Heippa todistajat. Olen miettinyt että jos ylienkeli Mikael on Jeesus, niin miten hänen "lihaksi tuleminen" tapahtui. Siis mitä tapahtui Mikaelin ruumiille, kun hän siirtyi(?) Jeesukseksi Marian kohtuun. Eihän ne voineet yhtäaikaa olla olemassa? Ja kun Jeesus ylösnousi niin muuttuiko hän taas ylienkeli Mikaelin hahmoon?
Onko Mikael sama kuin Jeesus?
6
55
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On oikeastaan ihan hölmö ajatus, että voimakas henkiolento - olipa sitten Mikael tai Poika tai mikä vain -voisi "siirtyä" pieneksi palaksi biomassaa naisen kohtuun. Eihän tuossa mistään siirtymästä ole kyse, vaan henkiolennon elämä tällöin lakkaisi, eikä muutama solu sitä korvaa. Yhtä hyvin voitaisiin väittää, että ihmisen elämä voidaan siirtää ruukkukukkaan, ja se on silti pohjimmiltaan sama ihminen.
- AnonyymiUUSI
Jumalalle on kaikki mahdollista
- AnonyymiUUSI
JT:ien tulisi selvittää mistä on peräisin Jeesuksen sanominen Mikaeliksi, kertooko vanhat vartiotornit.
Kuitenkin Daniel on lasten suojelusenkeli
Daniel 12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana- AnonyymiUUSI
Jeesus oli taivaassa enkeli mikael, se kerrotaan jo VT!
- AnonyymiUUSI
On sama.
Taivaassa Jeesus oli nimeltään Mikael - AnonyymiUUSI
Sinulla on oikea käsitys.
Jeesus palasi takaisin henkiruumiiseen mikä oli lähtiessään taivaasta, kaiken sen teki mahdolliseksi Jumala, Jeesuksen isä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2161932Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891502- 251261
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku571175Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761163Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka491153Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1761125Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi391016- 521012
- 64942