Mihin kaikkeen sauvasekoitin voi käyttää?

Anonyymi-ap

Mihin käytätte sitä? Millaisiin aineksiin?

Oman 750W sauvasekoittimen ohjeesta saa kuvan, että sitä voi käyttää vain keitettyjen kasvisten/juuresten, ja muiden hyvin pehmeiden aineiden sekoittamiseen. Eli periaatteessa suurin piirtein samaan, kuin sähkövatkainta?

7

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teen sauvasekoittimella smoothit ja hummukset, en ole koskaan tehnyt niitä sähkövatkaimella.

• "...ohjeesta saa kuvan, että sitä voi käyttää vain keitettyjen kasvisten/juuresten, ja muiden hyvin pehmeiden aineiden sekoittamiseen."

Tehon ja terien puolesta sauvasekoittimella voi murskata hyvinkin kovia aineita, mutta terien pienen koon vuoksi se on hidasta ja tehotonta kun sauvasekoitinta täytyy siirrellä käsin aina uuteen kohtaan astiassa.

Sauvasekoitin on parhaimmillaan ruoassa, joka on riittävän nestemäistä niin, että sekoitinta voi pitää paikallaan ja nesteen virtaus imee murskattavat aineet teriin. Nesteen joukossa voi siis olla kovia ruoka-aineita kun ne nesteen virtauksessa imeytyvät teriin ja murskautuvat siellä. Kuiville aineille taas parhaiten sopii silppuri, jossa terät ovat koko astian kokoiset.

• Anonyymi

Minulla on sauvasekottimena Dynamix junior Combi ja kutterina Cuisine R2 leikkuri, niillä tulee sosetta vaikka raaasta perunasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on sauvasekottimena Dynamix junior Combi ja kutterina Cuisine R2 leikkuri, niillä tulee sosetta vaikka raaasta perunasta.

Minulla on onneksi vielä omat hampaat, mutta tarvitseehan noita hienontajiakin silloin tällöin. Muovirunkoinen sauvasekoitin tipahti lattialle niin tietysti irtosi pala terän "suojasta" tai mikä liekin oikea nimitys, mutta vielähän tuo toimii. Seuraavaksi metallinen, parempi kuumissa ruoissakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on onneksi vielä omat hampaat, mutta tarvitseehan noita hienontajiakin silloin tällöin. Muovirunkoinen sauvasekoitin tipahti lattialle niin tietysti irtosi pala terän "suojasta" tai mikä liekin oikea nimitys, mutta vielähän tuo toimii. Seuraavaksi metallinen, parempi kuumissa ruoissakin.

Kyse ei ole hampaista, soseutettu maistuu erilaiselta

• Anonyymi

Suomi femisti ämmä vatkaa sitä ala päätä

• Anonyymi

Riippuu täysin kuinka pehmeäksi on keitetty. 1000W sekoitin tekee mitä vain. Riippuu terästä. Entinen 350W Kenwood pärjäsi mihin tahansa. Nyt1000 Bosch.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2578
    2. 135
      1974
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1301
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1143
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1132
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1099
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1093
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1058
    Aihe