Mihin käytätte sitä? Millaisiin aineksiin?
Oman 750W sauvasekoittimen ohjeesta saa kuvan, että sitä voi käyttää vain keitettyjen kasvisten/juuresten, ja muiden hyvin pehmeiden aineiden sekoittamiseen. Eli periaatteessa suurin piirtein samaan, kuin sähkövatkainta?
Mihin kaikkeen sauvasekoitin voi käyttää?
7
208
Vastaukset
- Anonyymi
Teen sauvasekoittimella smoothit ja hummukset, en ole koskaan tehnyt niitä sähkövatkaimella.
"...ohjeesta saa kuvan, että sitä voi käyttää vain keitettyjen kasvisten/juuresten, ja muiden hyvin pehmeiden aineiden sekoittamiseen."
Tehon ja terien puolesta sauvasekoittimella voi murskata hyvinkin kovia aineita, mutta terien pienen koon vuoksi se on hidasta ja tehotonta kun sauvasekoitinta täytyy siirrellä käsin aina uuteen kohtaan astiassa.
Sauvasekoitin on parhaimmillaan ruoassa, joka on riittävän nestemäistä niin, että sekoitinta voi pitää paikallaan ja nesteen virtaus imee murskattavat aineet teriin. Nesteen joukossa voi siis olla kovia ruoka-aineita kun ne nesteen virtauksessa imeytyvät teriin ja murskautuvat siellä. Kuiville aineille taas parhaiten sopii silppuri, jossa terät ovat koko astian kokoiset.- Anonyymi
Minulla on sauvasekottimena Dynamix junior Combi ja kutterina Cuisine R2 leikkuri, niillä tulee sosetta vaikka raaasta perunasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sauvasekottimena Dynamix junior Combi ja kutterina Cuisine R2 leikkuri, niillä tulee sosetta vaikka raaasta perunasta.
Minulla on onneksi vielä omat hampaat, mutta tarvitseehan noita hienontajiakin silloin tällöin. Muovirunkoinen sauvasekoitin tipahti lattialle niin tietysti irtosi pala terän "suojasta" tai mikä liekin oikea nimitys, mutta vielähän tuo toimii. Seuraavaksi metallinen, parempi kuumissa ruoissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on onneksi vielä omat hampaat, mutta tarvitseehan noita hienontajiakin silloin tällöin. Muovirunkoinen sauvasekoitin tipahti lattialle niin tietysti irtosi pala terän "suojasta" tai mikä liekin oikea nimitys, mutta vielähän tuo toimii. Seuraavaksi metallinen, parempi kuumissa ruoissakin.
Kyse ei ole hampaista, soseutettu maistuu erilaiselta
- Anonyymi
Suomi femisti ämmä vatkaa sitä ala päätä
- Anonyymi
Riippuu täysin kuinka pehmeäksi on keitetty. 1000W sekoitin tekee mitä vain. Riippuu terästä. Entinen 350W Kenwood pärjäsi mihin tahansa. Nyt1000 Bosch.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232578- 1351974
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151301Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271143En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099- 961093
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841058