Jostakin löysin tiedon, että yleisarvosana C:n ylioppilaan ÄO on noin 110 kh 16 ja 115 (kh 24) kh=keskihajonta
Mitähän olisi silloin muilla yleisarvosanoilla?
Ylioppilaskirjoitusten eri yleisarvosanojen vastaavat ÄO:t
4
155
Vastaukset
Lukion suorittaminen mallikkaasti vaatii enemmän sinnikkyyttä ja istumalihaksia sekä hyvää muistia kuin älykkyyttä.
Mutta toisaalta: ehkä älykäs ymmärtää sen, että suoritukset eivät tule itsestään, vaan niiden eteen on tehtävä töitä? 🤔- Anonyymi
Jos Gaussin käyrää siirtäisi oikealle siten että huippu tulisi tuohon 115 kohdalle (keskihajonta 24), niin näkyiskö siitä sitten mihin arvot asettuu?
- Anonyymi
On olemassa muutakin älykkyyttä mitä lukion yleissivistävillä opinnoilla mitataan. Minua ei kaikki aineet lukiossa edes kiinnostanut, luin silti. Olen huomannut että on ihmisiä jotka on älykkäitä vaikkei olisi edes lukiota käynyt. Näitä löytyy työelämästä.
- Anonyymi
Kyllä.
Mutta tuota ei kysytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013