Kuka nykyinen

Anonyymi-ap

Tahi entinen palstalainen on sun palstaihastus?

135

1271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peppupupu <3

• Anonyymi

Buddy on.

• Anonyymi

Ei nyt välttämättä teinimäinen ihastus, mutta arvostan erittäin paljon sinnikästä ja empaattista pikkuista pirpanaa.

Tokikaan somessa ei voi toista tuntea. Olenhan minäkin kuulemma botti ja välillä Venäjän trolli.
      Puhukoon jokainen mitä lystää. Paitsi mykät kirjoittakoon.
      Kyllä tähän maahan meitä Venäjän trollibotteja mahtuu.

• Anonyymi

Joku koiranleuka varmasti huomasi, että yhteen kirjoitukseeni tuli vahingossa 2 "allekirjoitusta" Siispä nyt jäi yksi pois.
        Mutta keskiarvo pysyy!

>simiti<

• En osaa sanoa kuka olisi palstaihastus sillain romanttisessa mielessä. Olen pitkään ihaillut Aletheijasta.

Sit toisaalta olen tykästynyt Palstakamuun kovasti.

Ja haaveilija on ihana pimu. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Disukkaa olen ihaillut jo pitkään.

Elukka on ihan suosikkini.

Harmista on pikkuisen ikävä.

Timpastakin tykkään vaikka välillä ragee. Niin minäkin rageisin jos olisin hän.

Linukkaa arvostan suuresti.

Iloinen olen mustasydämmestä, hän on hyvä lisä palstaan.

Yllättävänä uutena tulokkaana pidän M65 -kirjoittajaa.

Ihmettelen missä Xena on.

Rande on ylitse muiden.

M184 .. hänelle toivon vain hyvää.

Jero on ihanan avoin ja rehellinen.

Suden kanssa on kiva keskustella.

Kvm .. ihanaa kun hän palasi.

Rakkain on kuitenkin pujis.

Jasu on raikas härkäpää ja aidosti arvostan hänen suoraa rehellisyyttään.

Kadonneista muistelen lämmöllä ellua, trollikkaa ja palstahessua.

Jokaisessa täällä kirjoittelevassa on jotakin ihastuttavaa, en vain nyt jaksa käydä kaikkia lävitse.

Täällä on supereita tyyppejä, joita ihastelen päivittäin.

• Anonyymi

Mun syrjäkylän erakkona piti oikein katsoa, mitä ragee tarkoittaa.
        Kuukkeli (ei se twitterlintu) osasi kertoa näin:

-Mun mutsi kyl ragee mulle, ku pinnaan koulust

Itse käyttäisin mielummin sanaa suivaantunut, mutta täytynee ottaa tuo minulle uusi sana pohjattomaan sanavarastooni.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Mun syrjäkylän erakkona piti oikein katsoa, mitä ragee tarkoittaa.
        Kuukkeli (ei se twitterlintu) osasi kertoa näin:

-Mun mutsi kyl ragee mulle, ku pinnaan koulust

Itse käyttäisin mielummin sanaa suivaantunut, mutta täytynee ottaa tuo minulle uusi sana pohjattomaan sanavarastooni.

>simiti<

Hauska! Vai että syrjäkylän erakko!?!

Sinä olet hyvä keskustelukumppani ja olet hauska. Osaat kertoa asiasi mielenkiintoisella tavalla. Paitsi kun sulla on kipuja ja vedät etanolipohjaista virkistysjuomaa.. :)

Rageeminen kuuluu sun imagoon ja se jopa pukee sinua. Harvemmin me vakkarit lähetään mukaan siihen, keskitytään sit niihin sun hyviin päiviin. On sulla niitäkin.

• Anonyymi

Lapsellinen lista.
        Laskelmoitko, että peukkuja ja suosiota tulee jatkossakin.
        Vanhenevan naisen yritelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen lista.

Toisten kieli vaan on ruskeampi kuin toisten!

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen lista.

Minä käyn täällä palstalla juurikin noiden ja muiden täällä käyvien yksilöiden takia. He ovat tämä palsta. Kirjoittelijat.

Heistä osa on minulle tuttuja myös palstan ulkopuolella ja rakkaita ihmisiä minulle.

Listasin vain joitakin, en puoliakaan niistä joita täällä on. Tämä palsta noine kaikkine erilaisise yksilöineen muodostavat yhteisön, jossa jokaisella on oikeus olla oma itsensä. Yhteisön, johon haluan kuulua.

En kaipaa mitään peukutuksia, jos kaipaisin, kuuluisin johonkin tyhmään instaan tai sellaiseen idiooteille tarkoitettuun someen jossa haetaan itselleen pönkitystä.

Täällä ei voi pönkittää egoaan juurikaan. Olemme suurin osa toisillemme tuntemattomia. Sit täällä on noita anonyymejä, joilla ei ole annettavaa keskusteluun kuin yhden kommentin.

Myönnän että lista on lapsellinen.. minä itsekin olen kovin lapsellinen yhä vaan. Mutta pointtina oli että täällä on useita ihastuttavia persoonia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen lista.

Kuinka vanhaksi olet tämän performoimasi naisen ajatellut palstasetä? Onhan sullakin jo viisikymmentä mittarissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta eikö nämä palstaäijän tuattamat äitelät mieskehut ole ku karamellia toisille? Tietenkin katkerin avautuja sulkee itsensä nääs automaattisesti ulos tästä listauksesta ja siksi huutaa urku auki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kyllä totta ja arkielämästä on havaintoja.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä käyn täällä palstalla juurikin noiden ja muiden täällä käyvien yksilöiden takia. He ovat tämä palsta. Kirjoittelijat.

Heistä osa on minulle tuttuja myös palstan ulkopuolella ja rakkaita ihmisiä minulle.

Listasin vain joitakin, en puoliakaan niistä joita täällä on. Tämä palsta noine kaikkine erilaisise yksilöineen muodostavat yhteisön, jossa jokaisella on oikeus olla oma itsensä. Yhteisön, johon haluan kuulua.

En kaipaa mitään peukutuksia, jos kaipaisin, kuuluisin johonkin tyhmään instaan tai sellaiseen idiooteille tarkoitettuun someen jossa haetaan itselleen pönkitystä.

Täällä ei voi pönkittää egoaan juurikaan. Olemme suurin osa toisillemme tuntemattomia. Sit täällä on noita anonyymejä, joilla ei ole annettavaa keskusteluun kuin yhden kommentin.

Myönnän että lista on lapsellinen.. minä itsekin olen kovin lapsellinen yhä vaan. Mutta pointtina oli että täällä on useita ihastuttavia persoonia.

Siis haluatko kertoa, että rekattujen avulla voi pönkittää paremmin omaa egoaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis haluatko kertoa, että rekattujen avulla voi pönkittää paremmin omaa egoaan?

En ole sanallakaan viitannut moiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekattuna voi yrittää.
        Onnistuuko?
        Mitkä luulot kylläkin on itsestään?
        No. Sekin tautinen virhe, että kohdistaa huomion muihin omalla valinnallaan, on virhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen lista.

Oletko sinä kenties se tätä guben hahmoa tietyksi naiseksi olettamaasi vanhempi sivistynyt nainen, joka elää palstan kautta kuin teini? Oot herranjumala viittäkymmentä käyvä ja korkeasti koulutettu, käyttäydy edes vähän sen mukaan😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä kenties se tätä guben hahmoa tietyksi naiseksi olettamaasi vanhempi sivistynyt nainen, joka elää palstan kautta kuin teini? Oot herranjumala viittäkymmentä käyvä ja korkeasti koulutettu, käyttäydy edes vähän sen mukaan😉

13:57
        Vapaa maa.
        Vapaa päivä.
        Yhdistelmä ammuntahiihto meni hienosti.
        Katson mieluusti tuollaista kuin luen tällaista.
        Mitä välii, mitä muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekattuna voi yrittää.
        Onnistuuko?
        Mitkä luulot kylläkin on itsestään?
        No. Sekin tautinen virhe, että kohdistaa huomion muihin omalla valinnallaan, on virhe.

Ei onnistu. Tai varmaan onnistuu, mutta epätoivotulla tavalla. Kieleni on pehmeä, toisin kuin voisi olettaa, enkä kuitenkaan halua, että siihen tarttuisi karvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistu. Tai varmaan onnistuu, mutta epätoivotulla tavalla. Kieleni on pehmeä, toisin kuin voisi olettaa, enkä kuitenkaan halua, että siihen tarttuisi karvoja.

Et halua kohdata rämemajavaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Katsohan, ilkeilijä löytää aina paikalle, tunnistaa kirjoitustyylistä.

• Kiitos, samaa voisin sanoa sinusta ja ihan aidosti sekä rehellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa rämemajava?

• Anonyymi

Haaveilija vaikuttaa kyllä minustakin ihmiseltä, josta on helppo pitää. Onneksi en ole sinkku ja hän on enemmän miehiin päin kallellaan, niin en ainakaan edes yritä ihastua. 😃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haaveilija vaikuttaa kyllä minustakin ihmiseltä, josta on helppo pitää. Onneksi en ole sinkku ja hän on enemmän miehiin päin kallellaan, niin en ainakaan edes yritä ihastua. 😃

Jasu

Ja vaikka nyt huumorilla heitän, niin mun nenän eestä viedään kaikki ne naiset joista vois yhtään kiinnostua ja miehet on ne jotka niin tekee, joten ei naisiin kannata ihastua. Miehet vetää aina pidemmän korren siinä kisassa.

💔

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Just vaihdeltiin kuulumisia privana ja hyvä olikin kuulla hänestä. Ei olla keretty oleen yhteyksissä, mutta pikkuisen puhuttiin tapaamisesta myöhemmin.

Hän on hyviksiä. Ehdottomasti.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Just vaihdeltiin kuulumisia privana ja hyvä olikin kuulla hänestä. Ei olla keretty oleen yhteyksissä, mutta pikkuisen puhuttiin tapaamisesta myöhemmin.

Hän on hyviksiä. Ehdottomasti.

Juu, uskon että on hyviksiä ja sydän paikallaan. Sehän hänestä viehättävän tekeekin. 😊

Jasu

• Ihana sinä ❤️ Ja samat sanat takaisin 😊

• Kiitän, palsta sai taas jatkoaikaa ainakin viikon verran ellei kaksi 🤔🙂

• Xenalla taitaa aina olla menoa ja tuntuu facen perusteella siellä kuvissa mukana heilua tärkeä miekkonen, että ei varmaan kuin pitkillä suorilla perävalojen vilahduksen nähdä. 😄

Trollikka varmaan ksnsss gögmäs johonkin rutjakkeeseen, joka vie kiinnostuksen pslstasta.

Ellu ehkä on rajoittanut tarkoituksella tänne kirjoittrlua, että jää 110% paukkuja omaan elämään. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh näitä metaforia kuinka kutkuttava settiä🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa multinikkimies, aka pikku pirpana käyttää eroottista kieltoilmaisia naisen sukuelimestä. Ther you go buddy

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Katsohan, ilkeilijä löytää aina paikalle, tunnistaa kirjoitustyylistä.

Ei sinun kannata palstasetä tulkita tota mitenkään muuten näitä paria irtonaista irvailijaa kuin että et ole katkeuutesi kanssa yksin, joko naisiin, naiseen tai ylipäätään ihmisiin liittyen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun kannata palstasetä tulkita tota mitenkään muuten näitä paria irtonaista irvailijaa kuin että et ole katkeuutesi kanssa yksin, joko naisiin, naiseen tai ylipäätään ihmisiin liittyen

Niin, miten olisi vilkaisu peiliin taas tälläkin kertaa ja yllätyt yllätys pohjana omat tekstit vau ilmaisten elämysten määrää

• Disseisback kirjoitti:

Xenalla taitaa aina olla menoa ja tuntuu facen perusteella siellä kuvissa mukana heilua tärkeä miekkonen, että ei varmaan kuin pitkillä suorilla perävalojen vilahduksen nähdä. 😄

Trollikka varmaan ksnsss gögmäs johonkin rutjakkeeseen, joka vie kiinnostuksen pslstasta.

Ellu ehkä on rajoittanut tarkoituksella tänne kirjoittrlua, että jää 110% paukkuja omaan elämään. 🙂

Miehelään männeet. Niin ..
        Kyllähän tämä on tälläistä viihdettä kuitenkin.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Miehelään männeet. Niin ..
        Kyllähän tämä on tälläistä viihdettä kuitenkin.

Joo, viihdettä ...

Ja välillä joku saattaa miettiä mitä pitää viihteenään... 😄

• Disseisback kirjoitti:

Joo, viihdettä ...

Ja välillä joku saattaa miettiä mitä pitää viihteenään... 😄

Kyllä se, että käyttää näinkin paljon aikaa tähän, täytyy viihtyä. Kuka hölmö jaksaa jos ei viihdy.. ?

Kyllä se, että käyttää näinkin paljon aikaa tähän, täytyy viihtyä. Kuka hölmö jaksaa jos ei viihdy.. ?

No jotkut ei kyllä viihdy... mutta eivät pääse irti siltikään. Joku just eilrn toivoi, että tämä sivusto lopetettais. 😁

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Muistan kun kerran keskustelimme niin pitkän viestiketjun, että joku tuli kommentoimaan lopettakaa jo! 🤣

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, miten olisi vilkaisu peiliin taas tälläkin kertaa ja yllätyt yllätys pohjana omat tekstit vau ilmaisten elämysten määrää

Ei se nyt oikein stemmaamaan tähänkään tilaisuuteen, mutta opeta sinäkin tii slogan vaikka hyvin koulutetuille papukaijoille ”sinussahan ei ole koskaan mitään vikaa” vailla mitään sidosta mihinkään, että jaa jaa netti kaikuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤓🥸

• Anonyymi

Jasusta on hyvä aloittaa. Ensin vaikka Miehen logiikan aikakausi.

• Anonyymi

Hänetkö miellät sinun palstaihastukseksesi, jota kysymystä tämä aloitus koski?

Vai tarkoitatko, että hän kertoisi omista ihastuksestaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänetkö miellät sinun palstaihastukseksesi, jota kysymystä tämä aloitus koski?

Vai tarkoitatko, että hän kertoisi omista ihastuksestaan?

Mun ihastukset tässä järjestyksessä, Allu, Laskin Väärin ja Lillis2020. Ei muita. Muutama muukin ihan huippu tyyppi on tullu vastaan kyllä. Mm. Konna, Bubastis jne.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ihastukset tässä järjestyksessä, Allu, Laskin Väärin ja Lillis2020. Ei muita. Muutama muukin ihan huippu tyyppi on tullu vastaan kyllä. Mm. Konna, Bubastis jne.

Jasu

Mut noi 3 silleen romanttisesti höpsähtäen ihastuksia. Saanu sydämen sykkeen väärään rytmiin.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Oho, tuolla listalla en tiennytkään olevani.. sykähdyttävää. Lämpimiä ajatuksia sinne ❤️

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Oho, tuolla listalla en tiennytkään olevani.. sykähdyttävää. Lämpimiä ajatuksia sinne ❤️

Heh, Allu on eräs Alruna. Mutta sinussakin ihastuttaa tervepäisyys ja olet ystävällinen aina hiillostettunakin. 🤗

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, Allu on eräs Alruna. Mutta sinussakin ihastuttaa tervepäisyys ja olet ystävällinen aina hiillostettunakin. 🤗

Jasu

Olipas noloa 😂🙈 Pitää varmaan pyytää, ettei mua enää täällä sanota Alluks, ettei mene enää sekaisin 😁

Pahoittelut sekaannuksesta, toinen Allu oli mulle tuntematon 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Alrunalla oli klopottimet ✌️

Entä hariseva lääkelehtinen?

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Olipas noloa 😂🙈 Pitää varmaan pyytää, ettei mua enää täällä sanota Alluks, ettei mene enää sekaisin 😁

Pahoittelut sekaannuksesta, toinen Allu oli mulle tuntematon 😊

Ei haittaa. 😅

Eikä tarvi nolostua. Olen susta jatkuvasti miettinyt, että fiksuimmasta päästä nainen mitä tiiän. Ja tarkoitan tunneälyä myös. Osaat käyttäytyä ja perustella tyhjentävästi ja loogisesti mielipiteesi ja kannanottosi. Että siinä mielessä, kun en muuta tiedä sinusta olet kyllä ehdottomasti kärkipäässä pidettävyydessä. Mutta mulla on tapana ihastua aina vähän haasteellisiin tyyppeihin.

Sinä olisit "liian" helppo siinä mielessä, ettet aiheuttaisi hämminkiä. Sujuisi liian hyvin kun ajatukset ei joutuisi riitelyyn. 😅

Ei olis mitään syytä vängätä sulle vastaan. Oot liian mukava. Sitaateissa. 🤗

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa. 😅

Eikä tarvi nolostua. Olen susta jatkuvasti miettinyt, että fiksuimmasta päästä nainen mitä tiiän. Ja tarkoitan tunneälyä myös. Osaat käyttäytyä ja perustella tyhjentävästi ja loogisesti mielipiteesi ja kannanottosi. Että siinä mielessä, kun en muuta tiedä sinusta olet kyllä ehdottomasti kärkipäässä pidettävyydessä. Mutta mulla on tapana ihastua aina vähän haasteellisiin tyyppeihin.

Sinä olisit "liian" helppo siinä mielessä, ettet aiheuttaisi hämminkiä. Sujuisi liian hyvin kun ajatukset ei joutuisi riitelyyn. 😅

Jasu

Siis kun mun on aina helppoa olla kanssasi samaa mieltä, niin millä ihmeellä sitten haastaisin itseni? 😅

Mutta järkevänä ihmisenä ehdottomasti sinä olet toiselle järkevälle napakymppi. Minä en oo järkevä, mutta välillä viisas. 😜

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alrunalla oli klopottimet ✌️

Entä hariseva lääkelehtinen?

Juu, goottityttö Alruna ja klopottimet. Pianonsoittaja ja vihreäsilmäinen kaunotar. 😊

Har har.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, goottityttö Alruna ja klopottimet. Pianonsoittaja ja vihreäsilmäinen kaunotar. 😊

Har har.

Jasu

Allun lemppareita. Laitetaan tähän missä liekään viilettää.

https://youtu.be/tZ05wU1DDVU?si=LQLLA7eLIlfwNiCx

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa. 😅

Jasu

Oli tuo nyt vähän noloa siinä missä vähän huvittavaakin 😂

Mutta ihanasti kirjoitat, kiitos ❤️ Olet oikeassa siinä, etten ole ihmisenä mitenkään hämminkiä aiheuttava. Olen aika easy-going enkä pidä konflikteista. Toki joskus voin olla hieman jääräpäinen, mutta vain joskus 😁

Mutta meillä jokaisella on ihmistyyppi/tyypit, jotka kolahtavat, kun kolahtavat. Olen joskus miettinyt, voisiko näitä mieltymyksiä muuttaa, mutta ainakin itselläni on se miestyyppi, johon ihastun, pysynyt melko lailla samana aina. Enkä tarkoita mitään ulkoisia asioita tms vaan sitä, että kaksi ihmistä omine persoonineen muodostaa sopivan kemikaalisen seoksen, jossa kipinät iskee.

Täytyy todeta, että sinäkin olet todella helppo pidettävä. Ihailen konstailemattomuuttasi ja kykyä olla aina oma itsesi. En tietenkään tunne sinua livessä, mutta tapa, jolla ilmaiset itseäsi antaa syytä olettaa, ettet teeskentele täällä sen enempää kuin livessä. Se on upea piirre ihmisessä 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ainoa oikea alluhan täällä on ollut se muutama vuosi sitten kirjoitellut ja jatkuvasti valitellut mies, kun naista ei saa.

Tuon 34v miehen kanssa samaa sarjaa. Olen ajatellut että voi olla sama tyyppi eri merkillä.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Oli tuo nyt vähän noloa siinä missä vähän huvittavaakin 😂

Mutta ihanasti kirjoitat, kiitos ❤️ Olet oikeassa siinä, etten ole ihmisenä mitenkään hämminkiä aiheuttava. Olen aika easy-going enkä pidä konflikteista. Toki joskus voin olla hieman jääräpäinen, mutta vain joskus 😁

Mutta meillä jokaisella on ihmistyyppi/tyypit, jotka kolahtavat, kun kolahtavat. Olen joskus miettinyt, voisiko näitä mieltymyksiä muuttaa, mutta ainakin itselläni on se miestyyppi, johon ihastun, pysynyt melko lailla samana aina. Enkä tarkoita mitään ulkoisia asioita tms vaan sitä, että kaksi ihmistä omine persoonineen muodostaa sopivan kemikaalisen seoksen, jossa kipinät iskee.

Täytyy todeta, että sinäkin olet todella helppo pidettävä. Ihailen konstailemattomuuttasi ja kykyä olla aina oma itsesi. En tietenkään tunne sinua livessä, mutta tapa, jolla ilmaiset itseäsi antaa syytä olettaa, ettet teeskentele täällä sen enempää kuin livessä. Se on upea piirre ihmisessä 🥰

Ota vaan hymyillen. 😃👍

Joo, niin on ihmistyyppi jokaisella mikä kolahtaa. Mulla taas toisin kun sulla vaihtelee millainen kolahtaa. Ei oo kahta samanlaista. Mutta yks yhteinen nimittäjä nykyään on se, että nään ihmisen hyvyyttä, vaikka olisi kuinka yrittänyt verhota sen kuoren alle. Jotenkin vaan haistan sen ihmisestä johon ihastun. Mutta se haasteellisuus voi olla luonteiden erilaisuutta tai jotain muutakin.

Minussa on sen verran valloittajan vikaa, että pyrin uhkarohkeasti kesyttämään niitä jotka sitten eniten haastaa mua. Tavalla tai toisella. En vaan älyä ihastua ihmissin mihin järkevintä olisi. 😅

Kun kerran sitten älysinkin niin enköhän halunnut erota. Eli vika on minussa. Ei heissä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota vaan hymyillen. 😃👍

Joo, niin on ihmistyyppi jokaisella mikä kolahtaa. Mulla taas toisin kun sulla vaihtelee millainen kolahtaa. Ei oo kahta samanlaista. Mutta yks yhteinen nimittäjä nykyään on se, että nään ihmisen hyvyyttä, vaikka olisi kuinka yrittänyt verhota sen kuoren alle. Jotenkin vaan haistan sen ihmisestä johon ihastun. Mutta se haasteellisuus voi olla luonteiden erilaisuutta tai jotain muutakin.

Minussa on sen verran valloittajan vikaa, että pyrin uhkarohkeasti kesyttämään niitä jotka sitten eniten haastaa mua. Tavalla tai toisella. En vaan älyä ihastua ihmissin mihin järkevintä olisi. 😅

Kun kerran sitten älysinkin niin enköhän halunnut erota. Eli vika on minussa. Ei heissä.

Jasu

Toisaalta epäilen, että kaipaankin haasteita juuri siksi, että itse ihmisenä kasvaisin ja kehittyisin. Nautin siitä nimittäin, kun haastan itseni ja huomaan petranneeni.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta epäilen, että kaipaankin haasteita juuri siksi, että itse ihmisenä kasvaisin ja kehittyisin. Nautin siitä nimittäin, kun haastan itseni ja huomaan petranneeni.

Jasu

Näin niinku sivusta totean sen, että jos ihmisenä haluat kasvaa, se onnistuu ainoastaan yhdellä tavalla. Yksinäisyydessä. Jos siihen ei ole valmis, ei ole kasvukelpoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa oikea alluhan täällä on ollut se muutama vuosi sitten kirjoitellut ja jatkuvasti valitellut mies, kun naista ei saa.

Tuon 34v miehen kanssa samaa sarjaa. Olen ajatellut että voi olla sama tyyppi eri merkillä.

Voi olla, mutta miehen logiikka oli mainittu, niin vedin mukaan 2 nimeä sieltäkin. Allu ja ukkoni lv. Lillis on ainoa ihastus täältä sinkuista ja ainoaksi saa jäädäkkin. 😅

Ei enää sekoilua, olin kuolla 💔 viimekertaiseen tunnekuohuun mikä siitä minussa käynnistyi. Ei ikinä enää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta miehen logiikka oli mainittu, niin vedin mukaan 2 nimeä sieltäkin. Allu ja ukkoni lv. Lillis on ainoa ihastus täältä sinkuista ja ainoaksi saa jäädäkkin. 😅

Ei enää sekoilua, olin kuolla 💔 viimekertaiseen tunnekuohuun mikä siitä minussa käynnistyi. Ei ikinä enää.

Jasu

Ja lisään, ettei sekään ollut Lilliksen syy. Ihan oma ongelmani ja kriisini. Hän vain sattui olemaan epäonnekseen kohde, triggeri. 🥲

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Joo muistan. Mäkin menin sekasin tosta. Mun mielestä Vauvassa on kirjoitellu sen jälkeen. En saanut minkäänlaista kontaktia häneen sillon kun täällä kirjoitteli. Oli vaan yhden asian kirjoittaja. Ei oo kyllä sama kun 34 vuotias, kun hän kuitenkin tavallaan harmiton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin niinku sivusta totean sen, että jos ihmisenä haluat kasvaa, se onnistuu ainoastaan yhdellä tavalla. Yksinäisyydessä. Jos siihen ei ole valmis, ei ole kasvukelpoinen.

Mä olen yksinäisyydessä elänyt ikäni. Enemmän kun moni muu täältäkään. Ei ole parisuhde sitä mitenkään poistava juttu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen yksinäisyydessä elänyt ikäni. Enemmän kun moni muu täältäkään. Ei ole parisuhde sitä mitenkään poistava juttu.

Jasu

Mun nimenomaan pitää oppia olemaan ihmisten kanssa, sillä yksin olen ollut aina, ihmistenkin kanssa. Voi olla ettei aukea.

Mutta siksi haastan itseäni ihmisillä. Kaikki muu on niin helppoa mulle.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun nimenomaan pitää oppia olemaan ihmisten kanssa, sillä yksin olen ollut aina, ihmistenkin kanssa. Voi olla ettei aukea.

Jasu

Tai sanotaan, että yksin olemista helpompaa ei ole olemassakaan. Täsmällisemmin.

Yksinäisyyteen syntyny luonne, erilainen lapsuus, sairaat on yksin aina etenkin sängynpohjalla. Puhutaan 7v.-48v. Montako vuotta oon yksin ollu?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mitä nyt palstoilla ollut pakenemassa yksinäisyyttäsi viimeiset 20 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä nyt palstoilla ollut pakenemassa yksinäisyyttäsi viimeiset 20 vuotta.

Se on just sitä ihmisustä oppimista, niin et pääsen pakoonkin.

Kun en jaksa oppia enempää. Näsäviisastelija. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just sitä ihmisustä oppimista, niin et pääsen pakoonkin.

Kun en jaksa oppia enempää. Näsäviisastelija. 🙂

Jasu

Aika harvassa on ne jotka voi mulle opettaa mitään yksinolemisesta ja vähiten ne jotka hengaa seurueissa, eikä aina himassa ittekseen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika harvassa on ne jotka voi mulle opettaa mitään yksinolemisesta ja vähiten ne jotka hengaa seurueissa, eikä aina himassa ittekseen.

Jasu

Yksin ollaan yksin itsensä kanssa. Ei palstoilla muiden turisijoiden kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ota vaan hymyillen. 😃👍

Jasu

Tunteet ja järki ei aina sovi yhteen 😄 Kunpa kaiken pystyisikin järjellä hoitamaan, mutta tunneasioissa järki ei aina riitä siihen, mitä sydän haluaa.

Jäin pohtimaan tuota ihmistyyppiä enemmän, niin miehet, joihin olen ihastunut ovat kyllä olleet ihan omanlaisiaan, mutta tiettyjä yhteisiä nimittäjiä on kyllä ollut. Olen aina pitänyt siitä, että miehessä on älyllistä haastetta, sopivasti huumorintajua, ja juuri tuota mainitsemaasi hyvyyttä. On se sitten empatiaa tai lämminsydämisyyttä, mutta en koskaan voisi ihastua mieheen, joka pystyisi esim vahingoittamaan eläimiä. Valitettavasti aina en ole ajoissa tunnistanut miehen todellista luonnetta, mutta uskoisin, että ikä on tehnyt tässä tehtävänsä ja nykyään sitä haistaa aika hyvin tyypit, jotka on syytä kiertää kaukaa. Noh, olen jo pitkään kiertänyt kaukaa kaikenlaiset tyypit eli eihän tämä tällä hetkellä mikään ongelma ole 😁

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Joo muistan. Mäkin menin sekasin tosta. Mun mielestä Vauvassa on kirjoitellu sen jälkeen. En saanut minkäänlaista kontaktia häneen sillon kun täällä kirjoitteli. Oli vaan yhden asian kirjoittaja. Ei oo kyllä sama kun 34 vuotias, kun hän kuitenkin tavallaan harmiton.

Jos on kehittynyt ja vaihtanut tyyliä?

Se oikea alluhan uhkasi joka toisessa viestissä tappaa itsensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin ollaan yksin itsensä kanssa. Ei palstoilla muiden turisijoiden kanssa.

Juu, olen ollu yksin itteni kanssa ekat 30 vuotta. Ei ollu palstaa käytössä. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Tunteet ja järki ei aina sovi yhteen 😄 Kunpa kaiken pystyisikin järjellä hoitamaan, mutta tunneasioissa järki ei aina riitä siihen, mitä sydän haluaa.

Jäin pohtimaan tuota ihmistyyppiä enemmän, niin miehet, joihin olen ihastunut ovat kyllä olleet ihan omanlaisiaan, mutta tiettyjä yhteisiä nimittäjiä on kyllä ollut. Olen aina pitänyt siitä, että miehessä on älyllistä haastetta, sopivasti huumorintajua, ja juuri tuota mainitsemaasi hyvyyttä. On se sitten empatiaa tai lämminsydämisyyttä, mutta en koskaan voisi ihastua mieheen, joka pystyisi esim vahingoittamaan eläimiä. Valitettavasti aina en ole ajoissa tunnistanut miehen todellista luonnetta, mutta uskoisin, että ikä on tehnyt tässä tehtävänsä ja nykyään sitä haistaa aika hyvin tyypit, jotka on syytä kiertää kaukaa. Noh, olen jo pitkään kiertänyt kaukaa kaikenlaiset tyypit eli eihän tämä tällä hetkellä mikään ongelma ole 😁

Luulen, että löydät sen miehen kyllä, jonka kanssa sinun on hyvä olla. Mutta se tulee varmaan eteen ihan yks kaks.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, olen ollu yksin itteni kanssa ekat 30 vuotta. Ei ollu palstaa käytössä. 🙂

Jasu

Missä sinä olit ekat 30 vuottasi, yksin vai seurueissa?

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Meni tämä jotenkin aikaisemmin ohi..

Todella kaunis biisi 🥰 Hän oli (on) varmasti ihana ihminen. Itseasiassa Alrunan nimikin alkoi vähän palailla mieleen jostain menneisyydestä eli ei hän täydellisen tuntematon minullekaan. Olen siis joskus kauan sitten käynyt palstoilla, mutta vuosien taukoja pitänyt välissä joten olen aika pihalla monesta tapahtumasta, johon täällä aina välillä viitataan.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Meni tämä jotenkin aikaisemmin ohi..

Todella kaunis biisi 🥰 Hän oli (on) varmasti ihana ihminen. Itseasiassa Alrunan nimikin alkoi vähän palailla mieleen jostain menneisyydestä eli ei hän täydellisen tuntematon minullekaan. Olen siis joskus kauan sitten käynyt palstoilla, mutta vuosien taukoja pitänyt välissä joten olen aika pihalla monesta tapahtumasta, johon täällä aina välillä viitataan.

Fiksu nuori nainen oli hän. Fiksu varmasti vieläkin. Tykkäsin tavastaan ajatella, yllätys. Ihastun aina kun ihastun, ihmisten ajatuksiin ensimmäiseksi, jos mihin. 😅

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Fiksu nuori nainen oli hän. Fiksu varmasti vieläkin. Tykkäsin tavastaan ajatella, yllätys. Ihastun aina kun ihastun, ihmisten ajatuksiin ensimmäiseksi, jos mihin. 😅

Jasu

Ajatukset ne ovatkin toisessa ihmisessä ehdottomasti kiehtovinta. Se, kun kohtaa jonkun, jonka ajatukset ja tapa olla aiheuttaa kuin pieniä sähköiskuja.. Ehkä se on sitä kuuluisaa kemiaa 😊

Enkä väitä, etteikö ulkonäöllä olisi minulle minkäänlaista merkitystä osana ihastumista, mutta suhtaudun siihen aivan eri tavalla, kuin valtaosa tuntuu suhtautuvan. Lause "ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan" on mielestäni kyllästyttävä.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Ajatukset ne ovatkin toisessa ihmisessä ehdottomasti kiehtovinta. Se, kun kohtaa jonkun, jonka ajatukset ja tapa olla aiheuttaa kuin pieniä sähköiskuja.. Ehkä se on sitä kuuluisaa kemiaa 😊

Enkä väitä, etteikö ulkonäöllä olisi minulle minkäänlaista merkitystä osana ihastumista, mutta suhtaudun siihen aivan eri tavalla, kuin valtaosa tuntuu suhtautuvan. Lause "ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan" on mielestäni kyllästyttävä.

Juu, joskus ne ajatukset sitten osoittautuu höpinöiksikin, vailla totuuspohjaa ja silloin putoo pohja koko jutulta. Se vaara tietysti aina on ihmisten kanssa, että tarinat on rehvakkaita ja paljon lupaavia, mutta käytäntö jotakin muuta. Valehdellaan joko suoraan tai kauttarantain.

Oikein hyvin kun kertoo, saattaa jopa itse uskoa juttuihinsa. 😅

No onneksi ei nimeään ole valehdelleet. 😆

Mutta juu, ei paljon muuta jää käteen ihmisestä kun ne ajatukset.

Jasu

• Ensin oli palstaihastus, sitten tosielämän ihastus, Pirpana siis

• Ei nyt ehdi, lähden syömään hernekeittoa

• Toivottavasti ei. Taitaa meinaan olla laitonta nykyään.

Mutta kun pujiksella on oikein piukka ja ihana peba...

Toivottavasti ei. Taitaa meinaan olla laitonta nykyään.

Mutta kun pujiksella on oikein piukka ja ihana peba...

Onneks meil on se sopimus....lupa kouria :D

• pujotteIija kirjoitti:

Onneks meil on se sopimus....lupa kouria :D

Juurikin noin. :)

• Anonyymi

Se srg vai mikä se nyt on. Vaikuttaa ihan täyspäiseltä.

• Anonyymi

Ai Cergei ?🤭 Ei hän kyllä tuunnustanut mitään yhteyttä arvaukseeni puumerkkien.alkuperästä 😅 Hänellä huomasin jotain mielenkiintoisia musalinkkejä joku päivä sitten😀

• Anonyymi

No eiköhän kaikki mun ihastukseni tiedä, en ole osannu hiljaa olla. 😅

Mun pahin luonteenpiirre on varmaan rehellisyys, mikä voi olla mulle jopa kohtalokasta. Mutta silleen en jää ikinä valehtelusta kiinni. Kun en valehtele, voisin toki joskus osata pitää naamani kiinnikin. Se taito on vielä työnalla. Ehkä joku päivä osaan.

Jasu

• Anonyymi

Rande tietty. Meil on vaa turhan suuri ikäero :D

• Kappas. No mulla on on melkein kenen tahansa kanssa liian iso ikäero, milloin mihinkin suuntaan nähden 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Kappas. No mulla on on melkein kenen tahansa kanssa liian iso ikäero, milloin mihinkin suuntaan nähden 😂

Haha, joo. Onhan meil joku noin 20 vuotta ikäeroa 😂 Mut tykkään sun huumorista/kirjoitustyylistä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Haha, joo. Onhan meil joku noin 20 vuotta ikäeroa 😂 Mut tykkään sun huumorista/kirjoitustyylistä :)

Ai no ei se sitten ole pahakaan ikäero, molemmat on ainakin aikuisia 😂
        Kiitos! Tosin itse pidän huumorintajuani vähintäänkin arveluttavana 😁

• Anonyymi

Onhan niitä jokunen ollut. Mutta palstalle ovat jääneet ne ihastumiseni eivätkä enää kirjoita tänne. Ainakaan tunnistettavasti.

• Lisko
      (kaipaan joka päivä)

• Anonyymi

Voi. 💔☹️🤗

Ymmärrän.

Gekkolisko.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Voi. 💔☹️🤗

Ymmärrän.

Gekkolisko.

Jasu

Sellaista se elämä toisinaan on, mutta oli meillä kuitenkin viisi hyvää yhteistä vuotta.

• Anonyymi

Hän oli ihan kiva tyyppi. Sen yhden kerran mitä hänet tapasin, hänestä jäi vähän sellainen kuva, ettei oikein löytänyt paikkaansa tässä maailmassa. Käytiin ihmettelemässä 2011 jääkiekon MM-juhlia kauppatorilla ja sen jälkeen tultiin siihen tulokseen, että aika hullua touhua ja mentiin muutamalle lasilliselle. Se oli hyvässä seurassa vähemmän hullua... :)

Rauha Hänen Sielulle... <3

• Anonyymi kirjoitti:

Hän oli ihan kiva tyyppi. Sen yhden kerran mitä hänet tapasin, hänestä jäi vähän sellainen kuva, ettei oikein löytänyt paikkaansa tässä maailmassa. Käytiin ihmettelemässä 2011 jääkiekon MM-juhlia kauppatorilla ja sen jälkeen tultiin siihen tulokseen, että aika hullua touhua ja mentiin muutamalle lasilliselle. Se oli hyvässä seurassa vähemmän hullua... :)

Rauha Hänen Sielulle... <3

Paikka oli hyvinkin löytymässä mutta aika loppui vain kesken.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Paikka oli hyvinkin löytymässä mutta aika loppui vain kesken.

Ehkä kuulostaa vähän julmalta, mutta mä uskon siihen että hänen on parempi olla siellä toisaalla kuin täällä. Haluan ainakin uskoa niin... :) Tämän takia parhaat lähtee aina ensin ja me paskat vaan jatketaan täällä...

Toivottavasti et nyt ymmärrä väärin mitä tarkoitin...

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kuulostaa vähän julmalta, mutta mä uskon siihen että hänen on parempi olla siellä toisaalla kuin täällä. Haluan ainakin uskoa niin... :) Tämän takia parhaat lähtee aina ensin ja me paskat vaan jatketaan täällä...

Toivottavasti et nyt ymmärrä väärin mitä tarkoitin...

Ihan oikein ymmärsin ja koska hän kärsi kivuista jatkuvasti, niin on todennäköisesti parempi juuri noin.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Ihan oikein ymmärsin ja koska hän kärsi kivuista jatkuvasti, niin on todennäköisesti parempi juuri noin.

Minä pidin eniten hänen huumorintajusta. Hän oli harvoja ihmisiä, joka sai mut oikeasti nauramaan sydämen kyllyydestä. Suurin osa ihmisistä on mukahauskoja, mut lisko oli hauska. Hänessä oli jotain samaa kuin Ricky Gervaisissa ja Sacha Baron Cohenissa. Ei ollut yhtä hävytön ja räävitön kuin he, mutta riittävän lähellä... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Minä pidin eniten hänen huumorintajusta. Hän oli harvoja ihmisiä, joka sai mut oikeasti nauramaan sydämen kyllyydestä. Suurin osa ihmisistä on mukahauskoja, mut lisko oli hauska. Hänessä oli jotain samaa kuin Ricky Gervaisissa ja Sacha Baron Cohenissa. Ei ollut yhtä hävytön ja räävitön kuin he, mutta riittävän lähellä... :)

Tilanne oli sikäli epätavallinen, että me molemmat pidimme toistemme huumoria hiukan turhan rajuna, mutta aivan eri syistä.
        Lisko sanoi joskus, että meillä oli aina hauskaa yhdessä.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Tilanne oli sikäli epätavallinen, että me molemmat pidimme toistemme huumoria hiukan turhan rajuna, mutta aivan eri syistä.
        Lisko sanoi joskus, että meillä oli aina hauskaa yhdessä.

Mä huomasin sen kun joskus aikoinaan kerroit hänen poismenosta ja mainitsit myös minun, koska olin tavannut hänet. En halua hirveesti revitellä tragedioilla ja sen takia en sanonut mitään tai reagoinut. Mutta kyllä se uutinen sattui. Siitä huolimatta, etten ollut mitenkään erityisen läheinen hänen kanssa. En vaan oikein tietänyt miten reagoida asiaan. Sama on ollut muidenkin hyvien ystävien lähtöjen tapauksissa. Eka reaktio on vaan WTF? Ja sen jälkeen vie oman aikansa että oppii elämään asian kanssa...

Mut tsemiä. Me kaikki lähdetään täältä silloin kun aika on meille oikea... Ja me kaikki tullaan voimaan paremmin muualla kuin täällä... <3

https://www.youtube.com/watch?v=d1acEVmnVhI

• Anonyymi kirjoitti:

Mä huomasin sen kun joskus aikoinaan kerroit hänen poismenosta ja mainitsit myös minun, koska olin tavannut hänet. En halua hirveesti revitellä tragedioilla ja sen takia en sanonut mitään tai reagoinut. Mutta kyllä se uutinen sattui. Siitä huolimatta, etten ollut mitenkään erityisen läheinen hänen kanssa. En vaan oikein tietänyt miten reagoida asiaan. Sama on ollut muidenkin hyvien ystävien lähtöjen tapauksissa. Eka reaktio on vaan WTF? Ja sen jälkeen vie oman aikansa että oppii elämään asian kanssa...

Mut tsemiä. Me kaikki lähdetään täältä silloin kun aika on meille oikea... Ja me kaikki tullaan voimaan paremmin muualla kuin täällä... <3

https://www.youtube.com/watch?v=d1acEVmnVhI

...

https://www.youtube.com/watch?v=n9wsSSMpYyc

• Palstaihastuksia tulee ja menee. 😃

Tuleehsn hyviä ja huonoja päiviäkin...🙂

• Anonyymi

Taidat olla tuuliviiri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla tuuliviiri

Oletko aikeissa taas tänäkin päivänä kiertää kaikki palstasedän figuurit läpi ujeltamaan omiasi? Voimia sulle kolho kaveri

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla tuuliviiri

Ihastumisissa varmaan olenkin. Sallin itselle ne, mutta en reagoi niihin kovin voimakkaasti. Ihastuminen on spontaania tunnetta, eikä siihen liity mitään sen vakavampaa. 😃

• Anonyymi

Huomenta.
      Ketähän lähtisin nuolemaan näin aamutuimaan?
      Vilma

• Anonyymi

Mua, mua!

• Anonyymi

Onko tässä multinikkien ja tunnisteiden mies kysy jostain hot girl on sexy girl- jutusta?

• Anonyymi

Hyvä kommentti. Paljon on faskia peetä tässä ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kommentti. Paljon on faskia peetä tässä ketjussa.

Falskia peetä, mitään faskioita aleta availemaan näin aamusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Falskia peetä, mitään faskioita aleta availemaan näin aamusta.

Ai, kuinka kaunis olenkaan...
        Tähdet kateellisna tuikkii taivaaltaan...
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tässä multinikkien ja tunnisteiden mies kysy jostain hot girl on sexy girl- jutusta?

Ja joko sisäkumin tussahdus oy on teettänyt tytsykalenterin kahvipöydän seinälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joko sisäkumin tussahdus oy on teettänyt tytsykalenterin kahvipöydän seinälle?

Nyt kannattaa mm tästä guben linkkien palstasensaatiosta ihan itse vouhottanut miettiä tarkkaan onko tämä parodia teikäläisten köyhästä mielenmaisemasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kannattaa mm tästä guben linkkien palstasensaatiosta ihan itse vouhottanut miettiä tarkkaan onko tämä parodia teikäläisten köyhästä mielenmaisemasta.

En ymmärrä lukemaani, kuuntelen sujuvammin t gollum

• Täällä on yksi tyyppi, joka saa sukat pyörimään jaloissa, mutta en kerro kuka.

• Ei hän varmaan täällä enää kirjoittele. Ja muutenkin tuo ajanjakso oli sangen sekavaa aikaa elämässäni. Hoitamaton mielisairaus 😬

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ei hän varmaan täällä enää kirjoittele. Ja muutenkin tuo ajanjakso oli sangen sekavaa aikaa elämässäni. Hoitamaton mielisairaus 😬

No höh. Mun viesti oli liian lyhyt kai kun napattii pois. 😑

Taisi olla monella muullakin silloin vähän kuulassa klappia. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ei hän varmaan täällä enää kirjoittele. Ja muutenkin tuo ajanjakso oli sangen sekavaa aikaa elämässäni. Hoitamaton mielisairaus 😬

Mutta joo, mä on susta aina tykänny. Musta oot jotenkin ihana ittes. 😃

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta joo, mä on susta aina tykänny. Musta oot jotenkin ihana ittes. 😃

Jasu

Kiitos samoin :)

• On noita joskus ollut, kieltämättä, mutta ei niistä kannata tehdä numeroa, palstalla on muutenkin älinää riittävästi. Kun on tullut ikää, niin ihastumiset ovat jääneet, ei ole enää kiire.

• Anonyymi

Entä murri?

• Anonyymi

Tutkin kieltäni aamulla. Se ei onneksi ole ruskea.
      Vilma
      Oi, kuinka kaunis olenkaan, tähdet...

• Anonyymi

Onko sulla kaikki hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kaikki hyvin?

On. Hyvin nukutun yön jälkeen on kaikki hyvin. Laulattaa vaan.
        Täytyy tarkistaa peilistä, ettei kielen väri oke muuttunut.
        Vilma
        Onko sulla kaikki hyvin. Särkeekö päätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kaikki hyvin?

Onko sulla kaikki itsellä ihan reilassa kun miehen performoimista vilmoista ja almoista on pakko yrittää spinnata joku muu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Hyvin nukutun yön jälkeen on kaikki hyvin. Laulattaa vaan.
        Täytyy tarkistaa peilistä, ettei kielen väri oke muuttunut.
        Vilma
        Onko sulla kaikki hyvin. Särkeekö päätä?

Tuolla emännällä särkee aina vaan päätä kun hän ei onnistu tässä rahvaanomaisessa aherruksessaan, gubbevilma. Yhteisö on jäsentensä näköinen ja sitä rataa jos tämä metateksti on vielä jollain tavalla ajankohtainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla emännällä särkee aina vaan päätä kun hän ei onnistu tässä rahvaanomaisessa aherruksessaan, gubbevilma. Yhteisö on jäsentensä näköinen ja sitä rataa jos tämä metateksti on vielä jollain tavalla ajankohtainen

Jotkut vihastuu, kun kaikki eivät voi ihastuu samoista syistä.
        Mä tykkään susta, tykkää säkin musta, jooko?
        Vilma
        Ilmeisesti joku gubettelee. En ymmärrä, miksi. Se, joka kerta toisensa jälkeen gubettelee täällä, on jotain vailla. Gubbea? Mut mä en oo.
        Oi kuinka kaunis olenkaan...

• Anonyymi

joku niin taisi mainita meteorologeista... meteoroideista ertä kuka kaunein... mutta nimet joku Elias Pakkanen ja Pekka Pouta.

• En oikestaan tiedä...
      Palstaihastus mitä sekin nyt sitten onkaan...

Muutama mielenkiintoinen ja kutkuttavakin
      tapaus täällä tullut vastaan.
      Tykkään useammastakin palstalaisesta, jokaisesta eritavalla kyllä... :)

Olisin ollut onnellinen jos olisin tuntenut irl
      ja olisi olleet jollain tapaa elämässä mukana.
      Oikeestiki vois tykkäillä ja sellasta jostain.. :)

🤗😘😉🥰🙃

Nyt må kyllä meen jo peiton alle,
      katotaan kuka tulee uniin 🤭

• Toimiiko sulla ilmoitukset? Mulla ei toimi. Ei tule mitään uutta tuonne kellokuvakkeeseen, vaikka olen viestejä saanut.

• mustasusi kirjoitti:

Toimiiko sulla ilmoitukset? Mulla ei toimi. Ei tule mitään uutta tuonne kellokuvakkeeseen, vaikka olen viestejä saanut.

Taas yks keino sotkea ja kiusata, ettei pysy enää yhtään jäljillä jos joku vastaa vanhaan ketjuun jotain.

• mustasusi kirjoitti:

Taas yks keino sotkea ja kiusata, ettei pysy enää yhtään jäljillä jos joku vastaa vanhaan ketjuun jotain.

Toimii tänään miten sattuu. Mulla näky nimimerkki mustana ja kuva puuttuu. Jotenkin sekoo sivu päivä päivältä enemmän.

• Anonyymi

päiviytyäinren kwanssalasisäänestys jokos olisi pserempi lpäöäönmuinistreei...

• 😀 joo, olen samaa mieltä mieltä. Päivittäinen kansalaisäänestys pääministeristä olisi paikallaan, pitäisikö avata äänipörssi sitä varten. Vähän jännitystä peliin.

• Anonyymi

niin hrnhgiydbseukrufrt lrnytokoneridds... yodissn niin bvoi kokrills jod iydr noudyrt nukkumsdytse dänhyddä noprsd muyys eri kuin nuo stmwaiswetr hävitgäjälenräjärt.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8967
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3519
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2730
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2130
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2040
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1806
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1452
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1060
    Aihe