Olen sen verran vanha, ettei elin päiviä ihan hirveästi ole jäljellä ja eikä voikkaan olla ja perillisiä ei ole. Omistuksessa on melkein 1000ha metsää ja välikäden kautta vähän päälle ja nyt se on ilmastolle päästölähde. Olen ajellut, että pistän kaiken maan tasalle ja käytän rahat johonkin ja loput rahat en vielä tiedä mihin. Onko viisas päätös?
Mitä teen metsälle
15
202
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Perustelut
- Anonyymi
Avohakkaa vain metsäsi kuten vihreiden puheenjohtaja teki. Metsää on turhaa jättää lahoamaan ja siten aiheuttaa ilmastopäästöjä.
Osta rahoilla vaikka kunnon polttomoottoriauto- Anonyymi
Korjataan sen verran, että vihreiden puheenjohtajalla ei ole metsää lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjataan sen verran, että vihreiden puheenjohtajalla ei ole metsää lainkaan.
Ei kai, nyt kun kaikki puut on hakattu. Pelkkä aukea
- Anonyymi
Oletko persu vai dementikko? Ei pelkkä ikä tee ihmisestä noin tyhmää.
- Anonyymi
Sulla mitään metsää ole. Etkä ymmärrä mitän sen paremmin hiilinieluista kuin ilmastonmuutoksestakaan. Olet lapsellinen trolli. Ja luultavasti persu.
- Anonyymi
Avohakkuu maantasalle, että on ennallistettu Etelä-Eurooppalainen maasto.
Silloin ei tule päästöjä
Laki määrää istuttamaan Suomessa, mutta kuolemalla vältyt rangaistuksilta.
Ilmasto kiittää, kun ennallistaa muun Euroopan 50-luvun tilanteeseen.
Marinkin ja Ohisalo tulee iloisiksi.
Näin halusivat sen neuvotella.- Anonyymi
Hulluja ei tarvitse kyntää eikä kylvää. Heitä putkahtelee ihan itsekseen,.
- Anonyymi
Ei muuta kun kaikki nurin ja vaikka Hu#oriin niillä rahoilla👍😅 jos vielä pystyy
- Anonyymi
Puun hinta korkealla, parempi hakkauttaa metsä nyt. Pistät vähän myyntitulosta rahaa sivuun istutuksia varten. Jos alueella on hyviä tontteja, ne jätät hakkaamatta ja pistät myyntiin.
Istutuksissa pistät kaikkia puulajeja kasvuun tammet, punapuut ja douglaskuuset mukaan lukien. Tulevaisuuden tuholaistuhoissa joku laji jää pystyyn jos muita kaatuu.
Ja tiedä vaikka lehtikuusia tarvitaan tulevaisuudessa laivojen mastoihin. - AnonyymiUUSI
Säästät metsät, testamenttaa/lahjoita Luonnonperintösäätiölle. Luonto kiittää.
- AnonyymiUUSI
Möisin kaiken ja kuluttaisin rahat turhuuksiin, koska perillisä ei ole.
- AnonyymiUUSI
1000 ha metsätilan omistajana kyllä tiedät mitä metsällesi täytyy tehdä. Hakkuita , harvennuksia ja muita toimenpiteitä olet toimeksi pannut tuhka tiheään suurtilallasi kuten kuuluukin.
Se että nyt haudanpartaalla alkaisit pohtimaan mitä tekisin tilalle tuntuu aika oudolta.
Tuommoisia "pohtii" vain maaton joutomies, valehtelija.
Metsä jossain muodossa jää aina jälkeemme kun luumme lahoavat kirkkomaalla. Näin käy meille kaikille metsänomistajille halusimmepa sitä tai ei...... - AnonyymiUUSI
Aloittaja on tuttu trolli. Näin helppo teitä on taluttaa narussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181