Miten syöt sipsejä, sipsithän on rasvaisia ja mausteisia, jolloin somiin jää sipseistä rasvaa ja mausteita, jolloin ei voi olkein mihinkään koskea.
Noukitko sormilla, kaadatko pussista suuhun vai kaadatko sipsejä kulhoon ja noukit sieltä suullasi.
Minä olen käyttänyt pinsettejä sipsien noukkimiseen ja suuhun panemiseen, ei sormet mene rasvaisiksi.
Miten syöt sipsejä?
44
394
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sormilla :) mutta tuo oli hyvä keksintö!
- Anonyymi
Itse käytän sipsipihtejä, jossa leuat ovat paljon leveämmät kuin pinseteissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käytän sipsipihtejä, jossa leuat ovat paljon leveämmät kuin pinseteissä.
Aivan loistoidea :) Ehdin jo miettiä, että murskautuvat helposti. Ostin joskus torilta pienet puiset paahtoleipäpinsetit, etteivät nekään kävisi.
- Anonyymi
Tärkeämpi kysymys on, miten poltat piippua? "Jokaisen aviomiehen tulee polttaa piippua, sillä se suo mielen tyyneyttä, avartaa maailmankatsomusta ja opettaa asettumaan elämän pienien huolten yläpuolelle."
-Piippumiesten säännöt, kuudes pykälä.
Koko raportti seesteisestä mestaruuskamppailusta täällä 👉 https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/11/03/piipunpolton-mestaruuskisat-1962- Anonyymi
😂
Kaikkea sitä saakin lukea 😀
Lappi- Seppälällekin kävi kehnosti 🤣☝️
- Anonyymi
1. Otan jälkiruokakulhon
2. Taaraan vaa'an
3. Punnitsen kulhoon 30-40 g sipsejä
4. Syön sipsit oikealla kädelläni
5. Pesen kädet
Mikä tuossa nyt on vaikeaa? 😄
🦄- Anonyymi
Niin, mutta jos pelaat samaan aikaan, niin ei voi sormilla ottaa sipsejä, kun on sit
peliohjain/hiiri/näppäimistä rasvassa ja tahmeena! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta jos pelaat samaan aikaan, niin ei voi sormilla ottaa sipsejä, kun on sit
peliohjain/hiiri/näppäimistä rasvassa ja tahmeena!Pelaaminen on pahinta ajan haaskausta mitä ihminen voi tehdä:
1) Se ei tuota mitään kenellekään muille kuin pelien, laitteiden ja tietoyhteyksien myyjille. Ei sinulle itsellesi.
2) Taidot ovat vain hyvin kyseenalaisesti siirrettävissä muihin tehtäviin. On esimerkiksi kyseenalaista, ovatko peliympäristöissä hankitut sosiaaliset taidot siirrettävissä mihinkään muunlaiseen ympäristöön.
3) Peliin käytetty aika on pois kaikesta järkevämmästä.
Pelejä kannattaa kuluttaa yhtä vähän kuin sipsejä: harvoin ja pieniä annoksia kerrallaan. Itse en koske peleihin koskaan.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaaminen on pahinta ajan haaskausta mitä ihminen voi tehdä:
1) Se ei tuota mitään kenellekään muille kuin pelien, laitteiden ja tietoyhteyksien myyjille. Ei sinulle itsellesi.
2) Taidot ovat vain hyvin kyseenalaisesti siirrettävissä muihin tehtäviin. On esimerkiksi kyseenalaista, ovatko peliympäristöissä hankitut sosiaaliset taidot siirrettävissä mihinkään muunlaiseen ympäristöön.
Pelejä kannattaa kuluttaa yhtä vähän kuin sipsejä: harvoin ja pieniä annoksia kerrallaan. Itse en koske peleihin koskaan.
🦄Mites sitä jaksaa pelissä tehdä samaa tehtävää kymmeniä kertoja peräkkäin, että saa tehtävän tehtyä ja pelissä eteenpäin.
Voi mennä ajallisesti jopa kymmeniä minuutteja sen tehtävän tekemiseen ja epäonnistuneen suorituksen jälkeen toteaa, ettei viitsi enää tehdä tehtävää, kun oli liian haastava, mutta jo sieraavana päivänä ajatleee, että kokeillaampa sitä tehtävää uudelleen toisella taktiikalla, jos vaikka tehtävän saisi tehtyä läpi.
Ei kukaan tavallisesa elämässä tekisi samaa homaa, jos se ei onnistuisi, vaan heittäisi hanskat tiskiin eli kyllä pelit kehittää kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä.
No kun noin tuomitset pelaamisen tuottamttomana ja ajanhaaskauksena, niin tv:n kaselu ja elokuvien katselu on vieläkin suurempaa ajanhaaskausta, eikä tuota mitään.
Tv:tä katsoessaan ihminen on passiivisimillaan eli ei tee mitään, tuijottaa tv ruutua, kun taas pelaamisessa ihminen tekee eli pelaa.
Olet kai nähnyt vanhuksia, jotka ovat dementoituneet, tuijottavat vain tv ruutua ja sieltä tulevaa ohjelmaa, kyllä tv aiheuttaa ihmisille dementiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sitä jaksaa pelissä tehdä samaa tehtävää kymmeniä kertoja peräkkäin, että saa tehtävän tehtyä ja pelissä eteenpäin.
Voi mennä ajallisesti jopa kymmeniä minuutteja sen tehtävän tekemiseen ja epäonnistuneen suorituksen jälkeen toteaa, ettei viitsi enää tehdä tehtävää, kun oli liian haastava, mutta jo sieraavana päivänä ajatleee, että kokeillaampa sitä tehtävää uudelleen toisella taktiikalla, jos vaikka tehtävän saisi tehtyä läpi.
Ei kukaan tavallisesa elämässä tekisi samaa homaa, jos se ei onnistuisi, vaan heittäisi hanskat tiskiin eli kyllä pelit kehittää kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä.
No kun noin tuomitset pelaamisen tuottamttomana ja ajanhaaskauksena, niin tv:n kaselu ja elokuvien katselu on vieläkin suurempaa ajanhaaskausta, eikä tuota mitään.
Tv:tä katsoessaan ihminen on passiivisimillaan eli ei tee mitään, tuijottaa tv ruutua, kun taas pelaamisessa ihminen tekee eli pelaa.
Olet kai nähnyt vanhuksia, jotka ovat dementoituneet, tuijottavat vain tv ruutua ja sieltä tulevaa ohjelmaa, kyllä tv aiheuttaa ihmisille dementiaa."Ei kukaan tavallisesa elämässä tekisi samaa homaa,"
Kyllä tekee. Miksi ajattelet, että tuota tehtäisiin vain pelattaessa?
"No kun noin tuomitset pelaamisen tuottamttomana ja ajanhaaskauksena, niin tv:n kaselu ja elokuvien katselu on vieläkin suurempaa ajanhaaskausta, eikä tuota mitään."
Olen samaa mieltä. En katso niitäkään.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Pelaaminen on pahinta ajan haaskausta mitä ihminen voi tehdä:
🦄Toisaalta pelissä pääsee itse vaikuttamaan ja saa onnistumisen elämyksiä. Kun taas sillon kun olin HPK:n pelissä. Niin ei siinä voinu olla kun katsojan roolissa. Paitsi tietenkin rupeemalla sponsoriksi.
Oikeestaan mä oon muutenkin elämässäni katsojana. Ihmettelen vaan ohhoh miten tääkin taas näin meni. Toisaalta tää on hyvä komedia, ei ainakaan tylsäksi käy.
- Anonyymi
Syön varpailla, sen takia kun pystyn siihen.
- Anonyymi
koska niistä tulee isommaksi ja voimakkaamkisikin ,tietystikin..
sen takia peeulajasrujs jofs ulee iso ja coimakakas.. - Anonyymi
mitä suurempi sitä vomakaampe kuin Ibelix.. sarjakuvissakin
- Anonyymi
Eli tällöin erittäinlihavat tytöt ovat voittavat helpostijonkin Woder Womaninkinjopainollaankin...
- Anonyymi
buubbig nögöb nayrib cutsu etö syl suosehö hitta tykeeusinnajsuha viunajjannajsu,,
mutta jooh joku tyttöniin muuttanut, kyllä henk.koht. näin häånet yllättyi että minä siis 2 heteromiestä vähän ehämilitaristisiammytta niinminä vähän edesmissä sut jne.... kun heillä onpoillua jo tarpeeksi mutta minä voisin otta vara-pillun kyllä he - Anonyymi
Miksi pitäisi koskea mihinkään? Leffa pyörimään ja sormin sipsejä suuhun, nam nam!
- Anonyymi
minulla tuntuu pää hassusti siis pehmeälle kun joyain jos pesen kasvot saippualla kuin pippelikin..
mutta siis sien kasvoihin pesun jäkeen Nivea-sof tai nivea-men jutytua.
kun sormella koskettelee tuntuu kasvojen iho pehmoiselle. - Anonyymi
ayö aipawjä ja kaekkwja jorra lihoisi ja tulisi isommaksi ja voimakkaammaksi...
no tuo oli vähän jooh huono sarkarstinen juttu-vitai. - Anonyymi
Sipsi on kevyt. Kaadan niistä kasan litteälle lautaselle. Lähestyn kasaa huulet törröllä ja imaisen voimakkaasti.
- Anonyymi
Sipsi on kevyt ja kuiva, tarttuu kieleen kun kielellä noukkii.
- Anonyymi
,omiööa pmlom ,asemtimeoööe tyttäsoöö er'slom uusi harrarrarekin; oupistoolills tsrkukuusdasmmnyttaa ei ei kuin kankinsäsin van ollympiapidtin tyyliintarkkuutta
- Anonyymi
hallitus toivoisi tietysi että et söisi mitään muuta kuin kraanavettä jotta Suomen valtionvelka vähwenisi.
9-buoden kraanaesikuuri Petteri Iropo aloittanee sen perheineen..
mutta niin joku tarkkusammunta erilailsilla asella,jos on jotsin todella atressaavaa,olen kokenut aika rentouttavaksi kun tauluuknkin uusia ennätykksiä,jnw En märehdi mitään märettä. BMI 17,4.
- Anonyymi
Olet pahasti alipainoinen, pappa.
Anonyymi kirjoitti:
Olet pahasti alipainoinen, pappa.
Kaunottarilla BMI 16 ... 18 on söpöpainoinen, mikä on söpön maskuliini synonyymi? Uljaspainoinen?
Kaiki nuo alipainoinen, normaalipainoinen, ylipainoinen yms. ovat 1800 vuosisadalta, jolloin oli "terveellistä" olla rumapainoinen niin ei sitten kupsahtaisi nälkään jos varastoitu ruoka sattuisi loppumaan jo talvella. Katso virallinen kauneusindeksi: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-120376818
- Anonyymi
Pitää syödä todella paljon jotta tulee isoksi ja voimakkaaksi, mitä suurempi, sitä voimakkaampi, mites joku pelin Duke Nukem: Muista vitamiinitkin (vinkkaa silmää.. .sterroidit aamuin illoin).. siis vitamiinit..
- Anonyymi
Kaadan purkista muutaman sipsin pikku pussiin ja sitten murskaan ne. Hienoksi murskatut sipsit ripotellaan lämppäreiden päälle juustoraasteen ja tomaatin kanssa. Sitten eikun lämppärit uuniin.
- Anonyymi
En syö sipsejä. Jos söisin, pesisin kädet ennen ja jälkeen syönnin 🤷♀️
- Sheena- Anonyymi
Ennen pesua sormet nuollaan, onhan sormissa sipsien rasvaa ja makua.
Ei ole mitään yäk, yäk, jos nuolee sormet, sormilla on sipseihin koskettu ja suuhun laitettu.
Minulla on sellaiset sopivan kokoiset salaatin ottimet tai pihdit vai miksi niitä kutsutaan. Sillä viskaan suuhuni. Tosin en melkein koskaan syö sipsejä. Ne on niin rasvaisia ja suolaisia, että tahtoo närästää ja tulee huono olo.
- Anonyymi
Kannattaa aloittaa päivittäinen siedätyshoito.
- Anonyymi
En minäkään usein syö sipsejä.
Viimeksi olen syönyt joskus 2 vuotta sitten ja nyt sitten söin.
Eivät olleet kyllä suolaisia yhtään nämä pekonin makuiset sipsit ja oli jotain vegaani sipsejä vielä.
Ostin, kun oli muutaman kymmene snettiä edullisempia, kuin Taffelin ispsit.
Jatkossa kyllä Taffelin sipsejä, saa suola annoksen.
Joskus olen marjametsällä ollessa ottanut sipsejä evääksi, ihan hyviä hiukopaloja ovat.
- Anonyymi
En syö sipsejä ollenkaan!
Rohmuten kaksin käsin! Ja sen jälkeen käyn käsipesulla. Mutta juu.. pesen mä kädet ennenkuin aloitan rohmuamisen.
Muista käyttää kynsiharjaa. Sipsinmurut menee kynsien alle ja haisee sitten sormet ihan härskiltä rasvalta.
Palstakamu kirjoitti:
Muista käyttää kynsiharjaa. Sipsinmurut menee kynsien alle ja haisee sitten sormet ihan härskiltä rasvalta.
Hyvä huomio. Minulla onkin kiva bambuharja juurikin tuota varten..
- Anonyymi
Konstit on monet, sanoi kissa, kun emännällä pöytää pyyhki.
- Anonyymi
Juustonaksut on myös hyviä, mutta aluksi ne ei maistu hyvälle, mutta alkaa maistumaan. kun on ensin muutaman syönyt, niin maku muuttuu sen jälkeen hyväksi.
Sipsit sensijaan maistuu heti hyvälle. - Anonyymi
Samaa vois kysyä kuinka syöt makeisia.
Pinsettejä käytän myös lakritsin ja viinikumi makeisten syömiseen, kun
ne on yleensä vähän tahmeita, joten sormet on tahmea, jos sormilla syö. - Anonyymi
t't' em luöö' mut ,otrml''m vpo k'tt'' åpos '' masewntruneiden tyttöjen apua peli-juttuawa ei
yleensäkään en jä'tä mitään eeityiden tärkeä on tämä.... - Anonyymi
Minä käytän syömäpuikkoja. Hyvää sorminäppäryystreeniä samalla!
- Anonyymi
Kumihanskat kädessä, samat kuin sekstaillessa. Ei sotkeennu sormet.
Kumpi on pahempi paskaa suuhun vai suolaa perseeseen enpä tiedä mutta vaihtelee välillä - Anonyymi
Minä syön ne pussineen päivineen. Kätevää eikä sotke sormia. Joskus hienostelen ja syön perintölautaselta fiinisti haarukalla ja veitsellä.
Toisessa tapauksessa juomaksi 38 litraa kuohuviiniä pikkusormi pystyssä hienostellen. Toisessa tapauksessa taas sama määrä kuoharia pulloineen.
No joo vakavasti. Itse pidän niistä juustosuikeroista, mutta ne vasta sotkeekin! Onhan sitten toki kiva imeskellä cheddarsormia.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715