eettisia ristiriitoja
elämässä arvot limittyvät joskus, mutta ei aina, lisänä on valinnaisia arvoja, joita voi kannattaa ja kieltää
aika paljon on moraalia elämässä kun pitää valita
kaksinaamaisuus on mahdollista ja toisinaan luonnollista
toisissa elämän tiloissa kaksinaamaisuus on arkisempaa kuin toisissa
on epäselvää mitä petomaisuus aiheuttaa itselleen ja muille
lasku jatkuu kun punnitaan hyödyt ja haitat
esimerkiksi ihminen syö lihaa salaa ja kertoo olevansa vegaani
suomalainen vihaa maahanmuuttajaa suomessa ja ulkomailla kannattaa rotujen toleranssia
on epäselvää kuinka paljon kaksinaamaisuus kannattaa
1
67
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksinaamainen on herrasmies. Hän ei tahdo tuhota sen, jolle ei kerro totuutta itsestään hermoja ja mielenterveyttä.
Toiset ovat herkempiä kuin toiset. Kaksinaamainen voi itse olla karski mutta hän ymmärtää muiden haurauden. Eikä tahdo näitä loukata.
Lisäksi voi olla osittain tottakin että omaa kaksi luontoa. On samaan aikaan ihminen ja Jumala.
Aabraham kutsui vaimoaan Saaraita sisarekseen. Ja oli siinä oikeassa. Saarai oli oikeastikin hänen sisarpuolensa.
Yleensä kai on kyse juuri vastakkainasettelusta
Karski vastaan hempeä. Ja kumpikaan ei tahdo loukata toistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076