Voisit kumppaniksi valita? :)
Kenet sinkut palstalta
90
1350
Vastaukset
Huiman rohkea kysymys. Arvaa kaksi kertaa uskaltaako kukaan nimetä ketään.
Nooh.. minä aloitan.
Työkumppaniksi ottaisin Randen. Meillä molemmilla on ihan hullu työmoraali. Olisi nautinto pistää haisemaan yhdessä.
Keskustelukumppaniksi ottaisin Aletheiaksen. Siinä on syvällinen ja samalla järkevä nainen.
Seksikumppaniksi ottaisin .. niin .. olen jo hänet ottanutkin ... pujiksen.
Palstakumppaniksi ottaisin Palstakamun. Sopivasti etäisyyttä molemmille.
Sydänystäväkumppaniksi kai Elukan. Olen kovasti tykästynyt hänestä.. jokin hänessä kolahtaa.
Bilekumppaniksi ottaisin Haaveilijan. Pimatsu osaa bailata. Asenteella.
Mitäs muita kumppanuuksia niitä olisi..?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nooh.. minä aloitan.
Työkumppaniksi ottaisin Randen. Meillä molemmilla on ihan hullu työmoraali. Olisi nautinto pistää haisemaan yhdessä.
Keskustelukumppaniksi ottaisin Aletheiaksen. Siinä on syvällinen ja samalla järkevä nainen.
Sydänystäväkumppaniksi kai Elukan. Olen kovasti tykästynyt hänestä.. jokin hänessä kolahtaa.
Mitäs muita kumppanuuksia niitä olisi..?Elukka on järkimiehiä, luulen että se kolahtaa. Tasapainoisen oloinen mies, huumorilla höystettynä. Minäkin tykkään hänestä. 😊
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Elukka on järkimiehiä, luulen että se kolahtaa. Tasapainoisen oloinen mies, huumorilla höystettynä. Minäkin tykkään hänestä. 😊
JasuJuu.. ollut hyviä keskusteluja hänen kanssaan. Olen oikeasti tykästynyt hänestä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nooh.. minä aloitan.
Mitäs muita kumppanuuksia niitä olisi..?Kiitän, palstapankkiin kilahti jälleen kaksi viikkoa käyttöaikaa lisää 🙂.
Mutta joo ihan tosissani arvostan pirpanan vilpittömyyttä silläkin uhalla että joku kokee jälleen kerran turinatiimin jyränneen ja loukanneen tuntojaan.Anonyymi kirjoitti:
Elukka on järkimiehiä, luulen että se kolahtaa. Tasapainoisen oloinen mies, huumorilla höystettynä. Minäkin tykkään hänestä. 😊
JasuIhan pieleen tulkittu, huumori ensin ja järki vasta sitten 😁
Ex-Lukka kirjoitti:
Kiitän, palstapankkiin kilahti jälleen kaksi viikkoa käyttöaikaa lisää 🙂.
Mutta joo ihan tosissani arvostan pirpanan vilpittömyyttä silläkin uhalla että joku kokee jälleen kerran turinatiimin jyränneen ja loukanneen tuntojaan.Pyrin vilpittömyyteen. En näje mitään syytä huijata tai valehdella kun lähes kukaan meistä ei tunne toisiaan oikeassa elämässä.
Täällä, anonyymisti voi olla oma itsensä aidoimmillaan. Tykkäsi siitä sit tai ei nämä kaikesta vinkuvat trollit.
Tästä puuttuu jonkinmoinen suodatin, siis täällä kirjoittelusta. Mutta en juuri koskaan ole joutunut häpeämään kirjoituksiani täällä. Olen vain joku sattumanvarainen ihminen joka saa etuoikeutetusti kirjoitella sattumanvaraisten ihmisten kanssa.
Tää palsta on oikeasti hyvä paikka. Jos raakkaa kaiken p-jaskan pois.
En tiedä kuka sä olet, etkä sä tiedä minua. Silti jokin sinussa ihmisenä kolahtaa minussa.
Ihan ihminen ihmiselle. Olemme ihmisinä hyvin erilaisia .. voisi kai puhua jopa vastakohtaisuuksista. Ja en tiedä oikeasti mikä sinussa kolahtaa. Jokin.
Huumorisi .. se ei pure minuun aina. Olenkin välillä hieman tosikko, joten voiko minua syyttää? Kaipa.
Jos syvennyn ajattelemaan sinua sillä vähäisellä tiedolla, mitä minulla sinusta on, niin saan mielikuvan kauniista sielusta. Paljon syvällisemmästä kuin annat ymmärtää. Se on kuin ohut savukiehkura savupiipusta.. hento aavistus sinusta. Ja koska sinua on satutettu, niin sinussa on myös tiettyä haurautta. Kaikesta huolimatta olet selviytyjä. Ehkäpä juurikin huumorisi vuoksi.
Mutta kuten tiedämme, luomme mielikuvia palstalaisista omassa päässämme. Vaikutelmilla. Eli vaikutelmani sinusta on hyvä ja jostakin kumman syystä luotan sinuun.Pikku-pirpana kirjoitti:
Pyrin vilpittömyyteen. En näje mitään syytä huijata tai valehdella kun lähes kukaan meistä ei tunne toisiaan oikeassa elämässä.
Täällä, anonyymisti voi olla oma itsensä aidoimmillaan. Tykkäsi siitä sit tai ei nämä kaikesta vinkuvat trollit.
Tästä puuttuu jonkinmoinen suodatin, siis täällä kirjoittelusta. Mutta en juuri koskaan ole joutunut häpeämään kirjoituksiani täällä. Olen vain joku sattumanvarainen ihminen joka saa etuoikeutetusti kirjoitella sattumanvaraisten ihmisten kanssa.
Tää palsta on oikeasti hyvä paikka. Jos raakkaa kaiken p-jaskan pois.
En tiedä kuka sä olet, etkä sä tiedä minua. Silti jokin sinussa ihmisenä kolahtaa minussa.
Ihan ihminen ihmiselle. Olemme ihmisinä hyvin erilaisia .. voisi kai puhua jopa vastakohtaisuuksista. Ja en tiedä oikeasti mikä sinussa kolahtaa. Jokin.
Huumorisi .. se ei pure minuun aina. Olenkin välillä hieman tosikko, joten voiko minua syyttää? Kaipa.
Jos syvennyn ajattelemaan sinua sillä vähäisellä tiedolla, mitä minulla sinusta on, niin saan mielikuvan kauniista sielusta. Paljon syvällisemmästä kuin annat ymmärtää. Se on kuin ohut savukiehkura savupiipusta.. hento aavistus sinusta. Ja koska sinua on satutettu, niin sinussa on myös tiettyä haurautta. Kaikesta huolimatta olet selviytyjä. Ehkäpä juurikin huumorisi vuoksi.
Mutta kuten tiedämme, luomme mielikuvia palstalaisista omassa päässämme. Vaikutelmilla. Eli vaikutelmani sinusta on hyvä ja jostakin kumman syystä luotan sinuun.Niinpä, tuota juurikin täällä kaikki eivät tee tai edes halua tehdä, eli olla vilpitön. Se ei ole myöskään pelkkää kuorta vaan lähtee sieltä jostain syvemmältä mistä sen kuuluukin lähteä. En pidä kieroilusta tai vääristelystä ja se piirre on sama kummallakin.
Huumorini juu 😂, se vaatii vähän totuttelua tiedän sen. Takana ei kuitenkaan ole juuri koskaan pahansuopuisuus se on hyvä muistaa. Ihminen ihmiselle tosiaankin.
Sieluni olen myynyt jo kauan sitten, olenhan mustasieluinen paatunut metallimies 🙂.
Elukka, oikea petojen peto 😂, no ehkei sentään. Perusluonne on kiltti loppujen lopuksi.
Viilipytty.
Mielikuvat tosiaankin ovat mielikuvia ja varmaan jossain kohtaa menevät pieleen, mutta kyllä näistäkin esiintulleista jutuista pystyy paljon päättelemään, kuten lojaaliuden...puolin sun toisin. jatketaan samaan malliin 👍- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
Ihan pieleen tulkittu, huumori ensin ja järki vasta sitten 😁
No mä ymmärrän ensin järjen ja sitten huomaan sen huumorin. 🤣
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä ymmärrän ensin järjen ja sitten huomaan sen huumorin. 🤣
JasuSe voi mennä myös niinkin, että mitä ja ketä minä pidän järkevänä, joku muu ei pidä ja mitä joku muu pitää järkevänä, minä en pidä. Kaitpa tuo liittyy siihen, että ymmärtää toisen järjenjuoksua ja jonkun toisen taas ei ymmärrä. 😄
Jasu Ex-Lukka kirjoitti:
Niinpä, tuota juurikin täällä kaikki eivät tee tai edes halua tehdä, eli olla vilpitön. Se ei ole myöskään pelkkää kuorta vaan lähtee sieltä jostain syvemmältä mistä sen kuuluukin lähteä. En pidä kieroilusta tai vääristelystä ja se piirre on sama kummallakin.
Huumorini juu 😂, se vaatii vähän totuttelua tiedän sen. Takana ei kuitenkaan ole juuri koskaan pahansuopuisuus se on hyvä muistaa. Ihminen ihmiselle tosiaankin.
Sieluni olen myynyt jo kauan sitten, olenhan mustasieluinen paatunut metallimies 🙂.
Elukka, oikea petojen peto 😂, no ehkei sentään. Perusluonne on kiltti loppujen lopuksi.
Viilipytty.
Mielikuvat tosiaankin ovat mielikuvia ja varmaan jossain kohtaa menevät pieleen, mutta kyllä näistäkin esiintulleista jutuista pystyy paljon päättelemään, kuten lojaaliuden...puolin sun toisin. jatketaan samaan malliin 👍Metallimies..? Siis niinkuin heavymetalli rokkia vai raskaan raudan vääntäjä?
Minähän olen itse koulutukseltani koneistaja..Pikku-pirpana kirjoitti:
Metallimies..? Siis niinkuin heavymetalli rokkia vai raskaan raudan vääntäjä?
Minähän olen itse koulutukseltani koneistaja..Varmaan vähän kaikkea, tuli aikoinaan käytyä koneistajakoulutus. Ajauduin sitten muihin juttuihin myöhemmin mutta kyllä niistäkin jutuista hyötyä on ollut harrastuksien parissa ja miksei muutenkin.
Entinen pitkäletti, eikä se musiikkimaku ole kauheasti niistä ajoista muuttunut. Virka-asuna toimi hihaton tpaita ja stretch farkut, sekä 50 luvun rottatakki 😁. Takki tallessa vielä mutta ei mene rinnan kohdalta kiinni. Housukoko on kasvanut myös 31" > 34" = plus 20kg 😀.
Periaatteessa raudan vääntöä harrastan kuntoilumielessä ettei sekään kohta pieleen mennyt.
3/3 täydet pisteet 🙂Anonyymi kirjoitti:
Se voi mennä myös niinkin, että mitä ja ketä minä pidän järkevänä, joku muu ei pidä ja mitä joku muu pitää järkevänä, minä en pidä. Kaitpa tuo liittyy siihen, että ymmärtää toisen järjenjuoksua ja jonkun toisen taas ei ymmärrä. 😄
JasuTosiaankin 🙂. Joidenkuiden ymmärtämistä vaikeuttaa se ettei ymmärrä miksi he eivät ymmärrä. Täytyy ymmärtää lähtökohdat ymmärtääkseen sen mitä sinne päälle jää mahdollisesti lillumaan 😂.
Sun juttujasi on aina ollut helppo ymmärtää.Ex-Lukka kirjoitti:
Varmaan vähän kaikkea, tuli aikoinaan käytyä koneistajakoulutus. Ajauduin sitten muihin juttuihin myöhemmin mutta kyllä niistäkin jutuista hyötyä on ollut harrastuksien parissa ja miksei muutenkin.
Entinen pitkäletti, eikä se musiikkimaku ole kauheasti niistä ajoista muuttunut. Virka-asuna toimi hihaton tpaita ja stretch farkut, sekä 50 luvun rottatakki 😁. Takki tallessa vielä mutta ei mene rinnan kohdalta kiinni. Housukoko on kasvanut myös 31" > 34" = plus 20kg 😀.
Periaatteessa raudan vääntöä harrastan kuntoilumielessä ettei sekään kohta pieleen mennyt.
3/3 täydet pisteet 🙂Jaa.. hevari raudan vääntäjä virka-asussa.
Ei ihan istu mielikuviini. Entä sitten.. ja niin.. motoristi. Jaahas, jaahas.. saan mielikuvan nyt moottoripyöräjengiläisestä rauhallisen koti-iskän sijasta. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa.. hevari raudan vääntäjä virka-asussa.
Ei ihan istu mielikuviini. Entä sitten.. ja niin.. motoristi. Jaahas, jaahas.. saan mielikuvan nyt moottoripyöräjengiläisestä rauhallisen koti-iskän sijasta. :)🙂 no ei nyt ihan niin roisi tapaus, pehmo peruspertti lähinnä
Ex-Lukka kirjoitti:
🙂 no ei nyt ihan niin roisi tapaus, pehmo peruspertti lähinnä
Sitähän minäkin.
Minulla kun on tapana mieltyä kiltteihin ja kunnollisiin.
Hauska miten täällä kirjoittelevat ihmiset voivat oikeassa elämässä olla ihan mitä vain. Täällä palstalla kuitenkin vain kirjoituksilla on väliä, eikä sillä, mitä irl on.
Mietitäämpä vaikka kvm :stä.. luulen että hän on oikeasti joku vaikutusvaltainen. Pormestari tai tuomari. Tämähän ei ole tietoa, vain minun mutu.
Vaikutelmat jotka vallitsevat jokaisen päässä toisistamme, ovat loppupeleissä vain oman mielikuvituksemme tuotetta. Ei sen enempiä.- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
Kiitän, palstapankkiin kilahti jälleen kaksi viikkoa käyttöaikaa lisää 🙂.
Mutta joo ihan tosissani arvostan pirpanan vilpittömyyttä silläkin uhalla että joku kokee jälleen kerran turinatiimin jyränneen ja loukanneen tuntojaan.LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTTA NAINEN HELSINGISTÄ OTA YHTYTTÄ T MARITA
Anonyymi kirjoitti:
LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTTA NAINEN HELSINGISTÄ OTA YHTYTTÄ T MARITA
Sori en pysty. Palstapankin saldo miinuksella käyttöajan osalta 🙂
Ex-Lukka kirjoitti:
Sori en pysty. Palstapankin saldo miinuksella käyttöajan osalta 🙂
Ai, ai! Vai palstapankki miinuksella.. ? :)
Minulla saldo näyttää 48 653 pakkasen puolella.
Mitens noin mukava ja säväyttävä kaveri on saanut saldon putoamaan miinukselle?
En olisi sinusta uskonut. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Ai, ai! Vai palstapankki miinuksella.. ? :)
Minulla saldo näyttää 48 653 pakkasen puolella.
Mitens noin mukava ja säväyttävä kaveri on saanut saldon putoamaan miinukselle?
En olisi sinusta uskonut. :)Noh minähän yritin irtiottoa täältä kokonaan mutta taas täällä ollaan. Kävi kuin jojolaihduttajalle, ensin kilot tippui ja sitten kilot tulivat takaisin korkojen kanssa 🙂.
Aiheettoman imartelun otan kyllä täydestä että kiitos vaan, se kun tulee noin ilmiselvästi rehellisen ja sydämellisen ihmisen suusta 😂Pikku-pirpana kirjoitti:
Nooh.. minä aloitan.
Mitäs muita kumppanuuksia niitä olisi..?Pitääkö mun tulla mustasukkaiseksi?
Et nimennyt mua mihinkään. Eikä Jasukaan.
*pyh*Ex-Lukka kirjoitti:
Noh minähän yritin irtiottoa täältä kokonaan mutta taas täällä ollaan. Kävi kuin jojolaihduttajalle, ensin kilot tippui ja sitten kilot tulivat takaisin korkojen kanssa 🙂.
Aiheettoman imartelun otan kyllä täydestä että kiitos vaan, se kun tulee noin ilmiselvästi rehellisen ja sydämellisen ihmisen suusta 😂Hööh.. mä olen jo luopunut itseni suhteen toivosta, että pääsisin palstasta eroon. Tosin en ole koskaan yrittänytkään, sillä pidän palstasta ja sen erityisistä tyypeistä.
Tämä on oikein oiva paikka. Tulee ja menee omien aikataulujen mukaan.. osallistuu tai on osallistumatta.
Mikäs sulla kun yrität palstasta eroon?elisakettu kirjoitti:
Pitääkö mun tulla mustasukkaiseksi?
*pyh*Voi rakas Lady-E!
Sinä olet ollut niin kauan poissa, että melkein jo unohtunut.
Mutta tiedä se, että sinulle on varattu sydämestäni pikkiriikkinen sopukka.Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi rakas Lady-E!
Sinä olet ollut niin kauan poissa, että melkein jo unohtunut.
Mutta tiedä se, että sinulle on varattu sydämestäni pikkiriikkinen sopukka.Hyvä Sinä ja kiitos! *rutistaa*
Olen murjottanut täällä mustat sukat jaloissa ja naama vihertävänä kateudesta. Irvistelen kulmahampaat irvessä ja murahtelen kun minut on aivan jo unohdettu.
Pitäisi käydä useammin puraisemassa teitä persauksista.elisakettu kirjoitti:
Hyvä Sinä ja kiitos! *rutistaa*
Olen murjottanut täällä mustat sukat jaloissa ja naama vihertävänä kateudesta. Irvistelen kulmahampaat irvessä ja murahtelen kun minut on aivan jo unohdettu.
Pitäisi käydä useammin puraisemassa teitä persauksista.Todellakin. Kaivannut olen sinun juttujasi. Elämänmakuista sinua.
Sinulla on sen verran haltioittava tapa ilmaista itseäsi, että se todellakin saa minut tuntemaan itseni pikkuruiseksi sinuun verrattuna.
Olen kaivannut sinua.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nooh.. minä aloitan.
Mitäs muita kumppanuuksia niitä olisi..?Voi ihana sinä, niin minäkin ottaisin sinut keskustelukumppaniksi milloin tahansa ❤️
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Voi ihana sinä, niin minäkin ottaisin sinut keskustelukumppaniksi milloin tahansa ❤️
AletheiasMeillä olikin oikein mukavia keskusteluja kanssasi aikanaan. Sinun viisautesi ja sydämellisyytesi ihastuttivat minua suuresti.
Sinun tapasi ymmärtää asioita on kiehtova. Siksipä juurikin.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Meillä olikin oikein mukavia keskusteluja kanssasi aikanaan. Sinun viisautesi ja sydämellisyytesi ihastuttivat minua suuresti.
Sinun tapasi ymmärtää asioita on kiehtova. Siksipä juurikin.Et tiedä, miten nuo sanat lämmittävät juuri nyt ❤️ Käyn läpi aika isoja asioita ja usko itseen on koetuksella.
Keskustelut kanssasi ovat olleet monella tavalla antoisia, ne ovat haastaneet hyvällä tavalla ja osuneet aina johonkin niin aitoon. Siitä pidän erityisesti sinussa, aitoudesta 🤗 - Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Pitääkö mun tulla mustasukkaiseksi?
*pyh*Heh, mä olen varsin huono suosimaan ketään. Koen sen jotenkin ei minun tyyliseksi. Mutta Palstakamusta oli pakko sanoa, kun oikeesti hän tuntuu henkisesti kodikkaalta. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, mä olen varsin huono suosimaan ketään. Koen sen jotenkin ei minun tyyliseksi. Mutta Palstakamusta oli pakko sanoa, kun oikeesti hän tuntuu henkisesti kodikkaalta. 🙂
JasuHenkisesti kodikas eli tunne ettei mun tartte yhtään punnita sanojani eikä itseäni, kun voin olla ja ilmaista itseäni helposti ja hänestä ei tule minkäänlaista, ahdistavaa oloa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkisesti kodikas eli tunne ettei mun tartte yhtään punnita sanojani eikä itseäni, kun voin olla ja ilmaista itseäni helposti ja hänestä ei tule minkäänlaista, ahdistavaa oloa.
JasuMä olen ääri herkkä kokemaan ihmiset ahdistaviksi jo kun joudun yhtään mukautumaan tai miettimään ilmaisuani. Lumihiutale. Haastavat kommunikoinnit kertyy ja mitä haastavempi ihminen, sen enemmän välttelen. Mutta Kettunen taas on niin paljon pois, että ei paljon nää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen ääri herkkä kokemaan ihmiset ahdistaviksi jo kun joudun yhtään mukautumaan tai miettimään ilmaisuani. Lumihiutale. Haastavat kommunikoinnit kertyy ja mitä haastavempi ihminen, sen enemmän välttelen. Mutta Kettunen taas on niin paljon pois, että ei paljon nää.
JasuMun on jotenkin helpointa olla kaveria ja kommunikoida ihmisten kanssa, joista tulee olo ettei he yritä hallita mua mitenkään. Saan olla mitä oon tyhmyyksineen päivineen ja sanoo suoraan muttei silti yritä muokata mua. Jos tulee yhtään olo, että toinen koittaa mun ajatuksia tai persoonaa muovailla, mä vetäydyn. Mä tykkään olla vapautuneesti minä ja annan muittenkin olla, silloin asiat on fine.
Ja olen vain pintapuolin läsnä.
Jasu Pikku-pirpana kirjoitti:
Hööh.. mä olen jo luopunut itseni suhteen toivosta, että pääsisin palstasta eroon. Tosin en ole koskaan yrittänytkään, sillä pidän palstasta ja sen erityisistä tyypeistä.
Tämä on oikein oiva paikka. Tulee ja menee omien aikataulujen mukaan.. osallistuu tai on osallistumatta.
Mikäs sulla kun yrität palstasta eroon?No minähän en ole mikään keskustelija oikeastaan, huutelen mitä huutelen milloin sattuu.
En ole myöskään mitenkään yhteisöllinen...positiivisia ajatuksia palstailu herättää enää kovin harvoin...siinähän näitä 🙂
Lisäksi mielenkiinto lähes kaikkea muutakin netissä tapahtuvaa toimintaa kohtaan on laantunut vahvasti viimeisen vuoden aikana, sellaista yleistä kyllästymistä lähes kaikkeen mihin netissä voi törmätä. Kuin lukisi huonoa kirjaa 😂, jatkaa lukemista vain tavan vuoksi.Ex-Lukka kirjoitti:
No minähän en ole mikään keskustelija oikeastaan, huutelen mitä huutelen milloin sattuu.
En ole myöskään mitenkään yhteisöllinen...positiivisia ajatuksia palstailu herättää enää kovin harvoin...siinähän näitä 🙂
Lisäksi mielenkiinto lähes kaikkea muutakin netissä tapahtuvaa toimintaa kohtaan on laantunut vahvasti viimeisen vuoden aikana, sellaista yleistä kyllästymistä lähes kaikkeen mihin netissä voi törmätä. Kuin lukisi huonoa kirjaa 😂, jatkaa lukemista vain tavan vuoksi.Pakkopullaa.. niin. Silloin on paree olla ilman.
Tuossa olen kyllä eri mieltä, ettetkö olisi keskustelija. Ihan hyvin sä olet vetänyt täälläkin. Sen verran hyvin, että saanut minunkin huomioni.
Ja mä olen todellakin tälläinen on- off palstaaja. Välillä kiinnostaa ja toisalla ei. Mutta palsta on antanut niin hirmuisen paljon asioita ja ihmisiä elämääni. Ihania ihmisiä, joita en olisi koskaan tavannut ilman palstaa.
Olen otettu, että minua on siunattu palstaveljellä ja rakastajalla, hyvää vauhtia tutustunut myös pariin muuhun palstalaiseen irl...
Tämä on hyvä paikka, palsta siis.
Mutta jos palsta ei anna mitään posea, nii eikun tauolle. Sitähän olen aina sanonut, että mies voi lähteä palstalta, mutta palsta ei miehestä.
Minulle tämä on jo osa elämäntapaani. En ole missään fasessa, tintereissä, snäpeissä tai äksissä, niin tämä palsta on ainoa väylä jutella itselleni tuntemattomien ihmisten kanssa.
Ja sehän just on parasta tässä mestassa. Ne jotka tuntevat minut, tietävät, että olen oma itseni heidän mielipiteistään välittämättä. Ja heiltä tuleekin harvoin mitään rakentavaa palautetta. Täältä saa kaikenlaista palautetra ja sehä onkin koko jutun juoni.
En halua kaavoihini kangistua. Ja rakentava palaute on ihan parasta.
Noh.. nyt tuli myyntipuhe.. :D
Pidän valitettavana jos poistut palstalta, mutta sinun täytyy olla itsellesi rehellinen.Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä, miten nuo sanat lämmittävät juuri nyt ❤️ Käyn läpi aika isoja asioita ja usko itseen on koetuksella.
Keskustelut kanssasi ovat olleet monella tavalla antoisia, ne ovat haastaneet hyvällä tavalla ja osuneet aina johonkin niin aitoon. Siitä pidän erityisesti sinussa, aitoudesta 🤗Epävarmuutesi on ihan luonnollista, isojen asioiden äärellä. Pelko siitä että valitsee väärin on ikävä tunne joka peittää sen oikeamielusen tunteen siitä, kuinka pitäisi toimia.
Sinulla on mielestäni vahva itsetuntemus, joskin sinun on vaikeaa hetkittäin luottaa itseesi. Johtuen historiasta.. arvatenkin.
Voin kertoa sinulle, koska olet tunneihminen, kuten minäkin..
Heitä järki ensin romukoppaan.. mieti niitä suuria asioita siten, miltä ne tuntuisivat sinusta toteutuessaan. Järkevä valinta voi tuntua oikealta vain koska pelkäät.
Sisimmässäsi tiedät kuitenkin oikean vastauksen ihan ilman turhaa pähkäilyä. Kukaan ei voi auttaa sinua sen päätöksen teossa kuitenkaan.
Kysymys onkin siitä, voitko tunneihmisenä elää valintasi kanssa? Minä en voisi koskaan elää siten että se tuntuisi pahalta.. mielummin elän väärän valinnan seurauksia, kuin valitsisin siten, että valinta alkujaankin tuntuu epätyydyttävältä.
Elämässähän tulee meille kaikille vääriä valintoja, pettymyksiä ja sun muuta p-jaskaa. Sitä on turha pelätä. Niin käy kaikille jossakin asiassa.
Ole vain itsellesi rehellinen.
Minulla on tapana esmes avata täällä palstalla keskustelu itseäni vaivaavista asioista. Olen saanut siten monta itselleni entuudestaan tuntematonta näkökulmaa ja valtavasti laaja-alaisempaa näkemystä asioihin.
Itsekseen kun pohtii, tuppaa menemään isojen asioiden äärellä solmuun. Ainakin minulla.
Ja anonyymisti sen voi tehdä.
Ja täällä kukaan ei juurikaan tunne sinua, niin hienotunteisuuskaan ei häiritse. Suosittelen.Anonyymi kirjoitti:
Mun on jotenkin helpointa olla kaveria ja kommunikoida ihmisten kanssa, joista tulee olo ettei he yritä hallita mua mitenkään. Saan olla mitä oon tyhmyyksineen päivineen ja sanoo suoraan muttei silti yritä muokata mua. Jos tulee yhtään olo, että toinen koittaa mun ajatuksia tai persoonaa muovailla, mä vetäydyn. Mä tykkään olla vapautuneesti minä ja annan muittenkin olla, silloin asiat on fine.
Ja olen vain pintapuolin läsnä.
JasuJuu, ei kannata olla hiutale kun voi olla huitale 🙂
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pakkopullaa.. niin. Silloin on paree olla ilman.
Tuossa olen kyllä eri mieltä, ettetkö olisi keskustelija. Ihan hyvin sä olet vetänyt täälläkin. Sen verran hyvin, että saanut minunkin huomioni.
Ja mä olen todellakin tälläinen on- off palstaaja. Välillä kiinnostaa ja toisalla ei. Mutta palsta on antanut niin hirmuisen paljon asioita ja ihmisiä elämääni. Ihania ihmisiä, joita en olisi koskaan tavannut ilman palstaa.
Olen otettu, että minua on siunattu palstaveljellä ja rakastajalla, hyvää vauhtia tutustunut myös pariin muuhun palstalaiseen irl...
Tämä on hyvä paikka, palsta siis.
Mutta jos palsta ei anna mitään posea, nii eikun tauolle. Sitähän olen aina sanonut, että mies voi lähteä palstalta, mutta palsta ei miehestä.
Minulle tämä on jo osa elämäntapaani. En ole missään fasessa, tintereissä, snäpeissä tai äksissä, niin tämä palsta on ainoa väylä jutella itselleni tuntemattomien ihmisten kanssa.
Ja sehän just on parasta tässä mestassa. Ne jotka tuntevat minut, tietävät, että olen oma itseni heidän mielipiteistään välittämättä. Ja heiltä tuleekin harvoin mitään rakentavaa palautetta. Täältä saa kaikenlaista palautetra ja sehä onkin koko jutun juoni.
En halua kaavoihini kangistua. Ja rakentava palaute on ihan parasta.
Noh.. nyt tuli myyntipuhe.. :D
Pidän valitettavana jos poistut palstalta, mutta sinun täytyy olla itsellesi rehellinen.Onhan tässä pariin kertaan jo otettu lopputili, jotenkin tänne vain lipsahtaa takaisin...
Täytynee suhtautua palstaan edelleen lievästi viihdyttävänä seurustelumuotona 🙂, luultavasti muumina edelleen...tunnus kun ei toimi millään osa-alueella.
Eikä tunnistettavuus muutenkaan niin kauhean tärkeä asia enää ole täällä, tunnistakoon ketä huvittaa tunnistaa. Teen myös väistämisen helpoksi siinä samalla 😁, fair play.
Näkökantasi palstailuun on helppo ymmärtää, toimivuus kohdallasi on ollut hyvä monessakin suhteessa, jopa suhteissakin mikä on ihan mahtava juttu.
Facet sun muut ei kuulu ohjelmaan täälläkään, hädintuskin palstakaan. Sana "some" särähtää korvaan aika pahasti.
On huomattu että pirpis ei ole pelkkä rakennettu hahmo tai pelkkään itsetunnon pönkittämiseen suunnattu egoilun apuväline. Jatka samaan malliin.
🌞 -keli ja kutsu fribaamaan tupsahti just tulemaan joten...menoksi 🙂Ex-Lukka kirjoitti:
Onhan tässä pariin kertaan jo otettu lopputili, jotenkin tänne vain lipsahtaa takaisin...
Täytynee suhtautua palstaan edelleen lievästi viihdyttävänä seurustelumuotona 🙂, luultavasti muumina edelleen...tunnus kun ei toimi millään osa-alueella.
Eikä tunnistettavuus muutenkaan niin kauhean tärkeä asia enää ole täällä, tunnistakoon ketä huvittaa tunnistaa. Teen myös väistämisen helpoksi siinä samalla 😁, fair play.
Näkökantasi palstailuun on helppo ymmärtää, toimivuus kohdallasi on ollut hyvä monessakin suhteessa, jopa suhteissakin mikä on ihan mahtava juttu.
Facet sun muut ei kuulu ohjelmaan täälläkään, hädintuskin palstakaan. Sana "some" särähtää korvaan aika pahasti.
On huomattu että pirpis ei ole pelkkä rakennettu hahmo tai pelkkään itsetunnon pönkittämiseen suunnattu egoilun apuväline. Jatka samaan malliin.
🌞 -keli ja kutsu fribaamaan tupsahti just tulemaan joten...menoksi 🙂Juu .. tavallaan ymmärrän sun pointtisi. Mut jos palsta ei anna mitään, niin ei se kyllä hirmuummin otakaan..
Tai no onhan tää aikasyöppö..
Ja totta, että olen ollut palstan suhteen onnekas. Varmaankin asennoitumislysymys.
Hei kiitti kuitenkin jutteluseurasta, jään ikävöimään sinua. Jos jatkat anona, niih jutut jäänee sit pinnallisemmaksi. Minulla ei ole anoja vastaan mitään, mut ei anon kanssa saa sellaista jatkumoa. Joten siis jään kaipaamaan jutusteluamme.
Hyvää jatkoa.. aurinkoista kevättä ja lempeitä tuulia. :)- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
Onhan tässä pariin kertaan jo otettu lopputili, jotenkin tänne vain lipsahtaa takaisin...
🌞 -keli ja kutsu fribaamaan tupsahti just tulemaan joten...menoksi 🙂Hali terveisiä sulle 🤗
Harmi kun ei ole voinut höpistä,
eikä tuhista enää. 😐
Toivottavasti oli mukavaa frisbailla. Anonyymi kirjoitti:
Hali terveisiä sulle 🤗
Harmi kun ei ole voinut höpistä,
eikä tuhista enää. 😐
Toivottavasti oli mukavaa frisbailla.Terkkuja sinnekin, kyllä muhun voi täällä edelleenkin toisinaan törmäillä.
Ei paha fribapäivä, yksi hole in one ja uudet enkat 🙂
- Anonyymi
Pikkuveljenä Palstakamu. Taitaa olla ainoa ihminen jota kohtaan täällä vähän jopa tunteilen. Muita kumppaneita en kaipaa. Veli olis kiva bonus elämässä.
Jasu- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Palstaveli. Siinä Kamu olisi oikein hyvä. Epäilemättä.
Ainakin palstalla tuntuu niin hengenheimolaiselta, että luulen et jos on myös irl samanlainen, hän olis mahtava veli. Tykkäisin. 😊
Harmi kun veljiä ei voi adoptoida. 😅
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ainakin palstalla tuntuu niin hengenheimolaiselta, että luulen et jos on myös irl samanlainen, hän olis mahtava veli. Tykkäisin. 😊
Harmi kun veljiä ei voi adoptoida. 😅
JasuMe oltaisiin hyvät sisarukset. Tasapainotettaisiin toisiamme. Sinussa on jotain sellaista aitoa, jota kanssaihmisistä haen.
- Anonyymi
Heh, jospa tuo suostuu olemaan mun kaivattu veljeni. 😅
Oikeasti jos mulla olis pikkuveli mä hemmottelisin sen pilalle. Olis varmasti mulle rakas semmoisena kun onkin. 😆
Jasu - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Me oltaisiin hyvät sisarukset. Tasapainotettaisiin toisiamme. Sinussa on jotain sellaista aitoa, jota kanssaihmisistä haen.
Samoin minä koen sinusta, aitoutta ja ihmistä, joka ei korulauseisiin piiloudu. 😄
Jasu Kamu on oikeasti oikea Pikku-Veli.
Söpö ja kultainen, oikeamielinen, pikkuhassuttelija.
Miekii tykkään hänestä kovasti.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kamu on oikeasti oikea Pikku-Veli.
Söpö ja kultainen, oikeamielinen, pikkuhassuttelija.
Miekii tykkään hänestä kovasti.Kamulla on kovasti vientiä! :)
Minäkin tykkään käsituntumasta! Taskussa.
(Öö..ei ihan mun tapaista tällainen ryhmäjodlaus, mutta menköön nyt tämän kerran. Haha, en halua mitään käteentarttuvaa:) Anonyymi kirjoitti:
Kamulla on kovasti vientiä! :)
Minäkin tykkään käsituntumasta! Taskussa.
(Öö..ei ihan mun tapaista tällainen ryhmäjodlaus, mutta menköön nyt tämän kerran. Haha, en halua mitään käteentarttuvaa:)Kuulostikin jo.... melkoiselle aloitteelle .... :-D
- Anonyymi
Tuskin ketään, tai en ainakaan tunne ketään täällä niin hyvin, että tuollaisia ajatuksia heräisi.
- Anonyymi
Tässähän se valikoima on. Aika heikolta näyttää.
Keskustelukaveriksi kelpaavat kaikki, jotka osaavat keskustella kohteliaasti ja juttelevat mukavia.
Tuon Gattinon kanssa voisi höpötellä pidempäänkin, eikä mua haittaa lainkaan sen itseriittoisuus.
(viesti alkuun väärässä ketjussa)- Anonyymi
Hirvittää kaikki valinnan vapaus. Ettäkö into pinkeänä poäitäisi valita joku... Ja ilman palautusoikeutta. Sellaisestako ikisinkut haaveilevat?
Paras valinta tässä epävarmuuden maailmassa ovat edellinen kirjoittajan oloiset. Siinä ne vaan pulisisivat iloisesti itseksensä aina tyytyväisinä :)
- sivutse- Anonyymi
Vähän sisäsiittoista, mielestäni, että kiinnostaisi. Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sisäsiittoista, mielestäni, että kiinnostaisi. Ei.
Kenelle käy, kenelle ei.
Pitkässä suhteessa satsaisin itse itseviihtyvään. "Runsauden pula ei vähennä valinnan vapautta"
-Lao Tse Lukka-
Sivu Tse? Kaukainen serkkuni? 😁- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
"Runsauden pula ei vähennä valinnan vapautta"
-Lao Tse Lukka-
Sivu Tse? Kaukainen serkkuni? 😁🤭
Kyllä serkku serkun tunnistaa!
🤣💦
En osaa sanoa, koska en tunne ihmisiä niin hyvin. Voisin noin yleisesti ottaa kumppanikseni huumorintajuisen ihmisen, joka on taitava keskustelemaan. Ihmisen, jolla on oikeudentaju ja kohtalainen moraali. Ulkonäölliset seikat riippuvat aina vähän mistä roikkuvat, mutta en ole mallipoikien tai nuorempien perään. Ikähaarukka varmaan sellainen 43-50 v. niin alkaa olemaan jo sellaista elämän tuomaa viisautta, mutta unohtamatta pilkettä silmäkulmassa. 😊
Onhan täällä niitä kultaisia, helmiä, timantteja ja näkinkenkiäkin eli kunnon aarre arkun kokoelman saisin.
Sellaisen rimpsut kun keholla syvyyksissä kokeilisi yksinään suruissaan voisi vaan särkyneitä tulla- Anonyymi
En ketään ainakaan tämän viikonlopun perusteella melkoisia mustia helmiä olleet kyllä ja pahan olon viestin tuojia joten mieluummin vaikka eläisin lopun elämän yksin kuin noin ikävien ihmisten kanssa. Mitähän se kielenkäyttö olisi kotona yhdessä jos täällä jo julkisesti tuollaista. Huh ei edes kestä ajatella. Onneksi ei ole pakko täältä ketään ottaa.
Kyllä niitä välttelee kovin jotka haluavat satuttaa tarkoituksella mutta ajatukset toisen kärsimyksestä täällä niin kuin minunkin kaivertaa hyvin lujaa muistijäljen aivolohkoon.
- Anonyymi
hiilenpalaseen saattaa joskus kätkeytyä timantti
- Anonyymi
LAITA VIESTI MINULLE OLEN PIAN 55 VUOTIAS NAINEN OTA YHTYTTÄ T MARITA
- Anonyymi
En ainakaan Viinamiestä.
- Anonyymi
En ketään!
- Anonyymi
Palstan ulkopuolelta valitsisin yli 60v miehen ystäväksi!
- Anonyymi
Täältä tuskin ketään mu on täällä ihan kiva aikaa kuluttaa olen täältä suoli24stä jo yhtä naista joku vuos si tapaillu osas se toki valehdella samalla tavoin kun enemmistö täällä ja oli suututettuna vaarallinen mu ei kai tarpeeksi kun olen vie kuitee hengis
- Anonyymi
Varoittava esimerkki? :)
- Anonyymi
Voisin kyllä kaupata itseäni, -50% kevät hinnoin. T. Mies
Oikein puoleen hintaan..! Ja mikäs se markkina-arvo sit olis? Ennen arvonlisäveroa vai sen kanssa?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oikein puoleen hintaan..! Ja mikäs se markkina-arvo sit olis? Ennen arvonlisäveroa vai sen kanssa?
Hinta muotoutuu perusmaksun 10€/ päivä ja lisäpalveluiden esim. Oven avaus, säilyketölkin avaus tai vaikka keskustelun ylläpito ja en ole rakkauden ammattilainen joten pimeitähän nämä hinnat ovat.
Anonyymi kirjoitti:
Hinta muotoutuu perusmaksun 10€/ päivä ja lisäpalveluiden esim. Oven avaus, säilyketölkin avaus tai vaikka keskustelun ylläpito ja en ole rakkauden ammattilainen joten pimeitähän nämä hinnat ovat.
Eli femma per päivä, että saa katsella sinua makaamassa soffalla ja lisämaksusta toimintoja.
Aika kallista.. mut hei, elämä on.
Mä passaan tämän tarjouksen. Olen liian köyhä tapaus sinunlaisille miehille. :)- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli femma per päivä, että saa katsella sinua makaamassa soffalla ja lisämaksusta toimintoja.
Aika kallista.. mut hei, elämä on.
Mä passaan tämän tarjouksen. Olen liian köyhä tapaus sinunlaisille miehille. :)No, voi olla että tällä menekillä juhannusviikkoon mennessä alan antamaan rahaa huolenpitoa vastaan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun söpö maksullinen mies 😂
Tuollainen vie siis ajatukset täysin sivuraiteelle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun söpö maksullinen mies 😂
Tuollainen vie siis ajatukset täysin sivuraiteelle!No en tiedä nyt, ei kovin söpöltä tunnu jos ei kukaan huoli ennen juhannusviikkoa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä nyt, ei kovin söpöltä tunnu jos ei kukaan huoli ennen juhannusviikkoa🤔
🤭 On tämä ainakin hyvä seurantapiste tehdä tarkkailua. On se minustakin aika söpoä 😀
Julistan sinut täten Sinkut-palstan Juhannusviikon pointeriksi! Anonyymi kirjoitti:
No, voi olla että tällä menekillä juhannusviikkoon mennessä alan antamaan rahaa huolenpitoa vastaan 🤔
No niin.. nyt kuulostaa enemmän minun hintaluokaltani. En vain tykkää orjana ja piikana olemisesta. Edes maksusta.
Valitettavasti se sujuu minulta lähes luonnostaan.
Jos ottas ittensä... Siinä sais sellasen jonka kanssa varmaan tulis juttuun ja vaikka riitantuiskin, kuten käviskin, ni tietäis mitä toisen päässä liikkuu ja osais olla vielä pirullisempi. Ja samalla vois sanoa, että sai sitä mitä ansaitsikin.
Jep, otan itteni, varattu!- Anonyymi
mutta niin jos oikeassa elämäddäkin ahmii oikein jotain harmittavia asisioita mieleen, eikä saa purettua on kuin ristierinen tomppweli jolla ruskeat hiukset ja siniset silmät eli mustalainen eli ristiverinen.
Silloin voi kasaantua ne sellaiset jutut mieleen, kuin joku ... hiekkalinna ..noh nuono vertauskuva non. - Anonyymi
HÖMPÖMPÖMPPÖ JOKU MISSS aZISONA rHEA sEEN HORRNA NO EN...
- Anonyymi
En ymmärtänyt kuinkahan moni ymmärsi 😃👍🏻
- Anonyymi
No nii Hakkaraisella nukkumaanmenoaika.
- Anonyymi
En tunne täältä ketään tarpeeksi eikä kukaan niin vaikutusta ole tehnyt jutuillaan edes että en taitaisi ketään nyt ottaa. Jätetään muille jotka haluaa 💛
- Anonyymi
Ei täällä kyllä ole ketään kivoja enää. Ja lähdön hetki koittaa. Kuten joku tuolla jo kirjoitti.
- Anonyymi
Itseni 🤗
- Anonyymi
… Miksi te sinkut olette noin julmia toisillenne? Miksi pitää tiedustella täysin turhia asioita täällä ja loukata toisianne.
En käsitä, mutta ehkä se onkin just se juttu.- Anonyymi
No en ymmärrä minäkään miksi tuollaista kysytään kuka nyt yli päänsä voi valita ketään kun ei tunne ja ei ketään muutenkaan valita. Eiköhän asiat mene jotenkin muuten. Mutta tämä palsta on tällä hetkellä kuin joku toinen paikka. Tänne on tullut jotain uutta valtavirtaa. Jotka ei ehkä kovin herttaisia mutta eihän täällä pääsiäisenä saanut edes hyvää sellaista toivottaa kun se jo oli niin ärsyttävää ja epäaitoa. Eli haukkuminen, kiusaamista jne niin se on aitoa ja se mitä tänne halutaan. Niin minä olen asian nyt ymmärtänyt. Mukava ja kiva ei sovi sinkut palstalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056