Minkälaisia maailmanlopun suunnitelmia sinulla on?

Anonyymi-ap

Joko odotat maailmansotaa innostuneesti? Minkäslaisia maailmansodan suunnitelmia sinulla on? Aiotko kilautella shampanjalaseja, kun tykit alkavat laulaa ja donet pörrätä ikkunan takana?

20

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on varautumissuunnitelma. On aina ollut, vanhempani peruja sota-ajoilta. Shampanja ei kuulu siihen.

- Sheena

• Anonyymi

Minullakin varautuneisuus ymmärtääkseni hanskassa.
      Ensin mietin miten itse selviän ja sitten, miten voin olla muille avuksi. Se helpottaa kun siinä varmasti hermostuttaa ja pelottaakin aika pahasti. Pitää olla jotain tekemistä.
      En ole varannut samppanjaa.

• Anonyymi

Kyllä on tiedossa mihin metsiin lähden piileskelemään.
      Vähän vaan aseistusta ja evästä mukaan.

• Juu.. ajattelin kuolla pois ilman sen kummallisempia manoväärejä.

• Anonyymi

Mutta eikö olisi hienoa lähteä niin kuin Titanicissa? Oikea orkesteri ja hyvää klassista taustalla sekä paljon parempaa bollingeria lasissa?

"Tulis kuula ja tappais"

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta eikö olisi hienoa lähteä niin kuin Titanicissa? Oikea orkesteri ja hyvää klassista taustalla sekä paljon parempaa bollingeria lasissa?

"Tulis kuula ja tappais"

-keinovaginamies-

Ääh.. lähtö yhdellä rysäyksellä kun nuo isot pommit putoilee. Samapa tuo, onko ne si ryssiä tai jenkkejä.

Ei mitään kaunisteltua tai romantisoitua. Big bang ja toivottavasti ei tarvii jäädä kitumaan.

• Anonyymi

Tämä kerrostalon asunto kestää ydinpommin.

• Anonyymi

Sota palauttaisi nämä pintaliitäjät ehkä järkiinsä. Ehkä turha toivo.

• Viskiä ajattelin juoda. Toisaalta ei tiedä ehtiikö siinä mitään juomaan. Tarttis varmaan aloittaa jo nyt.

• Anonyymi

Kannattaa varautua kriiseihin kuten sähkön katkeamiseen. Sen takia olen ostanut kaikenlaista välinettä ja härpäkettä. Ajatelkaa jos ei tule lämmintä vettä suihkusta niin millä peseydytte. Olen ostanut tynnyrin jossa voi lämmittää vettä. Sitten on hyvä olla kamina jolla saa lämpöä telttaan talvella. Minulla on iso teltta jota voi lämmittää kaminalla.

• Ei se sota tänne Suomeen tule. Ryssillä ei riitä rahat sotimiseen ja ne on nelinkontin Naton edessä.

• Anonyymi

Putin tulee ja myrkyttää sun kalsarit!

• Anonyymi

En mitenkään. Se mikä tapahtuu,se tapahtuu. Ja mitään ei tapahdu ellei niin pidä tapahtua.Hamstratuilla vesi pöniköillä vaan pitkittäisit kärsimystäsi. Parempi lähtä saappaat jalassa kun jäädä kitumaan. Ja kun sen vesi kanisterin korkkaisit,se saastuisi samantien. Kun lähtö tulee,se tulkoon . 🤷‍♀️

• Anonyymi

Ihme pakkauksia nämä bunkkereita rakentavat. Aseita ja ruokaa hamstraavat pellet/pelkurit. Sillä pelkureitahan he ovat. Eivät uskalla katsoa mitä kuolema tuo tullessaan,onko se kaiken loppu vai jonkun uuden alku? Onko täällä saanut rellestää itsekkäästi vaan joutuuko sittenkin ehkäpä tilille teoistaan?🤷‍♀️

• Anonyymi

Ehkä aurinkolasit olis hyvä kun jokainen ampuu kaiken ydinohjuksensa ja osa osuu ydinvoimaloihin niin näkis sekunnin kirkkaan valon ja sit maailmassa ei ainuttakaan ihmistä

• Anonyymi

Aurinkolasit siksi jos ehtii näkeen tuleeko sienipilvi vai onko se vaan huhu puhetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinkolasit siksi jos ehtii näkeen tuleeko sienipilvi vai onko se vaan huhu puhetta

Ah,saisinpa kuolla venäläinen hymy huulillani ennekuin valo himmenee silmistäni eikä sote minulle apua suo.

• Anonyymi

Niin. Auringonpimennyskin on aika juhlava kokemus.
      Vilma

• Taidan jättää suunnitelmat tekemättä. Tuskin haluan elää siinä maailmanlopun jälkeisessä maailmassa. Voin vain kuvitella väkivaltaisen maailman, jossa ihmishengellä ei ole mitään arvoa. Puhtaasta juomavedestä ja ruuasta, sekä energiasta, taistellaan pää veressä, eikä mikään muu asia, kuin hengissä selviytyminen, merkitse mitään.

Ehkä post-Apocalyptisessä maailmassa on ihminen kuollut jo sukupuuttoon?

Näen tuon tilanteen hyvin synkkänä.

• Anonyymi

Mä jatkan duunia. Käpykaartilaiset voi kyyristellä puiden siimeksessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2368
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2028
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      1997
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1708
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1653
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      165
      1354
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      191
      1302
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1176
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      992
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      991
    Aihe