Oletteko sitä mieltä että oman habituksenne kestää kilpailun?
AV
Kuinka moni sitä potee? Ulkonäkö konkurssi..
61
532
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu pitkälti mistä kilpaillaan. En oikeastaan haluaisi tämän parempaa ulkonäköä. Se alkaisi olla jo riesa.
- Anonyymi
Elät vaan...ei se ole "kengistä kiinni":)
https://www.youtube.com/watch?v=OsZa4s3ywqw&list=RDusEB0vPOBDk&index=13
AV- Anonyymi
Tässä kun lapset kärsivät eroperhe elämää ei ole lapsilleni oikein vaikka vanhemmat ei ole eronnut. Lapset kaikki reagoi hyvin vahvasti väörin käyttöön ja tottakai lapseni ei tiedä mitään itsetuhoisuudestamme ei me sellaisista heidän aikana puhuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kun lapset kärsivät eroperhe elämää ei ole lapsilleni oikein vaikka vanhemmat ei ole eronnut. Lapset kaikki reagoi hyvin vahvasti väörin käyttöön ja tottakai lapseni ei tiedä mitään itsetuhoisuudestamme ei me sellaisista heidän aikana puhuta.
Ikävä jos teillä on noin, yleensä se on juurikin päinvastoin.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVKyllä se on totuus meillä lapsikin haluaisi hypätä katolta ei meiltä saanut viedä lapsia valhein ja takaisin on vaikea saada koska työtirvallisuus vaarantuu seuraavilla kun edelliset väänsi kaikkea valheilta. Vauvakin kävelee tukia jo pitkin ja on 7kk erittäin leikkivä ja sosiaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on totuus meillä lapsikin haluaisi hypätä katolta ei meiltä saanut viedä lapsia valhein ja takaisin on vaikea saada koska työtirvallisuus vaarantuu seuraavilla kun edelliset väänsi kaikkea valheilta. Vauvakin kävelee tukia jo pitkin ja on 7kk erittäin leikkivä ja sosiaali.
Aah, valtakunta...voisit jo keskittyä itsesi muokkaamiseen, koska yhteiskuntaa ei voi voittaa?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVTiedätkö mitä ne väänsi esim valheita epäilyksiä ennakkoluuja ja itse kirjasi kirjoihinsa jonkun sanoneen eli valehteli esim meidän vanhempienkin sanoneen yms. vaikka ei ollut esim 1kk iässä muka vauvan puheenkehityksestä huolissaan neuvola täti. Nyt pitäisi syyttäjälle ne todistukset valheista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mitä ne väänsi esim valheita epäilyksiä ennakkoluuja ja itse kirjasi kirjoihinsa jonkun sanoneen eli valehteli esim meidän vanhempienkin sanoneen yms. vaikka ei ollut esim 1kk iässä muka vauvan puheenkehityksestä huolissaan neuvola täti. Nyt pitäisi syyttäjälle ne todistukset valheista.
Ikävää jos teillä on tuollaisia ongelmia.
Yhteiskunta tekee omia toimiaan lain velvoittamilla tavoilla. Joskus ilman riittävää harintaa jossa puuttuu se inhimillinen näkökanta.
Onhan huostaanototkin jo liiketoiminnallisesti järjestettyjä.
Ei kai 12 000 lasta muuten joutuisi siihen kierteeseen, ennakoiva apu on todella puutteellista.
Olkaamme onnellisia että se toimii pakolaisten suhteen, sillä ovathan he niitä jotka kaupungeille ja kunnille valtion rahaa "tuottavat".
Kiitos Persujen!
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunta tekee omia toimiaan lain velvoittamilla tavoilla. Joskus ilman riittävää harintaa jossa puuttuu se inhimillinen näkökanta.
Ei kai 12 000 lasta muuten joutuisi siihen kierteeseen, ennakoiva apu on todella puutteellista.
Olkaamme onnellisia että se toimii pakolaisten suhteen, sillä ovathan he niitä jotka kaupungeille ja kunnille valtion rahaa "tuottavat".
Kiitos Persujen!
AVKyllä on ja lapset on poissa niissä ja kuin sanoin työnturvallisuus nyt vaarantuu kaikilta koska vääntää ne sanoneen vaikka itse valehdellut, vaikka ne nykyiset kuulee muuta ne on kirjaukset valehtelee paljon esim yrittivät varastaa vauvakin pois valheilla. Sen vuoksi vie syyttäjälle noi. Ei noita valheita jaksa edes lukea. Virka kuuluu niiltä lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Persujen!
AVTietkö mitä minua närhii koska olen joutunut puolustautuu kameroin ja nauhurein myös kuvin ja puhelimeni ei toimi nyt mustaksi meni näyttö siinäkin on muutaman vuoden todisteet ja muistot. 😢
Se että poliisi ei ota hoidakseen joudun pitää tallessa kuukausi kaupalla ja tottakai kriittisellä hetkellä kun haluan viedä eteenpäin. Tajuatko kuinka epätoivoita tämä on raastavaa varsinkun tiesin mitä tapahtuu kuukausi aiemmin on visionääri niin tiedän ennalta asioita mitä tapahtuu.
- Anonyymi
Vanhuus sinuun iski ja ruoste vei sinut...
- Anonyymi
Käyn kilpailua ainoastaan peilikuvani kanssa silloin harvoin kun sitä vilkaisen, tasapeli toistaiseksi :D
-Dorian Gray - Anonyymi
Tiedätkö mitä mieltä olen? Ihmisen ei tule kilpailla, muuta kuin itsensä kanssa. Voin tänä päivänä iloita siitä, että olen paljon fiksumpi kuin eilen. Entinen minä ei vedä vertoja nykyiselle, kaikkine kokemuksineen. Ja ulkonäköäkin riittää kotitarpeiksi. Minkä ikäinen olet, ap?
- Anonyymi
Arvioi kommenteista, olisi hauskaa lukea arviointeja.
Huomauttaisin vinkiksi sen että jouduin ulkomaan lentokentällä turvatarkastuksessa hiveltäväksi, ja turvamies hiveiltyään kysyi "käytkö treenaamassa", ja lopuksi sanat "respect".
Turvatarkastuksessa on varmasti joku tekoäly, joka hälyttää jos ihminen on jollain tavalla poikkeava.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomauttaisin vinkiksi sen että jouduin ulkomaan lentokentällä turvatarkastuksessa hiveltäväksi, ja turvamies hiveiltyään kysyi "käytkö treenaamassa", ja lopuksi sanat "respect".
Turvatarkastuksessa on varmasti joku tekoäly, joka hälyttää jos ihminen on jollain tavalla poikkeava.
AVVoi ei. En tarkoittanut ulkonäköä ollenkaan. Täällä on ärsyttävän pinnallisia ihmisiä, ei kunnon keskusteluseuraa. 22:17:31.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. En tarkoittanut ulkonäköä ollenkaan. Täällä on ärsyttävän pinnallisia ihmisiä, ei kunnon keskusteluseuraa. 22:17:31.
Ihmiset kai katsovat ensin ulkoista olemusta, ei kai muuten maailmassa moiseen asiaan tuhlattaisi 500 miljardia euroa vuodessa?
Toki sisin on se tärkein, jonka arvoa ei voi edes arvioida.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset kai katsovat ensin ulkoista olemusta, ei kai muuten maailmassa moiseen asiaan tuhlattaisi 500 miljardia euroa vuodessa?
Toki sisin on se tärkein, jonka arvoa ei voi edes arvioida.
AVAjatteleppa, 500mrdE/v 😔 en takerru nyt mistä tuo luku on saatu, joten oletetaan sen olevan fakta. Tuollainen summa siis toisinsanoen siihen ettei ole tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on, toki jotkut poikkeukset ymmärrän ja raja on häilyvä. Mutta silti...... en ajattele omalta kohdaltani "markkina-arvoa", pallolta löytyy joku taatusti kauniimpi, toinen hoikempi, ja huomaatko tässäkin yleistyksen "hoikka" kun kaikki eivät pidä hoikista 🤔 minua on vain yksi ja sinua on vain yksi. Nahkamakkara rapistuu kaikilta, mutta mitä löytyy sisältä, se on se juttu ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteleppa, 500mrdE/v 😔 en takerru nyt mistä tuo luku on saatu, joten oletetaan sen olevan fakta. Tuollainen summa siis toisinsanoen siihen ettei ole tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on, toki jotkut poikkeukset ymmärrän ja raja on häilyvä. Mutta silti...... en ajattele omalta kohdaltani "markkina-arvoa", pallolta löytyy joku taatusti kauniimpi, toinen hoikempi, ja huomaatko tässäkin yleistyksen "hoikka" kun kaikki eivät pidä hoikista 🤔 minua on vain yksi ja sinua on vain yksi. Nahkamakkara rapistuu kaikilta, mutta mitä löytyy sisältä, se on se juttu ❤️
Rumuuskompleksi on huomattavan yleistä nykyään varsinkin naisilla. Se juontaa siitä, että äidit eivät ole kehuneet tyttäriään kauniiksi. Äidin tulisi aina kertoa, että olet kaunis, ei se muuten mene perille. Ja tietysti tämä maailma myös vaatii nuorilta naisilta ihan liikaa. On jokin tietty tyyppi, joka on aina milloinkin kauneusihanteena ja kaikki alkaa näyttää samalta. Tämän päivän kauneusihanne taitaa olla törröhuulinen, suihinottava hutsu, jonka iho on kirjava, kuin Tikkurilan värikartta. Sorry, kun sanon näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumuuskompleksi on huomattavan yleistä nykyään varsinkin naisilla. Se juontaa siitä, että äidit eivät ole kehuneet tyttäriään kauniiksi. Äidin tulisi aina kertoa, että olet kaunis, ei se muuten mene perille. Ja tietysti tämä maailma myös vaatii nuorilta naisilta ihan liikaa. On jokin tietty tyyppi, joka on aina milloinkin kauneusihanteena ja kaikki alkaa näyttää samalta. Tämän päivän kauneusihanne taitaa olla törröhuulinen, suihinottava hutsu, jonka iho on kirjava, kuin Tikkurilan värikartta. Sorry, kun sanon näin.
Muistan varmaan ikuisesti miten huono olo mulle tuli, kun oltiin kaverin kanssa lähdössä ulos ja hän totesi, ettei tänään jaksa laittautua. Vaan lähtee nuhjuisena ei minkään näköisenä liikenteeseen.
Mulla siinä kohta pysähty kellosta viisarit, tuntu että aika oikeasti jysähti paikalleen ja tuli oksettava olo. Kun tajusin miten hän näki itsensä ja suhtautui itseensä. Se saattoi olla ulkoo opeteltu fraasi mitä kuulee sanottavan, ikään kuin jotenkin sitten muka pitäisi sonnustautua erilailla ollakseen inaf.
Anyway, mun olo oli koko illan vähän jumiutunut. Aukesi jotenkin koko maailma ja ongelmat asian ympäriltä päässäni. Piinaavasti. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on ihan hyvä pointti, näen enemmänkin kyse olevan itsetunnosta, oma kokemus ulkoisesta olemuksesta on osa sitä. Jos sitä itsetuntoa jo pienestä pitäen vahvistettais ja autettais jo pienestä asti kaikkia ymmärtämään "sinä kelpaat ja riität". Jokainen eletään itsemme kanssa koko elämä, mutta silti toisille niin tärkeää että riittäis ja kelpais muille ja mahdoton tehtävä heti alkaapäälle onnistua miellyttämään kaikkia 7mrd tyyppiä ja se aiheuttaa sen ikuisen noidankehän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidin komea poika on tästä ihan samaa mieltä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidin komea poika on tästä ihan samaa mieltä 😁
Törröhuulinen, tekoripsissä peilin edessä peppuaa törröttävä tytsy. En sanoisi hutsuksi, vain siitä syystä, että se näyttää olevan myös miesten naisihanne. Mutta mikä muu se voisi olla, ellei se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVAiniin sinä olet palstan John Cena. Melkein ehdin unohtaa, kunnes tuo respect herätti. 😄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törröhuulinen, tekoripsissä peilin edessä peppuaa törröttävä tytsy. En sanoisi hutsuksi, vain siitä syystä, että se näyttää olevan myös miesten naisihanne. Mutta mikä muu se voisi olla, ellei se?
Olen pahoillani tuosta että kirjoitin "hutsu". Tytsy on paljon parempi. Kiitos, kun korjasit. Tarkka täytyy olla siitä, mitä puhuu ja kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on ihan hyvä pointti, näen enemmänkin kyse olevan itsetunnosta, oma kokemus ulkoisesta olemuksesta on osa sitä. Jos sitä itsetuntoa jo pienestä pitäen vahvistettais ja autettais jo pienestä asti kaikkia ymmärtämään "sinä kelpaat ja riität". Jokainen eletään itsemme kanssa koko elämä, mutta silti toisille niin tärkeää että riittäis ja kelpais muille ja mahdoton tehtävä heti alkaapäälle onnistua miellyttämään kaikkia 7mrd tyyppiä ja se aiheuttaa sen ikuisen noidankehän.
Tämä just. Rakkautta kun saa lapsuudessa, ymmärtää että on riittävä ihan "luojan" muokkaamaana.
- Anonyymi
Kun ei ole perustanut alunperinkään ulkonäölle, ei voi tulla konkurssia. Siitä kun lähdetään aletaan olla oikeilla jäljillä.
Enkä minä kilpaile kenenkään kanssa, ei kuulu luontooni. Ja nyt kyttään taas huipputapaamista Puttrump.
Jasu- Anonyymi
No siitä tapaamisesta ei synny kuin trumputtia, sanomattomuuden kakofoniaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siitä tapaamisesta ei synny kuin trumputtia, sanomattomuuden kakofoniaa
Ei siitä syntynyt vielä muuta kuin kahden suurvallan toistensa lipomista. Aivan kuten saattoi etukäteen arvatakkin. Kaksi kehun kipeää äijää kun tapaa. 😄
Mutta parempi laiha sopu, kun lihava riita. Nuo kun omistaa ydinaseita, niin sitä silmällä pitäen hulluja parempi vähän kehua, kun työntää liipasimelle, jos sillä välttää isommat vahingot.
Ukrainaa se ei paljon nyt auta, mutta ehkä siihenkin vielä päästään.
Jasu
- Anonyymi
Työelämän sanoilla kuvaten jatkuvaa kehitystä habituksen konkurssissa. Mutta sellaista se on, minkäs teet 🤓
- Anonyymi
Kyllä se kestää.
- Anonyymi
Pakko työelämässä luottaa siihen että teot ratkaisevat eikä ulkonäkö.
Yksityiselämässä.... ei ne ukot vakoa halutessaan ulkonäköön perusta eli tämän status ja kiinnostus lähellää nolllaaa.- Anonyymi
?
Itse ainakin suodatan heti pois ne jotka eivät jollain tavalla silmää miellytä tai miellyttävää huomiota herätä.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?
Itse ainakin suodatan heti pois ne jotka eivät jollain tavalla silmää miellytä tai miellyttävää huomiota herätä.
AVEi ole ulkonäkö kompleksia.
Tarvitsee vain pärjätä ja niin on ainakin vielä sujunut.
Tottahan ulkonäkö vaikuttaa parisuhde markkinoilla mutta vanhempana huomaa että se jää kemioiden ja seksin jalkoihin. On sitten miten kaunis tahansa mutta jos jokin ihmisessä ärsyttää niin naama tai kroppa ei tilannetta pelasta.
- Anonyymi
minun mielestäni aika kauniita ja hassukakin meikkejä, äen joskus.
- Anonyymi
En kilpaile kenenkään kanssa, en ulkonäöstä enkä mistään muustakaan kuten esim miehistä. Jollen miellytä tällaisena, niin eihän sille mitään mahda. Ei kaikkien kaikista tarvitsekaan tykätä.
Aletheias- Anonyymi
Olet ihana oma itsesi.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana oma itsesi.
AVNäin se on asia ajateltava 😊
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana oma itsesi.
AVVoi miten lutuista 😚
- Anonyymi
Ei kestä eikä kiinnosta kilpailut.
- Anonyymi
tiedätkö mitä itse niin jos kuivaa naama jos ulkoileekin niin saipualla ja naama ja niwvea-men rasvaa ennen iltaa, nukkumista.
- Anonyymi
Mutta mistä me kilpailemme? En muista osallistuneeni mihinkään kisaan ja muutoinkin jätän toiset rauhaan.
- Anonyymi
mikähän ihmwwn kilpailu niin jotain tyttöjen omia.... mutta niin kun miehet pe3lkäävät minua monestikin kun tietävät ja pukeutumistyylikin.. joku korkea kkk..
- Anonyymi
en huomannutkaan mitenl oisraa auringonpaisteessa kuin jotain pieeniä timantteja maalissa, rautaeuukin jämeerä
- Anonyymi
niin olin hommeleissa töissä niin polkupyörä joiden tekemä jämerä runko, ostin työpyöräksikin:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rautaruukki_(yritys) - Anonyymi
niin noh ehkä tytöt ajattelecat liikaa että joku vaanisi heitä.
nubya buub eu yhtään kiinnoataisi vahtia ketään tyttöä'... - Anonyymi
mutta jos satumalta näen tyttöjä voin jutella jotain..
- Anonyymi
Mitä tuolla on merkitystä joka ainoa meistä vanhenee katsotte vanhempianne siitä saatte edes vähä osviittaa siihen miltä suunnilleen näytätte saman ikäisinä
- Anonyymi
Minkä kilpailun?
xLiner - Anonyymi
olikin joku huvcittava juttu joku tyttö, tuijottaaq älypuhelintääkö diihrn no ri muyys huh.
- Anonyymi
Ei valitettavasti kestä :( Olen liian lihava, mulla on hieman vino leuka, vihaiset silmät ja silmälasit, ilmeettomät kasvot ja huono iho. Kyllä adonikset vie 6-0
- Anonyymi
En nyt ihan suoriltaan välttäis mihkään fitness skabaan lavalle, mutta en kyllä sinne alentuis muutenkaan.
- Anonyymi
Olen jättänyt elämästäni kilpailun pois jo kauan aikaa sitten.
Miksi?
Koska minun ei tarvitse.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Kaikkien ei tosiaan tarvitse kilpailla ulkonäöllään.
- Anonyymi
Keräilyerät on hyvä keksintö. Pyrsk.
Vilma - Anonyymi
Ai minkä kilpailun?
- Anonyymi
En ole ikinä mennyt missään asiassa ulkonäkö edellä, vaikken sen merkitystä kiistäkään. Yksi tärkeä osanen isompaa kokonaisuutta.
Ja en. En ole edelleenkään konkurssissa sen asian kanssa, vaikka ikää on jo 50. Päinvastoin. Tiedän olevani aika kovaa valuuttaa oman sukupolven ja nuorempienkin silmissä edelleen. Tämä asia on ollut elämässäni aika lailla muuttumaton ja juuri sen takia etten ole ikinä antanut ulkonäölle suurempaa merkitystä mitä sillä on. Niin kuin en anna millekään muullekaan asialle. - Anonyymi
En ole ikinä kilpaillut ulkonäöllä enkä kilpaile, ei tarvitse.
Kilpailun kenen kanssa? Tai kuka on kilpailemassa kanssani ja mistä? Ensimmäisenä vaihtoehtona on minä itse eri aikoina. Ja tähän on jonkinlaisia mittareita joiden perusteella voi arvioida miten vanhuus opettaa jos ei muuta niin hiljaa kulkemaan.
Siihen habitukseen en paljon osaa sanoa, mutta luulisin että jos muuta kehitystä ei suuntaan tai toiseen tapahdu, niin voihan ainakin pukeutumistyyliä muuttaa. Sama apina, mutta erilaisissa naamiaisissa.- Anonyymi
On kyllä todella vapauttavaa, kun ikää tulee lisää, eikä tarvi miellyttää ketään. Ei tarvi tehä mitään extraa, mitä ei itse halua, eikå ketään kiinnosta vaikka tekisikin.
- Anonyymi
Iän mukana ne omat odotukset itsestä ja muista ihmisistä muuttuvat, ja se koetaan usein vapauttavana asiana ja kokemuksena.
AV
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584