Eli olisi tarkoitus ihan harrastushommina tehdä ja kokeilla virittää/ahtaa toyota 3A 1,5l moottori jossa hankala jako imusarjassa mitä ei löydy valmiina sitten mistään joten voiko toimia jos muokkaa vakio kaasari-imusarjaan vain suuttimienpaikat ja kaasarintilalle vaihtaa kaasuläpän? että toimiiko millään asteella tuommoinen? toivona olisi saada 70hv-> 100hv edes. ja ei tarvi tulla pätemään ettei mitään järkeä. harrastua on harrstus.
Kaasarista riskuksi
5
155
Vastaukset
- Anonyymi
tollanen toteutus on ihan toimiva.joskus tein taunukseen vastaavan.
- Anonyymi
Nikoo kirjoitti:
Säilyikö alavääntö hyvin?
voimaa tuli koko kierrosalueelle selkeästi lisää.samalla laiton sen ruisku boksin ohjaamaan sytytystä niin sai sytkän säädettyä kunnolla joka kierrosalueelle.jakajasta keskipako jumiin ja alipainekello pois.
Anonyymi kirjoitti:
voimaa tuli koko kierrosalueelle selkeästi lisää.samalla laiton sen ruisku boksin ohjaamaan sytytystä niin sai sytkän säädettyä kunnolla joka kierrosalueelle.jakajasta keskipako jumiin ja alipainekello pois.
muistatko mimmoinen kaasuläppä tuli vai teitkö kaasarista?
- Anonyymi
Nikoo kirjoitti:
muistatko mimmoinen kaasuläppä tuli vai teitkö kaasarista?
tein kaasarista.vähemmällä vaivalla pääsee jos kiinasta löytyy sopiva läppärunko halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901