Tänään sain tietää, että en tullut valituksi

Anonyymi-ap

Mä hain yhteen tiettyyn avoimeen työpaikkaan, joka olisi ollut tässä lähellä. Tänään tuli viesti, että mua ei olla valittu tehtävään. Toisaalta olen pettynyt, mutta jostain syystä myös helpottunut. Tiedän, että jos mut olis valittu niin se olis kaikista eduistaan huolimatta ollut kaikista ahdistavin työpaikka mun työhistoriassa. Ainut asia mikä mua siinä huvittaa, on, että se joka siihen valittiin, tulee nyt tänne töihin noin 40 km päästä, eli samasta suunnasta ja paikkakunnasta, jossa itse käyn tällä hetkellä töissä. Eli toisin sanoen ajetaan aamuin illoin ristiin ja tietämättä kohdataan joka päivä. Heh heh :D...kyllä maailma on sitten hassu paikka tässäkin suhteessa. No joo, ehkä parempi sitten voitti, vaikka tiedänkin, että takuuvarmasti olisin myös itse pärjännyy kyseisessä tehtävässä. Olen vaan niin kovin onneton tapaus tuollaisissa työpaikkahaastatteluissa, joissa on joku "yks vastaan kolme -tilanne" ja kysymykset sellaisia, joihin tällaisena introvertyinä on vähän vaikea valmistautua. No, mut onneks on sentään edes nykyinen työ vaikka matkaa kertyykin!

8

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua ei valittu yhteen koulupaikkaan. Taisin olla ylikoulutettu niiden mielestä 😁. No, syrjäytyneenä tässä muutenkin eletään eli ei oo mitään menetettävää. Asiat ovat jo menettäneet merkityksensä melkoisen pitkälle mun elämässä. Who cares, you know 🤷‍♂️?

• Anonyymi

Olisi se ollut mieluisaa käydä lähempänä työssä. Varovaisena siellä liikenteessä.

• Anonyymi

Rekryjen epäonnistuminen on arkipäivää. Montaakin huvittavaa tapausta on tullut sivusta seurattua.

Yleensä syynä epäonnistumiseen ja uuteen hakukierrokseen on työnantajan suuret luulot itsestään ja sitten mahdottomat vaatimukset työnhakijaa kohtaan.

Siihen lisätään vielä "ammattilaisten" haastattelut niin soppa on valmis keitettäväksi.

Mielestäni jokaisen työnantajan pitää etsiä, haastatella ja valita työntekijänsä itse. Omalla kohdallani sääntö ei kertaakaan ole tuottanut pettymystä.

Mies 65

• Ite oon huomannut, että pomot etsivät ihmistä, jonka kanssa henkilökohtaiset kemiat natsaavat. Jos et saanut juuri tuota paikkaa, ei se ollut tarkoitettu tapahtuvaksi. Ite sain nykyisen työpaikan, kun olin pätevin hakija, mutta kemiat pomon kanssa eivät natsanneet. Se oli sellainen sadistinen neurootikko, joten emme tulleet koskaan juttuun. Joka päivä tuntui helvetiltä mennä töihin. Mutta sitten se sai onneksi potkut ja nykyinen pomo on ihan huippu.

• Anonyymi

Mäkin oon nähnyt vaikka minkälaista porukkaa työelämässä. On joka kerta lantinheittoa millaisia työntekijöitä on uudella työpaikalla. Sama kuin uuteen asuntoon muuttaessa että minkälaiset naapurit siellä ympärillä on. Lantinheitto --> "Call it." - Anton C.

• Anonyymi

Kun juo viinaa niin pääsee töihin sillä pomotkin tykkää saadessaan ryyppyseuraa eikä mitään raittiita nössöpoikia alaisikseen.

• Aina voi lohduttaa itseään, että sitä paikkaa ei oltu tarkoitettu sinulle. Tsemppiä työnhakuun! 🤗

• Anonyymi

Mjaa... näinhän se menee. Suomi.on pilalla oikeiston fantasioiden takia. Toistakymmentä vuotta oikeisto sai tuhota valtiota ja idiootit syyttää siitä Marinin hallitusta, joka pelasti Suomen.
      Voiko.tyhmempää ollaknaan kuin tuho-oikeiston äänestäjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5424
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1461
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      881
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      819
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      808
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      807
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      788
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      786
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      766
    Aihe