Katsokaa ja vertailkaa, kaupan kassalla tämä on helppoa, näet ihmisen kropan ja mitä se syö. Mitä enemmän lihaa hihnalla, sen rumempi.
Miksi lihansyöjät on niin rumia ihmisiä
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
Bua ha haa, viikon vitsi ehkä kahdenkin. Pikemminkin vois spekuloida kuinka tyhmiä ovat kaupan kassat. Mistä johtuu että on jumiuduttu moiseen hommaan, vai oletko sinä suvun ylpeys kun olet kassalle saakka itsesi hilannut?
Ulkonäöstä keskustelu on rumaa..
Tv TimmyH
Tv TimmyH- Anonyymi
Olet näköjään ruma, läskipöhöttynyt lihansyöjä, tyhmäkin vielä. Järjellinen logiikka sinulta puuttuu siksi kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet näköjään ruma, läskipöhöttynyt lihansyöjä, tyhmäkin vielä. Järjellinen logiikka sinulta puuttuu siksi kokonaan.
Bua ha ha..
Tv TimmyH
- Anonyymi
Rakit tekee kaltaisikseen :(
- Anonyymi
Rakit tekee kasvissyöjistäkin rumia, naama rutussa, silmät pullistuu päästä, kuola valuu kun näkevät rukia mitä itse eivät saa syödä, räkyttävät jatkuvasti... On onni olla normaali sekasyöjä!
- Anonyymi
Miksi kasvis syöjät mollaa.
Miksi koukussa pakotetaan syömään kasviksia.
On paljon ihmisiä joille raaka kasvis ei sovi.
Tulee elinikäinen kanno .
Sitä paitsi kasvis ovat eläviä.
Esim
Voikukka menee suppuu kun aurinko ei paista.jne.. - Anonyymi
Kasvis ei ole ainoa lihavuuden ja elinvoiman mittari.
Liikunta,liikunta..Kuka jaksaa viedä työpäivän ahkerasti koko päivän.
Seka syöjä..Tiedän monia kasvissyöjiä jotk,arvostelee toisia kun eivöt itse jaksa tehä kuin osan töistä.
Siis tekevät valikoiden helpompi töitä.nöin se vain menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714