Tökkiikö edelleen?

Mun pitää aina kaks kertaa kirjautua palstalle ja evästehyväksyntä tulee aina monta kertaa. Jännä homma.

23

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa, mä luulin että oon huolimattomasti kirjaantunu, kun ei kirjaannu ekalla kertaa, mutta näköjään se onkin vika. Ja evästehyväksyntä tosiaan vilkkuu jatkuvasti.

• Jokin aika sitten ei päässyt kirjoittamaan ollenkaan. Vähän väliä kirjoittajaa epäiltiin botiksi ja palstailu loppui siihen.

Ja nykyään puhutaan, että keinoäly vie meidän työt.

• Jos surffailee netissä, joutuu jatkuvasti hyväksymään yhtä sun toista.
      Sivutolkulla pitäisi lukea lakitekstiä ja tietoteknistä jargonia englanniksi.

Olisipa keinoäly joka hoitaisi puolestani nämä lupajutut.

• Sanopa muuta.

• Anonyymi

Kyllä nykypuhelin hoitaakin ison osan. Mutta paljon halutaan ihmistunnistautumista.

En halua palstalle pankkitunnuksilla kirjautumista.

>simiti<

• Kritisoin palstaa ja sen paskaksi toteamaani uudistusta ja viestini sensuroitiin.

Mitä on tämä suomi24:sen sananvapaus?

• Oon usein huomannut, että mulle osoitetut kommentit poistetaan...

• Mu5tasydän kirjoitti:

Oon usein huomannut, että mulle osoitetut kommentit poistetaan...

Aikanaan viestini eivät poistuneet, nykyään kyllä. Olen aika vahvasti esittänyt kritiikkiä tätä palstauudistusta vastaan.

Okei, myönnän että edellisessä viestissä oli asiattomuus. Ja se asiattomuus koski palstauudistuksen tekijää. Kirjoitin että hänet pitäisi ripustaa sukukalleuksistaan. Killumaan.

Katsotaan saako tämä kaunisteltu versio kritiikistäni jäädä...

• Anonyymi

Se on sitä oikeistolaisten sananvapautta.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Se on sitä oikeistolaisten sananvapautta.

>simiti<

Ehkäpä. En ole poliittisesti aktiivinen, niin en ota palstan poliittiseen kantaan kannanottoa.. :)

• Anonyymi
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ehkäpä. En ole poliittisesti aktiivinen, niin en ota palstan poliittiseen kantaan kannanottoa.. :)

Olet poliittisesti aktiivinen olemalla antipoliittinen. Se antaa jollekkin toiselle enemmän vaikutusvaltaa.

Itse en ole puolueuskollinen mutta eduskuntavaaleissa äänestän vasemmalle ja kuntavaaleissa kaveria. Ihan sama vaikka olisi äärioikestolainen. Ihan kiltti kuitenkin, jos oikein silmiin katsotaan.

Tai sitten se ei uskalla uhitella mulle.
        >simiti<

• Anonyymi
        UUSI

Munkin viestejäni poistellaan kans vähän väliä. Ei oo paljoo huvittanut enää osallistua.

xLiner

• UUSI

Minulla on edelleen vellikellossa 9 viestiä, joita en saa kuitattua luetuksi tai poistettua. Siellä ne ovat olleet viimeisen vuoden ajan.

• UUSI

Toi on muuten todella häiritsevää. Mulla on yksi Simitin viesti jota en saa pois. Kaikkeni olen yrittänyt.

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Toi on muuten todella häiritsevää. Mulla on yksi Simitin viesti jota en saa pois. Kaikkeni olen yrittänyt.

Pieni kiusa, mutta kun sitä on kestänyt vuoden päivät, on se alkanut ärsyttämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tuo kuulostaa loukkaavalta minun viestejä kohtaan. Anteeksi kirjoitukseni. 😳

>simiti<

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Pieni kiusa, mutta kun sitä on kestänyt vuoden päivät, on se alkanut ärsyttämään.

Kuten todettu.. palsta ei toimi. Tökkii joka osa-alueella.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuulostaa loukkaavalta minun viestejä kohtaan. Anteeksi kirjoitukseni. 😳

>simiti<

Voi Hyvä Herra Simiti.. en ole edes päässyt lukemaan sitä viestiä. Ja silti se pomppii vellikellossani lukemattomana viestinä.

Ja se syö naista..

• Anonyymi
      UUSI

voi olla joku robotin-esto juttukin.

jotenkin tuntuu että yhteiskunta jäänyt vähän jälkeen näissä teknologisissa laitteissa kun ei ole ehditty laatia sääntöjä kunnollisesti laitteiden käytölle.

mutta niin ihan mielenkiintoisia sääjutut tarkkailla, kone-tieto tallentelee niitä.
      NIIN tuo idea kun noita satunnaislukugeneraattoreita... TRNG - Todellinen satunnaislukugeneraattori.

Taisi olla oikein Bill Gates Microsoftilta, kun kirjoitin heille, ikivanha heidän asiakas... että muuttaisinko koodia 64-bittille prosessorin rekistereille, ei kannata tehdä, voi käyttää jotain c-kielessä jotain LONG LOMG DOUBLE niin kääntäjä osaa itse

• Anonyymi
      UUSI

vaikeaa selittä kun omat hommat nuorten masennusta vaikea selittää juttuja

illalllallalal, nenonen HD 007 ja kultainen ase.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on päällä historian ja evästeiden poisto selainta suljettaessa. Selain on Vivaldi ja ihan hyvin kaikki toimii.

Paitsi mun aivovaurio vähän hankaloittaa. Onneksi älypuhelin osaa mua paremmin vaikka olenkin entinen tietotekniikka mekaanikko.

Toki olen myös entinen kemian prosessinhoitaja ja mahani tilalla on 200 litran käymistynnyri!
      Tänään muuten pitää taas tehdä sangen kermaista vebabkiusausta. Tulee sitä protskua. 💪

Tietenkin joutuu vähän nostella rautaakin. Ainakin kilon!

>simiti<

• Anonyymi
      UUSI

telp'ööom't'ööo tällooo

mutta niin kun rämä aalamurhaaha Scaramanga illalla elokuva koska itsekin harrat vähän niin tarkkuusammuntaa

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on ollut bro vain yksi rekisteröity nimimerkki ja aivan eri sivustolla niin en tiedä sanoa. Nicci on v*ttunaamaantiprimadonna jos jota kuta kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1662
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe