R*ssäkisat fifassa Korealla. Selevinpäin sitä osaa useimmiten paremmin. Kunkin pelin fysiikka on ensin sisäistettävä, ennen kuin hommat alkaa luistamaan. Eka peli on yleensä huonoin. Niin oli nytkin. Ruotsia vastaan eka 1-1 ja sit kumminkin Meksiko 5-0. Saksa 2-0. Jatkopeleissä Sveitsiä vastaan varsinainen 2-2 ja jatkoajalla 4-3. Häviö varsinaisella oli tosi lähellä mulla. Lisäaikaa piti olla 90 + 2 niin mä tasotin 90 + 3. Sitten Puola 4-0, Espanja 2-0 ja Uruguay 4-1. Puolustukseni oli yltiöpäinen hyökkääminen. Maalinedustani pyrin putsaamaan syötöistä. Ruotsia ja Sveitsiä vastaan olisi ehkä pitänyt valita counter attack, sillä ne jengit pelaavat itse vastahyökkäyspeliä. Kun niille antaa pallonhallinnan niin ne voi mennä hämilleen siitä. -💊-.
Voitin mä
9
163
Vastaukset
- Anonyymi
niin pelaat noita veikkauksia... minä kun niin jotain auttaakin nuorisoa kummituspeli.
Joku niin Pokeri 3 joku pe4likin oli- Anonyymi
Tänään tulee mm-jalkapallon karsintapelejä. Voisin laittaa siihen toiseen aloitukseeni jälleen tärppejä. Pelitilini rahat ovat säilyneet aika hyvin samoissa lukemissa tässä veikkausten myötä. Sekin on jo hyvin, sillä ne hupenevat helposti. -💊-.
Tuossa on jotain ironiaa, että Sveitsi hävisi sen takia, että kello ei ollut ajassa.
- Anonyymi
Jos on hyökkäys päällä niin tuomari ei meinaa viheltää peliä loppuun. Tuomari on silti suotuisampi bottia kohtaan kuin ihmistä kohtaan siinä tilanteessa. Kaiken huippu oli Sveitsipelissä se kun tein voittomaalin noin ajassa +7:50, vaikka lisäaikaa piti olla vain +2. Lisäajan puolisko kestää vain 15 pikaminuuttia joten kyllä siinä pelin ohjelmoinnissa on jotain häikkää. Mulla taisi olla vaikeuksia koska itselleni sopivin pelityyli on vastahyökkäyspeli. Saksaa vatutti kun voitin sen. Trollailin sen hyökkääjiä syöttelemällä puolustuksessani johtoasemassa kun se karvasi aggressiivisesti. Espanjaa vastaan nollapeli oli kova saavutus ja molarini teki game saveja vaikka sen kokonaisuus oli muistaakseni vain 72.
Ruotsin ja Sveitsin pelistrategiat muistuttavat kaiketi omaani. Pallonhallinta ja käytännössä painostus oli taktiikkani. Ei se väärin ollut että voitin koska mielestäni on epäreilua kuinka paljon vaikeustaso vaihtelee otteluiden välillä. Fifa 18 otteluissa taktiikoiden sopivuus ja heilahtelut matsien välillä ovat korostuneet. Jos yrittää laukoa hyvästä paikasta maalin niin pallo on useimmiten otettava ensin haltuun. Jos laukoo suoraan syötöstä niin vedot menevät ohi vaikka vetäisi rankkupisteen etäisyydeltä maalia päin. Sekin vaihtelee otteluiden välillä menevätkö vedot ohi vai eivät niissä suoran vedon tilanteissa.
Keskitykset ja puskut ovat tavallista helpompia. Vastustajan ohi voi päästä pallon kanssa kun osaa tarkkailla pieniä liikkeitä mitä vastustaja tekee. Jos itsellä on juoksuvauhti päällä pallon kanssa niin voi onnistua pääsemään hyvinkin vaaralliselle maalipaikalle hyvälle sektorille. Vaikeustaso oli professional eli ei mikään ihmeellinen. Seuraava taso on niin vaikea että peliä täytyy osata pelata rutiininomaisesti. Professionalilla on hyvä harjoitella ensin. Voitin joskus Panamalla kyseisellä tasolla kisat. Se on kisojen huonoin joukkue eli voittaminen ei ole mikään itsestäänselvyys.
Japanilla voisin koettaa seuraavaksi. Menen sillä useammin häviölle kuin muilla pelaamillani joukkueilla mutta nousen sillä myös useimmiten voittoon. Ainakin itä-aasialaisten tekniikka ja juoksukunto ovat kunnossa. Oli jännä juttu kuinka ylihyökkäävä taktiikkani aiheutti sen että lähinnä vain pakkini väsyivät joita piti vaihtaa ottelun aikana. Laitapakit väsyvät kyllä aina muutenkin. Tällainen romaani tällä kertaa. T: "Gubbe" 🤭. -💊-.
- Anonyymi
rolexi ei toiminut kai
mutta niin joku kummituspeli, phantom lord nuorisolle....kun itseni pitäisi aina olla todella varovainen jotta en loukkaannu ja lyö päätä johonkin tai jotain. - Anonyymi
Nymmää pellaan Jaappanillaa. En jummarra, tällä on jotenkin vaikeampaa pelata kuin Korealla. Japani sortuu liikaa näppäryyteensä. Pitäisi olla suoraviivaisempi. Silti neljä voittoa nyt putkeen. Koko ajan tuntuu kumminkin siltä että se häviö koittaa ennen mestaruutta. Eka peli 2-0, muut yhden maalin pelejä. Silti esim. alkulohko hoitui nyt puhtaalla pelillä toisin kuin Korealla. Molemmista silti lohkovoitto. -💊-.
- Anonyymi
Neljännesvälierä Saksaa vastaan. Sulaminen 3-1 johdosta 3-3:een. Jatkoajalla vein hetki sitten 3-6. Täähän on jännittävää touhua 😅. -💊-.
- Anonyymi
Herranjumala sentään. Voitin koko pssssskan. Kolumbiasta 2-0 voitto, Senegalista 3-2, Puolasta 3-2, Englannista 1-0, Saksan peli on selitettynä tuossa edellä, Espanja 3-0, Belgia 4-3. Johdin Belgiaa eka 1-0. Sitten sulin 1-2 tilanteeseen. Tasoitin 2-2 mutta 76. min Belgia siirtyi 3-2. Tasoitin 83 ja tein voittomaalin 90 minuutilla. Tai ehkä se oli 90 + jotakin. Vaikeuksien kautta voittoon, todellakin. Maaliero laskelmieni mukaan 22-10. Todella harvinaista että voitan turnauksen kun puolustukseni vuotaa kuin seula. Korealla maaliero oli 22-4. Silti nyt oli vain yks tasuri kun Korealla oli pari tasuria (muut voitin). Japani on 4 tähteä ja Korea 3,5. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520