17 autovalmistajaa hylkäsi vetyteknologian.

Anonyymi-ap

20

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Tällä hetkellä vetykäyttöisten autojen markkinan odotetaan kasvavan lähivuosina 20 prosentin tahtia vuositasolla." 😃👍

• Anonyymi

"Vedyn eduksi voidaan laskea polttokennoautojen kohdalla mm. se, että energian varastointimuotona se pienentää tarvetta isokokoisille ja painaville akustoille."
      😃👍

• Anonyymi

Tällä ajoakkujen painoilla jaksetaan aivan vain hämätä yhä uudestaan. Kuitenkin vetyautot Honda Clarity, Toyota Mirai ja Hyundai Nexo kaikki painavat pyöreästi 1900kg, joten painossa eivät saa mitään etua täyssähköautoihin.

• Anonyymi

"– Emme usko teknisesti yksipuolisiin säädöksiin, jotka rajoittavat tarjontaa. Sähköliikenne yksinään johtaa umpikujaan — se on nyt selvä. Erot ovat yksinkertaisesti liian suuria, jopa pelkästään Euroopan sisällä, BWW johtaja Zipse on todennut Automotive Newsin mukaan." 💗💗

• Anonyymi

Uutisesta oli jäänyt pois uusi Honda CR-V vetyauto eli myös Honda panostaa vetyautoihin 💕💕💕

• Anonyymi

• Anonyymi

Vetyhonda painaa myös pyöreästi 2000kg, joten eipä mitään etua täyssähköautoihin painossa.

• Anonyymi

Varsinainen panostus, hihii!

• Anonyymi

Ajoakuissa kehitys on myös pysähtynyt kuin seinään; koko ajan kirjoitetaan uusista akkuinnovaatioista mutta niitä ei koskaan nähdä vaikka ne on tulossa "ihan kohta".

Vety ja patteriauto ovat molemmat typerää viheragendan puuhasteluja, antakaa meille bensiini- ja dieselautot takaisin! (ja tuhotkaa EU juurimultineen)

• Anonyymi

Tässä ei nyt jää epäilystäkään mistä maasta tämä viesti tuli.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt jauha baskaa. Joka vuosi täyssähköautojen toimintasäteet hieman kasvavat paremman akkutekniikan ansiosta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17091514/vetytankkausverkoston-tappaa-lopulta-isot-ajoakut-ja-akkutekniikka-

Vai että oikein paremman akkutekniikan. Millä tavalla se on parempaa tekniikkaa, että sullotaan samoja 90-luvun nmc kennoja vuosi vuodelta enemmän pieneen tilaan niin, että auton keskimassa on kohta 3 tonnia?

• Anonyymi

Polttokenno ei nappaa. Odotellaan vetypolttomoottoria.

• Anonyymi

On jo, mutta toimintamatka niissä on tällä hetkellä 25-30 km. Tulevaisuudessa saattaa päästä jopa 150 km yhdellä tankkauksella, mutta tankki onkin sitten erittäin suuri.

• Anonyymi

• Anonyymi

Toyota esitteli tämän kuun alussa Jyväskylässä vetyä käyttävän polttomoottoriralliauton. Sen rangeksi kerrottiin surkeat 25 km.

• Anonyymi

Stellantis nyt on maailmankuulu jatkuvista pahoista laatuongelmistaan. Kukaan järkevä ei hanki tuosta puljusta itselleen kotiskoa päänvaivaksi. Joten uutinen on aivan yhdentekevä.

• Anonyymi

Ihan odotettua. Osakkeenomistajienkin puolesta odotettu päätös.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe