On paska puhetta että kuussa ei toimisi normaalit inventterit

Anonyymi-ap

Nasa uhraamassa miljoonia kuu sähköjärjesteliin, väittäen että siellä normaalit inventterit ei toimi!

16

349

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Invertterin minä tiedän, mutta mikä on inventteri?

• Anonyymi

Kyseessä on nimenomaan näillä palstoilla hyvin yleinen sähkölaite, jota myydään mm. Torissakin. Mitä se tekee, sitä en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on nimenomaan näillä palstoilla hyvin yleinen sähkölaite, jota myydään mm. Torissakin. Mitä se tekee, sitä en tiedä.

Invertteri on vaihtosuuntaaja, eli laite joka muuttaa tasajännitettä vaihtoijännitteeksi. Keveitä versioita myydään nykyään lähes joka paikassa. Raskaampia käytetään akkuvarmistetuissa katkeamattomissa virransyöttöjärjestelmissä.

Sen sijaan inventtereistä en ole ikinä kuullutkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Invertteri on vaihtosuuntaaja, eli laite joka muuttaa tasajännitettä vaihtoijännitteeksi. Keveitä versioita myydään nykyään lähes joka paikassa. Raskaampia käytetään akkuvarmistetuissa katkeamattomissa virransyöttöjärjestelmissä.

Aloittaja taitaa olla tämä satenliittiheppu, joten voitaneen jättää huomioimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sen sijaan inventtereistä en ole ikinä kuullutkaan."

No minäpä olen, tänäänkin niitä oli Torissa myytävänä yli 40kpl. Enkä edelleenkään tiedä, mitä ne tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sen sijaan inventtereistä en ole ikinä kuullutkaan."

No minäpä olen, tänäänkin niitä oli Torissa myytävänä yli 40kpl. Enkä edelleenkään tiedä, mitä ne tekevät.

Siis yli 40 myyjää, jotka eivät osaa kirjoittaa sanaa invertteri oikein? En usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis yli 40 myyjää, jotka eivät osaa kirjoittaa sanaa invertteri oikein? En usko.

Ota lääkeesi!

• Anonyymi

Viisastelijalla lääkeet ottamatta!

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla tämä satenliittiheppu, joten voitaneen jättää huomioimatta.

Ota lääkeesi!

• Anonyymi

SAIVASRTELIA KOLLIPASKA!

• Anonyymi

onko Kuussa käynyt ihminen?

• Anonyymi

Kuussa ongelma on lämmönhallinta. käikki lämpö pitää haidattaa säteilemällä, joska ei ole johtumista. Toinen on kuun yön valtava pakkanen. jolloin kondensaattorit lakkaa toimimasta jos laite ei ole lämpöpalansoitu!

Laiteen sisällä ongelma voidaan vältää, lämpöä johtavalla kaasulla tai geelillä, Jolloin yksittäinen komponentti hallitsee lämpöä collektiivisesti. Jo 50 luvulla käytettiin mehiläisvahaa.

• Anonyymi

Juuri näin. "Normaalissa" invertterissä elektroniikan jäähdytyksen hoitaa jäähdytyselementti, joka siirtää lämmön tehofetistä ilmaan ja puhallin, joka kierrättää ilmaa tuon elementin läpi ja ohi. Kuussa ei ole ilmaa kierrätettäväksi kun siellä vallitsee tyhjiö.

Satelliittien lämpösuunnittelu on aivan oma taiteenlajinsa.

• Anonyymi

Siinäpä juurikin tarvitaan inventeriä eli keksijää joka osaa asian ratkaista oikein.
        Varsinkin jos laite on väärin palansoitu elikkäs paloiteltu tasapaksuksi loppupäästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä juurikin tarvitaan inventeriä eli keksijää joka osaa asian ratkaista oikein.
        Varsinkin jos laite on väärin palansoitu elikkäs paloiteltu tasapaksuksi loppupäästään.

Belle peloton se on Suomeksi.

• Anonyymi

Kuu on surkea paikka asustaa! Ei kaasukehää, epämääräinen painovoima, kuupoly, säteily. lämpötilaerot. mm.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe