtamista.
Mu5tasydän: "Yritän laajentaa katsontakantaani avarakatseisemmaksi, eli kaipaan mielipiteiden vaihtamista."
On täällä myös matalaotsaisia kirjoittajia, vaikka he ovat vähemmistössä? Toisaalta täällä on monta kivaa kirjoittajaa, joten ehkä jotain opit ja pääsevät vaihtamaan mielipiteitä. Hyvää palstailua.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Mu5tasydän: "Yritän laajentaa katsontakantaani avarakatseisemmaksi, eli kaipaan mielipiteiden vaihtamista."
On täällä myös matalaotsaisia kirjoittajia, vaikka he ovat vähemmistössä? Toisaalta täällä on monta kivaa kirjoittajaa, joten ehkä jotain opit ja pääsevät vaihtamaan mielipiteitä. Hyvää palstailua.Kiitos samoin. 🙂
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos samoin. 🙂
Viime yönä lähetin sinulle postia. Hyvää viikonloppua! :)
Viime yönä lähetin sinulle postia. Hyvää viikonloppua! :)
Niin laitoit ja vastasin siihen. Kuin myös, hyvää viikonloppua!
Tää on ollut mulle aina vähän työkalu. Tosin hupiakin, mutta kokonaisuutena työkalu, millä käyn läpi itseäni, opettelen sanoittamaan aivopierujani ja joskus saan sopivaa vastettakin, mikä lsittaa miettimään.
Luultavasti eniten olen täällä oppinut, mitä se naisen elämä noin on...🤔
Harva nainen irl kertoo ihan sitä mitä täällä jotkut avautuu.
Toki myös muitakin "hiljaisempia" näkökantoja on tullut "kuunneltua".Disseisback: "Tää on ollut mulle aina vähän työkalu. Tosin hupiakin, mutta kokonaisuutena työkalu, millä käyn läpi itseäni, opettelen sanoittamaan aivopierujani ja joskus saan sopivaa vastettakin, mikä lsittaa miettimään.
Toki myös muitakin "hiljaisempia" näkökantoja on tullut "kuunneltua"."
Kiitos mielenkiintoisesta näkemyksestä ja naisten kuuntelusta. Vai työkalu? Miten se tarkemmin ilmenee - olisiko esimerkki?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Disseisback: "Tää on ollut mulle aina vähän työkalu. Tosin hupiakin, mutta kokonaisuutena työkalu, millä käyn läpi itseäni, opettelen sanoittamaan aivopierujani ja joskus saan sopivaa vastettakin, mikä lsittaa miettimään.
Toki myös muitakin "hiljaisempia" näkökantoja on tullut "kuunneltua"."
Kiitos mielenkiintoisesta näkemyksestä ja naisten kuuntelusta. Vai työkalu? Miten se tarkemmin ilmenee - olisiko esimerkki?No parhaiten ilmenee siitä, miten suhtaudun kaikkeen ennen ja nyt.
Disseisback kirjoitti:
No parhaiten ilmenee siitä, miten suhtaudun kaikkeen ennen ja nyt.
Disseisback: "No parhaiten ilmenee siitä, miten suhtaudun kaikkeen ennen ja nyt."
Taitaa sinulla olla jonkinlainen elämän taitekohta? Noin 50-vuoden villitys? Lapset lähtevät kotoa ja pesä on tyhjä - on aikaa ajatella asioita?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Disseisback: "No parhaiten ilmenee siitä, miten suhtaudun kaikkeen ennen ja nyt."
Taitaa sinulla olla jonkinlainen elämän taitekohta? Noin 50-vuoden villitys? Lapset lähtevät kotoa ja pesä on tyhjä - on aikaa ajatella asioita?Taitaa olla viimeisen 15 vuoden villitys oikeammin. 😃
Disseisback kirjoitti:
Taitaa olla viimeisen 15 vuoden villitys oikeammin. 😃
Disseisback: "Taitaa olla viimeisen 15 vuoden villitys oikeammin. 😃"
Tuo oli hauskasti sanottu! :) Mitä se viimeisen 15 vuoden villitys oikein sisältää?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Disseisback: "Taitaa olla viimeisen 15 vuoden villitys oikeammin. 😃"
Tuo oli hauskasti sanottu! :) Mitä se viimeisen 15 vuoden villitys oikein sisältää?No juuri tuota oppimista itsestä ja muista...
Disseisback kirjoitti:
No juuri tuota oppimista itsestä ja muista...
Disseisback: "No juuri tuota oppimista itsestä ja muista..."
Minusta se ei ole 15 vuoden villitys vaan koko elämä? Varsinkin pienenä elämä on yhtä oppimista itsestään ja muista? Ehkä vasta vanhuksena elämä ei ole hirvittävää oppimista itsestään ja muista, mutta silloinkin opitaan edelleen?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Disseisback: "No juuri tuota oppimista itsestä ja muista..."
Minusta se ei ole 15 vuoden villitys vaan koko elämä? Varsinkin pienenä elämä on yhtä oppimista itsestään ja muista? Ehkä vasta vanhuksena elämä ei ole hirvittävää oppimista itsestään ja muista, mutta silloinkin opitaan edelleen?No pienenä vaan ottaa mallia muista ja nuorena varsinkin. Omien lasten pienenä oloaika on itselle taas täyttä koomaa. Eli kyllä se itsestä oppiminrn jää aikuisikään.
Disseisback kirjoitti:
No pienenä vaan ottaa mallia muista ja nuorena varsinkin. Omien lasten pienenä oloaika on itselle taas täyttä koomaa. Eli kyllä se itsestä oppiminrn jää aikuisikään.
Disseisback: "No pienenä vaan ottaa mallia muista ja nuorena varsinkin. Omien lasten pienenä oloaika on itselle taas täyttä koomaa. Eli kyllä se itsestä oppiminrn jää aikuisikään."
Psykologiaa yliopistossa opiskelleena väittäisin, että oppiminen on elämän mittainen prosessia. Se rajoitu vain aikuisikään.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Disseisback: "No pienenä vaan ottaa mallia muista ja nuorena varsinkin. Omien lasten pienenä oloaika on itselle taas täyttä koomaa. Eli kyllä se itsestä oppiminrn jää aikuisikään."
Psykologiaa yliopistossa opiskelleena väittäisin, että oppiminen on elämän mittainen prosessia. Se rajoitu vain aikuisikään.Oppiminen voi olla, mutta itsensä oppiminen ja tiedostaminen ei välttämättä... ei hoksaa, eikä aina näe sitä välttämättömäksi.
Disseisback kirjoitti:
Oppiminen voi olla, mutta itsensä oppiminen ja tiedostaminen ei välttämättä... ei hoksaa, eikä aina näe sitä välttämättömäksi.
Disseback: "Oppiminen voi olla, mutta itsensä oppiminen ja tiedostaminen ei välttämättä... ei hoksaa, eikä aina näe sitä välttämättömäksi."
Mikäli muistan oppimistani niin se asioitten tiedostaminen sijoittuu vanhemmalle iälle, joten siltä osin taidat olla oikeassa. Vanhoilla ihmisillä oli joku eheytyminen ja vanhenemisen hyväksyminen?? Joku tavantallaaja on sanonut, että sitten kun oppinut elämään niin se on loppupuolella. Elämä on koko elämänmittainen projekti.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Taitaa olla viimeisen 15 vuoden villitys oikeammin. 😃
🙂 ja jatkoaikahakemus vireillä, sama vika
Anonyymi kirjoitti:
🙂 ja jatkoaikahakemus vireillä, sama vika
No tiedä häntä, että tartteeko samaa jatkaa? 😁
En en ei en. Täällä on sunnilleen sopivasti lukijoita, enemmän kuin pöytälaatikossa, vähemmän kuin missään muualla.
Sitä paitsi luen paljon enemmän kuin kirjoitan. Luen tämän palstan lisäksi muitakin valikoituja palstoja. Suurimpaan osaan asioista minulla ei ole mitään sanottavaa ja pystyn olemaan myös hiljaa. Sitä jopa saatetaan joskus erikseen toivoa.scrg: "En en ei en. Täällä on sunnilleen sopivasti lukijoita, enemmän kuin pöytälaatikossa, vähemmän kuin missään muualla.
Sitä paitsi luen paljon enemmän kuin kirjoitan. Luen tämän palstan lisäksi muitakin valikoituja palstoja. Suurimpaan osaan asioista minulla ei ole mitään sanottavaa ja pystyn olemaan myös hiljaa. Sitä jopa saatetaan joskus erikseen toivoa."
Saako olla utelias ja kysyä millä palstoilla käyt - ja miten ne eroavat sinkut-palstasta? Ei tarvitse tarkemmin sanoa, jos et halua, mutta muitten palstojen erilaisuudesta sinkut-palstaan nähden voisit kivasti jotain kertoa?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
scrg: "En en ei en. Täällä on sunnilleen sopivasti lukijoita, enemmän kuin pöytälaatikossa, vähemmän kuin missään muualla.
Sitä paitsi luen paljon enemmän kuin kirjoitan. Luen tämän palstan lisäksi muitakin valikoituja palstoja. Suurimpaan osaan asioista minulla ei ole mitään sanottavaa ja pystyn olemaan myös hiljaa. Sitä jopa saatetaan joskus erikseen toivoa."
Saako olla utelias ja kysyä millä palstoilla käyt - ja miten ne eroavat sinkut-palstasta? Ei tarvitse tarkemmin sanoa, jos et halua, mutta muitten palstojen erilaisuudesta sinkut-palstaan nähden voisit kivasti jotain kertoa?Muuta luettavaa: muut suomi24-alueet, vauva-palsta, murhainfo, kauppalehti, joskus jopa joku urheilupaikka. Kuitenkin vain suomalaisia paikkoja. Kaikki muut on yleensä enemmän jonkin aiheen ympärillä, mutta tämä on tällainen yleinen inhimillisen elämän kriisipalsta.
scrg kirjoitti:
Muuta luettavaa: muut suomi24-alueet, vauva-palsta, murhainfo, kauppalehti, joskus jopa joku urheilupaikka. Kuitenkin vain suomalaisia paikkoja. Kaikki muut on yleensä enemmän jonkin aiheen ympärillä, mutta tämä on tällainen yleinen inhimillisen elämän kriisipalsta.
scrg: "Muuta luettavaa: muut suomi24-alueet, vauva-palsta, murhainfo, kauppalehti, joskus jopa joku urheilupaikka. Kuitenkin vain suomalaisia paikkoja. Kaikki muut on yleensä enemmän jonkin aiheen ympärillä, mutta tämä on tällainen yleinen inhimillisen elämän kriisipalsta."
Miten tämä on yleinen inhimillisen elämän kriisipalsta? Itse en allekirjoittaisi tuota. Hupikirjoittelua lähinnä ihmissuhteista tämä on laidasta laitaan?
- Anonyymi
Ihan vaan trollausmielessä ja ärsyttääkseni kanssaihmisiä. Katsopa, kun ei täällä Punkalaitumella oikein tahdo muutakaan tekemistä olla!
- Anonyymi
Mielenkiintoista miten erilailla ja eri määrin ihmiset ajattelevat.
xLiner"Mielenkiintoista miten erilailla ja eri määrin ihmiset ajattelevat.
xLiner"
Mikä siinä ajattelun erilaisuudessa on mielenkiintoista? Hyvää viikonloppua! :)
- Anonyymi
En osaa tarkalleen sanoa, miten ajauduin tätä palstaa lukemaan ja tänne välillä kirjoittelemaan. Luulen, että se johtui eräästä ihmisestä, jonka luulin alkuun tunnistavani. Sittemmin totesin, että jos tuntisinkin hänet jostain menneisyydestä, se vain olisi sitten niin. Asia ei kuuluisi minulle. Ei täällä voi mikään asia selvitä :}
Olen ollut varattu niin pitkään, etten muista, millaista sinkun elämä on. Se siis kiinnostaa minua myös tietyllä tapaa. Kirjoittelijat täällä kirjoittavat pitkälti nimimerkillisten kanssa ja vaikuttavat viihtyvän keskenään. Tämä palsta on melko sisäänpäin lämpenevän oloinen. En siksi viihdy täällä kovin paljoa. Muilla suhdepalstoilla on kuitenkin niin sekavaa kirjoittelua, että tänne ajautuu välillä ihan sen vuoksi. Täällä kirjoituksissa on enemmän keskusteleva sävy, mutta tosiaan kirjoituksissa on harvoin sellaisia teemoja, jotka kiinnostavat, enkä itsekään niitä keksi näin sisään päin lämpeävässä ympäristössä, eli kai näillä palstoilla vain viettää aikaa. Ehkä keksii jonkun muun kiinnostavan palstan siinä samalla.- Anonyymi
Jos sisäänlämpiävyys häiritsee, kirjoita jollain vakituisella kuittauksella. Silloin sun kanssasi voi keskustella kun sut erottaa anomassasta. Muuten keskustelu on aina vain yhden kommentin juttu - seuraavan kun kirjoittaa taas joku siitä anomassasta.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sisäänlämpiävyys häiritsee, kirjoita jollain vakituisella kuittauksella. Silloin sun kanssasi voi keskustella kun sut erottaa anomassasta. Muuten keskustelu on aina vain yhden kommentin juttu - seuraavan kun kirjoittaa taas joku siitä anomassasta.
xLinerKiitos vinkistä, pitää harkita tuota asiaa.
Linukka on ihan oikeassa. Mieti että soittaisit sattumanvaraiseen numeroon ja alkaisit keskustelemaan vastaajan kanssa kaiken maailman asioista. Ja anonyymisti numeronesto päällä. Seuraavan kerran kun tekisi mieli jubailla soittaisit taas johonkin sattumanvaraiseen numeroon. Vastaaja ja sinä ette tunne toisianne, joten mitään yhteyttä ei synny.
Jotkut puheluista jäisivät haistatteluasteelle, mutta ne joista viriäisi mielenkiintoinen keskustelu, jäisivät kaikki kesken, sillä kumpikaan ei saisi toiseensa yhteyttä toistamiseen.
Täällä palstalla anonyymiteetti on hyvä asia, en ole sitä kieltämässä, mutta rekatut ja nimimerkilliset haluavat keskustelun jatkuvan. Anonyymi on massamerkki, sen merkki, että ei halua olla tunnistettava joten keskustelu katkeaa ensimmäisen jälkeen. Yleensä jopa ensimmäiseen kommenttiin.
Itse olen käynyt antoisimpia keskustelujani anonyymien kanssa, mutta he ovat kadonneet massaan. En pysty sadoista tai tuhansista anonyymeista tunnistelemaan ketään pilkun paikkojen perusteella.
Jos ei halua keskustella se on sitten sama olla ano, mutta jos haluaa aitoa keskustelua, niin nimimerkki tai rekkaus kunnioittaa sitä keskustelun toista osapuolta.Anonyymi kirjoitti:
xLiner"Jos sisäänlämpiävyys häiritsee, kirjoita jollain vakituisella kuittauksella. Silloin sun kanssasi voi keskustella kun sut erottaa anomassasta. Muuten keskustelu on aina vain yhden kommentin juttu - seuraavan kun kirjoittaa taas joku siitä anomassasta.
xLiner"
Tuo oli hyvä havainto, sillä ei pidä olla kasvotonta massaa vaan olla jokin henkilö. Vastauksia saamisessa vaikuttaa se, että on rekisteröity nimimerkki. Heillä vastaukset näkyvät inboxissa ja heiltä voi odottaa vastausta. Myös hyviä huomioita anonyymeiltä vastailee, sillä jos sinunkin vastaukseksi olisi ollut anonyymin - niin olisin vastannut sen hyvyyden takia ja peukuttanut sitä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Linukka on ihan oikeassa. Mieti että soittaisit sattumanvaraiseen numeroon ja alkaisit keskustelemaan vastaajan kanssa kaiken maailman asioista. Ja anonyymisti numeronesto päällä. Seuraavan kerran kun tekisi mieli jubailla soittaisit taas johonkin sattumanvaraiseen numeroon. Vastaaja ja sinä ette tunne toisianne, joten mitään yhteyttä ei synny.
Jotkut puheluista jäisivät haistatteluasteelle, mutta ne joista viriäisi mielenkiintoinen keskustelu, jäisivät kaikki kesken, sillä kumpikaan ei saisi toiseensa yhteyttä toistamiseen.
Täällä palstalla anonyymiteetti on hyvä asia, en ole sitä kieltämässä, mutta rekatut ja nimimerkilliset haluavat keskustelun jatkuvan. Anonyymi on massamerkki, sen merkki, että ei halua olla tunnistettava joten keskustelu katkeaa ensimmäisen jälkeen. Yleensä jopa ensimmäiseen kommenttiin.
Itse olen käynyt antoisimpia keskustelujani anonyymien kanssa, mutta he ovat kadonneet massaan. En pysty sadoista tai tuhansista anonyymeista tunnistelemaan ketään pilkun paikkojen perusteella.
Jos ei halua keskustella se on sitten sama olla ano, mutta jos haluaa aitoa keskustelua, niin nimimerkki tai rekkaus kunnioittaa sitä keskustelun toista osapuolta.Kiitos oivasta näkemyksestä. Sinäkin olet yksi parhaimmista kirjoittajista minusta palstalla. Hyvää viikonloppua! :)
Kiitos oivasta näkemyksestä. Sinäkin olet yksi parhaimmista kirjoittajista minusta palstalla. Hyvää viikonloppua! :)
Oho! Enpä olisi tuota arvannut.
Kiittikuitenkin. Hyvää viikonloppua!
- Anonyymi
Sinkku olen.
anonyymi: "Sinkku olen."
Sekö on syy kirjoitella sinkut-palstalle, että on sinkku?
Vahingossa eksyin tänne ja sille tielle jäin😁 Varmasti sen takia täällä on tullut pyörittyä, koska tämä tuntuu järkevämmältä suhteet osaston alla olevista höpötys osioista🤗 Tätä kautta saanut tutustua myös ihan irl elämässä täällä kirjoittajiin. Mikä on ollut suuri rikkaus.
En ole kirjallisesti itse kovinkaan lahjakas.)… Täällä näkee miten jotkut sanoittavat itseään/asioita tosi kauniisti. Niitä on ilo lukea. Joskus on ollut niitä hetkiä, kun olen miettinyt, noin minäkin kirjoittaisin jos vaan osaisin sanoittaa itseäni paremmin. Toisten kanssa osuu huumoritkin yhteen ja silloin täällä on hauskaa. Toki viime aikoina, en ole ollut oikein itse huumori tuulella johtuen rankemmasta loppuvuodesta..Haaveilija39: "Vahingossa eksyin tänne ja sille tielle jäin😁 Varmasti sen takia täällä on tullut pyörittyä, koska tämä tuntuu järkevämmältä suhteet osaston alla olevista höpötys osioista🤗 Tätä kautta saanut tutustua myös ihan irl elämässä täällä kirjoittajiin. Mikä on ollut suuri rikkaus.
En ole kirjallisesti itse kovinkaan lahjakas.)… Täällä näkee miten jotkut sanoittavat itseään/asioita tosi kauniisti. Niitä on ilo lukea. Joskus on ollut niitä hetkiä, kun olen miettinyt, noin minäkin kirjoittaisin jos vaan osaisin sanoittaa itseäni paremmin. Toisten kanssa osuu huumoritkin yhteen ja silloin täällä on hauskaa. Toki viime aikoina, en ole ollut oikein itse huumori tuulella johtuen rankemmasta loppuvuodesta.."
Kiitos näkemyksestä ja hyvää viikonloppua! Minä olen eri mieltä kirjallisesta lahjakkuudestasi, sillä minusta olet palstan parhaimpia kirjoittajia.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Haaveilija39: "Vahingossa eksyin tänne ja sille tielle jäin😁 Varmasti sen takia täällä on tullut pyörittyä, koska tämä tuntuu järkevämmältä suhteet osaston alla olevista höpötys osioista🤗 Tätä kautta saanut tutustua myös ihan irl elämässä täällä kirjoittajiin. Mikä on ollut suuri rikkaus.
En ole kirjallisesti itse kovinkaan lahjakas.)… Täällä näkee miten jotkut sanoittavat itseään/asioita tosi kauniisti. Niitä on ilo lukea. Joskus on ollut niitä hetkiä, kun olen miettinyt, noin minäkin kirjoittaisin jos vaan osaisin sanoittaa itseäni paremmin. Toisten kanssa osuu huumoritkin yhteen ja silloin täällä on hauskaa. Toki viime aikoina, en ole ollut oikein itse huumori tuulella johtuen rankemmasta loppuvuodesta.."
Kiitos näkemyksestä ja hyvää viikonloppua! Minä olen eri mieltä kirjallisesta lahjakkuudestasi, sillä minusta olet palstan parhaimpia kirjoittajia.Kiitos, sanasi yllätti😁 Hyvää viikonloppua myös sinulle🥳
- Anonyymi
Olen inovertti sinkku joka kaipaa kuitenkin tutustumista uusiin ihmisiin ja tykkää keskustella random asioista :)
Löysin tieni tänne joskus ihan sattumalta sinkuksi tulemisen myötä. Olen välissä ollut vuosikausia kirjoittamatta ja ehkä parisen vuotta sitten aktivoidun uudelleen.
Täällä oleminen on itselleni yhdistelmä ajanvietettä sekä halua keskustella erilaisten ihmisten kanssa ja kuulla erilaisia näkemyksiä. Olen käynyt täällä useita antoisia keskusteluja tai lukenut muiden loistavia keskusteluita. Ne ovat antaneet uusia näkökulmia, auttaneet vähän eteenpäin omien solmujeni kanssa jne. Anonymiteetti antaa erilaisen lähtökohdan keskustelulle ja joistain asioista on helpompi puhua anonymiteetin suojin siitäkin huolimatta, että minulla on elämässäni läheisiä ihmisiä, joiden kanssa pystyn keskustelemaan, mutta se on silti erilaista.
Ja onhan täällä paljon ihania tyyppejäkin, joiden kanssa on vain tosi mukavaa keskustella tai heittää läppää 😊Aletheias: "Löysin tieni tänne joskus ihan sattumalta sinkuksi tulemisen myötä. Olen välissä ollut vuosikausia kirjoittamatta ja ehkä parisen vuotta sitten aktivoidun uudelleen.
Täällä oleminen on itselleni yhdistelmä ajanvietettä sekä halua keskustella erilaisten ihmisten kanssa ja kuulla erilaisia näkemyksiä. Olen käynyt täällä useita antoisia keskusteluja tai lukenut muiden loistavia keskusteluita. Ne ovat antaneet uusia näkökulmia, auttaneet vähän eteenpäin omien solmujeni kanssa jne. Anonymiteetti antaa erilaisen lähtökohdan keskustelulle ja joistain asioista on helpompi puhua anonymiteetin suojin siitäkin huolimatta, että minulla on elämässäni läheisiä ihmisiä, joiden kanssa pystyn keskustelemaan, mutta se on silti erilaista.
Ja onhan täällä paljon ihania tyyppejäkin, joiden kanssa on vain tosi mukavaa keskustella tai heittää läppää 😊"
Hienoa, että olet viihtynyt palstalla ja löytänyt sieltä ihania tyyppejä. Tekstisi oli kiva lukea. Kiitos näkemyksestäsi. :)
- Anonyymi
Vissiin muitten kiusaksi ja kärsimykseksi. Jos oikein oon ymmärtänyt. 🙂
Jasu- Anonyymi
Ja omalla mielipiteellä ei oo täällä väliä, kukaan sitä noteeraa kumminkaan.
Jasu "Vissiin muitten kiusaksi ja kärsimykseksi. Jos oikein oon ymmärtänyt. 🙂
Jasu"
Minusta olet palstan enkeli, joka monesti säteilee iloa ja kivoja tekstiä muille. Et ole kiusaksi ja kärsimykseksi muille, vaikka tekstisi kyllä ovat joskus sisällöltään laidasta laitaan.- Anonyymi
"Vissiin muitten kiusaksi ja kärsimykseksi. Jos oikein oon ymmärtänyt. 🙂
Jasu"
Minusta olet palstan enkeli, joka monesti säteilee iloa ja kivoja tekstiä muille. Et ole kiusaksi ja kärsimykseksi muille, vaikka tekstisi kyllä ovat joskus sisällöltään laidasta laitaan.En mä kyllä enkeli ole, itsepäinen pelkästään. Syynkin tiedän siihen hyvin, elämänmittainen liika muitten myötäily, kilttityttö syndroomaan väsyminen. Muutkin jyrää yli, voin yhtä hyvin jyrätä vastaan.
Yym, mä oon oppinut ilmaisee asian korulauseitta, koska mikään muu tapa ei mee yleensä muun päästä tulle muille perille. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä kyllä enkeli ole, itsepäinen pelkästään. Syynkin tiedän siihen hyvin, elämänmittainen liika muitten myötäily, kilttityttö syndroomaan väsyminen. Muutkin jyrää yli, voin yhtä hyvin jyrätä vastaan.
Yym, mä oon oppinut ilmaisee asian korulauseitta, koska mikään muu tapa ei mee yleensä muun päästä tulle muille perille. 😅
JasuMun päästä tullen.. Kun ei päänsäryssä osaa kirjottaa kunnolla, ne kognitiiviset taidot kärsii.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
En mä kyllä enkeli ole, itsepäinen pelkästään. Syynkin tiedän siihen hyvin, elämänmittainen liika muitten myötäily, kilttityttö syndroomaan väsyminen. Muutkin jyrää yli, voin yhtä hyvin jyrätä vastaan.
Jasu"En mä kyllä enkeli ole, itsepäinen pelkästään. Syynkin tiedän siihen hyvin, elämänmittainen liika muitten myötäily, kilttityttö syndroomaan väsyminen. Muutkin jyrää yli, voin yhtä hyvin jyrätä vastaan.
Jasu"
Minulle olet ollut monet vuodet palstan suurin ilo kuin enkeli, vaikka välillä tekstisi on ollut raskastakin, mutta sitä ei ole kestänyt viikosta toiseen. Olen katsonut sen raskaan tekstin rehelliseksi itseilmaisuksi. Sen raskaan tekstin jälkeen olen ajatellut, että itselläni on asiat paremmin.
Hyviä viikonloppuja! :)- Anonyymi
"Vissiin muitten kiusaksi ja kärsimykseksi. Jos oikein oon ymmärtänyt. 🙂
Jasu"
Minusta olet palstan enkeli, joka monesti säteilee iloa ja kivoja tekstiä muille. Et ole kiusaksi ja kärsimykseksi muille, vaikka tekstisi kyllä ovat joskus sisällöltään laidasta laitaan.On jasulla joskus sarvetkin ohtassa :D
- Anonyymi
"En mä kyllä enkeli ole, itsepäinen pelkästään. Syynkin tiedän siihen hyvin, elämänmittainen liika muitten myötäily, kilttityttö syndroomaan väsyminen. Muutkin jyrää yli, voin yhtä hyvin jyrätä vastaan.
Jasu"
Minulle olet ollut monet vuodet palstan suurin ilo kuin enkeli, vaikka välillä tekstisi on ollut raskastakin, mutta sitä ei ole kestänyt viikosta toiseen. Olen katsonut sen raskaan tekstin rehelliseksi itseilmaisuksi. Sen raskaan tekstin jälkeen olen ajatellut, että itselläni on asiat paremmin.
Hyviä viikonloppuja! :)Heh, kiitos. Tuo tuntui hyvältä palautteelta. Onneksi et näe, että liikutuin, menisi muuten uskottavuuteni. 😅
Hyvää viikonloppua, hali. 🤗
Jasu Anonyymi kirjoitti:
On jasulla joskus sarvetkin ohtassa :D
anonyymi: "On jasulla joskus sarvetkin ohtassa :D"
Se on vain sellainen kielikuva, että hän säteilee kivaa tekstiä, mutta ei ole kristityssä mielessä enkeli, ehkä päinvastoin - täysi pakana.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jasulla joskus sarvetkin ohtassa :D
Niin on, kunnon myskihärkä. 😂
Välillä on kenkku ja kenkuttaa, pitää rämistä ja ränistä. Tökkiä ja tuuppia takaskin, mä vasta opettelen kanssakäymistä kansankielin.
Ja kun en jaksa olla sarbet päässä, piiloudun kotiini imee peukkua. Oikeesti oon liian nössö tähän maailmaan ja sattuu kun pitää olla kova. Mutta elämä on.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Heh, kiitos. Tuo tuntui hyvältä palautteelta. Onneksi et näe, että liikutuin, menisi muuten uskottavuuteni. 😅
Jasu"Heh, kiitos. Tuo tuntui hyvältä palautteelta. Onneksi et näe, että liikutuin, menisi muuten uskottavuuteni. 😅
Jasu"
Kiva, kun tykkäsit palautteestani. Ehkä palautteeni rehellisyys liikutti. Kiitos halista.- Anonyymi
"Heh, kiitos. Tuo tuntui hyvältä palautteelta. Onneksi et näe, että liikutuin, menisi muuten uskottavuuteni. 😅
Jasu"
Kiva, kun tykkäsit palautteestani. Ehkä palautteeni rehellisyys liikutti. Kiitos halista.Juuri se ja, ettet yrittänyt imarrella vaikka nätisti minusta kirjoititkin. Samoit rehellisesti teksti olevan välillä raskasta ja laidasta toiseen, tottahan se on. Niin juuri toimin. Arvostan. 🙂❤️
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Juuri se ja, ettet yrittänyt imarrella vaikka nätisti minusta kirjoititkin. Samoit rehellisesti teksti olevan välillä raskasta ja laidasta toiseen, tottahan se on. Niin juuri toimin. Arvostan. 🙂❤️
Jasu"Juuri se ja, ettet yrittänyt imarrella vaikka nätisti minusta kirjoititkin. Samoit rehellisesti teksti olevan välillä raskasta ja laidasta toiseen, tottahan se on. Niin juuri toimin. Arvostan. 🙂❤️
Jasu"
Ehkä sinussa vetoaa se, että on vaivoja, mutta yleensä jaksat olla elämän suhteen positiivinen. Kirjoitat rehellisesti. Siitä peukkua! :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri se ja, ettet yrittänyt imarrella vaikka nätisti minusta kirjoititkin. Samoit rehellisesti teksti olevan välillä raskasta ja laidasta toiseen, tottahan se on. Niin juuri toimin. Arvostan. 🙂❤️
JasuKiva kun joku tykkää musta silloin, kun en ole parhaimmillani ja olen rasittava vänkyjäkin. 😂
Se just tuntuu hyvälle.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun joku tykkää musta silloin, kun en ole parhaimmillani ja olen rasittava vänkyjäkin. 😂
Se just tuntuu hyvälle.
Jasu"Kiva kun joku tykkää musta silloin, kun en ole parhaimmillani ja olen rasittava vänkyjäkin. 😂
Se just tuntuu hyvälle.
Jasu"
Ihastuin sinuun 2016-2017 kirjoittelun myötä ihmisenä. Ihastuminen ei ollut romanttista tai seksuaalista vaan ihastumista itse ihmiseen, persoonaan. Myöhemmin olen muutaman kerran ollut hämmentynyt teksteistäsi, mutta sulattanut ne kohdat melko pian.- Anonyymi
"Juuri se ja, ettet yrittänyt imarrella vaikka nätisti minusta kirjoititkin. Samoit rehellisesti teksti olevan välillä raskasta ja laidasta toiseen, tottahan se on. Niin juuri toimin. Arvostan. 🙂❤️
Jasu"
Ehkä sinussa vetoaa se, että on vaivoja, mutta yleensä jaksat olla elämän suhteen positiivinen. Kirjoitat rehellisesti. Siitä peukkua! :)Se se varmaan yleensä on syy, silloin kun minusta pidetään. Tsemppaan itseäni mutta haluan auttaa muitakin näkemään lämpöä ja iloa, että jaksaa rämpiä suosta toiseen, kuvainnollisesti. Ehkä tiiän mitä on haasteet ja siksi en halua kylvää niitä muitten tielle.
Jasu - Anonyymi
"Kiva kun joku tykkää musta silloin, kun en ole parhaimmillani ja olen rasittava vänkyjäkin. 😂
Se just tuntuu hyvälle.
Jasu"
Ihastuin sinuun 2016-2017 kirjoittelun myötä ihmisenä. Ihastuminen ei ollut romanttista tai seksuaalista vaan ihastumista itse ihmiseen, persoonaan. Myöhemmin olen muutaman kerran ollut hämmentynyt teksteistäsi, mutta sulattanut ne kohdat melko pian.Ymmärrän ja näin olen ymmärtänyt aiemminkin. Niin minäkin ihastun persoonaan ihmisissä. Eikä se ole juuri romanttista tms.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Se se varmaan yleensä on syy, silloin kun minusta pidetään. Tsemppaan itseäni mutta haluan auttaa muitakin näkemään lämpöä ja iloa, että jaksaa rämpiä suosta toiseen, kuvainnollisesti. Ehkä tiiän mitä on haasteet ja siksi en halua kylvää niitä muitten tielle.
Jasu"Se se varmaan yleensä on syy, silloin kun minusta pidetään. Tsemppaan itseäni mutta haluan auttaa muitakin näkemään lämpöä ja iloa, että jaksaa rämpiä suosta toiseen, kuvainnollisesti. Ehkä tiiän mitä on haasteet ja siksi en halua kylvää niitä muitten tielle.
Jasu"
Joo, sinusta säteilee monesti lämpöä ja iloa. Tarinat pienistä jyrsijöistäsi ovat elämänmakuisia ja monet muut.- Anonyymi
anonyymi: "On jasulla joskus sarvetkin ohtassa :D"
Se on vain sellainen kielikuva, että hän säteilee kivaa tekstiä, mutta ei ole kristityssä mielessä enkeli, ehkä päinvastoin - täysi pakana.Heh, pakana kyllä hengellisessä repertuaarissa, mutta uskon kyllä hyvään ja rakkauden voimaan. Niitä vaalin elämässäni mieluuten, jos mitä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, pakana kyllä hengellisessä repertuaarissa, mutta uskon kyllä hyvään ja rakkauden voimaan. Niitä vaalin elämässäni mieluuten, jos mitä.
JasuOnhan mussa vähän Nooan arkki henkeä, eläimiäkin on 40 ja haluan pelastaa kaikki elävät ja paijailla mielummin kun satuttaa. Mutta se on nykymaailmassa heikkoudeksi tulkittavaa, joten valikoinkin tarkemmin kelle rakkauttani ojennan.
Enkä tarkoita romanttista.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Heh, pakana kyllä hengellisessä repertuaarissa, mutta uskon kyllä hyvään ja rakkauden voimaan. Niitä vaalin elämässäni mieluuten, jos mitä.
Jasu"Heh, pakana kyllä hengellisessä repertuaarissa, mutta uskon kyllä hyvään ja rakkauden voimaan. Niitä vaalin elämässäni mieluuten, jos mitä.
Jasu"
Paganus tai jotakin sinnepäin tarkoitti alunperin maalaista. Jossain Rooman African maakunnassa kaupunkilaiset olivat kristittyjä, mutta maalaiset ei-kristittyjä. Pakana ei välttämättä ole niin huono sana, mutta sillä yleisesti on tarkoitettu ei-kristittyä, jota sinä olet.- Anonyymi
"Se se varmaan yleensä on syy, silloin kun minusta pidetään. Tsemppaan itseäni mutta haluan auttaa muitakin näkemään lämpöä ja iloa, että jaksaa rämpiä suosta toiseen, kuvainnollisesti. Ehkä tiiän mitä on haasteet ja siksi en halua kylvää niitä muitten tielle.
Jasu"
Joo, sinusta säteilee monesti lämpöä ja iloa. Tarinat pienistä jyrsijöistäsi ovat elämänmakuisia ja monet muut.Jyrsiöistä on niin helppo jutella, kun rakastan niitä hullunaan. Niin kauniita ihania sielukkaita persoonia ja olentoja. 😊
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Onhan mussa vähän Nooan arkki henkeä, eläimiäkin on 40 ja haluan pelastaa kaikki elävät ja paijailla mielummin kun satuttaa. Mutta se on nykymaailmassa heikkoudeksi tulkittavaa, joten valikoinkin tarkemmin kelle rakkauttani ojennan.
Jasu"Onhan mussa vähän Nooan arkki henkeä, eläimiäkin on 40 ja haluan pelastaa kaikki elävät ja paijailla mielummin kun satuttaa. Mutta se on nykymaailmassa heikkoudeksi tulkittavaa, joten valikoinkin tarkemmin kelle rakkauttani ojennan.
Jasu"
Sinulla on selvä hoivavietti, vaikka yksi ulottuvuus sinussa taitaa olla prätkämimmi samalla??Anonyymi kirjoitti:
Jyrsiöistä on niin helppo jutella, kun rakastan niitä hullunaan. Niin kauniita ihania sielukkaita persoonia ja olentoja. 😊
Jasu"Jyrsijöistä on niin helppo jutella, kun rakastan niitä hullunaan. Niin kauniita ihania sielukkaita persoonia ja olentoja. 😊
Jasu"
Mitä tyttäresi pitävät jyrsijöistä? Molemmat ovat kouluikäisiä, mutta vielä lapsia.- Anonyymi
"Onhan mussa vähän Nooan arkki henkeä, eläimiäkin on 40 ja haluan pelastaa kaikki elävät ja paijailla mielummin kun satuttaa. Mutta se on nykymaailmassa heikkoudeksi tulkittavaa, joten valikoinkin tarkemmin kelle rakkauttani ojennan.
Jasu"
Sinulla on selvä hoivavietti, vaikka yksi ulottuvuus sinussa taitaa olla prätkämimmi samalla??Se on se tunne, kun tuntuu että sydän pulppuaa rakkautta, vaikka kohteita on paljon aina vaan se pulppuaa ja tulvii yri äyräiden. En ymmärrä miksi musta tuli tällainen, miksi pitää tulvia rakkautta, kun se useimmiten aiheuttaa vaan surua ja ongelmia. Eläimiin kohdistettuna se ei käänny vastaan. Silleen turvallinen rakkauden kohteena.
Jasu - Anonyymi
"Jyrsijöistä on niin helppo jutella, kun rakastan niitä hullunaan. Niin kauniita ihania sielukkaita persoonia ja olentoja. 😊
Jasu"
Mitä tyttäresi pitävät jyrsijöistä? Molemmat ovat kouluikäisiä, mutta vielä lapsia.Rakastaa, kuten minäkin. Tytär tänään kysyi, kun pidin hiiri poikaa sylissä, että miksi lellutan hiiri ja hamsu poikia erilailla, kun tyttö hiiriä ja hamsuja. En kyllä lelluta, mutta enemmän ehkä paijailen poikia, puolustelen kun niitä aina sorsitaan syyttä suotta. Kasvattajat monesti karsii poikia pois poikueesta, kun kukaan ei oikein osräta niitä ja ihmiset suosii tyttölaumoja.
Pojat toki vaatii oman asutuksen yksin ja hausee enemmän, hormoonit. Mutta ei sukupuoli ole mikään syy sorsia edes hiirtä. Ihan yhtä ihana se on kun tytötkin. Eikä voi valita sukupuoltaan. Ehkä teen vähän samaa ihmispoikienkin suhteen välillä, jos liikaa lytätään. Asetun puolustamaan.
Mutta kaikki meillä jyrsijöistä tykkää. ❤️
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Se on se tunne, kun tuntuu että sydän pulppuaa rakkautta, vaikka kohteita on paljon aina vaan se pulppuaa ja tulvii yri äyräiden. En ymmärrä miksi musta tuli tällainen, miksi pitää tulvia rakkautta, kun se useimmiten aiheuttaa vaan surua ja ongelmia. Eläimiin kohdistettuna se ei käänny vastaan. Silleen turvallinen rakkauden kohteena.
Jasu"Se on se tunne, kun tuntuu että sydän pulppuaa rakkautta, vaikka kohteita on paljon aina vaan se pulppuaa ja tulvii yri äyräiden. En ymmärrä miksi musta tuli tällainen, miksi pitää tulvia rakkautta, kun se useimmiten aiheuttaa vaan surua ja ongelmia. Eläimiin kohdistettuna se ei käänny vastaan. Silleen turvallinen rakkauden kohteena.
Jasu"
Rakkautta on monenlaista. Nyt ei tule mieleen kreikkalainen rakkautta tarkoittava sana, joka tarkoittaa lähinnä vanhempien ja lasten välisessä rakkaudessa. Ehkä juuri sitä tunnet eläimiäsi kohtaan?Anonyymi kirjoitti:
Rakastaa, kuten minäkin. Tytär tänään kysyi, kun pidin hiiri poikaa sylissä, että miksi lellutan hiiri ja hamsu poikia erilailla, kun tyttö hiiriä ja hamsuja. En kyllä lelluta, mutta enemmän ehkä paijailen poikia, puolustelen kun niitä aina sorsitaan syyttä suotta. Kasvattajat monesti karsii poikia pois poikueesta, kun kukaan ei oikein osräta niitä ja ihmiset suosii tyttölaumoja.
Pojat toki vaatii oman asutuksen yksin ja hausee enemmän, hormoonit. Mutta ei sukupuoli ole mikään syy sorsia edes hiirtä. Ihan yhtä ihana se on kun tytötkin. Eikä voi valita sukupuoltaan. Ehkä teen vähän samaa ihmispoikienkin suhteen välillä, jos liikaa lytätään. Asetun puolustamaan.
Mutta kaikki meillä jyrsijöistä tykkää. ❤️
Jasu"Mutta kaikki meillä jyrsijöistä tykkää. ❤️
Jasu"
Pikkusiskollani oli pienenä jotain jyrsijöitä. Kaksi naarasta yhdessä häkissä. Ensin kuoli toinen ja sitten toinen. Eivät olleet pitkäikäisiä. Koirat ovat pitempi ikäisiä, mutta on isosisko joutunut luopumaan kolmesta koirasta. Nyt hänellä on neljäs.- Anonyymi
"Se on se tunne, kun tuntuu että sydän pulppuaa rakkautta, vaikka kohteita on paljon aina vaan se pulppuaa ja tulvii yri äyräiden. En ymmärrä miksi musta tuli tällainen, miksi pitää tulvia rakkautta, kun se useimmiten aiheuttaa vaan surua ja ongelmia. Eläimiin kohdistettuna se ei käänny vastaan. Silleen turvallinen rakkauden kohteena.
Jasu"
Rakkautta on monenlaista. Nyt ei tule mieleen kreikkalainen rakkautta tarkoittava sana, joka tarkoittaa lähinnä vanhempien ja lasten välisessä rakkaudessa. Ehkä juuri sitä tunnet eläimiäsi kohtaan?Mä tunnen sellaista rakkautta helposti kaikkia eläimiä kohtaan, muutakin kun omiani. Ja ylipäänsä rakkaudellisuutta hyviä ihmisiä kohtaan, joista se hyvä näkyy teoissa ja kaikessa koko olemuksessa aitona hyvänä ihmisenä. Ei teennäisenä. Teennäisyys taas kuvottaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen sellaista rakkautta helposti kaikkia eläimiä kohtaan, muutakin kun omiani. Ja ylipäänsä rakkaudellisuutta hyviä ihmisiä kohtaan, joista se hyvä näkyy teoissa ja kaikessa koko olemuksessa aitona hyvänä ihmisenä. Ei teennäisenä. Teennäisyys taas kuvottaa.
JasuTeennäisyys näkyy heti egon pönkityksenä.
Ja lipevyydessä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen sellaista rakkautta helposti kaikkia eläimiä kohtaan, muutakin kun omiani. Ja ylipäänsä rakkaudellisuutta hyviä ihmisiä kohtaan, joista se hyvä näkyy teoissa ja kaikessa koko olemuksessa aitona hyvänä ihmisenä. Ei teennäisenä. Teennäisyys taas kuvottaa.
JasuEikä se hyvyys tarkoita etteikö ihminen olisi tehny ikinä virheitä, se tarkoittaa puhdasta hyvää tahtoa.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Jasu"Mä tunnen sellaista rakkautta helposti kaikkia eläimiä kohtaan, muutakin kun omiani. Ja ylipäänsä rakkaudellisuutta hyviä ihmisiä kohtaan, joista se hyvä näkyy teoissa ja kaikessa koko olemuksessa aitona hyvänä ihmisenä. Ei teennäisenä. Teennäisyys taas kuvottaa.
Jasu"
Kiva, kun teillä kaikki pitävät jyrsijöistä. Nyt minä muistan sen kreikan rakkauden sanan - storge - erityisesti lapsen ja äidin välistä rakkautta. Se on kiintymysrakkautta, jota sinun kohdallasi on eläimiä kohtaan?
Minä hyväksyn teennäiset ihmisetkin, mutta jotkut kyllä ärsyttävät. Esimerkiksi yksi valehtelen kaupassa väitti myyjälle, että minä ja hän asumme samassa talossa. Ei pitänyt missään nimessä paikkansa, mutta kaupan asiakkaalla tapana valehdella muutenkin.- Anonyymi
"Mä tunnen sellaista rakkautta helposti kaikkia eläimiä kohtaan, muutakin kun omiani. Ja ylipäänsä rakkaudellisuutta hyviä ihmisiä kohtaan, joista se hyvä näkyy teoissa ja kaikessa koko olemuksessa aitona hyvänä ihmisenä. Ei teennäisenä. Teennäisyys taas kuvottaa.
Jasu"
Kiva, kun teillä kaikki pitävät jyrsijöistä. Nyt minä muistan sen kreikan rakkauden sanan - storge - erityisesti lapsen ja äidin välistä rakkautta. Se on kiintymysrakkautta, jota sinun kohdallasi on eläimiä kohtaan?
Minä hyväksyn teennäiset ihmisetkin, mutta jotkut kyllä ärsyttävät. Esimerkiksi yksi valehtelen kaupassa väitti myyjälle, että minä ja hän asumme samassa talossa. Ei pitänyt missään nimessä paikkansa, mutta kaupan asiakkaalla tapana valehdella muutenkin.Storge, entä isän ja lapsen välinen rakkaus? Koen, että sekin ansaitsee sanansa. Suuri tunne kuitenkin.
Juu, tarkoitan teennäisyydellä että esittää hyvempää kun onkaan. Tekopyhyys.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Storge, entä isän ja lapsen välinen rakkaus? Koen, että sekin ansaitsee sanansa. Suuri tunne kuitenkin.
JasuNyt lähden siivoomaan marsulaa. Palataan. 😊
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Storge, entä isän ja lapsen välinen rakkaus? Koen, että sekin ansaitsee sanansa. Suuri tunne kuitenkin.
Jasu"Storge, entä isän ja lapsen välinen rakkaus? Koen, että sekin ansaitsee sanansa. Suuri tunne kuitenkin.
Jasu"
Se tarkoittaa rakkautta, kiintymystä. Perheellinen rakkaus, joka ilmenee vanhempien rakkautena lapsiaan kohtaan esimerkiksi. Eli isällinen rakkaus kuuluu samaan kategoriaan. Googlaa, jos haluat tietää enemmän. Kiintymyksesi jyrsijöitä kohtaan tuo minulla mieleen tuon rakkauden.Anonyymi kirjoitti:
Nyt lähden siivoomaan marsulaa. Palataan. 😊
JasuJoo, palataan. Tulen siinä kello 20 takaisin katsomaan onko täällä kirjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuNo siinä on tosiaankin kaksi kärki-inhokkia, teennäisyys ja tekopyhyys. Pitäisin ne käsitteenä kyllä irrallaan toisistaan vaikka pyrkivät sekoittumaankin käytännössä.
Siihen kun tyrkätään vielä' ahdasmielisyys mukaan niin jippiajei 😁 Anonyymi kirjoitti:
No siinä on tosiaankin kaksi kärki-inhokkia, teennäisyys ja tekopyhyys. Pitäisin ne käsitteenä kyllä irrallaan toisistaan vaikka pyrkivät sekoittumaankin käytännössä.
Siihen kun tyrkätään vielä' ahdasmielisyys mukaan niin jippiajei 😁anonyymi: "No siinä on tosiaankin kaksi kärki-inhokkia, teennäisyys ja tekopyhyys. Pitäisin ne käsitteenä kyllä irrallaan toisistaan vaikka pyrkivät sekoittumaankin käytännössä.
Siihen kun tyrkätään vielä' ahdasmielisyys mukaan niin jippiajei 😁"
Tunnetko sinä jonkun tuonkaltaisen, johon sopii teennäisyys, tekopyhyys ja ahdasmielisyys? Minä en tunne yhtään tekopyhää ihmistä.- AnonyymiUUSI
anonyymi: "No siinä on tosiaankin kaksi kärki-inhokkia, teennäisyys ja tekopyhyys. Pitäisin ne käsitteenä kyllä irrallaan toisistaan vaikka pyrkivät sekoittumaankin käytännössä.
Tunnetko sinä jonkun tuonkaltaisen, johon sopii teennäisyys, tekopyhyys ja ahdasmielisyys? Minä en tunne yhtään tekopyhää ihmistä.Tunnen useitakin, eivät ole sitä välttämättä koko ajan mutta selkeästi ajoittain
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen useitakin, eivät ole sitä välttämättä koko ajan mutta selkeästi ajoittain
anonyymi: "Tunnen useitakin, eivät ole sitä välttämättä koko ajan mutta selkeästi ajoittain"
Miten se tekopyhyys ja muu oikein ilmenee näillä henkilöillä?- AnonyymiUUSI
anonyymi: "No siinä on tosiaankin kaksi kärki-inhokkia, teennäisyys ja tekopyhyys. Pitäisin ne käsitteenä kyllä irrallaan toisistaan vaikka pyrkivät sekoittumaankin käytännössä.
Tunnetko sinä jonkun tuonkaltaisen, johon sopii teennäisyys, tekopyhyys ja ahdasmielisyys? Minä en tunne yhtään tekopyhää ihmistä.Mun edesmenneet isovanhemmat ja sukulaisissa moni. Ja nykyään en juuri muitten kanssa ole tekemisissäkään kun perheeni kanssa, niin en tiiä ihmistä juuri mitään enää. Tunne ketään. Ollu vuosia vaan perheeni kanssa. 14 vuotta ja sitä ennen yhtälailla. Työkaverit ja asiakkaat nyt toki on ollu pakko nähdä.
Mut harva on kuten mä ilman aktiivi kavereita 21 ikävuodesta eteenpäin. 😊
Mut aina niihi ihmisiin törmää.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Mun edesmenneet isovanhemmat ja sukulaisissa moni. Ja nykyään en juuri muitten kanssa ole tekemisissäkään kun perheeni kanssa, niin en tiiä ihmistä juuri mitään enää. Tunne ketään. Ollu vuosia vaan perheeni kanssa. 14 vuotta ja sitä ennen yhtälailla. Työkaverit ja asiakkaat nyt toki on ollu pakko nähdä.
Jasu"Mun edesmenneet isovanhemmat ja sukulaisissa moni. Ja nykyään en juuri muitten kanssa ole tekemisissäkään kun perheeni kanssa, niin en tiiä ihmistä juuri mitään enää. Tunne ketään. Ollu vuosia vaan perheeni kanssa. 14 vuotta ja sitä ennen yhtälailla. Työkaverit ja asiakkaat nyt toki on ollu pakko nähdä.
Jasu"
Mitä - oletko sinä epäsosiaalinen ihminen ja perhekeskeinen?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Mun edesmenneet isovanhemmat ja sukulaisissa moni. Ja nykyään en juuri muitten kanssa ole tekemisissäkään kun perheeni kanssa, niin en tiiä ihmistä juuri mitään enää. Tunne ketään. Ollu vuosia vaan perheeni kanssa. 14 vuotta ja sitä ennen yhtälailla. Työkaverit ja asiakkaat nyt toki on ollu pakko nähdä.
Jasu"
Mitä - oletko sinä epäsosiaalinen ihminen ja perhekeskeinen?""Mut harva on kuten mä ilman aktiivi kavereita 21 ikävuodesta eteenpäin. 😊
Jasu"
Toivottavasti et loukkaantunut seuraavasta. Ei ollut tarkoitus loukata. Sammakko pääsi suustani.
Usko.Toivo.Rakkaus: "Mitä - oletko sinä epäsosiaalinen ihminen ja perhekeskeinen?"- AnonyymiUUSI
anonyymi: "Tunnen useitakin, eivät ole sitä välttämättä koko ajan mutta selkeästi ajoittain"
Miten se tekopyhyys ja muu oikein ilmenee näillä henkilöillä?Pinnallisuutena, läpinäkyvyytenä niin käytöksessä kuin arvoissa ja tiedostan kyllä etteivät kaikki näe samoja asioita samalla tavalla
- Anonyymi
Enimmäkseen lueskelen, harvoin kirjoitan.
Odotan viihdepläjäyksiä.- Anonyymi
Millaista viihdettä eniten kaipaat?
anonyymi: "Odotan viihdepläjäyksiä."
Minuakin kiinnostaa mikä on - viihdepläjäys? Kuka niitä voisi sinulle järjestää?
Tämä on huoletonta viihdettä. Kivoja keskusteluja ja juttuseuraa. Aiheet vaihtelee ja monesti rönsyilee sopivasti. Voin valita vapaasti mihin ketjuun osallistun.
Onhan tämä selvästi aikarosvo, mutta samalla puuhastelen sivulehdillä muita juttuja. Hyvä rentoutumisen muoto ja ns. "aivot narikkaan" meininki. 😁tosi.typy: "Tämä on huoletonta viihdettä. Kivoja keskusteluja ja juttuseuraa. Aiheet vaihtelee ja monesti rönsyilee sopivasti. Voin valita vapaasti mihin ketjuun osallistun.
Onhan tämä selvästi aikarosvo, mutta samalla puuhastelen sivulehdillä muita juttuja. Hyvä rentoutumisen muoto ja ns. "aivot narikkaan" meininki. 😁"
Kiitos näkemyksestäsi. Allekirjoitan näkemyksesi, että tämä on aikarosvo varsinkin, jos seuraa itse aloitettua aihetta ja vastailee moniin ihmisiltä tulleisiin viesteihin. Vapautta täällä on milloin ja mihin täällä osallistuu. Itse kirjoittelen lähinnä perjantaista maanantaihin ja jätän tiistaista torstaihin olevan ajan yleensä palstavapaaksi.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
tosi.typy: "Tämä on huoletonta viihdettä. Kivoja keskusteluja ja juttuseuraa. Aiheet vaihtelee ja monesti rönsyilee sopivasti. Voin valita vapaasti mihin ketjuun osallistun.
Onhan tämä selvästi aikarosvo, mutta samalla puuhastelen sivulehdillä muita juttuja. Hyvä rentoutumisen muoto ja ns. "aivot narikkaan" meininki. 😁"
Kiitos näkemyksestäsi. Allekirjoitan näkemyksesi, että tämä on aikarosvo varsinkin, jos seuraa itse aloitettua aihetta ja vastailee moniin ihmisiltä tulleisiin viesteihin. Vapautta täällä on milloin ja mihin täällä osallistuu. Itse kirjoittelen lähinnä perjantaista maanantaihin ja jätän tiistaista torstaihin olevan ajan yleensä palstavapaaksi.Tämä palstailu on vähemmän passiivista, kuin tv:n katselu. Mielummin palstailen ja vietän luppoaikaa mukavien keskustelujen parissa. Vapaus osallistua enemmän, tai vähemmän. Oman fiiliksen mukaan.
tosi.typy kirjoitti:
Tämä palstailu on vähemmän passiivista, kuin tv:n katselu. Mielummin palstailen ja vietän luppoaikaa mukavien keskustelujen parissa. Vapaus osallistua enemmän, tai vähemmän. Oman fiiliksen mukaan.
tosi.typy: "Tämä palstailu on vähemmän passiivista, kuin tv:n katselu. Mielummin palstailen ja vietän luppoaikaa mukavien keskustelujen parissa. Vapaus osallistua enemmän, tai vähemmän. Oman fiiliksen mukaan."
Hyvä huomio, että tämä on vähemmän passiivista kuin tv:n katselu. Sinunkin vastauksessa palstan järjestävä taho on mielessään siitä, että ovat kyenneet luomaan viihdyttävän keskustelualustan. Tietysti paljon keskustelijoista kiinni, mutta jotakin ikäviä tekstejä tulee poistaa välillä, joten tarvitaan ylläpitoa.
- Anonyymi
Kanada.
Se ei käy kaikkiin kysymyksiin vastauksena. Paras jääkiekkomaa, Justin Bieberin synnyinmaa...
- Anonyymi
Sinkkupalstalla on eniten naisia ja ilmassa on seksuaalista säpinää.
- Anonyymi
No nyt kyllä kommentin nakkasit! Ootko kännissä vai ecaa kertaa pappia kyydissä. Onk noist rekatuist oikeesti "mahdollinen". Allekirjoittaneet sama juttu. Ainakin itselleni liian tosikkoja. Siksikö ovat jääneet palstaruusuiksi?
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kyllä kommentin nakkasit! Ootko kännissä vai ecaa kertaa pappia kyydissä. Onk noist rekatuist oikeesti "mahdollinen". Allekirjoittaneet sama juttu. Ainakin itselleni liian tosikkoja. Siksikö ovat jääneet palstaruusuiksi?
Anonyymi 1: "Sinkkupalstalla on eniten naisia ja ilmassa on seksuaalista säpinää."
Anonyymi 2: "No nyt kyllä kommentin nakkasit! Ootko kännissä vai ecaa kertaa pappia kyydissä. Onk noist rekatuist oikeesti "mahdollinen". Allekirjoittaneet sama juttu. Ainakin itselleni liian tosikkoja. Siksikö ovat jääneet palstaruusuiksi?"
Ei tuo edellinen täysin väärässä ole, sillä minullakin oli samanlainen käsitys, kun aloitin täällä vuonna 2016. Täällä oli säpinää. Pari noista rekatuista on yksinhuoltaja äitejä, joten ehkä anonyymi2:kin on osittain oikeassa. Totuus ei taida olla kummankaan mukainen täysin?
Eksyin tänne joitain vuosia sitten osittain vahingossa. Etsin musiikkiaiheisia ketjuja, kun sillEoisella vakipalstallani musiikkipalstalla ei sillä hetkellä ollut mua kiinnostavia juttuja. Löysin yhden ketjun, johon sai laittaa musiikkia ja siitä se pikku hiljaa lähti.
Nyt olen taas välillä kirjoitellut täällä, kun välissä oli taukoa. Saa nähdä kuinka kauan jaksan täällä roikkua. Ehkä mun kirjoittelu menee nykyään enemmän fiiliksen mukaan.Norppa83: "Eksyin tänne joitain vuosia sitten osittain vahingossa. Etsin musiikkiaiheisia ketjuja, kun sillEoisella vakipalstallani musiikkipalstalla ei sillä hetkellä ollut mua kiinnostavia juttuja. Löysin yhden ketjun, johon sai laittaa musiikkia ja siitä se pikku hiljaa lähti.
Nyt olen taas välillä kirjoitellut täällä, kun välissä oli taukoa. Saa nähdä kuinka kauan jaksan täällä roikkua. Ehkä mun kirjoittelu menee nykyään enemmän fiiliksen mukaan."
Kiitos kertomuksesta eli siitä miten tänne eksyit. Älä vaan lopeta, sillä olet tällä palstalla Jasun jälkeen suosikkikirjoittajani.
Kokeeksi - onko seuraava tuttu?
https://www.youtube.com/watch?v=y2bVIBwpCTAUsko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Norppa83: "Eksyin tänne joitain vuosia sitten osittain vahingossa. Etsin musiikkiaiheisia ketjuja, kun sillEoisella vakipalstallani musiikkipalstalla ei sillä hetkellä ollut mua kiinnostavia juttuja. Löysin yhden ketjun, johon sai laittaa musiikkia ja siitä se pikku hiljaa lähti.
Nyt olen taas välillä kirjoitellut täällä, kun välissä oli taukoa. Saa nähdä kuinka kauan jaksan täällä roikkua. Ehkä mun kirjoittelu menee nykyään enemmän fiiliksen mukaan."
Kiitos kertomuksesta eli siitä miten tänne eksyit. Älä vaan lopeta, sillä olet tällä palstalla Jasun jälkeen suosikkikirjoittajani.
https://www.youtube.com/watch?v=y2bVIBwpCTAJackson 5 on tuttu, mutta ei muistaakseni kyseinen kappale, jonka linkitit.
Norppa83: "Eksyin tänne joitain vuosia sitten osittain vahingossa. Etsin musiikkiaiheisia ketjuja, kun sillEoisella vakipalstallani musiikkipalstalla ei sillä hetkellä ollut mua kiinnostavia juttuja. Löysin yhden ketjun, johon sai laittaa musiikkia ja siitä se pikku hiljaa lähti.
https://www.youtube.com/watch?v=y2bVIBwpCTATäällä sinkuissa on enemmän vakikirjoittelijoita. Joillain muillakin palstoilla on, mutta ei niin paljon. Musiikkipalstalla ei ole niin paljon tai en minä aina tiedä, koska siellä ei ole paljon rekkautuneita ja muuten nimimerkillisiä. Ihmiset kirjoittelee siellä aika paljon täysin anonyyminä.
En ainakaan vielä ole täysin lopettelemassa tätä kirjoittelua, mutta nykyään enää niin usein jaksa kirjoitella kuin ennen. Tosin nyt on sellainen vaihe, että olen taas kirjoitellut jonkun verran.Norppa83 kirjoitti:
Jackson 5 on tuttu, mutta ei muistaakseni kyseinen kappale, jonka linkitit.
Norppa83: "Jackson 5 on tuttu, mutta ei muistaakseni kyseinen kappale, jonka linkitit."
Tämä on varmaan tutumpi Jackson 5?
https://www.youtube.com/watch?v=nqxVMLVe62UUsko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Norppa83: "Jackson 5 on tuttu, mutta ei muistaakseni kyseinen kappale, jonka linkitit."
https://www.youtube.com/watch?v=nqxVMLVe62UEi oo tuttu kappale tai en ainakaan muista. En oo kuunnellu Jackson 5 -bändiä kauheasti, joskus olen muutaman kappaleen. Tykkään kyllä tuollaisestakin musiikista (Motown-artistit ja muut saman tyyppiset, joita oli varsinkin 1960-ja 70 -luvuilla, Jackson 5, The Temptations, Four Tops, The Supremes yms.).
Norppa83 kirjoitti:
Täällä sinkuissa on enemmän vakikirjoittelijoita. Joillain muillakin palstoilla on, mutta ei niin paljon. Musiikkipalstalla ei ole niin paljon tai en minä aina tiedä, koska siellä ei ole paljon rekkautuneita ja muuten nimimerkillisiä. Ihmiset kirjoittelee siellä aika paljon täysin anonyyminä.
En ainakaan vielä ole täysin lopettelemassa tätä kirjoittelua, mutta nykyään enää niin usein jaksa kirjoitella kuin ennen. Tosin nyt on sellainen vaihe, että olen taas kirjoitellut jonkun verran.Norppa83: "Täällä sinkuissa on enemmän vakikirjoittelijoita. Joillain muillakin palstoilla on, mutta ei niin paljon. Musiikkipalstalla ei ole niin paljon tai en minä aina tiedä, koska siellä ei ole paljon rekkautuneita ja muuten nimimerkillisiä. Ihmiset kirjoittelee siellä aika paljon täysin anonyyminä.
En ainakaan vielä ole täysin lopettelemassa tätä kirjoittelua, mutta nykyään enää niin usein jaksa kirjoitella kuin ennen. Tosin nyt on sellainen vaihe, että olen taas kirjoitellut jonkun verran."
Hyvä, että vielä et ole lopettamassa kirjoittelua. Jos ei huvita niin pidä viikkojen taukoa. Minä jään ainakin kaipaamaan sinua täältä palstoilta.
Elvistä - olet aina mielessäin! :)
https://www.youtube.com/watch?v=wTRSlZEq_l0Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=nqxVMLVe62UEi ole tuttu kappale tai en ainakaan muista. En ole kuunnellut Jackson 5 -bändiä niin paljon, joskus muutaman kappaleen. Tykkään kyllä tuon tyyppisestäkin musiikista (soul, funk ja monet 1960-70 -lukujen Motown-artistit ja muut saman tyyppiset).
Norppa83: "Täällä sinkuissa on enemmän vakikirjoittelijoita. Joillain muillakin palstoilla on, mutta ei niin paljon. Musiikkipalstalla ei ole niin paljon tai en minä aina tiedä, koska siellä ei ole paljon rekkautuneita ja muuten nimimerkillisiä. Ihmiset kirjoittelee siellä aika paljon täysin anonyyminä.
En ainakaan vielä ole täysin lopettelemassa tätä kirjoittelua, mutta nykyään enää niin usein jaksa kirjoitella kuin ennen. Tosin nyt on sellainen vaihe, että olen taas kirjoitellut jonkun verran."
Hyvä, että vielä et ole lopettamassa kirjoittelua. Jos ei huvita niin pidä viikkojen taukoa. Minä jään ainakin kaipaamaan sinua täältä palstoilta.
Elvistä - olet aina mielessäin! :)
https://www.youtube.com/watch?v=wTRSlZEq_l0Tuli kommentoitua kaks kertaa, että ei ole tuttu tuo toinenkaan Jackson 5 -bändin kappale tai en ainakaan muista, kun en nähnyt mun ekaa kommenttia ketjussa. No, nyt on asia kaks kertaa sanottu =D
Elvis on toki tuttu ja tuo kappalekin (Always on my mind).Norppa83 kirjoitti:
Tuli kommentoitua kaks kertaa, että ei ole tuttu tuo toinenkaan Jackson 5 -bändin kappale tai en ainakaan muista, kun en nähnyt mun ekaa kommenttia ketjussa. No, nyt on asia kaks kertaa sanottu =D
Elvis on toki tuttu ja tuo kappalekin (Always on my mind).Laita sinä jotain sinkut-palstalle sopivaa musiikkia puolestasi. Olen tutustunut kauttasi moniin mielenkiintoisiin bändeihin/laulajiin.
Laita sinä jotain sinkut-palstalle sopivaa musiikkia puolestasi. Olen tutustunut kauttasi moniin mielenkiintoisiin bändeihin/laulajiin.
Olen laittanu monta kertaa. Nytkin tässä ketjussa on useita Journeyn kappaleita ja joitakin muita rockkipaleita, joista oon tykänny.
Laita sinä jotain sinkut-palstalle sopivaa musiikkia puolestasi. Olen tutustunut kauttasi moniin mielenkiintoisiin bändeihin/laulajiin.
Mun profiilinkin yhteydessä on useita kappaleita (enimmäkseen klassista rockia, jota kuuntelen ehkä keskimäärin eniten nykyään).
Norppa83 kirjoitti:
Mun profiilinkin yhteydessä on useita kappaleita (enimmäkseen klassista rockia, jota kuuntelen ehkä keskimäärin eniten nykyään).
No minä laitan sieltä profiilistasi yhden biisin Sladelta.
https://www.youtube.com/watch?v=41j3XMZiNXo
Mitä viikonloppuun kuuluu?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
No minä laitan sieltä profiilistasi yhden biisin Sladelta.
https://www.youtube.com/watch?v=41j3XMZiNXo
Mitä viikonloppuun kuuluu?Tää on yks mun suosikki Sladelta.
Eipä mitään kummempia. Olen ollut kotona. Journeyta on tullut kuunneltua (vähän muutakin musiikkia).Norppa83 kirjoitti:
Tää on yks mun suosikki Sladelta.
Eipä mitään kummempia. Olen ollut kotona. Journeyta on tullut kuunneltua (vähän muutakin musiikkia).Norppa83: "Tää on yks mun suosikki Sladelta.
Eipä mitään kummempia. Olen ollut kotona. Journeyta on tullut kuunneltua (vähän muutakin musiikkia)."
Itse olen tänään kuunnellut Radio Novaa ja nyt alan kuuntelemaan Radio Nostalgiaa. Radio Nova taitaa olla musiikkia 90-luvulta tähän päivään. Radio Nostalgia 60-80-luvun musiikkia. Jälkimmäisessä silloin tällöin esiintyy 90-luvun biisejä, mutta yleensä se on vanhaa musiikkia 60-70-luvuilta, hittejä.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Norppa83: "Tää on yks mun suosikki Sladelta.
Eipä mitään kummempia. Olen ollut kotona. Journeyta on tullut kuunneltua (vähän muutakin musiikkia)."
Itse olen tänään kuunnellut Radio Novaa ja nyt alan kuuntelemaan Radio Nostalgiaa. Radio Nova taitaa olla musiikkia 90-luvulta tähän päivään. Radio Nostalgia 60-80-luvun musiikkia. Jälkimmäisessä silloin tällöin esiintyy 90-luvun biisejä, mutta yleensä se on vanhaa musiikkia 60-70-luvuilta, hittejä.Itse kuuntelen radiota nykyään aika harvoin, kun aikaisemmin tuli kuunneltua aika paljon (Radio Suomi).
Norppa83 kirjoitti:
Itse kuuntelen radiota nykyään aika harvoin, kun aikaisemmin tuli kuunneltua aika paljon (Radio Suomi).
Suosittelen kokeilemaan Radio Nostalgiaa, ainakin kokeeksi. Siellä on paljon vanhoja hittejä ja saattaisi olla sinulle uusia löytöjä?
Mitä Radio Suomi soitti tai soittaa?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan Radio Nostalgiaa, ainakin kokeeksi. Siellä on paljon vanhoja hittejä ja saattaisi olla sinulle uusia löytöjä?
Mitä Radio Suomi soitti tai soittaa?Radio Suomi soittaa vanhoja suomalaisia ja ulkomaisia kappaleita kaikista tyylilajeista sekä uusia kappaleita ja suomalaisia uusia biisejä. Sieltä tulee myös paljon haastatteluja, toimitettuja ohjelmia kuten toimitettuja musiikkiohjelmia, uutiset, merisää jne.
Olen joskus kuunnellut Nostalgiaa, mutta kyllästyin siihen, kun siellä soi aina ne samat kappaleet eikä bändien ja artistien tuotantoa soitettu laajemmalla skaalalla ja musiikkia ylipäätään. Aina vaan ne tunnetuimmat hitit soi tai sitten vaan joku yks kappale bändiltä/sooloartistilta.Norppa83 kirjoitti:
Radio Suomi soittaa vanhoja suomalaisia ja ulkomaisia kappaleita kaikista tyylilajeista sekä uusia kappaleita ja suomalaisia uusia biisejä. Sieltä tulee myös paljon haastatteluja, toimitettuja ohjelmia kuten toimitettuja musiikkiohjelmia, uutiset, merisää jne.
Olen joskus kuunnellut Nostalgiaa, mutta kyllästyin siihen, kun siellä soi aina ne samat kappaleet eikä bändien ja artistien tuotantoa soitettu laajemmalla skaalalla ja musiikkia ylipäätään. Aina vaan ne tunnetuimmat hitit soi tai sitten vaan joku yks kappale bändiltä/sooloartistilta.Norppa83: "Radio Suomi soittaa vanhoja suomalaisia ja ulkomaisia kappaleita kaikista tyylilajeista sekä uusia kappaleita ja suomalaisia uusia biisejä. Sieltä tulee myös paljon haastatteluja, toimitettuja ohjelmia kuten toimitettuja musiikkiohjelmia, uutiset, merisää jne.
Olen joskus kuunnellut Nostalgiaa, mutta kyllästyin siihen, kun siellä soi aina ne samat kappaleet eikä bändien ja artistien tuotantoa soitettu laajemmalla skaalalla ja musiikkia ylipäätään. Aina vaan ne tunnetuimmat hitit soi tai sitten vaan joku yks kappale bändiltä/sooloartistilta."
Pitää harkita Radio Suomen kuuntelua, sillä välillä minäkin olen kyllästänyt Radio Nostalgian samojen kappaleitten toistoon. Mutta toisaalta tykkään sen klassikkohitti-soitosta. Jos muutaman tunnin päivässä kuuntelee Nostalgiaa niin varmasti kuulee vähän Abbaa, Eaglesin Hotel Californian ja Mammas and Pappas California Dreamin.
https://www.youtube.com/watch?v=N-aK6JnyFmkUsko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Norppa83: "Radio Suomi soittaa vanhoja suomalaisia ja ulkomaisia kappaleita kaikista tyylilajeista sekä uusia kappaleita ja suomalaisia uusia biisejä. Sieltä tulee myös paljon haastatteluja, toimitettuja ohjelmia kuten toimitettuja musiikkiohjelmia, uutiset, merisää jne.
Olen joskus kuunnellut Nostalgiaa, mutta kyllästyin siihen, kun siellä soi aina ne samat kappaleet eikä bändien ja artistien tuotantoa soitettu laajemmalla skaalalla ja musiikkia ylipäätään. Aina vaan ne tunnetuimmat hitit soi tai sitten vaan joku yks kappale bändiltä/sooloartistilta."
Pitää harkita Radio Suomen kuuntelua, sillä välillä minäkin olen kyllästänyt Radio Nostalgian samojen kappaleitten toistoon. Mutta toisaalta tykkään sen klassikkohitti-soitosta. Jos muutaman tunnin päivässä kuuntelee Nostalgiaa niin varmasti kuulee vähän Abbaa, Eaglesin Hotel Californian ja Mammas and Pappas California Dreamin.
https://www.youtube.com/watch?v=N-aK6JnyFmkJep. Yhteen aikaan Nostalgiassa soitettiin yhtä Sladen biisiä ja mietin, että eikö voitais bändiltä laittaa jotain muuta kappaletta (Sladella on jotain 200 kappaletta tuotannossaan). Eikä kovin paljon rockia soiteta Nostalgiassa.
No, mää voin kuunnella musiikkia Youtubesta ja lainata CD-levyjä kirjastosta. Eipä tartte sit valittaa =DNorppa83 kirjoitti:
Jep. Yhteen aikaan Nostalgiassa soitettiin yhtä Sladen biisiä ja mietin, että eikö voitais bändiltä laittaa jotain muuta kappaletta (Sladella on jotain 200 kappaletta tuotannossaan). Eikä kovin paljon rockia soiteta Nostalgiassa.
No, mää voin kuunnella musiikkia Youtubesta ja lainata CD-levyjä kirjastosta. Eipä tartte sit valittaa =DNorppa83: "Jep. Yhteen aikaan Nostalgiassa soitettiin yhtä Sladen biisiä ja mietin, että eikö voitais bändiltä laittaa jotain muuta kappaletta (Sladella on jotain 200 kappaletta tuotannossaan). Eikä kovin paljon rockia soiteta Nostalgiassa.
No, mää voin kuunnella musiikkia Youtubesta ja lainata CD-levyjä kirjastosta. Eipä tartte sit valittaa =D"
Joo, Nostalgia toistaa samoja biisejä. Eilen kuulin Frank Sinatran New Yorkin niin kuin tänään. Parhammillaan siellä soi Elvis.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Norppa83: "Jep. Yhteen aikaan Nostalgiassa soitettiin yhtä Sladen biisiä ja mietin, että eikö voitais bändiltä laittaa jotain muuta kappaletta (Sladella on jotain 200 kappaletta tuotannossaan). Eikä kovin paljon rockia soiteta Nostalgiassa.
No, mää voin kuunnella musiikkia Youtubesta ja lainata CD-levyjä kirjastosta. Eipä tartte sit valittaa =D"
Joo, Nostalgia toistaa samoja biisejä. Eilen kuulin Frank Sinatran New Yorkin niin kuin tänään. Parhammillaan siellä soi Elvis.Kuuntelin ennen joulua marraskuussa ja joulukuussa jouluradiota ja rupes kyllästyttämään jossain vaiheessa just sen takia, koska siellä toisteltiin paljon samoja kappaleita päivät ja jopa tunnit pääksytysten. Ei mua haittaa, jos samoja soitetaan uudelleen, mutta kun oli vaikka tunti sitten kuullut saman kappaleen, niin se tuli taas uudestaan. Radiossa tollanen välillä saattaa ärsyttää, mutta kun ite kuuntelen musiikkia vaikka Youtubesta tai CD-levyltä, niin saatan soittaa kappaleen vaikka heti perään uudestaan, jos tykkään siitä.
Norppa83 kirjoitti:
Kuuntelin ennen joulua marraskuussa ja joulukuussa jouluradiota ja rupes kyllästyttämään jossain vaiheessa just sen takia, koska siellä toisteltiin paljon samoja kappaleita päivät ja jopa tunnit pääksytysten. Ei mua haittaa, jos samoja soitetaan uudelleen, mutta kun oli vaikka tunti sitten kuullut saman kappaleen, niin se tuli taas uudestaan. Radiossa tollanen välillä saattaa ärsyttää, mutta kun ite kuuntelen musiikkia vaikka Youtubesta tai CD-levyltä, niin saatan soittaa kappaleen vaikka heti perään uudestaan, jos tykkään siitä.
Norppa83: "Kuuntelin ennen joulua marraskuussa ja joulukuussa jouluradiota ja rupes kyllästyttämään jossain vaiheessa just sen takia, koska siellä toisteltiin paljon samoja kappaleita päivät ja jopa tunnit pääksytysten. Ei mua haittaa, jos samoja soitetaan uudelleen, mutta kun oli vaikka tunti sitten kuullut saman kappaleen, niin se tuli taas uudestaan. Radiossa tollanen välillä saattaa ärsyttää, mutta kun ite kuuntelen musiikkia vaikka Youtubesta tai CD-levyltä, niin saatan soittaa kappaleen vaikka heti perään uudestaan, jos tykkään siitä."
Minäkin kuuntelen joskus Youtubesta musiikkikappaleita toista kertaa. Myös olen hyödyntänyt Joensuun pääkirjaston musiikkikokoelmaa. Joskus olen ottanut levyjä ja mennyt niitä kuuntelemaan äänieristettyyn musiikinkuunteluhuoneeseen. Seuraava biisi oli löytö yhdellä kirjastokäynnillä. En ollut jostain syystä kuullut biisiä aikaisemmin, vaikka se oli Hectoria.
https://www.youtube.com/watch?v=JjU8-tNmAqU
- Anonyymi
Kirjoittelen "Suhteet" palstalla, en "Sinkut" palstalla.
Minäkin kirjoittelin aluksi Suhteet palstalla, mutta huomasin pian, että palstan alaotsikoissa olevat Sinkut ja Ikävä keräsi enemmän kirjoittajia.
- Anonyymi
Minäkin kirjoittelin aluksi Suhteet palstalla, mutta huomasin pian, että palstan alaotsikoissa olevat Sinkut ja Ikävä keräsi enemmän kirjoittajia.
Molemmat näkyvät, kun pitää vain "Suhteet" auki.
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat näkyvät, kun pitää vain "Suhteet" auki.
"Molemmat näkyvät, kun pitää vain "Suhteet" auki."
Kirjoittelin vuonna 2016-2017 kaikki suhteet auki. Vierailin monesti myös Miehen Logiikassakin ylätasolla kirjoittaessani. Sekin oli auki. Vuoden vaihteessa hylkäsin Ikävä-palstan ja päätin keskittyä Sinkut-palstalle, koska pidin sitä parhaimpana.
Eksyin S24 sivustolle alkujaan työkavereiden puheiden takia. Kirjoittelin tulla suhteet osiossa ja sieltä sitten sinkkuihin.
Alkuun olin, että sinkut on niin sisäänpäinlämpeävää porukkaa, ettei tänne ole mitään tulemista, enhän ollut edes sinkku silloin.
Mutta juteltuani jonkin aikaa ihmisten kanssa, ymmärsin, että olin ollut väärässä.
Perimmäinen syy miksi kirjoittelen täällä sinkuissa on se, että täällä on aivan mahtavia tyyppejä. Niin erilaisia ja itsestäni poikkeavia.
Minulla ei tarvitse olla kovin kummoista ongelmaa, kun olen jo täällä puimassa sitä.
Saan näkökantoja ja mielipiteitä joita arvostan. Ymmärrykseni laajenee.
En varmaan koskaan tule lopettamaan täällä kirjoittelua. Tämä on osa minuutta jo. Tämä sinkut-palsta.
Ilman tätä mielenmaisemani olisivat hyvinkin paljon suppeammat.Pikku-pirpana: "Eksyin S24 sivustolle alkujaan työkavereiden puheiden takia. Kirjoittelin tulla suhteet osiossa ja sieltä sitten sinkkuihin.
Alkuun olin, että sinkut on niin sisäänpäinlämpeävää porukkaa, ettei tänne ole mitään tulemista, enhän ollut edes sinkku silloin.
Mutta juteltuani jonkin aikaa ihmisten kanssa, ymmärsin, että olin ollut väärässä.
Perimmäinen syy miksi kirjoittelen täällä sinkuissa on se, että täällä on aivan mahtavia tyyppejä. Niin erilaisia ja itsestäni poikkeavia.
Minulla ei tarvitse olla kovin kummoista ongelmaa, kun olen jo täällä puimassa sitä.
Saan näkökantoja ja mielipiteitä joita arvostan. Ymmärrykseni laajenee.
En varmaan koskaan tule lopettamaan täällä kirjoittelua. Tämä on osa minuutta jo. Tämä sinkut-palsta.
Ilman tätä mielenmaisemani olisivat hyvinkin paljon suppeammat."
Kiitos tarinasta, joka sai pitämään sinkut-palstaa hienona palstana. Tarinasi oli mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Nojatuoli, kahvikuppi ja tämä. Samaan aikaan. - cu-
anonyymi: "Nojatuoli, kahvikuppi ja tämä. Samaan aikaan. - cu- "
Onko se suuri nautinto vai pinttynyt tapa vai mitä se mahdollisesti sinulle merkitsee? Ainakin lyhyt vastauksesi tuo positiivisia mielikuvia kaikista kolmesta.- Anonyymi
anonyymi: "Nojatuoli, kahvikuppi ja tämä. Samaan aikaan. - cu- "
Onko se suuri nautinto vai pinttynyt tapa vai mitä se mahdollisesti sinulle merkitsee? Ainakin lyhyt vastauksesi tuo positiivisia mielikuvia kaikista kolmesta.Merkitsee mukavaa satunnaista selailua. Sukkelaa sanojen veistelyä ja aiheita laidasta laitaan. Sinkkuus itsessäänhän aiheena on melko nopeasti käsitelty. Aiemmin poikkesin lähinnä sopivassa pikku humalassa mutta menee tämä selvinpäinkin. Yhtäkaikki, kurvaan tänne kahville ja selailen päivän lehdet, jos sallit vertauskuvan. - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Merkitsee mukavaa satunnaista selailua. Sukkelaa sanojen veistelyä ja aiheita laidasta laitaan. Sinkkuus itsessäänhän aiheena on melko nopeasti käsitelty. Aiemmin poikkesin lähinnä sopivassa pikku humalassa mutta menee tämä selvinpäinkin. Yhtäkaikki, kurvaan tänne kahville ja selailen päivän lehdet, jos sallit vertauskuvan. - cu-
"Merkitsee mukavaa satunnaista selailua. Sukkelaa sanojen veistelyä ja aiheita laidasta laitaan. Sinkkuus itsessäänhän aiheena on melko nopeasti käsitelty. Aiemmin poikkesin lähinnä sopivassa pikku humalassa mutta menee tämä selvinpäinkin. Yhtäkaikki, kurvaan tänne kahville ja selailen päivän lehdet, jos sallit vertauskuvan. - cu-"
Sinkkuus ei minusta ole melko nopeasti käsitelty, sillä monella siihen sisältyy koko elämä? Siksi täällä onkin laidasta laitaan monenlaisia juttuja. Itse olin pari vuotta sitten pikku humalassa itsekin pari kertaa täällä palstalla, mutta sitten alkoholimäärä vuodesta laski neljään oluttuoppiin vuodessa. Tulin siihen tulokseen, että elämä ja palsta on parempi täysin selvinpäin melkein absolutistina. Kiitos vertauskuvauksellisesta vastauksesta. Itse en juo kahvia tänne kirjoitellessa vaan silloin tällöin teetä ja Pepsi Maxia. Lisäksi mutustelen kirjoittaessani välillä joskus suklaata.
Hyviä sydäntalvia, joka kohta vaihtuu pian kevääksi! :)
- Anonyymi
Ulkona on kylmää ja pimeää, ei sielläkään koko päivää viitsi olla. Telkkari on hävitetty ainakin vuosikymmen sitten. Naisetkaan ei joka välissä ole suopeita. Ja sitten se tärkein: FarmCraft101 ei vieläkään ole julkaissut uusinta tube-filmiään!
Jotainhan ihmisen pitää elämässään tehdä, odotellessaan.
-keinovaginamies-Mikä ihme on "FarmCraft101"? Tuntematon suuruus minulle. Vai ei Teillä ole telkkaria - mitä sieltä katselit ennen kuin hävitit sen?
- Anonyymi
Mikä ihme on "FarmCraft101"? Tuntematon suuruus minulle. Vai ei Teillä ole telkkaria - mitä sieltä katselit ennen kuin hävitit sen?
No pornoa tietysti.
FarmCraft101 on jokaisen konemiehen sankari.
Voin suositella myös Tommi's Workshoppia ja HP pajamiestä, jos et ole kielimiehiä.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
No pornoa tietysti.
FarmCraft101 on jokaisen konemiehen sankari.
Voin suositella myös Tommi's Workshoppia ja HP pajamiestä, jos et ole kielimiehiä.
-keinovaginamies-"No pornoa tietysti. FarmCraft101 on jokaisen konemiehen sankari.
-keinovaginamies-"
Kiitos ei kiinnosta. Päätin, että en katsele sellaista mitään enää elämässäni ainakaan netistä. Jos sinä voit olla ilman telkkaria niin minä voin olla ilman p:noa.- Anonyymi
"No pornoa tietysti. FarmCraft101 on jokaisen konemiehen sankari.
-keinovaginamies-"
Kiitos ei kiinnosta. Päätin, että en katsele sellaista mitään enää elämässäni ainakaan netistä. Jos sinä voit olla ilman telkkaria niin minä voin olla ilman p:noa.Nyt tässä tapahtui kyllä joku väärinkäsitys.
Mainitut YouTube-sankarit harrastavat koneita.
Minun harrastukset sisältävät sitten muutakin :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Nyt tässä tapahtui kyllä joku väärinkäsitys.
-keinovaginamies-"Nyt tässä tapahtui kyllä joku väärinkäsitys.
-keinovaginamies-"
Kiitos selvityksestä. Sait minut huijaamalla? ajattelemaan jotain muuta.
Hyvää tammikuuta kumminkin! :)
- Anonyymi
Hieno idea tuo. Varmasti hienoja keskusteluja. Ja matchejäkin varmasti tapahtuu, jos molemmat hakevat kumppania yms. Varmasti monella kuitenkin se "esteenä", että joutuu kirjautumaan johonkin foorumiin. Täällä voi kommentoida kirjautumatta mihinkään. Monelle yllättävän suuri kynnys tuo. Liekö johtuu sitten ujoudesta, varautuneisuudesta yms.
Kaikkea hyvää!anonyymi: "Hieno idea tuo. Varmasti hienoja keskusteluja. Ja matchejäkin varmasti tapahtuu, jos molemmat hakevat kumppania yms. Varmasti monella kuitenkin se "esteenä", että joutuu kirjautumaan johonkin foorumiin. Täällä voi kommentoida kirjautumatta mihinkään. Monelle yllättävän suuri kynnys tuo. Liekö johtuu sitten ujoudesta, varautuneisuudesta yms.
Kaikkea hyvää!"
Ei täällä kovin paljon parimuodostusta ole tapahtunut minun tietääkseni. Muutama vuosi sitten yksi pari löysi toisensa täältä ja päättivät lopettaa kirjoittelun täällä yhtä aikaa, kun alkoivat seurustelemaan. Miehen logiikasta yksi pari löysi toisensa ja nyt heillä on kaksi kouluikäistä lasta. Itse olen saanut täältä kaksi sähköposti-kirjeenvaihtonaista. Toinen lopetti kirjoittamisen vuosia sitten, mutta nyt minulla on uusi ilman vakavaa seurustelua. Joten kyllä täällä joillakin tapahtuu jotain, että heistä kaikista ei tule ikusinkkuja.
Lähinnä olen täällä julistamassa suklaansyönnin välttämättömyyttä kaikkien mahdollisten ongelmien ratkaisemiseksi.
Leivonnaisetkin ovat samassa tarkoituksessa hyödyllisiä, mutta niiden vaikutus ei ole yhtä selvä.
;)buddy-love: "Lähinnä olen täällä julistamassa suklaansyönnin välttämättömyyttä kaikkien mahdollisten ongelmien ratkaisemiseksi.
Leivonnaisetkin ovat samassa tarkoituksessa hyödyllisiä, mutta niiden vaikutus ei ole yhtä selvä.
;)"
Kiitos humoristisesta näkemyksestä. Naurahdin tuon lukiessani. Siitä tuli hyvälle tuulelle, sillä muutama kymmenen minuuttia sitten söin suklaata ja sen syömisessä oli positiivinen pohjavire.- AnonyymiUUSI
Suklaa on yksi iso piina...
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Suklaa on yksi iso piina...
- SheenaNiin, koska se loppuu aina kesken.
buddy-love kirjoitti:
Niin, koska se loppuu aina kesken.
Ei lopu aina kesken, jos ostaa ison levyn. Minä ostin perjantaina kaksi 150 gramman levyä ja jälkimmäisen söin juuri tänään. Ei loppunut kesken. Minulle ainakin riittää 150 - 200 gramman levy. Vai oletko sinä suklaa-ahmatti?
- AnonyymiUUSI
buddy-love kirjoitti:
Niin, koska se loppuu aina kesken.
Kolesterolin harmiksi 🤣
- Sheena Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Ei lopu aina kesken, jos ostaa ison levyn. Minä ostin perjantaina kaksi 150 gramman levyä ja jälkimmäisen söin juuri tänään. Ei loppunut kesken. Minulle ainakin riittää 150 - 200 gramman levy. Vai oletko sinä suklaa-ahmatti?
Suklaa voi olla myös pääasiallinen ravinto, joten yksi levy ei välttämättä riitä koko päiväksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kolesterolin harmiksi 🤣
- SheenaNoh, eräillä meistä ei ole sitä ongelmaa.
buddy-love kirjoitti:
Suklaa voi olla myös pääasiallinen ravinto, joten yksi levy ei välttämättä riitä koko päiväksi.
buddy-love: "Suklaa voi olla myös pääasiallinen ravinto, joten yksi levy ei välttämättä riitä koko päiväksi."
Syötkö sinä sitten paljon suklaata pääasiallisena ravintona? En usko kuin joulun seutuun, jos on saanut paljon joululahjaksi suklaarasioita.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
buddy-love: "Suklaa voi olla myös pääasiallinen ravinto, joten yksi levy ei välttämättä riitä koko päiväksi."
Syötkö sinä sitten paljon suklaata pääasiallisena ravintona? En usko kuin joulun seutuun, jos on saanut paljon joululahjaksi suklaarasioita.Joinain päivinä on oikeasti mahdollista, ettei kulu juuri muuta kuin teetä ja suklaata.
(ravitsemukseni on yleisestikin hunningolla)buddy-love kirjoitti:
Joinain päivinä on oikeasti mahdollista, ettei kulu juuri muuta kuin teetä ja suklaata.
(ravitsemukseni on yleisestikin hunningolla)buddy-love: "Joinain päivinä on oikeasti mahdollista, ettei kulu juuri muuta kuin teetä ja suklaata. (ravitsemukseni on yleisestikin hunningolla)"
Täytyy tunnustaa, että itse en ole parempi. Puolilta päivin kävin syömässä hampurilaisen kaupungilla ja iltapäivällä söin suklaalevyn teen keran. Korvasin suklaalevyllä toisen aterian ja ei se kebab-hampurilainen mikään ravitsemussuositusten mukainen ollut.
- AnonyymiUUSI
Ihan huvikseni vaan kirjoittelen, kivan erilaista porukkaa täällä. Ja kätevääkin on, voi vastailla milloin sopii 🤷♀️
- Sheena"Ihan huvikseni vaan kirjoittelen, kivan erilaista porukkaa täällä. Ja kätevääkin on, voi vastailla milloin sopii 🤷♀️
- Sheena"
Minäkin kirjoittelen huvikseni. Olen samaa mieltä, että täällä on kivaa porukkaa. Joskus olen päiviä tai jopa viikkoja poissa, mutta yleensä kirjoittelen perjantaista maanantaihin.
- AnonyymiUUSI
Muuten vaan aikaa kulutan vaikka sinkku olenkin
https://youtube.com/shorts/z7PGSm-riPM?si=vJjG0UQfx6rn7quR
Vois sitä ajan huonomminkin käyttää esimerkiksi juomalla aamusta iltaan päivästä toiseen eikä vähät rahat mulla ainakaan riittäs siihen kun noi viikoksi tarvis jo toisena päivänä juoda vitusti enemmän ettäkö nousis edes päähänJoo, on palstailu parempaa kuin juominen. Alkoholi on viisasten juoma - ei tarkoitettu runsaaseen käyttöön?
- AnonyymiUUSI
Totuttelen jo täysillä uuteen elämään 🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺
Kirjoitan tänne palstalle koska haluan jakaa välillä hyödyllistä tietoa. Olen kyllä vähän huono kirjoittamaan jonninjoutavia juttuja, mutta olen huomannut että jotkut ovat lahjakkaita tässä. Ja välillä kuitenkin syntyy hyviä keskusteluita. Mielenkiintoisia henkilöitä saattaa myös löytää palstalta, mutta aika harvassa ovat olleet nyt viime aikoina.
Muistan aikaisemmista palstailuajoiltani (2011-2013) että täällä oli joku tohtori Australiasta (Dr. Obvious tai jotain, ja jotkut luulivat välillä että olimme sama henkilö), sitten oli joku mies, joka sanoi olevansa korkealla tieteen huipulla ja miljonääri, ja sitten oli yksi "Kympin Nainen", joka piti itseään myös aika täydellisenä, kuten nimimerkistä voi päätellä. Kaikenlaista porukkaa on täällä kyllä ollut 😄, ja sehän on juuri se asia mikä tekee palstasta mielenkiintoisen.m36-intj: "Kirjoitan tänne palstalle koska haluan jakaa välillä hyödyllistä tietoa. Olen kyllä vähän huono kirjoittamaan jonninjoutavia juttuja, mutta olen huomannut että jotkut ovat lahjakkaita tässä. Ja välillä kuitenkin syntyy hyviä keskusteluita. Mielenkiintoisia henkilöitä saattaa myös löytää palstalta, mutta aika harvassa ovat olleet nyt viime aikoina.
Muistan aikaisemmista palstailuajoiltani (2011-2013) että täällä oli joku tohtori Australiasta (Dr. Obvious tai jotain, ja jotkut luulivat välillä että olimme sama henkilö), sitten oli joku mies, joka sanoi olevansa korkealla tieteen huipulla ja miljonääri, ja sitten oli yksi "Kympin Nainen", joka piti itseään myös aika täydellisenä, kuten nimimerkistä voi päätellä. Kaikenlaista porukkaa on täällä kyllä ollut 😄, ja sehän on juuri se asia mikä tekee palstasta mielenkiintoisen."
Kiitos mielenkiintoisesta tarinasta. Minun aikana (2016- ) täällä ei ole erikoisuuksia kuin Nuuskamuikkune ja muutama muu. Muutama vuosi sitten täällä oli suosittu Lillis, jota jotkut ovat myöhemmin kaipailleet takaisin. Itse kirjoittelen monesti jonninjoutavia juttuja, kun muutkin kirjoittelevat - vastaan heille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418957T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291861Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261769- 1351571
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941140Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92922
- 49825
- 75777