Miksi lihansyöjät on niin rumia ihmisiä

Anonyymi-ap

Katsokaa ja vertailkaa, kaupan kassalla tämä on helppoa, näet ihmisen kropan ja mitä se syö. Mitä enemmän lihaa hihnalla, sen rumempi.

12

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bua ha haa, viikon vitsi ehkä kahdenkin. Pikemminkin vois spekuloida kuinka tyhmiä ovat kaupan kassat. Mistä johtuu että on jumiuduttu moiseen hommaan, vai oletko sinä suvun ylpeys kun olet kassalle saakka itsesi hilannut?

Ulkonäöstä keskustelu on rumaa..

Tv TimmyH

Tv TimmyH

• Anonyymi

Olet näköjään ruma, läskipöhöttynyt lihansyöjä, tyhmäkin vielä. Järjellinen logiikka sinulta puuttuu siksi kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet näköjään ruma, läskipöhöttynyt lihansyöjä, tyhmäkin vielä. Järjellinen logiikka sinulta puuttuu siksi kokonaan.

Bua ha ha..

Tv TimmyH

• Anonyymi

Rakit tekee kaltaisikseen :(

• Anonyymi

Rakit tekee kasvissyöjistäkin rumia, naama rutussa, silmät pullistuu päästä, kuola valuu kun näkevät rukia mitä itse eivät saa syödä, räkyttävät jatkuvasti... On onni olla normaali sekasyöjä!

• Anonyymi

Miksi kasvis syöjät mollaa.
      Miksi koukussa pakotetaan syömään kasviksia.
      On paljon ihmisiä joille raaka kasvis ei sovi.
      Tulee elinikäinen kanno .
      Sitä paitsi kasvis ovat eläviä.
      Esim
      Voikukka menee suppuu kun aurinko ei paista.jne..

• Anonyymi

Olet juuri niin tyhmä, kuin lihansyöjästä voi kuvitella. Ennen ns. rahvas oli kasvissyöjiä melkein kokonaan, söivät leipää, puuroja, perunaa yms. Kartanoissa ja talollisen keskuudessa syötiin useammin lihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet juuri niin tyhmä, kuin lihansyöjästä voi kuvitella. Ennen ns. rahvas oli kasvissyöjiä melkein kokonaan, söivät leipää, puuroja, perunaa yms. Kartanoissa ja talollisen keskuudessa syötiin useammin lihaa.

Olivat lähes kasvissyöjiä vain käytännön pakosta ja usein he kuolivat nälkään melko nuorina. Lisäksi oli kaikenlaista puutetta eri ravintoaineista, koska syöminen oli puutteellista. Joten en tiedä olisiko mukavaa elää samoin kuin tuolloin, jolloin suuri osa ei koskaan elänyt edes täysi-ikäiseksi saakka ja muutenkin suurin osa kuoli alle 50-vuotiaana.

• Anonyymi

Kasvis ei ole ainoa lihavuuden ja elinvoiman mittari.
      Liikunta,liikunta..Kuka jaksaa viedä työpäivän ahkerasti koko päivän.
      Seka syöjä..Tiedän monia kasvissyöjiä jotk,arvostelee toisia kun eivöt itse jaksa tehä kuin osan töistä.
      Siis tekevät valikoiden helpompi töitä.nöin se vain menee.

• Anonyymi

Miksi mielensä pahoittajat ovat niin vähä-lyisiä ihmisiä? Pahoittavat mielensä ihan kaikesta ja kaikkien muiden puolesta.

• Anonyymi

miksi kasvissyöjät ovat luihuja, pahalle kompostille tuoksuvia nuljakkeita ?
      Ilmeisesti ravinnon puute heikentää ajattelua ja ulkonököäkin.
      Limaa ulostava kasvissyöjä on aina ongelmissa

• Anonyymi

Ruma ja sairas tapettujen eläinten raatojen syöjä otti osumaa ;D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3894
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2584
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2208
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1809
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe