Onneksi tuli paketti jo niin voin huomenna hakea.

Anonyymi-ap

Saan kerrankin keskittyä ihan vain omaan päähäni ja ei tarvi enään kirjoitella.
Ei voi kirjoittaa, kun pitää keskittyä omaan päähän. Jos ei keskity siihen niin tuli tehtyä turha ostos ja minä olen sentään PERIAATTEEN NAINEN JOKA OSTAA MIELUMMIN VAATTEITA, KENKIÄ sekä muuta, kuin viinaa, kiväärin tai uuden virvelin.
Jos minä saisin mieheltä kiväärin tai virvelin niin minä kysyisin, että; Oletko juuri näin KYLLÄSTYNYT MINUUN, että minun pitää ampua itseni tai hukuttaa itseni johonkin jokeen tai järveen?

9

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä naiset menee marjaan ja sieneen, mutta miehet toki saa lähteä mukaan.
      Miehet joko poimii, kalastaa tai he vain ovat, mutta he ei kyllä niillä reissuilla ala metsästämään.
      Minä en enään ALA KALASTAMAAN ENKÄ METSÄSTÄMÄÄN!
      MINÄ PIDÄN RAJANI JA MINÄ MENEN MIELUMMIN VANKILAAN, KUN LUOVUN NAISELLISUUDESTA KOKONAAN!

Meillä on aina miehet hoitaneet metsästys ja kalastus asiat.
      Äitini kanssa ollaan kyllä verkot laitettu, mutta miehet ovat käyttäneet kokemassa ja nostaneet ne ylös.
      Tuli kerralla niin paljon kalaa, että ei tarvinnut toista kertaa laittaa verkkoja.

Äitini sanoi kerran, että: Pitäskö meidän lähteä joskus vanhoille metsä järville hillaan jossa me aikoinaan kuljettiin?
      Minä sanoin, että: Joo lähetään vaan, mutta millä saadaan vene sinne?
      Naps ja isä osti AUTON johon kyllä mahtuu vaikka pieni vene.
      En minä muuten halua sinne, mutta hän kertoi että siellä kulki myös METSÄ-ROSVOJA eli ERAKOITA jotka piileksi POLIISEJA.
      Minua kiinnostaa heidän jättämättä energiat niin pääsen TAIVASTEN JUORUKANAVALTA kuulemaan uusia juttuja.
      Siellä sentään kuulee ihan uusia juttuja eikä näitä samoja vanhoja.

• Anonyymi

Minä olen pitänyt sopimuksesta kiinni, että MINÄ EN HAEN RÄJÄYTYS LUPIA JA TUO KOSKEE MYÖS ASEEN KANTOLUPIA!
        MINÄ OLEN PITÄNYT TUOSTA KOKOAJAN KIINNI JA EN OLE SUOSITUNUT HAKEMAAN VAIKKA LOUKKAAN HEIDÄN KUNNIOITA JOILLA ON VAAN MINÄ OTAN MIELUMMIN VANKEUTTA, KUN RIKON SOPIMUKSEN!
        Minä olen vain vienyt panoksia ja ilmoitanut kuka nuo oli jättänyt ja mihin oli jättänyt.
        En minä voinut soittaa, että tulkaa hakemaan koska minulle sanottiin, että minä en saa koskea niihin.
        Minä tiesin kenen ne oli ja me oltiin erottu joten ne olivat MINUN JA EN MINÄ NIITÄ TARVINNUT JOTEN MINÄ LAITOIN SEN LAATIKON LAUKKUUN JA TOIN KOTIA.
        Kotona minä LAITOIN NUO KÄSILAUKKUUN JA KÄVIN ENSIN TERVAHAUDAN LUONA JA MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ MINÄ VIEN POLIISILLE NÄMÄ PANOKSET.
        Hän sanoi minulle, että: Vieppä tosiaan.
        Minä vein, mutta EI OLLUT POLIISEJA.
        Joku iso kalju mies joka sanoi minulle, että: Panokset haetaan kotoa.
        Minä sanoin, että: Asia selvä ja minä vien nämä kotia ja soitan poliisit hakemaan.
        Mies sanoi minulle, että: Et muuten vie vaan jätät ne kyllä tänne!
        Jätin ja sanoin mielessäni, että: Miehet on pimeitä ja heidän pitää PERIAATTEESSA saada sanoa vastaan YKSIN KERTAISESSA ASIASSA!
        Heidän pitää vielä saada PÄÄTTÄÄ ASIASTA JOSSA MINÄ SENTÄÄN TOIMIN OIKEIN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen pitänyt sopimuksesta kiinni, että MINÄ EN HAEN RÄJÄYTYS LUPIA JA TUO KOSKEE MYÖS ASEEN KANTOLUPIA!
        MINÄ OLEN PITÄNYT TUOSTA KOKOAJAN KIINNI JA EN OLE SUOSITUNUT HAKEMAAN VAIKKA LOUKKAAN HEIDÄN KUNNIOITA JOILLA ON VAAN MINÄ OTAN MIELUMMIN VANKEUTTA, KUN RIKON SOPIMUKSEN!
        Minä olen vain vienyt panoksia ja ilmoitanut kuka nuo oli jättänyt ja mihin oli jättänyt.
        En minä voinut soittaa, että tulkaa hakemaan koska minulle sanottiin, että minä en saa koskea niihin.
        Minä tiesin kenen ne oli ja me oltiin erottu joten ne olivat MINUN JA EN MINÄ NIITÄ TARVINNUT JOTEN MINÄ LAITOIN SEN LAATIKON LAUKKUUN JA TOIN KOTIA.
        Kotona minä LAITOIN NUO KÄSILAUKKUUN JA KÄVIN ENSIN TERVAHAUDAN LUONA JA MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ MINÄ VIEN POLIISILLE NÄMÄ PANOKSET.
        Hän sanoi minulle, että: Vieppä tosiaan.
        Minä vein, mutta EI OLLUT POLIISEJA.
        Joku iso kalju mies joka sanoi minulle, että: Panokset haetaan kotoa.
        Minä sanoin, että: Asia selvä ja minä vien nämä kotia ja soitan poliisit hakemaan.
        Mies sanoi minulle, että: Et muuten vie vaan jätät ne kyllä tänne!
        Jätin ja sanoin mielessäni, että: Miehet on pimeitä ja heidän pitää PERIAATTEESSA saada sanoa vastaan YKSIN KERTAISESSA ASIASSA!
        Heidän pitää vielä saada PÄÄTTÄÄ ASIASTA JOSSA MINÄ SENTÄÄN TOIMIN OIKEIN!

Jos minä asuisin miehen kanssa ja löytäisin kaapista panoksia niin kyllä minä veisin ne poliisille ja sanoisin, että: Minä löysin nämä kotoa kaapista ja minä en kyllä ALA PANOKSIEN KANSSA ASUMAAN SAMASSA TALOSSA.
        Minä sanoisin, että: Kuule otappa lapio niin minä näytän mihin voit kaivaa montun ja laittaa ne PANOKSET säilöön niin minun ei tarvi lähteä poliisin luo viemään näitä ja kuunnella sinun ITKUA, koska minä en ole lähdössä mihinkään vaan PANOKSET LÄHTEE. Eli kaiva monttu tai kohta tulee nyrkkiä ja minulla on sen verran hampaita, että minä puren ja voit mennä itkemään poliisille, että minä purin ja minä sanon poliisille, että; Niin purinki ja puren uudestaan, koska tuo hullu pitää panoksia kotona kaapissa eikä voi kaivaa niitä pihalle monttuun josta voi hakea ne, kun tarvii.
        Minä ehdin siinä välissä ESLALLA sentään karkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minä asuisin miehen kanssa ja löytäisin kaapista panoksia niin kyllä minä veisin ne poliisille ja sanoisin, että: Minä löysin nämä kotoa kaapista ja minä en kyllä ALA PANOKSIEN KANSSA ASUMAAN SAMASSA TALOSSA.
        Minä sanoisin, että: Kuule otappa lapio niin minä näytän mihin voit kaivaa montun ja laittaa ne PANOKSET säilöön niin minun ei tarvi lähteä poliisin luo viemään näitä ja kuunnella sinun ITKUA, koska minä en ole lähdössä mihinkään vaan PANOKSET LÄHTEE. Eli kaiva monttu tai kohta tulee nyrkkiä ja minulla on sen verran hampaita, että minä puren ja voit mennä itkemään poliisille, että minä purin ja minä sanon poliisille, että; Niin purinki ja puren uudestaan, koska tuo hullu pitää panoksia kotona kaapissa eikä voi kaivaa niitä pihalle monttuun josta voi hakea ne, kun tarvii.
        Minä ehdin siinä välissä ESLALLA sentään karkuun.

Valtion korvaus ei kyllä tänne voi tulla, koska minähän olen olosuhteiden pakosta joutunut tänne.
        Edes VALTIO EI VOI VÄITTÄÄ, ETTÄ TÄMÄ ON JOKU KORVAUS.
        Helvetti minä asuin sentään viimeksi yksin yli 130 neliön talossa jossa ei tarvinnut edes miettiä, että näkeekö naapuri jos ottaa alasti pihalla aurinkoa.
        Minä en muuta tehnytkään, kuin makasin pihalla ottamassa aurinkoa ja tein testejä miten saan KAUNIIN JA TERVEEN RUSKETUKSEN.
        Minä ratkaisin tuon ja sain kuulla, että: Sulla on kyllä upea rusketus.
        Minä sanoin, että: Minä vietän välillä KAUNEUSHOITOPÄIVÄÄ KOTONA JA OTAN AURINKOA.
        En minä kavereiden luona niitä samoja kauneushoitoja ottanut, koska nuo olivat MINUN KAUNEUSHOITOPÄIVIÄ JOITA MINÄ VIETIN KOTONA.
        Kavereiden kanssa oli aina eri jutut.
        Kaverit ei muuta tehneet, kuin KIELSIVÄT KAIKEN JA KYLLÄ MYÖS MIEHET.
        Kaljaa ja viinaa kyllä sain juoda, mutta kaikki muu oli kielletty.
        Pelle Miljoonan keikan jälkeen ei menty enään edes muualle baariin, kun kioskille.
        Siellä oli jotku kyläpäivät ja minä en tuntenut ketään ja istuin katselin mitä siellä tapahtuu.
        Mun viereen tuli istumaan joku mies joka ei myöskään tuntenut ketään.
        Meillä oli ihan hauskaa, koska me oltiin molemmat muualta ja hän kysyi, että: Mistä oikein olet ja kuin oot tänne edes tullut.
        Minä sanoin, että: Minä olen Ivalon Lapista ja olen asunut täällä ja nyt olen täällä, koska minulla on panostajan koulutuksen työssä oppijakso ja tarvin kämpän niin tulin tänne.
        Hän oli ollut panostajan tekemässä VR ratoja ja hän kertoi, että panostaja oli kussu kypärään ja vetänyt sen kusi kypärän päähän ja sanonut : Lähetään töihin.
        Minä nauroin koska olin kuullut jo niin paljon PANOSTAJIEN tempauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtion korvaus ei kyllä tänne voi tulla, koska minähän olen olosuhteiden pakosta joutunut tänne.
        Edes VALTIO EI VOI VÄITTÄÄ, ETTÄ TÄMÄ ON JOKU KORVAUS.
        Helvetti minä asuin sentään viimeksi yksin yli 130 neliön talossa jossa ei tarvinnut edes miettiä, että näkeekö naapuri jos ottaa alasti pihalla aurinkoa.
        Minä en muuta tehnytkään, kuin makasin pihalla ottamassa aurinkoa ja tein testejä miten saan KAUNIIN JA TERVEEN RUSKETUKSEN.
        Minä ratkaisin tuon ja sain kuulla, että: Sulla on kyllä upea rusketus.
        Minä sanoin, että: Minä vietän välillä KAUNEUSHOITOPÄIVÄÄ KOTONA JA OTAN AURINKOA.
        En minä kavereiden luona niitä samoja kauneushoitoja ottanut, koska nuo olivat MINUN KAUNEUSHOITOPÄIVIÄ JOITA MINÄ VIETIN KOTONA.
        Kavereiden kanssa oli aina eri jutut.
        Kaverit ei muuta tehneet, kuin KIELSIVÄT KAIKEN JA KYLLÄ MYÖS MIEHET.
        Kaljaa ja viinaa kyllä sain juoda, mutta kaikki muu oli kielletty.
        Pelle Miljoonan keikan jälkeen ei menty enään edes muualle baariin, kun kioskille.
        Siellä oli jotku kyläpäivät ja minä en tuntenut ketään ja istuin katselin mitä siellä tapahtuu.
        Mun viereen tuli istumaan joku mies joka ei myöskään tuntenut ketään.
        Meillä oli ihan hauskaa, koska me oltiin molemmat muualta ja hän kysyi, että: Mistä oikein olet ja kuin oot tänne edes tullut.
        Minä sanoin, että: Minä olen Ivalon Lapista ja olen asunut täällä ja nyt olen täällä, koska minulla on panostajan koulutuksen työssä oppijakso ja tarvin kämpän niin tulin tänne.
        Hän oli ollut panostajan tekemässä VR ratoja ja hän kertoi, että panostaja oli kussu kypärään ja vetänyt sen kusi kypärän päähän ja sanonut : Lähetään töihin.
        Minä nauroin koska olin kuullut jo niin paljon PANOSTAJIEN tempauksia.

Kyllä olen myös SYÖNYT DYNAMIITTÄ ja VOIN KERTOA REHELLISESTI, ETTÄ KYLLÄ SE PAHALLE MAISTUU.
        En voi sanoa, että MAISTUU PASKALLE KOSKA EN OLE SYÖNYT PASKAA EDES LAPSENA. Minä haistan aina ensin, koska tätini jonka luona olin myös paljon pienenä myös HAISTOI ENSIN JA SEN JÄLKEEN VASTA MAISTOI. HÄN OLI NUORENA SAVOTOILLA EMÄNTÄNÄ JA EI HÄN SYÖTTÄNYT MIEHILLE RUOKAA MITÄ HÄN EI ITSEKKÄÄN VOINUT SYÖDÄ.
        Minä olen sentään ollut tätini opissa ihan VAUVASTA ASTI. Minun äitini on sanonut, että: Meillä on ihan oma Sinikka kotona ja ei asiaa mihin EI EHTIS NOKKAANSA TUKKIA.
        Isäni sanoi yksi päivä, että; Tässä Xxxxx odottelen, että milloin se tulee.
        Hän oli mennyt vävyksi niin, että hän oli töissä ja vienyt jonku mummolaan ja jäänyt pihalle nukkumaan. Tätini oli aamulla vienyt hänelle kahvia ja leipää ja heidän RAKKAUS alkoi siitä.
        He lähtivät miehen autolla ajelulle ja KIIPESIVÄT OTSAMON PÄÄLLE PUSSAILEMAAN. Minä katselin heillä valokuvia ja näin heidän VIHKI ILMOITUKSEN.
        Minä sanoin heille, että: Siis teillä on ollut HÄÄPÄIVÄ minun nimipäivänä ja ette ole ikinä kertoneet tuota.
        Minun etunimi voi hyvinkin juontaa tuolta, koska heillä oli vain poikia ja minä olin myös heidän perheeseen odotettu tyttö. Minä olen ollut 1vuoden ja 4kuukautta, kun tädin nuorin poika on syntynyt ja hän oli ITKU-IIKKA SEKÄ TISSI-VAUVA. Enoni poika oli MÄRSÄÄJÄ jota minä vetelin turpaan, koska minä en saanut kiusata häntä koska hän oli pienempi, mutta hän sai kiusata minua vaikka minä sanoin, että: TYTTÖJÄ EI SAA KIUSATA!
        Hän on 7kuukautta nuorempi ja syntynyt eri vuonna. Hän oli minua isompi jo tuossa vaiheessa, kun minä olen tempassut turpaan ja sanoinut, että: Siitäs sait senkin märsääjä.
        Hän oli myös MÄRY-IITA, mutta hänelle minä annoin ruotsalaisen nimen, kun meidän alakerran naapuri kysy kuka minun kaveri on.
        Ei hän ollut kaveri vaan serkku Suomesta joka oli tullut meille hoitoon, koska hänen isä oli lähtenyt REKALLA NIIN KAUAS.
        Eno oli mennyt viemään kuormaa Granadaan.
        Minä vain muistan, että hän aina kertoi että hän oli käynyt siellä ja sanoi, että: Missään ei ole niin vittumaista YMPYRÄÄ, kuin ISTANBULISSA ja minä olin sentään ajanut jo PALJON REKKAA niin en meinannut löytää YMPYRÄSTÄ ULOS.
        Hän oli tulossa reissusta kotia ja hänellä oli USKO LOPPUA VASTA TUOSSA VAIHEESSA.
        Yleensä kaikki sanoo silloin, kun lähtee että: Minä en kyllä tiedä BEDUIINIEN MAASSA, että löydänkö edes perille kun lähden kuormaa Suomesta viemään.
        Autot oli paljon pienempi tuolloin, mutta enoni muutti Ruotsiin koska hän oli ajossa enemmän Ruotsissa mitä Suomessa.
        Muistan vain, että hän ajoi Nylanderin autoja Suomessa jossain vaiheessa.
        Pojat ehtivät olla enon kyydissä, kun hän ajoi Suomessa rekkaa, mutta minä pääsin kyytiin vasta Ruotsissa ja hän sanoi minulle, että: Eno järjestää niin, että ENON REIPAS PIIKA PÄÄSEE MYÖS KYYTIIN.
        Valkoisia porkkanoita vielä näin ja sain maistaa ja sen jälkeen vasta sanottiin, että: Tämä on oikeesti PALSTERNAKKAA.
        Miesten logiikka ja minä olin jo oppinut, että ei kannata välittää koska se serkku pojan juttuja.
        SERKKU EI VOI OLLA MIES VAAN HÄN VITUN PÖLJÄ TAI SAATANAN TYHMÄ!
        EN MENISI EDES SERKKUJENI KANSSA NAIMISIIN VAIKKA OLISIVAT VIIMISIÄ MIEHIÄ MAAILMASSA!
        KYLLÄ TAPPAISIN ITSENI JO TUOSSA VAIHEESSA MIELUMMIN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen myös SYÖNYT DYNAMIITTÄ ja VOIN KERTOA REHELLISESTI, ETTÄ KYLLÄ SE PAHALLE MAISTUU.
        En voi sanoa, että MAISTUU PASKALLE KOSKA EN OLE SYÖNYT PASKAA EDES LAPSENA. Minä haistan aina ensin, koska tätini jonka luona olin myös paljon pienenä myös HAISTOI ENSIN JA SEN JÄLKEEN VASTA MAISTOI. HÄN OLI NUORENA SAVOTOILLA EMÄNTÄNÄ JA EI HÄN SYÖTTÄNYT MIEHILLE RUOKAA MITÄ HÄN EI ITSEKKÄÄN VOINUT SYÖDÄ.
        Minä olen sentään ollut tätini opissa ihan VAUVASTA ASTI. Minun äitini on sanonut, että: Meillä on ihan oma Sinikka kotona ja ei asiaa mihin EI EHTIS NOKKAANSA TUKKIA.
        Isäni sanoi yksi päivä, että; Tässä Xxxxx odottelen, että milloin se tulee.
        Hän oli mennyt vävyksi niin, että hän oli töissä ja vienyt jonku mummolaan ja jäänyt pihalle nukkumaan. Tätini oli aamulla vienyt hänelle kahvia ja leipää ja heidän RAKKAUS alkoi siitä.
        He lähtivät miehen autolla ajelulle ja KIIPESIVÄT OTSAMON PÄÄLLE PUSSAILEMAAN. Minä katselin heillä valokuvia ja näin heidän VIHKI ILMOITUKSEN.
        Minä sanoin heille, että: Siis teillä on ollut HÄÄPÄIVÄ minun nimipäivänä ja ette ole ikinä kertoneet tuota.
        Minun etunimi voi hyvinkin juontaa tuolta, koska heillä oli vain poikia ja minä olin myös heidän perheeseen odotettu tyttö. Minä olen ollut 1vuoden ja 4kuukautta, kun tädin nuorin poika on syntynyt ja hän oli ITKU-IIKKA SEKÄ TISSI-VAUVA. Enoni poika oli MÄRSÄÄJÄ jota minä vetelin turpaan, koska minä en saanut kiusata häntä koska hän oli pienempi, mutta hän sai kiusata minua vaikka minä sanoin, että: TYTTÖJÄ EI SAA KIUSATA!
        Hän on 7kuukautta nuorempi ja syntynyt eri vuonna. Hän oli minua isompi jo tuossa vaiheessa, kun minä olen tempassut turpaan ja sanoinut, että: Siitäs sait senkin märsääjä.
        Hän oli myös MÄRY-IITA, mutta hänelle minä annoin ruotsalaisen nimen, kun meidän alakerran naapuri kysy kuka minun kaveri on.
        Ei hän ollut kaveri vaan serkku Suomesta joka oli tullut meille hoitoon, koska hänen isä oli lähtenyt REKALLA NIIN KAUAS.
        Eno oli mennyt viemään kuormaa Granadaan.
        Minä vain muistan, että hän aina kertoi että hän oli käynyt siellä ja sanoi, että: Missään ei ole niin vittumaista YMPYRÄÄ, kuin ISTANBULISSA ja minä olin sentään ajanut jo PALJON REKKAA niin en meinannut löytää YMPYRÄSTÄ ULOS.
        Hän oli tulossa reissusta kotia ja hänellä oli USKO LOPPUA VASTA TUOSSA VAIHEESSA.
        Yleensä kaikki sanoo silloin, kun lähtee että: Minä en kyllä tiedä BEDUIINIEN MAASSA, että löydänkö edes perille kun lähden kuormaa Suomesta viemään.
        Autot oli paljon pienempi tuolloin, mutta enoni muutti Ruotsiin koska hän oli ajossa enemmän Ruotsissa mitä Suomessa.
        Muistan vain, että hän ajoi Nylanderin autoja Suomessa jossain vaiheessa.
        Pojat ehtivät olla enon kyydissä, kun hän ajoi Suomessa rekkaa, mutta minä pääsin kyytiin vasta Ruotsissa ja hän sanoi minulle, että: Eno järjestää niin, että ENON REIPAS PIIKA PÄÄSEE MYÖS KYYTIIN.
        Valkoisia porkkanoita vielä näin ja sain maistaa ja sen jälkeen vasta sanottiin, että: Tämä on oikeesti PALSTERNAKKAA.
        Miesten logiikka ja minä olin jo oppinut, että ei kannata välittää koska se serkku pojan juttuja.
        SERKKU EI VOI OLLA MIES VAAN HÄN VITUN PÖLJÄ TAI SAATANAN TYHMÄ!
        EN MENISI EDES SERKKUJENI KANSSA NAIMISIIN VAIKKA OLISIVAT VIIMISIÄ MIEHIÄ MAAILMASSA!
        KYLLÄ TAPPAISIN ITSENI JO TUOSSA VAIHEESSA MIELUMMIN!

En minä nyt ole muuta tekemässä, kun valmistelemassa itseäni EDUSTUS KUNTOON SINNE VANKILAAN.

ENSIN HIUKSET NIIN KEHTAA LÄHTEÄ KYLÄLLE KÄVELEMÄÄN NIIN KYLÄLÄISET NÄKEVÄT, ETTÄ MINÄ EDES YRITÄN SAADA ITSEÄNI EDUSTAVAN NÄKÖISEKSI NIIN EI TARVI VITTUILLA PERÄSTÄ, ETTÄ NOIN TÖRKEÄNÄ VIELÄ KEHTASIN VANKILAAN MENNÄ IVALOSTA EDUSTAMAAN!

OLIN VIIMEKSI JO OSASTON VANHIN JA NIIN OLEN VARMAAN TÄLLÄ KERTAA MYÖS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä nyt ole muuta tekemässä, kun valmistelemassa itseäni EDUSTUS KUNTOON SINNE VANKILAAN.

ENSIN HIUKSET NIIN KEHTAA LÄHTEÄ KYLÄLLE KÄVELEMÄÄN NIIN KYLÄLÄISET NÄKEVÄT, ETTÄ MINÄ EDES YRITÄN SAADA ITSEÄNI EDUSTAVAN NÄKÖISEKSI NIIN EI TARVI VITTUILLA PERÄSTÄ, ETTÄ NOIN TÖRKEÄNÄ VIELÄ KEHTASIN VANKILAAN MENNÄ IVALOSTA EDUSTAMAAN!

OLIN VIIMEKSI JO OSASTON VANHIN JA NIIN OLEN VARMAAN TÄLLÄ KERTAA MYÖS.

Voisin tällä kertaa harkita jos PYYTÄISI OIKEIN MEDIANKIN niin voin saada vaikka rahaakin, koska minä olen sentään ENSIMMÄINEN FACEBOOK VANKI JA EKA KERTAHAN OLI HARJOITUS.
        Ei 15 päivässä ehdi mitään, mutta 50 päivässä kyllä EHTII antamaan haastatteluja vaikka joka lähteen.
        Ehdin vielä hommaamaan MANAGERIN joka hoitaa haastattelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin tällä kertaa harkita jos PYYTÄISI OIKEIN MEDIANKIN niin voin saada vaikka rahaakin, koska minä olen sentään ENSIMMÄINEN FACEBOOK VANKI JA EKA KERTAHAN OLI HARJOITUS.
        Ei 15 päivässä ehdi mitään, mutta 50 päivässä kyllä EHTII antamaan haastatteluja vaikka joka lähteen.
        Ehdin vielä hommaamaan MANAGERIN joka hoitaa haastattelut.

Manageri varmaan tulee kylillä vastaan, kun lähden kävelemään. Hän on pakko olla jo ennen, kuin menen koska hän ei voi hoitaa mitään jos minä en soita hänelle vankilasta.
        Ei hän voi soittaa minulle ja EN MINÄ VOI SOITTAA HÄNELLE JOS HÄN EI SUOSTU MAKSAMAAN MINUN PUHELUITA.
        Minä en kyllä suostu maksamaan MANAGERILLE soitteluja.
        Managerit on yleensä Eino Makusen näköisiä ja tyylisiä ja minä kyllä hänenkään kanssa omaan laskuun puhuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Manageri varmaan tulee kylillä vastaan, kun lähden kävelemään. Hän on pakko olla jo ennen, kuin menen koska hän ei voi hoitaa mitään jos minä en soita hänelle vankilasta.
        Ei hän voi soittaa minulle ja EN MINÄ VOI SOITTAA HÄNELLE JOS HÄN EI SUOSTU MAKSAMAAN MINUN PUHELUITA.
        Minä en kyllä suostu maksamaan MANAGERILLE soitteluja.
        Managerit on yleensä Eino Makusen näköisiä ja tyylisiä ja minä kyllä hänenkään kanssa omaan laskuun puhuisi.

Pitäähän minun saada näyttöä, että MINÄ EN OLE MIKÄÄN MIKKO KÄRNÄ JOKA SYÖ SANANSA JA PETTÄÄ ÄÄNESTÄJIEN LUOTTAMUKSEN ELI KÄÄNTÄÄ TAKKIA JA MAKSATTI VIELÄ KANSALLE SAKKONSA!
        HÄN ON KYLLÄ OIKEESTI TEHNYT PETOKSEN, MUTTA HÄN ON KOMMUSTI JOKA ELÄÄ TOISTEN RAHOILLA!
        MIES EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ SAANUT LAPISSA AIKAAN! JÄTTÄNYT EXÄNSÄ JA LAPSENSAKIN TÄNNE HEITTEELLE!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      58
      5626
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      101
      4659
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      2767
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      81
      1274
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      338
      1086
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      921
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      883
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      856
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      106
      837
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      809
    Aihe