Jasu näköjään räksyttää joskus kuin nälkäinen koira

Anonyymi-ap

Mikä Jasulle on tullut, on näköjään keljuillut minulle alemmissa ketjuissa jostain kumman syystä.
Pahaa oloansa ei saa purettua muihin, se on ihmisen sisällä se.

Mikä sen pahan olon Jasulle nyt tekee, ja miten se helpottaa jos haukkuu muita tuntemattomia palstalaisia?

AV

134

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä vaan oot niin idiootti, että välillä kaikilla läikkyy yli sun jutut.

Luulisi sinun tottuneen siihen.

• Anonyymi

En ole palstalle paljon viimeisinä kuukausina kirjoitellut.
        On se vain outoa jos saa silti sylkeä kasvoilleen.

AV

• Anonyymi

Mikä juttu on harmittanut, ja millaiset kommentit?

AV

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä juttu on harmittanut, ja millaiset kommentit?

AV

Ei sun tarvitsekaan kokoaikaa kirjoitella.

Riittää kun päästät imelän itsesi jossain irti ja sopiva fiilis itsellä, niin pakko v.ttuilla siinä..

Vaikka 99%;sti menee v.ttuilut kuin huuto tuuleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sun tarvitsekaan kokoaikaa kirjoitella.

Riittää kun päästät imelän itsesi jossain irti ja sopiva fiilis itsellä, niin pakko v.ttuilla siinä..

Vaikka 99%;sti menee v.ttuilut kuin huuto tuuleen.

Selitä tarkemmin, esimerkiksi se miten kommentoit aloitukseeni haukkumalla, syyttelemällä ilman mitään esimerkkiä siitä miten olisin sinua kaltoin kohdellut?

Kun luin alempia viestejäsi, et ole enää se sama ihminen mikä olit vuosia sitten.
        Haukut toisia ihan syyttä, ja vain siksi kun sinulla itselläsi on paha olla.

Huomaatko itse sitä?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole palstalle paljon viimeisinä kuukausina kirjoitellut.
        On se vain outoa jos saa silti sylkeä kasvoilleen.

AV

Ai et ole kirjoitellut? Joka toinen viikonloppu vedät lärvit ja pörhentelet täällä tollouksissasi.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai et ole kirjoitellut? Joka toinen viikonloppu vedät lärvit ja pörhentelet täällä tollouksissasi.

xLiner

Joskus kirjoittelen kyllä, mutta en niissä kirjoituksissani ole ketään loukannut.
        Jokaisella on oma elämä ja jokaisella omassa elämässään ne tärkeät asiat joista palstalaiset yleensä aloituksia tekevät. Ne joilla ei niitä ole, he eivät tee aloituksia, jotkut jopa keskittyvät aloituksia tehneiden haukkumiseen.

Itselleni jotkut asiat ovat tärkeitä, ja ne eivät ole eivätkä voi olla sinulle tärkeitä. Tuolloin kirjoitukseni on hyvä ohittaa, sillä se ei koskettaisi sinua millään tavalla.

Jasun syytöksiin haluaisin kyllä asiayhteyden, ja ne kommentit joita olisin kirjoittanut sisältöineen mikä laittaa noin kiukuttamaan. Hyvähän se olisi tietää mistä moinen kumpuaa. Ilman esimerkkejä lainauksineen se ei taida onnnistua.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selitä tarkemmin, esimerkiksi se miten kommentoit aloitukseeni haukkumalla, syyttelemällä ilman mitään esimerkkiä siitä miten olisin sinua kaltoin kohdellut?

Kun luin alempia viestejäsi, et ole enää se sama ihminen mikä olit vuosia sitten.
        Haukut toisia ihan syyttä, ja vain siksi kun sinulla itselläsi on paha olla.

Huomaatko itse sitä?

AV

En mä hauku..totean vaan sinun retardiuuden ja nauran päälle, vaikka onhan se toisaalta sääli sun lapsille ja lähellä eläville...

Et sä mitään ymmärrä. Sä ja sun muna ootte symbioosissa..... oho... ego unohtu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä hauku..totean vaan sinun retardiuuden ja nauran päälle, vaikka onhan se toisaalta sääli sun lapsille ja lähellä eläville...

Et sä mitään ymmärrä. Sä ja sun muna ootte symbioosissa..... oho... ego unohtu.

Voin kuvitella miten marsut menestyvät hyvin, mutta onneksi on mies hoitamassa lapsiasi:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kirjoittelen kyllä, mutta en niissä kirjoituksissani ole ketään loukannut.
        Jokaisella on oma elämä ja jokaisella omassa elämässään ne tärkeät asiat joista palstalaiset yleensä aloituksia tekevät. Ne joilla ei niitä ole, he eivät tee aloituksia, jotkut jopa keskittyvät aloituksia tehneiden haukkumiseen.

Itselleni jotkut asiat ovat tärkeitä, ja ne eivät ole eivätkä voi olla sinulle tärkeitä. Tuolloin kirjoitukseni on hyvä ohittaa, sillä se ei koskettaisi sinua millään tavalla.

Jasun syytöksiin haluaisin kyllä asiayhteyden, ja ne kommentit joita olisin kirjoittanut sisältöineen mikä laittaa noin kiukuttamaan. Hyvähän se olisi tietää mistä moinen kumpuaa. Ilman esimerkkejä lainauksineen se ei taida onnnistua.

AV

Ethän sä varmaan loukkaakaan, mutta sun itsesi sanomat tekemiset ja jo ajatukset satuttaa sellaisien ajatusmaailmaa, jotka välittää muustakin kuin sukupuolielimestä ja egosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sä varmaan loukkaakaan, mutta sun itsesi sanomat tekemiset ja jo ajatukset satuttaa sellaisien ajatusmaailmaa, jotka välittää muustakin kuin sukupuolielimestä ja egosta.

Olet varmasti vielä kymmenen vuotta sitten kirjoittamieni kirjoituksieni pauloissa?
        Nykyisin olen ihan kiltti isi joka tekee kaiken lapsen menestymisen ehdoilla.
        Nainen tykkää, lapsi tykkää ja asiat ovat aivan loistavasti.

Parempaa tilannetta ei voisi enää saada. Jokaisella hyvä mieli ja mahdollisuus toteuttaa itseään toisten tukiessa.
        Olen itse, ja muutkin osapuolet 100 % tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin kuvitella miten marsut menestyvät hyvin, mutta onneksi on mies hoitamassa lapsiasi:)

AV

Mun lapset hoitaa täysi-ikäisinä kyllä ihan itse... ei marsut eikä mikään muukaan. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmasti vielä kymmenen vuotta sitten kirjoittamieni kirjoituksieni pauloissa?

Parempaa tilannetta ei voisi enää saada. Jokaisella hyvä mieli ja mahdollisuus toteuttaa itseään toisten tukiessa.

AV

Ihan saan kiksini sinun kulloisestakin retardisekoilusta. 😄

Ja sun jutut usein muotoutuu juurikin siten miten js mistä sulle on v.ttuiltu. Hitaasti mut varmasti. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Sulla nimenomaan on tapana sina mennä asian sijasta haukkumaan henkilöä. Aina.

Tässäkin ketjussa heti alkuunsa esität, että sinun täydellisyytesi kyseenalaistaminen johtuu vain kyseenalaistajien henkisistä ongelmista 😅

Kieltämättä tuo rimpuilusi on aika viihdyttävää seurattavaa 😉

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

"Nykyisin olen ihan kiltti isi joka tekee kaiken lapsen menestymisen ehdoilla.
        Nainen tykkää, lapsi tykkää ja asiat ovat aivan loistavasti."

Tälleen sivusta totean, että jos noin on, niin se asettaa retostelusi outoon valoon. En ymmärrä miksi kenelläkään, jonka asiat ovat oikeasti hyvin, olisi noin valtava tarve yrittää todistella sitä.

• Anonyymi

No AV kuule. Tämä some on muuttunut hirmu vihamieliseksi, kun ihmisiä harmittaa ja pelottaa.
      Valitettavasti viha ja turhautuminen purkautuu kanssakirjoittajiin.

Oikea osoite vihan ja turhautumisen purkamiseen olisi nykyinen hallitus. Eduskunnan sivuilta kyllä löytyy yhteistiedot.

>simiti<

• Anonyymi

Siltä se nyt vähän alkaa vaikuttamaan, ikävä kyllä en ole hallitus joka kaiken parempaan suuntaan ihmisten henkilökohtaisia asioita voisi viedä.

AV

• Anonyymi

😆

• Anonyymi

Aika ärkäkkänä kuin pieni terrieri. Kun aikansa kiskoo sidostesukkaa, niin eiköhän se siitä.

• Porukka hirveästi valittaa, että miten paha täällä on olla. Olenko sokea vai miksi en näe yhtään näitä kirjoituksia, joissa henkisesti pahoinpidellään toista. Voisitteko laittaa esimerkkejä tai jotain. Linkkiä?

• Anonyymi

• Anonyymi

Lue ainakin Lasten kosmetiikan käytöstä ja Julkisuuden henkilön päiväin päätös ketjut. Jasu on sekaisin 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue ainakin Lasten kosmetiikan käytöstä ja Julkisuuden henkilön päiväin päätös ketjut. Jasu on sekaisin 😔

Milleen mä olen sekaisin? Etteköhän te niin väittävät ole itse enemmän sekaisin kun minä.
        Kai ullakin on oikeus olla omaa mieltäni eikä lipitellä jotain etikettipersettä hyvän tavan vuoksi? Mua vutut kiinnostaa hyvät tavatkaan, jos ne on ihan typeriä jeesusteluja.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milleen mä olen sekaisin? Etteköhän te niin väittävät ole itse enemmän sekaisin kun minä.
        Kai ullakin on oikeus olla omaa mieltäni eikä lipitellä jotain etikettipersettä hyvän tavan vuoksi? Mua vutut kiinnostaa hyvät tavatkaan, jos ne on ihan typeriä jeesusteluja.

Jasu

Taitava viestijä pystyy välittämään asiansa ystävällisesti ja kunnioittavasti, se ei kiroilemalla ja huonoilla tavoilla onnistu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitava viestijä pystyy välittämään asiansa ystävällisesti ja kunnioittavasti, se ei kiroilemalla ja huonoilla tavoilla onnistu.

No siitä voikin päätellä etten ole taitava, enkä sekaisinkaan. Joten miksi muka sekaisin? Minä nyt satun kiroilemaan kun kiroiluttaa, enkä tule ikinä siinä asiassa muuksi muuttumaan. Sukuvika.

Ja taitavuutta ei myöskään täällä tarvita, silloin kun toisetkaan osapuolet ei osaa käyttäytyä nyppimättä.

Jasu

• Anonyymi

Mä tykkään Jasulista. On hyvin omalaatuisen erikoisen mukava räksyttäjä :)

• Anonyymi

Minäkin tykkäsin hänestä aikaisemmin, mutta en enää, jos suoltaa jotain outoa ilman syytä.
        Ihmiset muuttuvat, niin hyvässä kuin myös pahassa.

AV

• Anonyymi

Jasu oli ennen mukava räksyttäjä nyt räksyttää ilman syytä ihan kaikille. Enää en edes lue hänen kirjoituksiaan, pelkkää räksyä ilman ajatuksen häivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu oli ennen mukava räksyttäjä nyt räksyttää ilman syytä ihan kaikille. Enää en edes lue hänen kirjoituksiaan, pelkkää räksyä ilman ajatuksen häivää.

Minä reagoin tekstin sisältöön, en siihen kuka mulle hoopoja kirjoittelee. Sori vaan, jos pitäisi jotenkin erotella kivat jyvät ja ei kivat akanat.

Yritän lukiessani tulkita millä asenteella se mulle kirjoitetaan, jos tulkitsen väärin sen voi sanoa eikä alkaa vittuilemaan ja sitten ainakaan suutyua kun vittuilen takaisin. Mä kestän kyllä kritiikin aiheesta.

Ja jos en kestä eikö se ole vain mun päänsärkyni?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tykkäsin hänestä aikaisemmin, mutta en enää, jos suoltaa jotain outoa ilman syytä.

AV

Ei musta tarvitse tykätä. En mä täällä tykkäysten takia käy, vaan siksi kun täällä on niin kirjavaa kansaa ja ajatuksia.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei musta tarvitse tykätä. En mä täällä tykkäysten takia käy, vaan siksi kun täällä on niin kirjavaa kansaa ja ajatuksia.

Jasu

Onneksi moni on tasolla "ei hauku muita".
        Nosta myös itse tasoasi, olisi jo sen aika.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Ei kannata ottaa niin vakavasti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi moni on tasolla "ei hauku muita".
        Nosta myös itse tasoasi, olisi jo sen aika.

AV

Jaa ei saanu sanoa hau hau. 😆

Minun tasoni on ja pysyy, kuinkas sulla? 🤣

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata ottaa niin vakavasti..

Niin ne olvi mainoksessakin väitti.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä reagoin tekstin sisältöön, en siihen kuka mulle hoopoja kirjoittelee. Sori vaan, jos pitäisi jotenkin erotella kivat jyvät ja ei kivat akanat.

Yritän lukiessani tulkita millä asenteella se mulle kirjoitetaan, jos tulkitsen väärin sen voi sanoa eikä alkaa vittuilemaan ja sitten ainakaan suutyua kun vittuilen takaisin. Mä kestän kyllä kritiikin aiheesta.

Ja jos en kestä eikö se ole vain mun päänsärkyni?

Jasu

Ei ole pelkästään sinun päänsärkysi, räksyttämällä menetät uskottavuutesi, se kääntyy sinua vastaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pelkästään sinun päänsärkysi, räksyttämällä menetät uskottavuutesi, se kääntyy sinua vastaan.

Minulle uskottavuuteni täällä on se ja sama. Kenet mun pitäisi vakuuttaa ja miksi? Leikkiköön muut vaikuttajaa, minua ei kiinnosta. Joku onkii tekstinä rusinat kumminkin, ihan sama miten ne on jonoon lyöty.

Jasu

• Anonyymi

Jaa, oisko parempi keskustella siellä ketjussa niistä jutuista, katsos kun jasua on maalitettu taas viime päivinä ihan tahallisesti ja yritetty saada ärsyyntymään.
      Ei tänne tämmöisiä nimellä ohjelmoituja ketjuja tarvitse lähteä väsäämään

• Anonyymi

Eiköhän tämä Av-nimimerkki kuulu siihen trollitehtaaseen mistä täällä muutkin nimimerkkejä kohtaan hyökkäykset tulee...

• Anonyymi
        UUSI

Jos jotakuta maalitetaan, parasta ja ainoa mitä kannattaa tehdä on olla tekemättä mitään, siis reagoimatta. Tosiasia on, että räksyttämällä takaisin toiselle räksyttäjälle, se vain ruokkii ja tukee räksytystä.

• Anonyymi

Et se sinäkään mikään pyhimys ole, vaikka sellaisena yrität esiintyä. Otat välillä itseesi muitten näkemyksistä ja alat tahallaan härkkimään, sitten alat lärpättämään lisää, kun joku ei taivu kannallesi yrityksistäsi huolimatta. Tykkäät vissiin kinastella?

Kyllä sinä aina lepyt, niin lepyn minäkin vaikken kaikenlaisesta ylikontrolloimisesta ja mäkättämisestä pidäkkään ja tinttaan takas nasevasti tulemaan.

En ole yhtään kelju jos ei toinenkaan tule mulle henkseleitä paukutellen viisastelemaan. 😄

Jasu

• Anonyymi

Ja se kommentti mitä mietit liittyi sinun viisadästeluusi anonyymin naisoletetun ketjussa hänen terassistaan. Hän kun oikoi sinua sinä et selvästi voinut hillitä itseäsi ja aloit lärpättää lisää viisastellen, kun hän sulle jotain vastasi. Siitä se komentti tuli. Hän vastasi rakentavasti sulle, muttei tuntunut kelpaavan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se kommentti mitä mietit liittyi sinun viisadästeluusi anonyymin naisoletetun ketjussa hänen terassistaan. Hän kun oikoi sinua sinä et selvästi voinut hillitä itseäsi ja aloit lärpättää lisää viisastellen, kun hän sulle jotain vastasi. Siitä se komentti tuli. Hän vastasi rakentavasti sulle, muttei tuntunut kelpaavan.

Jasu

Siis missä ketjussa?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ja saa sitä olla näsäviisas ja pikkumainen, muttei saa itkeä jos joku lyö vyön alle verbaalisesti kyllästyessään siihen. Minäkin auon turpaani saadakseni liikettä aikaan, mutten suutu vaikka turhaudun, kun turhaudun en jaksa vääntää rautalankaa ja sanon niin suoraan kun osaan. Jotkut sitten kokee sen suuttumisena tms. Kun ei tunne minua kuin tekstinä blancolla.

Jotka tuntee ei osaa ees pillastua.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis missä ketjussa?

AV

Se missä exän uusi nainen puhuu paskaa yhteisille tuttaville ketjun aloittaja naisesta.

En vaan minäkään enää hillinnyt itseäni. En aina ole hyvä pitämään naamaani kiinni, vaikka yritän. Välillä en taas saa naamani auki, vaikka yritän.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se missä exän uusi nainen puhuu paskaa yhteisille tuttaville ketjun aloittaja naisesta.

En vaan minäkään enää hillinnyt itseäni. En aina ole hyvä pitämään naamaani kiinni, vaikka yritän. Välillä en taas saa naamani auki, vaikka yritän.

Jasu

Anteeksi, en tunnista tilannetta. Voisitko laittaa ketjun.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, en tunnista tilannetta. Voisitko laittaa ketjun.

AV

En voi. 😊

Joko sulla on valikoiva muisti tai sinä et ole sinä. Jäikö sinua jotenkin vaivaamaan kun sanoin (kirjoitin) sinun jääneen alakynteen ja selitelleen? Mutta eikös siinä ole perää, että jos jäät alakynteen alat selitellä ja näsäviisastelet? 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi. 😊

Joko sulla on valikoiva muisti tai sinä et ole sinä. Jäikö sinua jotenkin vaivaamaan kun sanoin (kirjoitin) sinun jääneen alakynteen ja selitelleen? Mutta eikös siinä ole perää, että jos jäät alakynteen alat selitellä ja näsäviisastelet? 😄

Jasu

Jatkoa vai saatko kicksit, kun naisoletetut höykyttää sinua verbaalisesti?
        Joskus tuntuu, että olet vähän masokistikin. Ja tykkäät kun joku muija äkäilee sulle ja sulla lentää veri nenästä, noin kuvainnollisesti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi. 😊

Jasu

Laita alle se sinua loukkaava kommentti, jonka luulet olevan kirjoittamani. Voidaan katsoa kokonaisuutta ja keskustella asiasta kuin se normaali hyvin menestyvä aviopari ongelmissaan.

Puhumalla paras on?!

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa vai saatko kicksit, kun naisoletetut höykyttää sinua verbaalisesti?
        Joskus tuntuu, että olet vähän masokistikin. Ja tykkäät kun joku muija äkäilee sulle ja sulla lentää veri nenästä, noin kuvainnollisesti.

Jasu

Outoa, en ota normaaleja keskusteluja noin vakavasti.
        Mielipiteitä saa, ja pitääkin olla.

AV

• Anonyymi

Voisit nyt triplata nimimerkkisi, jos olet tuolla asenteella yleisesti omassa elämässäsi niin säälin miestäsi. Todella paljon.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit nyt triplata nimimerkkisi, jos olet tuolla asenteella yleisesti omassa elämässäsi niin säälin miestäsi. Todella paljon.

AV

Sääli on sairautta ja jeesustelua, kun et edes tunne meitä. Minä taas voisin sääliä eukkojasi joiden kanssa olet itsekkäästi elänyt ja maailmalla lentänyt. Nyt sitten sovittelet huonoa omaatuntoa nuorimpaan lapseesi soveltaen ikään kuin sovittaisit syntejäsi. Uskonnollisena ihmisenä.

Ne teot pitää hyvittää niille joille oli paska, ei muille.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa, en ota normaaleja keskusteluja noin vakavasti.
        Mielipiteitä saa, ja pitääkin olla.

AV

Sinulle varmaan onkin normaalia ensin viisastella ja naljailla, sitten loukkaantua kun joku muukin osaa antaa takas. Kaikille muille se ei näyttäydy normaalina. Minäkin tajuan sen, miten sinä et merkonoomina?

Luulis osaavan laskea 1plus yks. .

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääli on sairautta ja jeesustelua, kun et edes tunne meitä. Minä taas voisin sääliä eukkojasi joiden kanssa olet itsekkäästi elänyt ja maailmalla lentänyt. Nyt sitten sovittelet huonoa omaatuntoa nuorimpaan lapseesi soveltaen ikään kuin sovittaisit syntejäsi. Uskonnollisena ihmisenä.

Ne teot pitää hyvittää niille joille oli paska, ei muille.

Jasu

Aamen tähän.

Mä kyllä oon miesoletettu ja v.ttuilen samoista asioista tuosta hönöä. 😄

Mutta mitä se Ao. retardille merkkaa? Mut onhan se v.ttuilu vähän kivaa. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen tähän.

Varsinkin alkaa näin itkemään....😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen tähän.

Huomionhakua tämä häneltä on. Jeesustelua kuinka hienoa herraa on nyt yhden kommentin verran toisaalla "haukuttu".

Tuolla ylempänä taitaa luulla sinua minuksi ja tyrkyttää mun marsujakin sulle.😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomionhakua tämä häneltä on. Jeesustelua kuinka hienoa herraa on nyt yhden kommentin verran toisaalla "haukuttu".

Tuolla ylempänä taitaa luulla sinua minuksi ja tyrkyttää mun marsujakin sulle.😅

Jasu

Huomasin saman. 😁

Taitaa trollilta mennä puurot ja vellit sekaisin. 😄

Kyllä mä tiedän suurinpiirtein mitkä "tyypit" on samasta tuubista. 😃

Btw. Ootko nähnyt "harmista" enää? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin saman. 😁

Taitaa trollilta mennä puurot ja vellit sekaisin. 😄

Kyllä mä tiedän suurinpiirtein mitkä "tyypit" on samasta tuubista. 😃

Btw. Ootko nähnyt "harmista" enää? 🙂

On se täällä piipahtanut. Mustanikkilään kirjoitteli.

Vapaalla vai töissä?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se täällä piipahtanut. Mustanikkilään kirjoitteli.

Vapaalla vai töissä?

Jasu

Vapaalla vielä tään illan ja huomisen...🙂

Mietin, että käpäsiskö kylillä? Pikaseen. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaalla vielä tään illan ja huomisen...🙂

Mietin, että käpäsiskö kylillä? Pikaseen. 😁

Käpäse ny kun vielä säitä piisaa. Kihta on taas talvi ja lumihommia. 😅

Mäkin suksin sänkyä kohti, tarttis kävästä kotopuolessa huomenissa jo aamusta. Joten hyvvee yätä ja illanköllyköitä sulle. 🤗

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käpäse ny kun vielä säitä piisaa. Kihta on taas talvi ja lumihommia. 😅

Mäkin suksin sänkyä kohti, tarttis kävästä kotopuolessa huomenissa jo aamusta. Joten hyvvee yätä ja illanköllyköitä sulle. 🤗

Jasu

Pitää tsekata moodi.... ois huomenna tekemistäkin...😄

Mut täällä yhä sama meisinki....ehkä nyt vaan joku närräimistön takana nukahti...(sammui) 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Kyllähän ne housujutut siinä ketjussa kieltämättä olivat av:ltä melko outoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän ne housujutut siinä ketjussa kieltämättä olivat av:ltä melko outoja.

Nekin. Aina jotenkin yrittää toisesta tehdä syypään kaikkiin asioihin mitkä ei jossain kohtaa ole miestä imartelevia.

Salaa sovinisti.
        Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nekin. Aina jotenkin yrittää toisesta tehdä syypään kaikkiin asioihin mitkä ei jossain kohtaa ole miestä imartelevia.

Salaa sovinisti.
        Jasu

Nuo housujututkinhan olivat juuri tuota, yritys tehdä kirjoittajanaisesta syypää siihen tilanteeseen. Minusta hän ei kyllä ole lainkaan salaa sovinisti, vaan ihan avoimesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo housujututkinhan olivat juuri tuota, yritys tehdä kirjoittajanaisesta syypää siihen tilanteeseen. Minusta hän ei kyllä ole lainkaan salaa sovinisti, vaan ihan avoimesti.

Niin ja siksi kommentoinkin, alakynnessä olemisesta. Oli niin lapsellista se touhu siinä ketjussa häneltä. Tahallaan ärsyttämistä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja siksi kommentoinkin, alakynnessä olemisesta. Oli niin lapsellista se touhu siinä ketjussa häneltä. Tahallaan ärsyttämistä.

Jasu

Eiköhän tuo ollut kännissä kuin käki siihen kirjoitellessaan. Ainakin jutut olivat sitä tasoa.

• Anonyymi

Minä en sano yhtään mitään mutta jasu on aika hmm... 💋 .🤷‍♀️

• Anonyymi

Suuttui siitä trans-v:ttuilusta? Osui ja upposi.

• Anonyymi

Ai ymmärrätkö sä jotain aiheesta? Ei näytä sille. 🤣

Jasu

• Anonyymi

Aha haa. Jotenkin kaihean sympaattista. Että avannu edes näitä sivustoja viikkokausiin. Mutta samat läyrhääjät täällä näyttää olevan. Ikuisuuksiin kituisuuttavan näitä tottumuksiaan...ah. se jonkun omituisuuden pysyvyys.

Oli se sitten muodohossa taikka toisessa.

En tunnusta lukeneeni mitään yllämainittua.

Se ei nimittäin liity tähän asiaan yhtikäs niin mitenkään...

• Anonyymi

Turvonneiden egojen yhteentörmäyksistä syntyy erityisen hassuja poksahduksia.

Joskus on kiva tökkiä sinua, koska olet niin ennalta-arvattavan helposti räjähtävä, kuin ylitäytetty vappupallo, että mieleen tulee pakostikin Napoleon-kompleksi; joko olet pieni tai sinulla on pieni.

Hulluilla on halvat huvit, and "we're all mad here" (Cheshire Cat).

• Anonyymi

Heh, hyvin sanottu. Mun egoni on turvonnut tosta navan ympäriltä ja kaasuuntuu kovaa vauhtia. 😄

Kohta kuuluu poks. Kun ei repeisi pyjamasta persaus.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, hyvin sanottu. Mun egoni on turvonnut tosta navan ympäriltä ja kaasuuntuu kovaa vauhtia. 😄

Kohta kuuluu poks. Kun ei repeisi pyjamasta persaus.

Jasu

Niin no, sinä mm. osaat nauraa itsellesi ja sinun kanssasi voi käydä järkeviäkin keskusteluja, toisin kuin aloittajan.

Jos tämä olisi Ihmemaa, sinä olisit Mally (Mallymkun The Dormouse, Tim Burtonin versio); pieni ja pippurinen iso-egoilija. AV sen sijaan olisi itse Punainen kuningatar, pää tuhannen turvoksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no, sinä mm. osaat nauraa itsellesi ja sinun kanssasi voi käydä järkeviäkin keskusteluja, toisin kuin aloittajan.

Jos tämä olisi Ihmemaa, sinä olisit Mally (Mallymkun The Dormouse, Tim Burtonin versio); pieni ja pippurinen iso-egoilija. AV sen sijaan olisi itse Punainen kuningatar, pää tuhannen turvoksissa.

Ymm, egoni ei ole oikeastaan iso. Melko vaatimaton, mutta minua on niin paljon elämäni aikana kiusattu, nälvitty, irvailtu, yritetty vaientaa, suljettu suuni, etten vaan enää aina jaksa ottaa nöyrästi kaikkea soopaa vastaan. Sitten aukee kanava, kun alkaa riittää.

Huono päivä sattuu, ei se muuta tarvi kun kipinän kun kaasu eli ego syttyy. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymm, egoni ei ole oikeastaan iso. Melko vaatimaton, mutta minua on niin paljon elämäni aikana kiusattu, nälvitty, irvailtu, yritetty vaientaa, suljettu suuni, etten vaan enää aina jaksa ottaa nöyrästi kaikkea soopaa vastaan. Sitten aukee kanava, kun alkaa riittää.

Huono päivä sattuu, ei se muuta tarvi kun kipinän kun kaasu eli ego syttyy. 😅

Jasu

Niin ja määräilty ja simputettu kilttiä puoltani potkien. Se kiltti puoli on yhä olemassa mutta se valikoi kelle se on kiltti. Kaikille ei voi olla.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja määräilty ja simputettu kilttiä puoltani potkien. Se kiltti puoli on yhä olemassa mutta se valikoi kelle se on kiltti. Kaikille ei voi olla.

Jasu

Mulle on moni jo aikoinaan sanonut, että Jasu vedä ne rajasi jonka yli ei ole tulemista. Kunnioita rajojasi ja vaadi, että muutkin niin tekee, muuten saat aina olla se jita revitään riekaleiksi kiltteyttä ivaten. Joten joo, kyllä se peto lopulta löytyy joka nousee jaloilleen, kun ne rajat ylitetään. Ottanu vuosia aikaa kasvattaa itselle piikit. Eikä olla nahkaa mitä viilletään saamatta takas.

Jasu

• Aika inhottavan alatyylinen aloitus. Maalittamista.
      Ei sulla sit ollut parempaa tekemistä?

Sulla on oikeus mielipiteeseesi, kuten kaikilla muillakin. Haluisitko että tehtäisiin aloitus mielipiteestämme sinusta..?

Se ei olisi kovin mairittelevaa omahyväisyytesi takia.
      Sinä olet palstalainen siinä missä kuka tahansa, ja hyvä niin. Arvostusta et kylläkään saa tälläisillä aloituksilla.

En nyt kritisoisi tätä muuten näin voimakkaasti, mutta iskit kuin tahallaan Jasuun, joka on tunnetusti räjähdysherkkä puolustamaan itseään kun häntä kohden hyökätään. Edes sinä et ole niin tyhmä, ettet tuota tietäisi.

Mene vittuilemaan Jasulle, niin saat takuulla takasin. Palstatotuus.

Asiallisuus kunniaan. Toisten härkkiminen tahalleen ei ole sitä.

• Anonyymi

Yhdyn tähän. En pidä yksittäisiin palstalijoihin kohdistuvista negatiivisista aloituksista. Kaikilla pitäisi olla vapaus ilmaista mielipiteensä, vaikka ne olisivat eriäviä tai kärkkäästi kirjoitettuja. Enempää en ota kantaa, kun en ihan tiedä, mikä tilanne tämän aloituksen on triggeröinyt, mutta ei ole ok porukalla haukkua jotakuta.

Aletheias

• Anonyymi

Jätä tällaiset aloitukset tekemättä ja pyri keskustelemaan Jasun kanssa muulla tavalla, jos jotain on jäänyt hampaankoloon. Te vaikutatte olevan hyvin erilaisia ihmisiä ja on ymmärrettävää, että silloin tulee myös yhteentörmäyksiä, mutta älä maalita ketään tällä tavalla. Yksi vaihtoehto on, ettette keskustele lainkaan toistenne kanssa.

En ymmärrä tälllaista toisille räksyttämistä (mitä tässä ketjussa esiintyy muidenkin kuin AV:n toimesta). Aikuiset ihmiset. Pitää pystyä parempaan.

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI

Ihan hyvä jos tunnette noin, itse en taas arvosta ihmistä joka joissain kahdessa ketjussa nemeää minut johonkin omaan outoon ajatusmaailmaansa JUURIKIN maalatakseen, ei siinä muuta tavoitetta hänellä ole.

Se että nostan asian aloitukseksi, sehän olisi jo väärin se?!

Hyvä että puolustatte Jasua, sillä hän sitä kai enemmän tarvitsee.
        Toivon häneltä kuitenkin asteen verran enemmän rehellisyyttä kirjoituksissaan.

Onhan jokaisen meidän elämä tärkeintä omien läheisten ihmisten kenssakäymisissä, ja hän maalailee negatiivisia kuvia minun henkilökohtaisen elämän laadusta ja siitä voisivatko omassa elämässäni olevat naispuoliset henkiöt hyvin vai huonosti?

Lukekaa enemmän tarkoitusperiä mikä hänellä on.
        Hän on muuttunut jo melkein siaksi, ei ihan mutta possutasolla hän kuitenkin jo on.

Vain ne ihmiset jotka ovat ja elävät kanssani päivittäin, vain he ovat oikeutettuja arvioimaan sitä osaanko ottaa tarpeeksi heidän tarpeita ja odotuksia huomioon. Siihen ei ole oikeutettu yksikään henkilä jostain Lahden lähiöstä joka haukkuu omaakin miestään puutteelliseksi.

Onneksi omassa suhteessani en tuollaista kielenkäyttöä ja alistamista edes tapaa.

Hänen tulisi nyt itse miettiä sitä miksi on agressiivinen henkilöitä kohtaan, jotka eivät hänen arkipäiväänsä voi millään tavalla muuttaa.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä jos tunnette noin, itse en taas arvosta ihmistä joka joissain kahdessa ketjussa nemeää minut johonkin omaan outoon ajatusmaailmaansa JUURIKIN maalatakseen, ei siinä muuta tavoitetta hänellä ole.

Onhan jokaisen meidän elämä tärkeintä omien läheisten ihmisten kenssakäymisissä, ja hän maalailee negatiivisia kuvia minun henkilökohtaisen elämän laadusta ja siitä voisivatko omassa elämässäni olevat naispuoliset henkiöt hyvin vai huonosti?

Hän on muuttunut jo melkein siaksi, ei ihan mutta possutasolla hän kuitenkin jo on.

Vain ne ihmiset jotka ovat ja elävät kanssani päivittäin, vain he ovat oikeutettuja arvioimaan sitä osaanko ottaa tarpeeksi heidän tarpeita ja odotuksia huomioon. Siihen ei ole oikeutettu yksikään henkilä jostain Lahden lähiöstä joka haukkuu omaakin miestään puutteelliseksi.

Onneksi omassa suhteessani en tuollaista kielenkäyttöä ja alistamista edes tapaa.

Hänen tulisi nyt itse miettiä sitä miksi on agressiivinen henkilöitä kohtaan, jotka eivät hänen arkipäiväänsä voi millään tavalla muuttaa.

AV

Älä taas jeesustele siinä. Itse sinä olet sika ja vielä kertonutkin vuolaasti elämästäsi.
        Sinähän se aina säälit miehiä ja vittuilet naisille, omassa itsesäälissäsi vertailet mies raukkaa etkä ikinä näe naisten hyviä tekoja.

Paitsi omien naistesi. Itsekäs äijä sinä olet palstalla ainakin muita kohtaan ja piilovittuilijakin vielä. Häpeä itse.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä taas jeesustele siinä. Itse sinä olet sika ja vielä kertonutkin vuolaasti elämästäsi.
        Sinähän se aina säälit miehiä ja vittuilet naisille, omassa itsesäälissäsi vertailet mies raukkaa etkä ikinä näe naisten hyviä tekoja.

Paitsi omien naistesi. Itsekäs äijä sinä olet palstalla ainakin muita kohtaan ja piilovittuilijakin vielä. Häpeä itse.

Jasu

Ja mä en ole ainoa joka on huomannut tuon itsetuntosi heikkouden mitä tulee itsesi ylistämiseen ja muitten ilkkumiseen. Luulet ehkä murjovasi hyviä vitsejä, kuten miesoletetullekin tuolla yllä marsuista luullen häntä minuksi. Oletko kenties mauton AV?

Et vissiin tunnista kirjoitustyylistä häntäkään, kun et minuakaan ja mä kuittaan aina Jasu. Ja mainitsen jos unohtui heti perään. Mimua rehellisempää saatkin AV etsiä. Etkä ihan helpolla löydä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

En erityisemmin puolusta Jasua. Uskon, että hän kykenee siihen vallan hyvin itsekin, mutta en pidä siitä, että joku otetaan tikun nokkaan, olipa kohde kuka tahansa. Mielestäni erimielisyydet pitäisi pystyä selvittämään jollain muulla tavalla.

Ilmeisesti Jasu on osunut kommenteillaan arkaan paikkaan ja loukannut sinua. En kauheasti lue muiden vääntöjä täällä läpi, joten en tiedä tarkalleen mistä kaikki tämä vääntö on saanut alkunsa, mutta sen perusteella, mitä teidän kirjoituksianne olen joskus lukenut, niin teillä on hyvin erilainen tapa kommunikoida. Jo se saattaa aiheuttaa turhaa närää, kun ette vain puhu samaa kieltä.

Olet oikeassa siinä, ettei kukaan täältä palstalta tiedä, miten asiat sinun elämässäsi ovat. Sinä ja läheisesi tiedätte sen itse parhaiten. Ei sinun tarvitse sitä kenellekään selitellä. Mutta toki sinunkin on ymmärrettävää, että kommenttisi saattaa aiheuttaa reaktioita muissa keskustelijoissa. Se, onko reaktio väärintulkinnan tulosta vai ei, on eri asia , mutta kyllähän aikuisten nyt pitäisi pystyä keskustelemaan niin, ettei muille aiheuteta turhaa pahaa mieltä eikä mentäisi henkilökohtaisuuksiin. Koskaan ei voi tietää, miten pahasti sanat jotakuta saattavat loukata. Tämä siis koskee ihan kaikkia keskustelijoita.

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä en ole ainoa joka on huomannut tuon itsetuntosi heikkouden mitä tulee itsesi ylistämiseen ja muitten ilkkumiseen. Luulet ehkä murjovasi hyviä vitsejä, kuten miesoletetullekin tuolla yllä marsuista luullen häntä minuksi. Oletko kenties mauton AV?

Et vissiin tunnista kirjoitustyylistä häntäkään, kun et minuakaan ja mä kuittaan aina Jasu. Ja mainitsen jos unohtui heti perään. Mimua rehellisempää saatkin AV etsiä. Etkä ihan helpolla löydä.

Jasu

Aivan niin, olet taas se oma ihana itsesi...oikea kodin hengetär...

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

"Voin kuvitella miten marsut menestyvät hyvin, mutta onneksi on mies hoitamassa lapsiasi:)

AV"

Tällaisia piilovittuiluja sinä kylvät palstalle usein ja vähättelet minua usein. Sitten ihmettelet miksi en sinusta tykkää ja poltan suhun päreeni.

Mieti vähän miten halvennat ensin muita. Ennen kun pillität kun sinua höykytetään.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

"Älä taas jeesustele siinä. Itse sinä olet sika ja vielä kertonutkin vuolaasti elämästäsi".

Olen toki, ja siinä elämässä lapset ovat tärkeämpiä mitä marsut.
        Olethan sinäkin siitä tärkeimmästä kertonut?

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Voin kuvitella miten marsut menestyvät hyvin, mutta onneksi on mies hoitamassa lapsiasi:)

AV"

Tällaisia piilovittuiluja sinä kylvät palstalle usein ja vähättelet minua usein. Sitten ihmettelet miksi en sinusta tykkää ja poltan suhun päreeni.

Mieti vähän miten halvennat ensin muita. Ennen kun pillität kun sinua höykytetään.

Jasu

Jatkan vielä, että jos sinä AV et kunnioita minua ja mielipiteitäni, niin metsä vastaa kun sinne huudat. Ja minä jos kuka olen tarkka miten minua kohtaa asennoidut laukoessasi mauttomuuksiasi. Eikä auta yhtään mikään hymynaama eikä lässytys. Eikä kirjoitella myöskään ilman kuittausta, mitä sitäkin teet muka jonain muuna. Asenne haisee läpi kirjaiten.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä, että jos sinä AV et kunnioita minua ja mielipiteitäni, niin metsä vastaa kun sinne huudat. Ja minä jos kuka olen tarkka miten minua kohtaa asennoidut laukoessasi mauttomuuksiasi. Eikä auta yhtään mikään hymynaama eikä lässytys. Eikä kirjoitella myöskään ilman kuittausta, mitä sitäkin teet muka jonain muuna. Asenne haisee läpi kirjaiten.

Jasu

Ja tunnistan kyllä muitakin puskissa räkyttäjää ilman nimmaria ja nimmarilla toista linjaa vetäviä. Mutten viitsi lietsoa bensaa liekkiin, leikin etten muka tunnista.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En erityisemmin puolusta Jasua. Uskon, että hän kykenee siihen vallan hyvin itsekin, mutta en pidä siitä, että joku otetaan tikun nokkaan, olipa kohde kuka tahansa. Mielestäni erimielisyydet pitäisi pystyä selvittämään jollain muulla tavalla.

Ilmeisesti Jasu on osunut kommenteillaan arkaan paikkaan ja loukannut sinua. En kauheasti lue muiden vääntöjä täällä läpi, joten en tiedä tarkalleen mistä kaikki tämä vääntö on saanut alkunsa, mutta sen perusteella, mitä teidän kirjoituksianne olen joskus lukenut, niin teillä on hyvin erilainen tapa kommunikoida. Jo se saattaa aiheuttaa turhaa närää, kun ette vain puhu samaa kieltä.

Olet oikeassa siinä, ettei kukaan täältä palstalta tiedä, miten asiat sinun elämässäsi ovat. Sinä ja läheisesi tiedätte sen itse parhaiten. Ei sinun tarvitse sitä kenellekään selitellä. Mutta toki sinunkin on ymmärrettävää, että kommenttisi saattaa aiheuttaa reaktioita muissa keskustelijoissa. Se, onko reaktio väärintulkinnan tulosta vai ei, on eri asia , mutta kyllähän aikuisten nyt pitäisi pystyä keskustelemaan niin, ettei muille aiheuteta turhaa pahaa mieltä eikä mentäisi henkilökohtaisuuksiin. Koskaan ei voi tietää, miten pahasti sanat jotakuta saattavat loukata. Tämä siis koskee ihan kaikkia keskustelijoita.

Aletheias

Tietysti noin, en vain ole maalaillut kenenkään elämän seinälle mielikuvia miten hänellä menee. Joillain on vain taipumus keskusteluissa loukata kuvaten toisen elämää jollain tavalla, kun se oma elämä ei olekaan ollut odotuksien mukaista.

Keskustelut ovat han ok, jos kukaan ei kohdenna kuten Jasu kohdensi mielipiteet johonkin henkilöön. Yleisesti olevat mielipiteet, niistä on hyvä keskustella myös yleisesti kohdentamatta. Tuo kohdennus kertoo ihmisistä jotain ja aloituksen tarkoitus on lopettaa kohdennus, asioista voidaan keskustella kohdentamatta ja mustamaalaamatta muita. Tässä Jasu on ollut joskus mestari, kohdentaa vaikka ketju ei ole henkilöitynyt häneen. Ei nimetty tai muutakaan, hän etsii kohdetta vihalleen ja kohdentaa kun oma paha olo sen vaatii?

Toivottavasti hän oppii keskustelemaan yleisellä tasolla.
        Tämän aloituksen tarkoitus on palauttaa ihmiset tasolle jossa asioista voidaan keskustella ilman pahantahtoista kohdentamista. Siitäkin jotkut palstalaisista ovat saaneet energiaa jo pitkään, tiedostamatta itse olevansa todella heikkoja.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV"

Jasu

No, kirjoituksiesi perusteella marsut ovat olleet lapsiasi tärkeämpiä.
        Lapsista et mainitse, mutta marsut antavat elämäniloa?

Mjoo, nyt saa taas raivota hulluna alapuolelle. Joskus ihmisistä saa oudon kuvan siitä mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan niin, olet taas se oma ihana itsesi...oikea kodin hengetär...

AV

Minä en ole sulle yhtään mitään, äläkä suotta loukkaannu mieheni puolesta joka ei ole sääliäsi vailla. Parempi kun sanelen suoraan, niin tulee nyt laakista selväksi tääkin.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Älä taas jeesustele siinä. Itse sinä olet sika ja vielä kertonutkin vuolaasti elämästäsi".

AV

Olen luullut ettei itsestään selvyyttä tarvitse erikseen vanhemmille alleviivata. Mutta sulle näköjään tarvii. Luulet olevasi niin erityinen ihminen lapsillesi ettei muut ajattele omia lapsiaan yhtälailla, kun sinä. Sinä tykkäät päteä hyvä isi imagolla. Minä tiedän olevani hyvä äiti, mun ei tarvi sitä erikseen edes korostaa siksi. Voin ihan hyvin puhua silloin rakkaista eläimistäni.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti noin, en vain ole maalaillut kenenkään elämän seinälle mielikuvia miten hänellä menee. Joillain on vain taipumus keskusteluissa loukata kuvaten toisen elämää jollain tavalla, kun se oma elämä ei olekaan ollut odotuksien mukaista.

Keskustelut ovat han ok, jos kukaan ei kohdenna kuten Jasu kohdensi mielipiteet johonkin henkilöön. Yleisesti olevat mielipiteet, niistä on hyvä keskustella myös yleisesti kohdentamatta. Tuo kohdennus kertoo ihmisistä jotain ja aloituksen tarkoitus on lopettaa kohdennus, asioista voidaan keskustella kohdentamatta ja mustamaalaamatta muita. Tässä Jasu on ollut joskus mestari, kohdentaa vaikka ketju ei ole henkilöitynyt häneen. Ei nimetty tai muutakaan, hän etsii kohdetta vihalleen ja kohdentaa kun oma paha olo sen vaatii?

Tämän aloituksen tarkoitus on palauttaa ihmiset tasolle jossa asioista voidaan keskustella ilman pahantahtoista kohdentamista. Siitäkin jotkut palstalaisista ovat saaneet energiaa jo pitkään, tiedostamatta itse olevansa todella heikkoja.

AV

"Tietysti noin, en vain ole maalaillut kenenkään elämän seinälle mielikuvia miten hänellä menee."

Näin sivusta totean, että sähän nimenomaan teet jatkuvasti tuota. Sä et oikeastaan tee täällä mitään muuta kuin kohdennat kaikenlaisia oletuksua ja väitteitä muihin kirjoittajiin. Mitä ihmettä sä yrität jeesustella, vai onko viina todella vienyt muistin kokonaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole sulle yhtään mitään, äläkä suotta loukkaannu mieheni puolesta joka ei ole sääliäsi vailla. Parempi kun sanelen suoraan, niin tulee nyt laakista selväksi tääkin.

Jasu

Joskus elin aikaa jolloin nainen puhui vähän samalla tavalla mitä sinä nyt minulle teet, se oli yhtä helvettiä se. Hän sai myöhemmin kaksisuuntaisen diagnoosin jota pahoittelee, sitäkin lähinnä lapsilleen.

Nykyisin en kohtaa agressioita millään tavalla, on kai ihan oikeasti aikuisten välinen suhde jossa vain sillä omalla tekemisellä vaikutetaan ihmissuhteisiin.
        Mielipiteet eroavat toisistaan aina. Ei kukaan ole oikeassa, on vain hyvällä tuurilla se joka olisi vähiten väärässä.

Hyvää yötä Jasu, sinulla on ihana mies ja kaksi ihanaa lasta. Niistä saa jo energiaa vaikka mihin.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo, nyt saa taas raivota hulluna alapuolelle. Joskus ihmisistä saa oudon kuvan siitä mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei.

AV

Sivusta totean, että kaikki meistä eivät ylipäänsä halua keskustella lapsistaan ja heidän asioistaan julkisella keskustelupalstalla. Ne ovat lasteni asioita ja heidän elämäänsä. Ei ole minun asiani levitellä niitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen luullut ettei itsestään selvyyttä tarvitse erikseen vanhemmille alleviivata. Mutta sulle näköjään tarvii. Luulet olevasi niin erityinen ihminen lapsillesi ettei muut ajattele omia lapsiaan yhtälailla, kun sinä. Sinä tykkäät päteä hyvä isi imagolla. Minä tiedän olevani hyvä äiti, mun ei tarvi sitä erikseen edes korostaa siksi. Voin ihan hyvin puhua silloin rakkaista eläimistäni.

Jasu

No hyvä, sittenhän sinulla on kaikki ihan hyvin?
        Stabiilia nautinnollista elämää, mitäs sitä ihmiset muuta kaipaisivat.

AV

• Anonyymi
        UUSI

Ts. Vierität mun niskoille oletustesi mukaan kaiken keljun, kun et tunnista kirjoittajia. Ihan kun minä olisin syypää yksin kaikkeen mikä kelju sinuun kohdustuu. Well, voin kertoa että hyvin harvoin olen minä niissä ja tunnistat kyllä koska minä kuittaan ja minä voin takoa sulle ratakiskoa. Muut ei sitäkään tee. Ne vaan vittuilee sulle. Opettele lukemaan tunnistaen, ei olettaen.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Täytyy huomauttaa, että kohdensithan sinäkin jo tässä minun ketjussani Jasuun henkilökohtaisuuksia etkä mitenkään mukavalla tavalla. Voisiko tuollaiset jättää yksinkertaisesti sanomatta? On todella alhaista vihjailla, etteivätkö lapset olisi Jasulle tärkeitä. Sen perusteella, mitä Jasusta tiedän, niin hän menisi kuuhun ja takaisin lastensa vuoksi. Marsujen tärkeyttä vähättelemättä.

Kannattaa (jokaisen) miettiä, miltä sanat saattavat toisessa tuntua. Jos huomaa, että keskustelu alkaa mennä vääntämiseksi, niin yksi mahdollisuus on vain jättää keskustelu siihen. Ei ole mitään järkeä jatkaa vääntöä, jonka keskiössä on vain loukkausten heittäminen toisen suuntaan. Se ei ole koskaan rakentavaa eikä tuo mitään hyvää, ainoastaan lietsoo enemmän pahaa fiilistä.

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ts. Vierität mun niskoille oletustesi mukaan kaiken keljun, kun et tunnista kirjoittajia. Ihan kun minä olisin syypää yksin kaikkeen mikä kelju sinuun kohdustuu. Well, voin kertoa että hyvin harvoin olen minä niissä ja tunnistat kyllä koska minä kuittaan ja minä voin takoa sulle ratakiskoa. Muut ei sitäkään tee. Ne vaan vittuilee sulle. Opettele lukemaan tunnistaen, ei olettaen.

Jasu

AV"

Tässä oiva esimerkki miten AV oletat toisen ihmisen tekstit minun teksteiksi. Teet vittumaisen usein saman erehdyksen muittenkin kanssa, kun et vaan näe kuin sen mitä haluat nähdä. Ja nyt se mörkö olen minä.

Vituttaa tietysti muakin ottaa syyttä suotta paskaa vastaan. Mutten voi mitään että joku on sokea inhossaan.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy huomauttaa, että kohdensithan sinäkin jo tässä minun ketjussani Jasuun henkilökohtaisuuksia etkä mitenkään mukavalla tavalla. Voisiko tuollaiset jättää yksinkertaisesti sanomatta? On todella alhaista vihjailla, etteivätkö lapset olisi Jasulle tärkeitä. Sen perusteella, mitä Jasusta tiedän, niin hän menisi kuuhun ja takaisin lastensa vuoksi. Marsujen tärkeyttä vähättelemättä.

Kannattaa (jokaisen) miettiä, miltä sanat saattavat toisessa tuntua. Jos huomaa, että keskustelu alkaa mennä vääntämiseksi, niin yksi mahdollisuus on vain jättää keskustelu siihen. Ei ole mitään järkeä jatkaa vääntöä, jonka keskiössä on vain loukkausten heittäminen toisen suuntaan. Se ei ole koskaan rakentavaa eikä tuo mitään hyvää, ainoastaan lietsoo enemmän pahaa fiilistä.

Aletheias

Sitä saa mitä tilaa, hyvää jatkoelämää sinulle.
        Taidat olla harvoja ainuita jota nyt palstalla kunnioitan, lähden palstalta pois jo sen kunnioituksen tähden.

Siirryn maailmanmenoon, siinä on jo laajemmat aiheet:)

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla harvoja ainuita jota nyt palstalla kunnioitan, lähden palstalta pois jo sen kunnioituksen tähden.

AV

Joo, kun eihänb äällä tosian kukaan muu ole lainkaan tekemissä sen "maailmanmenon" kanssa. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Ei mene sinunkaan muksullasi hyvin, kun isälle kerta välittämisen mitta on se, paljonko paskaa lapsestaan jauhaa keskustelupalstalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene sinunkaan muksullasi hyvin, kun isälle kerta välittämisen mitta on se, paljonko paskaa lapsestaan jauhaa keskustelupalstalla.

Niin, jos marsut ovat tärkeämpi mitä lapset. Tämä on totta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, jos marsut ovat tärkeämpi mitä lapset. Tämä on totta.

AV:lle isän esittäminen palstalla on tärkeämpää kuin muksunsa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Ikävää, että keskustelu yltyi niin negatiiviseksi, mutta toisaalta hyvä hetki itse kunkin miettiä omalta osaltaan, millaista keskustelukulttuuria haluaa vaalia.

Kiitos, hyvää jatkoelämää myös sinulle.

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää, että keskustelu yltyi niin negatiiviseksi, mutta toisaalta hyvä hetki itse kunkin miettiä omalta osaltaan, millaista keskustelukulttuuria haluaa vaalia.

Kiitos, hyvää jatkoelämää myös sinulle.

Aletheias

Rehellisesti ... miten tällainen ketju edes voisi olla muuta kuin negatiivista? Kun ketjun otsikkokin on mikä on, niin eipä tämä nyt oikeastaan ole yltynyt lainkaan, vaan lähinnä pysynyt samalla tasolla kuin alkoikin. Sitä usein saa mitä tilaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus elin aikaa jolloin nainen puhui vähän samalla tavalla mitä sinä nyt minulle teet, se oli yhtä helvettiä se. Hän sai myöhemmin kaksisuuntaisen diagnoosin jota pahoittelee, sitäkin lähinnä lapsilleen.

Nykyisin en kohtaa agressioita millään tavalla, on kai ihan oikeasti aikuisten välinen suhde jossa vain sillä omalla tekemisellä vaikutetaan ihmissuhteisiin.
        Mielipiteet eroavat toisistaan aina. Ei kukaan ole oikeassa, on vain hyvällä tuurilla se joka olisi vähiten väärässä.

Hyvää yötä Jasu, sinulla on ihana mies ja kaksi ihanaa lasta. Niistä saa jo energiaa vaikka mihin.

AV

Tuo mielikuva tulee, kun ei tunne minua. Eikä ole ihmistuntemusta. Kyllä minä tiedän, että mulla on ihana perhe. Ei sitä tarvitse mulle kenenkään kertoa ikään kuin itse en tietäisi.

Perhekeskeisenä ja parisuhdekeskeisrnä miksi hemmetissä mä muuten olisin aina siellä missä perheenikin, jos en välittäisi? Kai mä olisin lähtenyt kälppimään kun harmittaa, jollen heitä rakastaisi? Ja miettisi parastaan.

Mä ole tänään pesdyt äiteelleni maton, omia mattijani ja olen kipeä sen seurauksella, haudannut hamsterin aamulla, pessyt terraarionsa ja tarvikkeet. Emmä jaksa aina jonkun luulotauteja ja esitelmiä ihan kun en itse olisi ikinä asiaa tajunnut.

Mulle sututtiin siitä kun näin lehtiotsikon itsemurhasta ja silmiini tuli kuva hirttäytyneestä miehestä. Sitten alko jo rähinä taas ettei sellasta terve ihminen nää. Enkä olisi saanut sanoa että itsemurha on ihmisen oikeus siinä missä eutanasiakin. Ei mitään eroa jos sen ao kerran itse päättää. Itsekästä tai itsemurha, itsekästä on vastia toista elämään itsensä eli muitten takia.

Ja jatkossakin olen samaa mieltä. Eikä mulla ole mikään päässä vikana sen takia.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

En minä lapsiani kuvaa nettiinkään. Puhun heistä harvoin, mutta varmasti on joku jonka kanssa olen heistäkin puhunut. En halua kertoa heistä sen enempää kun kerron.

Liian tärkeitä tänne ummet lammet kertomaan. Ja kyllä marsut on mun karvalapsia, siinä missä muutkin perheen jyrsijät. Minä oikeasti rakastan jokaista ihanaa uniikkia persoonaa sydän karrella läikkyen.

Minkä voin että eläimet saa mut hymyilemään ja voimaan hyvin, kun ihmiset useinmiten vain loukkaa ja arvostelee jo etukäteen. Eläimet ei tee niin.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisesti ... miten tällainen ketju edes voisi olla muuta kuin negatiivista? Kun ketjun otsikkokin on mikä on, niin eipä tämä nyt oikeastaan ole yltynyt lainkaan, vaan lähinnä pysynyt samalla tasolla kuin alkoikin. Sitä usein saa mitä tilaa.

Olet oikeassa, harvemmin lopputulos on positiivinen, jos negatiivisella lähdetään liikkeelle, mutta ikävää silti. Toivoisin, että tänne palstalle mahtuisivat kaikki eriävistä mielipiteistään ja luonteistaan huolimatta.

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä lapsiani kuvaa nettiinkään. Puhun heistä harvoin, mutta varmasti on joku jonka kanssa olen heistäkin puhunut. En halua kertoa heistä sen enempää kun kerron.

Liian tärkeitä tänne ummet lammet kertomaan. Ja kyllä marsut on mun karvalapsia, siinä missä muutkin perheen jyrsijät. Minä oikeasti rakastan jokaista ihanaa uniikkia persoonaa sydän karrella läikkyen.

Minkä voin että eläimet saa mut hymyilemään ja voimaan hyvin, kun ihmiset useinmiten vain loukkaa ja arvostelee jo etukäteen. Eläimet ei tee niin.

Jasu

Joillain miehillä on tosi pahoja angsteja (lemmikki)eläimiin liittyen. Itsekin saanut tuhottomasti kakkaa niskaan siitä, että viihdyn sinkkuna ja vietän usein mieluummin vapaa-aikaani koirieni kuin ihmisten (eritoten miesten) kanssa, ja kehtaan vielä sen tuoda ilmi.
        - sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

AV :n aläinräyhästä ei kannata piitata. Hän ei selvästikään voi sietää mitään lemmikkieläimiä. Minulle (ihmiselle, jolla ei ole mitään lemmikkiä ja jolls on lapsia) häi alko vapaaehtoiseen lapsettomuuteen liittyvässä keskustelussa läyhätä muiden ihmisten koirista. Hän ei lopettanut, vaikka kerroin, ettei minulla ole mitään lemmikkiä ja tasti vain koveni, kun kehtasin sanoa, etteivät minua kuitenkaan muiden elukat mitenkään haittaa. Olisi pitänyt ilmeisesti tulikivenkatkuisesti tuomita kaikki koirat ja omistajansa. Tuossa ketjussa hän myös ties kuinka monennen kerran palstalla tuomitsi vanhemmuuteni. Ainoana perusteenaan se, että hyväksyn vapaaehtoisen lapsettomuuden, enkä vihaa muiden ihmisten koiria = en välitä lainkaan lapsestani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV"

Tässä oiva esimerkki miten AV oletat toisen ihmisen tekstit minun teksteiksi. Teet vittumaisen usein saman erehdyksen muittenkin kanssa, kun et vaan näe kuin sen mitä haluat nähdä. Ja nyt se mörkö olen minä.

Vituttaa tietysti muakin ottaa syyttä suotta paskaa vastaan. Mutten voi mitään että joku on sokea inhossaan.

Jasu

Äitiyden arvostelu on ilmiselvästi AV:n lempilyömäase naisia vastaan. Hän vetää sen jatkuvasti esiin, jollei hänen kansaan ole tasan samaa mieltä, vaikkei keskustelu alunperin edes liittyisi mitenkään lapsiin. Enpä haluaisi ola hänen vaimokkeensa osassa, sillä hänen äitiyttään arvostellaan taatusti jatkuvasti. Sen verran tavanomaiselta käytökseltä tuo äitiyden haukkuminen AV:n kohdalla vaikuttaa. Jos naisella ei ole lapsia, eikä hänen äitiyttään näin ollen voi haukkua, niin sitten AV haukkuu naisen lapsettomuutta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joillain miehillä on tosi pahoja angsteja (lemmikki)eläimiin liittyen. Itsekin saanut tuhottomasti kakkaa niskaan siitä, että viihdyn sinkkuna ja vietän usein mieluummin vapaa-aikaani koirieni kuin ihmisten (eritoten miesten) kanssa, ja kehtaan vielä sen tuoda ilmi.
        - sivusta

Tuntuu välillä törmäävän angsteihin eläimiä kihtaan, mikä mun on vaikea ymmärtää muuten kuin ettei arvista eläimiä yhtälailla elävinä ja arvokkaina olentoina, kun ihmisiä. Minä taas arvostan molempien elämää yhtä paljon, vaikka eläimien käytöstä jo enemmän kuin monien ihmisten.

Ymmärrän hyvin miksi elää mielummin eläinten, kun ihmisten kanssa. Ei tarvitse jatkuvasti pettyä ja kuunnella soopaa, kun elää eläimien kanssa. On täysin vapaa noista.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV :n aläinräyhästä ei kannata piitata. Hän ei selvästikään voi sietää mitään lemmikkieläimiä. Minulle (ihmiselle, jolla ei ole mitään lemmikkiä ja jolls on lapsia) häi alko vapaaehtoiseen lapsettomuuteen liittyvässä keskustelussa läyhätä muiden ihmisten koirista. Hän ei lopettanut, vaikka kerroin, ettei minulla ole mitään lemmikkiä ja tasti vain koveni, kun kehtasin sanoa, etteivät minua kuitenkaan muiden elukat mitenkään haittaa. Olisi pitänyt ilmeisesti tulikivenkatkuisesti tuomita kaikki koirat ja omistajansa. Tuossa ketjussa hän myös ties kuinka monennen kerran palstalla tuomitsi vanhemmuuteni. Ainoana perusteenaan se, että hyväksyn vapaaehtoisen lapsettomuuden, enkä vihaa muiden ihmisten koiria = en välitä lainkaan lapsestani.

Juu, olen huomannut hänen ehdottomuuden muutamissa muissakin asioissa, yksi on abortin vastustaminen ja helvetin rumat puheet naisista, jotka abortin ovat tehneet.
        En ylläty siis tuista VELA ja eläin kimpaantumisestakaan. 😑

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äitiyden arvostelu on ilmiselvästi AV:n lempilyömäase naisia vastaan. Hän vetää sen jatkuvasti esiin, jollei hänen kansaan ole tasan samaa mieltä, vaikkei keskustelu alunperin edes liittyisi mitenkään lapsiin. Enpä haluaisi ola hänen vaimokkeensa osassa, sillä hänen äitiyttään arvostellaan taatusti jatkuvasti. Sen verran tavanomaiselta käytökseltä tuo äitiyden haukkuminen AV:n kohdalla vaikuttaa. Jos naisella ei ole lapsia, eikä hänen äitiyttään näin ollen voi haukkua, niin sitten AV haukkuu naisen lapsettomuutta.

Naisten traumatisoima? Sovinistisia piirteitä huomannut aina, kun joku nainen ei lumoudu hänestä ja öljyjutuistaankaan.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten traumatisoima? Sovinistisia piirteitä huomannut aina, kun joku nainen ei lumoudu hänestä ja öljyjutuistaankaan.

Jasu

Vaan olkoon mitä on, kunhan pysyy lestissään eikä sekoile aina asian vierestä vänkäämään.
        Minä ainakin kypsyn äkisti kun ruvetaan niskaan huohottamaan. Ja vääntelemään sanomiseni ihan vääristeltyyn muotoon ja merkitykseen.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan olkoon mitä on, kunhan pysyy lestissään eikä sekoile aina asian vierestä vänkäämään.
        Minä ainakin kypsyn äkisti kun ruvetaan niskaan huohottamaan. Ja vääntelemään sanomiseni ihan vääristeltyyn muotoon ja merkitykseen.

Jasu

Et ole ainoa. Jatkuvastihan hänen vääristelyistään tulee jollekulla sanomista. Ovat usein niin päättömiä päätelmiä, että siinä saa jo vetää aivonsa melkoiseen solmuun niitä kehitelläkseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole ainoa. Jatkuvastihan hänen vääristelyistään tulee jollekulla sanomista. Ovat usein niin päättömiä päätelmiä, että siinä saa jo vetää aivonsa melkoiseen solmuun niitä kehitelläkseen.

No en ole, joo. Totta. Minä vaan taidan olla ärhäkämmästä päästä kypsymään siihen. Sehän se tietysti ärsyttäjää ilahduttaakin. Yritän oppia pitämään tauon siinä kohtaa, kun meinaan ryhtyä vänkäämään takaisin. Etten anna iloa vastavänkäämällä.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Hohoho nukkumaan

• Anonyymi
      UUSI

Mä en kyllä ymmärrä lainkaan mistä sinä AV uhriudut. Sähän olet itse palstan pahin turvansoittaja, joka haastat jatkuvasti riitaa kaikissa ketjuissa joihin kirjoitat ja haukut kaikkia, joiden mielipide ei sinua miellytä. Onko joku ihme, että saat takaisin samaa, jota itse kylvät?

• Anonyymi
        UUSI

No kiva, sovitaan sitten etten taas kirjoittele vuoteen. Nähdään miten palstalla taas menee.
        Palstallahan on ollut ne samat ongelmat vaikka ihmiset ovat vaihtuneet, muutamaa lukuunottamatta.

Josko nyt tulisi se parannus:)

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kiva, sovitaan sitten etten taas kirjoittele vuoteen. Nähdään miten palstalla taas menee.
        Palstallahan on ollut ne samat ongelmat vaikka ihmiset ovat vaihtuneet, muutamaa lukuunottamatta.

Josko nyt tulisi se parannus:)

AV

Se on varmasti kaikkien kannalta paras ratkaisu, jos asiallinen kirjoittelu on sinulle täysin mahdotonta. Siinä ei kukaan ainakaan mitään menetä, kun ei sinullakaan muuta koskaan ole kuin vinguttavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmasti kaikkien kannalta paras ratkaisu, jos asiallinen kirjoittelu on sinulle täysin mahdotonta. Siinä ei kukaan ainakaan mitään menetä, kun ei sinullakaan muuta koskaan ole kuin vinguttavaa.

Aivan, toki satunnaisesti tulen tarkastamaan sen ilman kommentointia onko palstan "taso" parantunut.

Hyvää jatkoa, ja parempaa palstatulevaisuutta...jota jo tohdin epäillä.

Onhan muitakin saitteja, ja enhän oikeasti ole enää sinkku. Hyvä herätys sinänsä.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, toki satunnaisesti tulen tarkastamaan sen ilman kommentointia onko palstan "taso" parantunut.

Hyvää jatkoa, ja parempaa palstatulevaisuutta...jota jo tohdin epäillä.

Onhan muitakin saitteja, ja enhän oikeasti ole enää sinkku. Hyvä herätys sinänsä.

AV

Joo, varmasti todella satunnaisesti 😁

Huomammehan tästäkin ketjusta tämän sinun todella laadukkaan palstatuotoksesi ... sulle on muka oltu niin hilveen ilkeitä ja yäääääää. Paha tuntea juurikaan myötätuntoa, kun yksi palstan pahimmista kiusanhengistä ja muiden haukkujista vonkuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, varmasti todella satunnaisesti 😁

Huomammehan tästäkin ketjusta tämän sinun todella laadukkaan palstatuotoksesi ... sulle on muka oltu niin hilveen ilkeitä ja yäääääää. Paha tuntea juurikaan myötätuntoa, kun yksi palstan pahimmista kiusanhengistä ja muiden haukkujista vonkuu.

Palsta ikävä kyllä voi pahoin ilman kirjoituksiani, ja sen tulette ikävä kyllä myös huomaamaan.

Parastahan on lukea vierestä, homma räjähtää jo kahdessa viikossa ja saan nautinnon. Jos ette halua, olkaahan nyt sitten ihmisiksi....toisillenne.

AV

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta ikävä kyllä voi pahoin ilman kirjoituksiani, ja sen tulette ikävä kyllä myös huomaamaan.

Parastahan on lukea vierestä, homma räjähtää jo kahdessa viikossa ja saan nautinnon. Jos ette halua, olkaahan nyt sitten ihmisiksi....toisillenne.

AV

Ja se voi vielä pahemmin niiden kanssa, kuten nyt tämäkin ketju osoittaa. Tämä ei poista yhtään hitusta kenenkään pahaa oloa, ei edes sinun, kuten teksteistäsi tässä ketjussa näemme. Se tosin ei taatusti yllätä ketään vähänkään asioista ymmärtävää. Pahan olosi vuodattaminen muiden haukkumisena, ei oloasi paranna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Vai oikein räjähtää. Sinähän se oikein varsinainen rauhanturvaaja oletkin ollut. Alat sius toisin sanoen suoltaa puskista paskaa palstalle. Hyvä kun näin jo etukäteen sen kerrot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AV

"Parastahan on lukea vierestä, homma räjähtää jo kahdessa viikossa ja saan nautinnon."

Tästä jo käy ilmi miten tekopyhä ja ilkeä sä oikeasti olet. Nautit oikein kun muilla hommat räjöhtää, ILMAN SINUA. Narstikin vielä?

En jaksa. Onneksi täällä suurin osa on järkipäisiä ihmisiä eikä edes ilkeitä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Parastahan on lukea vierestä, homma räjähtää jo kahdessa viikossa ja saan nautinnon."

Tästä jo käy ilmi miten tekopyhä ja ilkeä sä oikeasti olet. Nautit oikein kun muilla hommat räjöhtää, ILMAN SINUA. Narstikin vielä?

En jaksa. Onneksi täällä suurin osa on järkipäisiä ihmisiä eikä edes ilkeitä.

Jasu

No jos ei satu räjähtämään, niin Av ilmoittaa sairastavansa syöpää. 🤣🤣🤣

Onhan näitä tarinoita nähty. 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos ei satu räjähtämään, niin Av ilmoittaa sairastavansa syöpää. 🤣🤣🤣

Onhan näitä tarinoita nähty. 😁

Juu, pika syöpä ja paraneminen siitä. Kaikkeen sitä voi ihminen (aikuinen) ryhtyä epätoivoissaan, jotta saa säälipisteitä. Keksimään sairauksia mitkä ei ole mikään vitsin aihe, ellei itse sairas omistaan huumoria heitä.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta, en halua räksyttää enkä räkyttää. Mutta haluaisin tietää missähän minä olen sinua nyt erityisesti ihan haukkunut?

Jos olis ilman tunnistetta se, jota sanoin Eemeli ketjussa urpoksi, niin se on kyllä oman puliveivaamisesi syytä ruveta minun psyykeä kyseenalaistamaan kommenttieni takia. Silloin on urpo, kun ei pysy aiheessa ja vie henkilöön ja sen psyykeen tai terveyteen kommentit täällä.

Jasu

• UUSI

Voisko nämä tietyn ihmisen maalittamiset jo lopettaa? Melkein joka viikko nostetaan joku tökittäväksi tikun nokkaan vai muistanko ihan väärin. 🤔

• Anonyymi
        UUSI

8:57
        Maalittajat lienevät myös työpaikkakiusaajia.
        Etätyö heiltä suojatkoon.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      558
      2192
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      407
      1794
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1610
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1418
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1176
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1112
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      119
      1111
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      858
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe