Tuliko selväksi!?
Minä olen samanarvoinen kuin te muutkin
12
259
Vastaukset
Olet. Tietysti olet.
- Anonyymi
Minä en ole samanarvoinen, kun te.
Jasu- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Arvokkaampi?
Mä ajattelen, että kaikkien arvo vaihtelee sen mukaan keltä kysytään. Jollekin olen arvokkaampi, kun te muut ja joillekkin töysin arvoton ja arvottomampi kun te muut.
Arvokas haluan olla vanhemmilleni, lapsilleni ja kumppanilleni. Muitten silmissä arvoni on ihan se ja sama. Toki ihmisarvo, että saan elää rauhassa olisi kiva.
Muttei sekään ittestäänselvyys ole.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ajattelen, että kaikkien arvo vaihtelee sen mukaan keltä kysytään. Jollekin olen arvokkaampi, kun te muut ja joillekkin töysin arvoton ja arvottomampi kun te muut.
Arvokas haluan olla vanhemmilleni, lapsilleni ja kumppanilleni. Muitten silmissä arvoni on ihan se ja sama. Toki ihmisarvo, että saan elää rauhassa olisi kiva.
Muttei sekään ittestäänselvyys ole.
JasuEdes palstalla kaikki ei arvota kaikkia saman arvoisiksi. Olipa miten jalo ajatus tahansa, että juu ihan saman arvoisia ollaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edes palstalla kaikki ei arvota kaikkia saman arvoisiksi. Olipa miten jalo ajatus tahansa, että juu ihan saman arvoisia ollaa.
JasuJos nyt tulisi tillanne, että pitäisi pelasttaa joko Putin tai kesyhiiri poikani Piki, niin kyllä mä kesyhiiri poikani pelastaisin, en Putinia vaikka ihminen onkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt tulisi tillanne, että pitäisi pelasttaa joko Putin tai kesyhiiri poikani Piki, niin kyllä mä kesyhiiri poikani pelastaisin, en Putinia vaikka ihminen onkin.
JasuPiki on rakas ja hyvä, ei satuta ketään. Putin ei ole rakas, eikä edes hyvä ja satuttaa yhtenään muita. Helppo valinta.
Jasu
Ihmisenä, ehdottomasti. Ja sitten on ne muut mittarit, sitä kannattaa pohtia.
- Anonyymi
Niin... minusta aina joku menee ohi....jossain.
Juu totta kai. Me ollaan täälä kaikki samanarvoisia. Toisin kun tuolla tosielämässä, missä joka paikkaan änkee joku omasta mielestään kuningas. Saatamme kirjoitella täällä viimeisellä tasa-arvon saarekkeella.
Kaikki maailman ihmiset eivät ole samanarvoisia. Rikkailla on enemmän valtaa ja oikeuksia kuin tavisköyhillä.
- Anonyymi
Irma on arvokkaampi.
Lana
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748517Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182058- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201959Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381871Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 461525
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256