Itseäsi ennen palstalle tuloa, ollaksesi täällä paras versio itsestäsi? Kunnioituksesta muita kirjoittajia kohtaan.
Miten puleeraat
42
404
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä pointti että kunnioittaa toisia kirjoittajia ja mielipieteitä.
- Anonyymi
Meidän emäntä laittaa päijäthämäläisen kansallispuvun palstalle. :)
Iaskin..väärin- Anonyymi
Älä nyt kun meidän isäntä kävi ensin messuilla ja nyt on keskustassa ryyppäämässä. Puleerasi ajaen oikeen parran pois ja hiukset sileeks. Hajustettakin veti kainaloon suihkun perään.
Meinaa vissiin olla komea. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt kun meidän isäntä kävi ensin messuilla ja nyt on keskustassa ryyppäämässä. Puleerasi ajaen oikeen parran pois ja hiukset sileeks. Hajustettakin veti kainaloon suihkun perään.
Meinaa vissiin olla komea. 😅
JasuJa jos mä niin sekaisin oisin, että kanssallispukua edes yrittäsin päälleni, niin Orimattilan kansallispuku. Ehottomasti. Olen junttilan väkeä. Vaikken originaali kuin isukin kautta. 😜
https://www.kansallispuvut.fi/sites/default/files/styles/width_800_image_style/public/2023-04/orimattila_naisenpuku_vuorelma.jpg?itok=APEYiwlB
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt kun meidän isäntä kävi ensin messuilla ja nyt on keskustassa ryyppäämässä. Puleerasi ajaen oikeen parran pois ja hiukset sileeks. Hajustettakin veti kainaloon suihkun perään.
Meinaa vissiin olla komea. 😅
JasuMiten valmistaudut vastaanottamaan isännän kotiin yösydännä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten valmistaudut vastaanottamaan isännän kotiin yösydännä?
Olin jättäny puhavalot päälle ja eteiseen, ettei kompuroi itseään hajalle. Mutta olikin unohtanu avaimet kotiin, joten laitteli viestiä että ootko hereillä, avaimet unohtu.
No nousin ylös ja ootin kun tulee auto pihaan ja herra hyppää kyydistä, niin avaan oven.
Ja niin se sitten pääsi turvallisesti kotiin ja omaan petiin pörisemään päätään selväksi. Kaikki hyvin. 😄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin jättäny puhavalot päälle ja eteiseen, ettei kompuroi itseään hajalle. Mutta olikin unohtanu avaimet kotiin, joten laitteli viestiä että ootko hereillä, avaimet unohtu.
No nousin ylös ja ootin kun tulee auto pihaan ja herra hyppää kyydistä, niin avaan oven.
Ja niin se sitten pääsi turvallisesti kotiin ja omaan petiin pörisemään päätään selväksi. Kaikki hyvin. 😄
JasuNyt meen keittää meille aamukahveet.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin jättäny puhavalot päälle ja eteiseen, ettei kompuroi itseään hajalle. Mutta olikin unohtanu avaimet kotiin, joten laitteli viestiä että ootko hereillä, avaimet unohtu.
No nousin ylös ja ootin kun tulee auto pihaan ja herra hyppää kyydistä, niin avaan oven.
Ja niin se sitten pääsi turvallisesti kotiin ja omaan petiin pörisemään päätään selväksi. Kaikki hyvin. 😄
JasuPiditkö napatanssiesityksen ukkokullalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piditkö napatanssiesityksen ukkokullalle?
Liittyykö tämä kysymys palstasedän viimeaikaisiin kirjoituksiin? T naiselta Ps muistatko sen 9-11 lapsen äippähahmon valtakunta? Onko se nyt niin justiin, jos detaljit ei ihan mätsää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyykö tämä kysymys palstasedän viimeaikaisiin kirjoituksiin? T naiselta Ps muistatko sen 9-11 lapsen äippähahmon valtakunta? Onko se nyt niin justiin, jos detaljit ei ihan mätsää
Ehkä niitä kuvittellisia skidejä syntyy esim ihan aivastamalla, että voi rähmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piditkö napatanssiesityksen ukkokullalle?
En pysty kunnolla edes kävelee saati tanssimaan. Ja ei meillä eletä enää mitään kuhertelukuukausia ja vuosia. Ne loppui 10 vuoden kohdalla, toisilla loppuu jo paljon paljon aiemminkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty kunnolla edes kävelee saati tanssimaan. Ja ei meillä eletä enää mitään kuhertelukuukausia ja vuosia. Ne loppui 10 vuoden kohdalla, toisilla loppuu jo paljon paljon aiemminkin.
JasuYmmärrän nuo hömpötykset suhteessa missä nähdään harvemmin. Me kun on oltu jo 15 vuotta samassa osoitteessa, jaettu koti ja elämä ja kumpikin on vapaat yhdessä kotona. Niin tekee hyvää pikemminkin olla hetkittäin erillään. Ei tätä tunnu tajuuvan läheisriippuvaiset eikä ne jotka näkee silloin tällöin. Ihmettelee iten et ole enempää yhdessä kuin 24h vrk tai 14 h vrk.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän nuo hömpötykset suhteessa missä nähdään harvemmin. Me kun on oltu jo 15 vuotta samassa osoitteessa, jaettu koti ja elämä ja kumpikin on vapaat yhdessä kotona. Niin tekee hyvää pikemminkin olla hetkittäin erillään. Ei tätä tunnu tajuuvan läheisriippuvaiset eikä ne jotka näkee silloin tällöin. Ihmettelee iten et ole enempää yhdessä kuin 24h vrk tai 14 h vrk.
JasuLuulen ettei hekään jaksaisi napatanssia ja lässyn lässyn, jos olisivat esim. 24/7 kerrottuna 15 vuotta. Toinen tulee kotii, kaikki hyvin eiköhän mennä nukkumaan. Me kun ei olla erossa kuin työpäivän ajan tai jos sairaalassa joutuu olee tai käväsee pari tuntia jossain, ikinä siis. Pikkasen eri juttu kun pikavisiitit kullan kainaloon ja omaan arkeen takas.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen ettei hekään jaksaisi napatanssia ja lässyn lässyn, jos olisivat esim. 24/7 kerrottuna 15 vuotta. Toinen tulee kotii, kaikki hyvin eiköhän mennä nukkumaan. Me kun ei olla erossa kuin työpäivän ajan tai jos sairaalassa joutuu olee tai käväsee pari tuntia jossain, ikinä siis. Pikkasen eri juttu kun pikavisiitit kullan kainaloon ja omaan arkeen takas.
JasuEntä jos nosse olisi halunnut seggsiä? :O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos nosse olisi halunnut seggsiä? :O
Ei pelkoa. 😊
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos nosse olisi halunnut seggsiä? :O
Kyllä nekin haluumiset on harvemmassa, kun pari elää vuosia tiiviisti yhdessä. Minusta aivan luonnollistakin, että suhde muodostuu ajansaatossa enemmän ystävyydeksi, kiintymykseksi ja seksi jää taustalle harventuen.
Ne eläimellisillä haluilla varustetut parit on harvemmassa ja eroaa helpommin, jos seksi on yhtään suhteessa tauolla, kun ovat koko suhteen usein kyhänneet liikaa fyysisyydelle.
Tai hakevat lohtua muualta herkästi.
Kestävät suhteet perustuu mielestäni aina lopultakin aitoon ystävyyteen, ei seksiin. Seksi ei ole pääasia.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nekin haluumiset on harvemmassa, kun pari elää vuosia tiiviisti yhdessä. Minusta aivan luonnollistakin, että suhde muodostuu ajansaatossa enemmän ystävyydeksi, kiintymykseksi ja seksi jää taustalle harventuen.
Ne eläimellisillä haluilla varustetut parit on harvemmassa ja eroaa helpommin, jos seksi on yhtään suhteessa tauolla, kun ovat koko suhteen usein kyhänneet liikaa fyysisyydelle.
Tai hakevat lohtua muualta herkästi.
Kestävät suhteet perustuu mielestäni aina lopultakin aitoon ystävyyteen, ei seksiin. Seksi ei ole pääasia.
JasuJa voin vannoa, etten minä olisi kenenkään sellaisen kumppani joka perustaa parisuhteen seksille. Joutaa menee menojaan. Ja on ne menneetkin. Hyvä niin.
Juoskoon sukuelimensä pillin mukaan. Mä kuuntelen muita tunteitani.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voin vannoa, etten minä olisi kenenkään sellaisen kumppani joka perustaa parisuhteen seksille. Joutaa menee menojaan. Ja on ne menneetkin. Hyvä niin.
Juoskoon sukuelimensä pillin mukaan. Mä kuuntelen muita tunteitani.
JasuEn tiedä miksi koko aihe on Suomessa tabu. Ja miksi monet ihmiset pitää tiukasti illuusiosta kiinni, että heidän parisuhde on runsasta seksielämää vielä vuosien jälkeenkin. Jotenkin vissiin nolo mielikuva tulee miten muut reagoi, jos tietäisivät totuuden, joten esitetetään ikiviriilejä.
Ja sitten taukimmat uskoo, että kyllä, kyllä se ikuisesti jatkuu aktiivusena kanina hässimusenä ja mun kumppani on viallinen, jollei jatku kun noillakin jatkuu kerta, diih.
Lapellisesti tuita illuusiota vielä viittiikin ruokkia, ihan kun sitä kukaan vuosikausia parisuhteessa tiivisti elänyt ostaisi.
Jasu
- Anonyymi
En mitenkään
- Anonyymi
Kivikautinen talja.
Vilma - Anonyymi
Hieno kysymys
Kysymyksen hienoin kohta on tuo kysymys siitä, että kuinka tänne kirjoitellaan ja missä asussa.
En tiedä muista, mutta itse katselen naisten lätkää Jofa päässä.
(reps)- Anonyymi
II versio
Onko sinulla resursseja olla vapaa oma itsesi?
Onko
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
II versio
Onko sinulla resursseja olla vapaa oma itsesi?
Onko
(hihitystä)Mjoo
Resurssit vs. vaatimukset.
Kukaan tollo ei osta edes tomaattia käymättä sitä käsin läpi.
Peskää irtotomaattinne ennen kassaa.
Kiitos
(naurua)
- Anonyymi
Käyn syleksimässä pyttyyn ettei sitten täällä tarvi
Ei tarvi puluvereita, riittää, että tulee oikeassa mielentilassa eikä muulloin. Pari ylilyöntiä opetti tämän.
- Anonyymi
Tulen kuin aamupalalle, laitan huulipunaa ja yritän suudella 😘
Puleerata. Hauska sana. En ole ennen kuullut.
Olen vähitellen opetellut olemaan palstalla oma itseni. Trollaan vielä ajoittain, mutta se on jäänyt vähemmälle.- Anonyymi
Puleeraus on pintakäsittelyä shellakalla. Alkoholiin liukeneva hartsi. Ennenvanhaan käytetty paljon huonekalujen pinnoilla. Oikealla tekniikalla ja julmetun monella käsittelykerralla saadaan upea syvänkiiltävä pinta. Koska se on alkoholiin liukeneva, ei kannata laskea drinkkilasia paljaalle pöytäpinnalle...
xLiner
- Anonyymi
Ensin hieman venyttelen
- Anonyymi
Sormijumppa on hyvä tehdä ennen kirjoittelua mutta nivelien naksuttelu on pahasta.
- Anonyymi
missä asussa... että mikä pukukoodi on kun kirjoittelee palstoille, hohhoijaapi-hoijjaa.
kuin puhelimesssa sanoisi toiselle katso näetkö tämä juttu tässä kädessäni... Luen politiikan uutiset, pureskelen huonekalun jalkoja tikkuja ikenissä ja lyön isovarpaani kynnykseen.
Sitten mieliala alkaa olla sopiva palstailuun.- Anonyymi
Mä laitan aina vadelmalimomaadi lasillisen tohon pöydälle ja punaisen pullan kunnioittaakseni palstailuhetkeä sinkkupalstalla.
Ajattelen, että palstalaiset voi mun kaa nauttia punaisen pullan ja vadelmalimonaadia. - Anonyymi
haistappa sinä pitkä vttu!! trololoo T naiselta
- Anonyymi
Kyllä sinä nyt aivan palstasedältä vaikutat etkä kummastakaan ns sen nimisestä, jotka täällä vähän samalla tavalla vaikuttaa ja kummatkin sinua vastaan. Meitä on kaksi jaksamisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä nyt aivan palstasedältä vaikutat etkä kummastakaan ns sen nimisestä, jotka täällä vähän samalla tavalla vaikuttaa ja kummatkin sinua vastaan. Meitä on kaksi jaksamisia
pakkomielle vastata mulle ukko??
- Anonyymi
olen kuunnellut hyvää Sammy Hagar kitara -rokkimusiikia monia paljon hyviä..
niin monia levyjäkin, otin t - Anonyymi
Ehkä toiset saattaa tykätä jostain minuuteni latteasta versiosta, mutta kaikkia ei voi miellyttää. Kai sen voisi kuvata niin, etten tykkää latteuksista, tykkään kertoimista. Mitä enemmän kertoimia on, sen parempi. Riippuu kuitenkin siitä, onko yleisvire hyvä. Ymmärrän toisaalta ihmisiä, joille sellainen on liikaa tai se vaikuttaa heidän maailmassaan sekavalta. Tykkään siis pikakelauksesta. Vähänkin huonommat elokuvat katsotaan pikakelauksella ja se pätee kaikkeen muuhunkin elämään. Jos pysähdyn, olen syvällä tunteissa, käytännössä joko todella surullinen tai lannistunut.
- Anonyymi
Eli vastauksena kysymykseen: En mitenkään, elän hetkessä. Mielellään nopeasti ohimenevässä.
Tälläydyn hääpukuun ja kukkavihkokin on valmiina.
Not!- Anonyymi
Söin Elosen korvapuusin, ai että oli hyvää, ihan järjettömän hyvä kanelin maku.
Silmissä pyörii, päässä mielihyvähormonit heiluvat laidasta laitaan.
Selkäpiitä kirmaa mielihyvä homonien pikajuoksu, ah kun on niin hyvää.
Haluaisin ahmia niitä korvapuusteja, kuuleko sinkkupalsta!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504