Kun ihmisille aletaan kertomaan nettilehdesssä satuja kuinka joitakin temppuja tekemällä vältyt esim. sairastumasta syöpään niin semmoisen lehden toimitus on passitettava telkien taakse.
Kaiken lisäksi kun lukija alkaa satua lukemaan niin teksti häipyy näkymättömiin!
Tieteen kuvalehti huijaa
12
226
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihminen sairastuu syöpään niin siinä kestämistä kerrakseen.
On todella törkeää, että ihmisten hyvä uskoisuudella ja kärsimyksillä rahastetaan. - Anonyymi
Vielä 70-luvulla kylillä oli jos jonkin sortin koivulipeän ja kuusenkerkkien keittäjää jotka paransivat syöpää keitoksillaan.
Toivolla siinä rahastivat eivätkä tiedolla.
Kuoleman kielissä ihminen uskoo vaikka lipevään halonhakkaajaan.- Anonyymi
Kuusenkerkkä on oikeasti terveellinen. Kohtuus tietenkin kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusenkerkkä on oikeasti terveellinen. Kohtuus tietenkin kaikessa.
Mustaviinimarja mehukin on terveellistä ja omenat.
- Anonyymi
"Matthew tutkii ikääntymistä: Hän toivoo, että kaikki tietäisivät nämä neuvot
Ihmiset elävät yhä pidempään, mutta................."
Mutta?
Tuota paskaa se on. - Anonyymi
Jos ei mitään muuta konstia ole tehdä bisnestä niin työntäkää pää pers..... siellä Tieteen kuvalehden tomituksessa, se on terveellistä.
- Anonyymi
Et taida osata lukea.
- Anonyymi
"Et taida osata lukea."
Tai ei ymmärrä lukemaansa.
Mistähän johtuu, että juuri tiedepalsta vetää älyllisiä hottentotteja puoleensa kuin lehmän läjä sontakärpasiä?
- Anonyymi
"Kun ihmisille aletaan kertomaan nettilehdesssä satuja kuinka joitakin temppuja tekemällä vältyt esim. sairastumasta syöpään"
Näkemättäkin voisin lyödä vetoa, ettei siellä kerrota noin. Kyse on luetun ymmärtämisvaikeudesta olkiukolla maustettuna. - Anonyymi
Lehtikuningas kauppaa Bonnierin lehtiä. Bonnier lähettää tilaamattomia lehtiä ja aiheettomia laskuja. Ei vastaa reklamaatioon. Asiakaspalvelu ei tiedä mistään mitään ja lähettää viestejä, joissa on runsaasti kirjoitusvirheitä.
Ilmoittakaa kuluttajaneuvojalle. Pitää saada loppumaan ihmisten huijaaminen.
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/kuluttajaneuvonta/ - Anonyymi
Oikeanlaisilla elämäntavoilla riski sairastua syöpään pienenee.
- Anonyymi
Aivan. Tämä on varmasti ollut jutun kirjoittajankin ajatus. Toinen puoli asiaa on se, että vaikka elää miten terveellisesti, niin aina se tauti joihinkin iskee.
Omakohtainen kokemus syöpälääkärin järkevästä suhtautumisesta.
Minulla todettiin ärhäkkä melanooma, joka patologin lausuntoon perustuvan Breslowin luokituksen ja haavautumisen perusteella antoi 5 vuoden elinaikaennusteeksi n. 50 %. Lunttasin netistä.
Kysyessäni syäpälääkäriltä ennusteesta ennen leikkausta, hän sanoi, ettei ennusteella ole yksilön kannalta merkitystä. Vaikka paranemisennuste olisi 95 %, niin voisin kuulua siihen 5 %:iin, eikä valitusoikeutta olisi. Oikeaa asennoitumista lääkäriltä.
Minun onnekseni se ei vielä ollut levinnyt imusolmukkeisiin, joten pahin karikko on jo ohitettu. Menen taas kohta otattamaan yhdestä ihomuutoksesta koepalan, mutta en ota asiasta turhaa pulttia, kun itse en asialle mitään voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653