Säästävät kangasta venyttämällä vaatteita suuremmiksi.
Pesun jälkeen 60-asteessa paljastuu oikea koko.
Esim. Adidas-sukka kannattaa ostaa 50 koska se kutistuu sitten kuitenkin pesussa kokoon 42.
Ja sopivan kokoisesta T-paidasta tulee pesussa napapaita.
Ellei materiaali ole 100% puuvillaa.
Kutistuvat vaatteet ovat kauppiaiden salaliitto.
9
189
Vastaukset
- Anonyymi
Nehän on kaikki jotain indonesia tavaraa. Olet vain hölmö kun ostat sitä merkkitavaraa. Maksat vielä ylihintaa. Sitähän ne myy mitä sinä haluat. Mutta se ei saa maksaa heille mitään. Ymmärrätkö? Siitä se tuotto tulee.
- Anonyymi
Jou maan
Mä olen kehitellyt tällaisen skenaarion, jossa kuluttaja ostaa orjalta (esmes) ruskean ja pehmeän omenan, ja maksaa siitä miljoonan. Tämän jälkeen kauppasumma tilittyy kolmannen osapuolen varainhoitotilille.
(reps)
- Anonyymi
Siinä pesuohjeessa kuitenkin lukee "pesu 40 asteessa".
- Anonyymi
Pesu 40 ei irrota kaikkea rasvaa ja paskaa, mitä ihmisestä irtoaa vaatteisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Pesu 40 ei irrota kaikkea rasvaa ja paskaa, mitä ihmisestä irtoaa vaatteisiin.
Ootteko huomannu, että noita merkkivaatteita ei periaatteessa sais pestä kuin 30 asteessa. Adidas, Nike, Puma kaikissa sama astemäärä. Ainakin mulla tulee iholta niin paljon mörjää, että on pakko pestä ainakin 40.
- Anonyymi
Taas piti ostaa kokoa pienemmät housut voi ei
Maailmankaikkeus laajenee kiihtyvällä vauhdilla. Pesukoneeseen muodostuu musta aukko, joka paitsi syö yksinäisiä tennissukkia, niin aiheuttaa geometriahäiriön, jonka vaikutuksesta paidat eivät laajene. Uskokaa tiedettä!
- Anonyymi
Kutistuu kai ne jos pesee noin kuumassa.
Suosittelen suosimaan vaatteita, jotka on 100 prosenttisesti luonnonkuitua. Tekokuitublendit on huonolaatuisia ja niistä tulee mikromuovia. - Anonyymi
Aloittaja on selkeästi lihava nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749