Haluaisin kysyä naisilta, miksi he ajavat / ovat ajamatta häpykarvojaan? En siis kaipaa miesten kannanottoja asiaan, enkä mitään "Miksi ihmeessä..." -juttuja, vaan ihan syitä, miksi kukin on valintansa tehnyt.
Naisille kysymys
17
7777
Vastaukset
- Mä vaan
Esim. siks et menkkojen aikaan ne on vallan inhottavia ne karvat. Eli ajan ne pois sen takia et ne on yleensäkki hankalia ja inhottavia.
- cesilia
en ajele kokonaan pois koska en vain pidä ajatuksesta...
siisti kolmio on jees...sitäpaitsi, jos olisi täysin posliini inhottava sänki kasvaisi pian ja siitä syntyisi vaan ikävä noidankehä.
ehkä sitten olen jopa hieman laiska mutta on minulla parempaakin tekemistä kuin nyppiä päivät pitkät karvoja.... - sexynaaras
minulla on puoliposliini. ajelen karvani, koska minusta se on näin paljon siistimpi, mukavampi, sexympi ja suu seksiäkin on kuulemma kivempi harrastaa kun ei ole suu täynnä karvoja. olen ajellut jo 12 vuotta, enkä aio tyyliä muuttaa.
- Kata
Tuntuu ja näyttää paremalta. Kiihottaa minua sekä miestäni. Seksi tuntuu paremalta.
Ajan karvat häpyhuulilta, häpykummulle jätän siistin kolmion, koska siinä karva on paksumpaa ja kasvava sänki on erittäin inhottava.
Ja ihan sivutietona, kun olin synnyttämässä, siellä kätilö ajoi karvat, joten kai siitä voi jotain päätellä, että ovat ainakin siinä hommassa tiellä / ephygieenisiä.- UTELIAS
Millä kätilö homman hoiti?
- Kata
UTELIAS kirjoitti:
Millä kätilö homman hoiti?
Ihan kertakäyttöisillä höylillä. Teki siinä sitä synnytyksen kuluessa muutamia kertoja. Ja vaan tosta häpyhuulilta. Ja otettuaan höylän paketista, niin sitä vaan, ilman mitään vettä tai vaahtoa. Tarkoitus oli ilmeisesti lyhentää karva lyhyen lyhyksei, ei ajaa mitään silkinpehmeää posliinia.
- mukavuus
pidän pientä tupsua tai joskus pientä kolmiota.
Syitä on useita, mm. hygienia kuukautisten aikana, karvat ei haittana uimapuvun/bikinien kanssa, en halua "tarjota" miehelleni rehottavaa tuheroa, jne. - tyttönen
Olen ajanut kaikki alapään karvani seisemän vuoden ajan, en enää osaisi olla jos antaisin niiden kasvaa.. Ehkä silloin teininä kun ne ajoin ekan kerran niin ajoin silloisen poikakaverin takia. Mutta nykyään kyllä ihan itseni takia, niin on siistimpi olo, tulisi varmaan jotenkin likainen olo jos antaisi niiden oikein kunnolla kasvaa takaisin. Menkkojen aikaan on paljon helpompi kun ei ole karvoja ja samaten seksi mukavampaa kun ei ole karvoja, suuseksi varsinkin.
- on hygienia
kuukautisten aikana ja tietenkin karvattomuus on mukavuustekijä. Jos muutenkin poistaa säärikarvat, käsivarsikarvat, kainalokarvat, takamuskarvat ja epämielyttävät naamankarvat, onhan se ihme jos jättää häpykukkulankarvat ajamatta.
- Ladyeeh
No nyt tähän mennessä oon pitäny itelläni siistittyä kolmiota ja se on kelvannu kaikille. Ja syy siihen on se, et must se on seksikkäämpää ja näin. Mut en kyl oo luopunu siitäki et voisin kokeilla milt tuntuu olla posliini. Ehkä viel joskus saatan ajella kaikki pois iha vaan tietääkseni miltä se tuntuu. Ja muutes ihan totta toi että menkkojen aikana karvat ei oo kauhee kivat. :S Tulee jotenki likanen olo...
- Nimetön
Käyn kerran kuussa kauneushoitolassa brasilialaisessa vahauksessa. Ensimmäinen kerta miehen toiveesta, mutta tulin itsekin siihen tulokseen, että elämä on karvattomana paljon mukavempaa. Minun mielipiteeni, en halua karvoja.
- Sinut itsensä kanssa
Erittäin kiihoittavaa kun "siistijänä" vastakkainen sukupuoli. Asian edetessä häpyhuulille ja klitoriksen lähelle kostuu ja alkaa haluttamaan. Mies siirtyy hyväilemään sormin ja ennen kuin huomaakaan asia etenee.. Ihana esileikki!
- suvihuvi
että se näyttää paremmalta. se tuntuu paremmalta. se on helpompi pitää hygienisesti puhtaana. suuseksiäkin on tiettävästi mukavampi tehdä ja olen tottunut niin tekemään, koska olen pitänyt sen paljaana jo kauan.
syytä...... suuseksi ja hygieenia.... mut munan pyyhkimis tupsukka pitää olla... :)))
- Jokke
Hygieniasyillä perustelet ajelua? Eikös se juuri ole päinvastoin? Ei ne karvat siellä muuten vaan ole, kyllä niillä on tarkoitus. Se tarkoitus on pitää epäpuhtaudet ulkopuolella...
Jokke kirjoitti:
Hygieniasyillä perustelet ajelua? Eikös se juuri ole päinvastoin? Ei ne karvat siellä muuten vaan ole, kyllä niillä on tarkoitus. Se tarkoitus on pitää epäpuhtaudet ulkopuolella...
kyllä hygienia..... ja alapää ihan karvojenki kera joskus saattaa reistata..... no joka tapaukses...... jotkut ajelee jotkut ei....:))
- Herkkyys
Jokke kirjoitti:
Varmaankin evoluution aikana ovat karvat kehittyneet pitämään epäpuhtaudet ulkopuolella. Mutta nykyään naiset käyttävät alushousuja! Karvat voi aivan hyvin poistaa.
Mullakin tuntoherkkyys ja miehen suurempi innostus nuolemiseen syitä ajella. Ja puhtaampi olo (aina olen pessyt hyvin päivittäin, karvaisena ja karvattomana).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131836Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1151270
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 861227
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4141119- 62889
- 49841
- 50836