Gallup. Haluaako sinkut-palsta päästä lopullisesti Dissestä eroon?

Anonyymi-ap

Minähän kännissä enää eksyn tänne...anonyyminä tälleen, mutta kuitenkin...

Mulla olisi yksi prokkis tuossa tuloillaan... ja jos mä sen paljastan, en ole periaatteessa enää nobody. Olen omalla nimellä, ehkä jopa kasvoilla minä. Täällä.

Js olen sanonut, että sitten tämä päättyy, kun minut paljastetaan täällä.

Joten:

Äänestä a) Jos haluat että edellämainittu prokkis julkistetaan täällä ja häivyn... (tosin mistä te tiedätte? 😁 Spekuloisitte <----(kirjoitin oikein w) kuitenkin.

Tai b) jätän julkistamatta ja pysyisin ano(muka) muumina. 😁

73

826

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo hymiö taitaa olla se nykyinen nimimerkkisi?
      Miksi ajattelet että palsta haluaisi sinut poistaa, tuskin kukaan niin ajattelee.

AV

• Anonyymi

Eikös sun pitänyt lopettaa täällä kirjoittelu? 😀

Mä mietin, että yksi syy minun kirjoittelun loppumiseen täällä voisi olls helpotus? Minun nykyisen kirjoitustavan loivat aikansa suurnimimerkit: Floweri ja Linukka alias Xliner.

Myöhemmin tuli muitakin nikkejä, mut kyllästöidyin... Linerinkin "juoppo-nimitykset" jäi piippuun. Ne kääntyi päälaelleen.. 🤔

Mutta tää prokkisjuttu vois olla aika kova "piikki lihassa jokaiselle täällä kirjoittavalle". Ja jos mä nimikoidun siihen, moni voisi "joutua sen lukemaan". Oli tarkoitusperät mitkä vaan minun ja palstalla olon suhteen...😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sun pitänyt lopettaa täällä kirjoittelu? 😀

Mä mietin, että yksi syy minun kirjoittelun loppumiseen täällä voisi olls helpotus? Minun nykyisen kirjoitustavan loivat aikansa suurnimimerkit: Floweri ja Linukka alias Xliner.

Myöhemmin tuli muitakin nikkejä, mut kyllästöidyin... Linerinkin "juoppo-nimitykset" jäi piippuun. Ne kääntyi päälaelleen.. 🤔

Mutta tää prokkisjuttu vois olla aika kova "piikki lihassa jokaiselle täällä kirjoittavalle". Ja jos mä nimikoidun siihen, moni voisi "joutua sen lukemaan". Oli tarkoitusperät mitkä vaan minun ja palstalla olon suhteen...😀

Tuo ei oikeastaan minua kiinnosta, jokaisella ihmisellä on ne omat ongelmansa.
        Mikä minä olisin niitä lisäämään.

Jotkut täällä hakevat vain tavoitetta miten toisten ihmisten mieleen saisi istutettua jonkun pahan siemenen, hakevat sitä pakkomielteenään.
        Nämä ihmiset ovat sairaita, turha heistä on välittää.

Jokaisella ihmisella on oikeus valita elämänsä ja tyylinsä ihan itse.
        En ainakaan itse voi sanoa mikä olisi lopputuloksen kannalta se oikea tai väärä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei oikeastaan minua kiinnosta, jokaisella ihmisellä on ne omat ongelmansa.
        Mikä minä olisin niitä lisäämään.

Jotkut täällä hakevat vain tavoitetta miten toisten ihmisten mieleen saisi istutettua jonkun pahan siemenen, hakevat sitä pakkomielteenään.
        Nämä ihmiset ovat sairaita, turha heistä on välittää.

Jokaisella ihmisella on oikeus valita elämänsä ja tyylinsä ihan itse.
        En ainakaan itse voi sanoa mikä olisi lopputuloksen kannalta se oikea tai väärä.

AV

Kiputarinst kohtaa kivasti aina...😀👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiputarinst kohtaa kivasti aina...😀👌

Luin, että olisit valmis tutustuttamaan nykyisen/viimeisimmän lapsesi edellisen kanssa?

Ihanaa..

Entäs jos he ystävystyvät ja se poikasi kertoo miten sinun hylkääminen rikkoi häntä joskus...(totuus) ymmärtääkö sinun panostustyttäresi sittrn valintaadi muinoin? 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin, että olisit valmis tutustuttamaan nykyisen/viimeisimmän lapsesi edellisen kanssa?

Ihanaa..

Entäs jos he ystävystyvät ja se poikasi kertoo miten sinun hylkääminen rikkoi häntä joskus...(totuus) ymmärtääkö sinun panostustyttäresi sittrn valintaadi muinoin? 😀

He kuule ovat olleet ystäviä jo uuden tyttären syntymästä saakka.
        Siinä ei ole ollut kitkaa vaippaikäisenä, eikä sitä ole ollut havaittavissa tähän päivään saakka.
        Itse asiassa poika huomioi uutta sisartaan varsin mallikkaasti. Ulkomailla käydessään muistaa aina hänen mieltymyksensä kissaeläimiin, ja tuo mukanaan jonkun figuurin josta uuden tulokkaan silmät kirkastuvat.

Huomenna olisi taas tarkoitus mennä lasten kanssa yhdessä tekemään toimintaa, kaikki kolme Suomessa asuvaa lasta yhdessä. Se on ollut tapana, jo vuosia.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ei ole ollut kitkaa vaippaikäisenä, eikä sitä ole ollut havaittavissa tähän päivään saakka.
        Itse asiassa poika huomioi uutta sisartaan varsin mallikkaasti. Ulkomailla käydessään muistaa aina hänen mieltymyksensä kissaeläimiin, ja tuo mukanaan jonkun figuurin josta uuden tulokkaan silmät kirkastuvat.

Huomenna olisi taas tarkoitus mennä lasten kanssa yhdessä tekemään toimintaa, kaikki kolme Suomessa asuvaa lasta yhdessä. Se on ollut tapana, jo vuosia.

AV

Tulenarkoja aiheita.

Ei ehkä kuitenkaan meille vanhemmille. Lapset kantavat muistojaan ja niitä sielunmaisema ei julkaista elossa oleville. Sen puoleen olemme siunattuja joka sukupolvi.

Ja kunhan pohdin. Tai kunhan ruoskin taas itseäni omilla virheilläni, mutta miksen jakaisi asioita jotka vaivaavat itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulenarkoja aiheita.

Ei ehkä kuitenkaan meille vanhemmille. Lapset kantavat muistojaan ja niitä sielunmaisema ei julkaista elossa oleville. Sen puoleen olemme siunattuja joka sukupolvi.

Ja kunhan pohdin. Tai kunhan ruoskin taas itseäni omilla virheilläni, mutta miksen jakaisi asioita jotka vaivaavat itseäni.

Mielestäni lapset ovat toisilleen tulevaisuudessa elämän vahvuus, jollakin menee todennäköisesti huonommin ja jollakin loistavasti.

Kun oma pää kaatuu mullan huomaan, heillä on veren perintönä toisensa ja sitä on hyvä hyödyntää keskinäisessä vahvuudessa.
        Lapsilla on omat sukunsa, osalla vahvoja ja rikkaita. Enemmän mitä itse voisin heille antaa.

On vain hyvä jos he tutustuvat tosiinsa pienestä pitäen, ja voisivat olla hyvinä läheisinä ystävinään koko elämän ajan. Ajassa jolloin minua ei enää ole.

Se, kohtaavatko he koskaan lapsia jotka ovat itsellenikin etäisiä, sitä ei voi tietää. Toivon että jokin yhteys tapahtuisi jo eläessäni. Se rikastuttaisi kokonaisuutta.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni lapset ovat toisilleen tulevaisuudessa elämän vahvuus, jollakin menee todennäköisesti huonommin ja jollakin loistavasti.

Kun oma pää kaatuu mullan huomaan, heillä on veren perintönä toisensa ja sitä on hyvä hyödyntää keskinäisessä vahvuudessa.
        Lapsilla on omat sukunsa, osalla vahvoja ja rikkaita. Enemmän mitä itse voisin heille antaa.

On vain hyvä jos he tutustuvat tosiinsa pienestä pitäen, ja voisivat olla hyvinä läheisinä ystävinään koko elämän ajan. Ajassa jolloin minua ei enää ole.

Se, kohtaavatko he koskaan lapsia jotka ovat itsellenikin etäisiä, sitä ei voi tietää. Toivon että jokin yhteys tapahtuisi jo eläessäni. Se rikastuttaisi kokonaisuutta.

AV

Olet yrittänyt pitää siitä huolen, ei siitä voi sinua syyttää, vaan pitää esimerkillisenä. Et voi enempää tehdä. Olisit varmaan voinut jättää jotakin tekemättä, kuten niin moni meistä omia valintojaan pohtivista.

Etäisyys ja hylkääminen on se, mikä kalvaa lasten mieltä. Hyvät ajat, sellaisena kuin he sen muistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet yrittänyt pitää siitä huolen, ei siitä voi sinua syyttää, vaan pitää esimerkillisenä. Et voi enempää tehdä. Olisit varmaan voinut jättää jotakin tekemättä, kuten niin moni meistä omia valintojaan pohtivista.

Etäisyys ja hylkääminen on se, mikä kalvaa lasten mieltä. Hyvät ajat, sellaisena kuin he sen muistaa.

Tuskin noin on, lapsi on elänyt ilman isäänsä, se on totta.
        Elmässä vain tapahtuu kaikenlaista, enkä ollut tietoinen raskaudesta jonka nainen itse salasi ja halusi. Toki kun tavattiin taas miljoonakaupungin ympyröissä sovimme tapaamisen jossa hän lapsen toi asuntooni. On naisia jotka haluavat lapsen, eivät miestä.

Potra poika, ei siinä mitään. Pyyteetöntä rakkautta jonka hedelmistä ei kiistellä.
        Molemmat olivat otettuja ja onnellisia, yhtälö yhdessä oloon oli vain jo mahdoton.
        Siitä ei tarvinnut edes keskustella.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin noin on, lapsi on elänyt ilman isäänsä, se on totta.
        Elmässä vain tapahtuu kaikenlaista, enkä ollut tietoinen raskaudesta jonka nainen itse salasi ja halusi. Toki kun tavattiin taas miljoonakaupungin ympyröissä sovimme tapaamisen jossa hän lapsen toi asuntooni. On naisia jotka haluavat lapsen, eivät miestä.

Potra poika, ei siinä mitään. Pyyteetöntä rakkautta jonka hedelmistä ei kiistellä.
        Molemmat olivat otettuja ja onnellisia, yhtälö yhdessä oloon oli vain jo mahdoton.
        Siitä ei tarvinnut edes keskustella.

AV

Oh, vai niin 🫣

Nyt el osaa enää mitään sanoa.

En ole selvillä kaikista elämän kuvioistasi. En osaa ottaa kantaa, jos monia lapsia ilmestyy tervehtimään isäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Tämän kommenttisi jälkeen ei aloittaja sulle puhunut...oli joku muu..

• Miksi ihmeessä haluaisin kenenkään ihmisen poistunista palstalta? Erilaiset näkökannat tuovat kerroksellisuutta palstalle.

• Anonyymi

En uskokaan todellisuudessa kenenkään toivovan minun poistumista, mutta kiva galluppi silti. 😁

Toisaalta oikeastaan tiedän tieni, vaikka kyselen...

On hyvä antaa ihmisten sanoa mirlipiteitään. 😀

Sillä on todellisuudessa tärkeä merkitys. 🙂👌

• Anonyymi

En tietenkään, kun olen viettänyt mukavia hetkiä kanssasi, vaikket tietysti edes tiedä kuka anomuumi olen.

a) julkaiset tietenkin. Huisaa, jännittävää! 😃

Enkä minä jaksa mitään spekuloida yleensä. Ja miten niin pitäisi tietää kuka olet... tai juu, harvemmin niitä edes mietin, kun muut tekee sen itseäni paremmin.

• Anonyymi

Jos koen olevani "joku" täällä, en välttämättä ole se mitä olen ollut...

Facessa ja vst. Mä lsitan vaan "kivoja juttuja".... sama kävis täällä jos olen "joku".

• Anonyymi

Minusta on oikein viihdyttävää lukea teidän keski-iän kriisin kourissa piehtaroivien miesten turinoita. Jotta kirjoittele vain.

• Anonyymi

Vältyin kriisiltä, mutta on mukava seurata muiden oireilua :)

• Anonyymi

Piehtaroin, jos olen "nobody". 😃

• Ei kannata ottaa palstaa niin tosissaan, niin pysyy kivan puolella.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Ilmoita henkilöllisyytesi ja mieti sitten miten tähän suhtaudut. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmoita henkilöllisyytesi ja mieti sitten miten tähän suhtaudut. 😀

Miksi kukaan paljastaisi täällä oman henkilöllisyytensä? En ryhtyisi moiseen. Ei mitään järkeä.

• Anonyymi

Mutta mehän tiedämme jo kuka sinä olet.

• Anonyymi

Just niin... ja ihan varmaan. 😄

• Anonyymi

Poista maski!

Poista maSki!

POISTA MASKI!

POISTA MASKI!

• Anonyymi

Tiedossa on kuka on kyseesä, ollut jo kauan..

• Eiköhän se Dieselström ole kuitenkin niin, että sinä itte valkkaat haluatko palstasta eroon eikä toisinpäin.

Mutta näivettyneellä palstalla kaikki paljastukset ovat tervetulleita, olkoonkin että modet voivat herkistyä jos nahkakuvia linkitetään 😂

• Anonyymi

Ehkä sun ”näivettynyt palsta” johtuu siitä, että olet jäänyt kaipaamaan jotain ihmistä täällä, jonka kanssa on ollut kiva kirjoitella joskus itseäsi kiinnostavista aiheista.
        Jollekin toiselle ei ole näivettynyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sun ”näivettynyt palsta” johtuu siitä, että olet jäänyt kaipaamaan jotain ihmistä täällä, jonka kanssa on ollut kiva kirjoitella joskus itseäsi kiinnostavista aiheista.
        Jollekin toiselle ei ole näivettynyttä.

No verrattuna takavuosiin tämä on ihan selkeästi näivettynyt. Kivoja kirjoittelijoita löytyy edelleen, mutta selvästi aiempia vuosia vähemmän. Kuten myös järkeviä ja haastavia aloitukisia. Noita "miltähän tuntuisi tutti takapuolessa" tyylisiä aloituksia on ollut aina, nykyisin niitä vain on näennäisesti enemmän siksi, että parempia aloituksia on vähemmän.

Hyvä jos joillekin ei ole näivettynyttä, se on kiva kuulla. Toki jos kyseinen taho oli paikalla vaikkapa 2021 tms., niin hämmästelen ellei koe palstaa näivettyneeksi, mutta kukin makunsa mukaan.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

No verrattuna takavuosiin tämä on ihan selkeästi näivettynyt. Kivoja kirjoittelijoita löytyy edelleen, mutta selvästi aiempia vuosia vähemmän. Kuten myös järkeviä ja haastavia aloitukisia. Noita "miltähän tuntuisi tutti takapuolessa" tyylisiä aloituksia on ollut aina, nykyisin niitä vain on näennäisesti enemmän siksi, että parempia aloituksia on vähemmän.

Hyvä jos joillekin ei ole näivettynyttä, se on kiva kuulla. Toki jos kyseinen taho oli paikalla vaikkapa 2021 tms., niin hämmästelen ellei koe palstaa näivettyneeksi, mutta kukin makunsa mukaan.

Ok, en ole seurannut palstaa täällä tuolloin.
        Päättelin siis oikein. Täällä on ollut hyviä kirjoittajia ja sinua kiinnostavia aiheita aikaisemmin. Nyt nämä kirjoittajat ovat lähteneet pois kirjoittamasta ja se puute näkyy niille (tai ainakin sinulle), jotka täällä ovat pidempään kirjoittaneet. Asia selvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, en ole seurannut palstaa täällä tuolloin.
        Päättelin siis oikein. Täällä on ollut hyviä kirjoittajia ja sinua kiinnostavia aiheita aikaisemmin. Nyt nämä kirjoittajat ovat lähteneet pois kirjoittamasta ja se puute näkyy niille (tai ainakin sinulle), jotka täällä ovat pidempään kirjoittaneet. Asia selvä.

Mielenkiintoinen tapa tehdä johtopäätelmä asiasta jota ei itse tunne, kun ei ollut paikallakaan ja hahmosta, jonka yhteen kommenttiin takertuu, kun ei tuota hahmoa voi tarkemmin tuntea, kun ei ollut paikallakaan. Eli kyseessä ei ole minkäänlainen päätelmä, vaan faktoista täysin irrallinen mielipide.

Toisin kuin ehkä voisi äkkiseltään kuvitella, en ole lähellekään ainoa pidemmän linjan palstalainen, joka kokee palstan näivettyneeksi verrattuna lähihistoriaan.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen tapa tehdä johtopäätelmä asiasta jota ei itse tunne, kun ei ollut paikallakaan ja hahmosta, jonka yhteen kommenttiin takertuu, kun ei tuota hahmoa voi tarkemmin tuntea, kun ei ollut paikallakaan. Eli kyseessä ei ole minkäänlainen päätelmä, vaan faktoista täysin irrallinen mielipide.

Toisin kuin ehkä voisi äkkiseltään kuvitella, en ole lähellekään ainoa pidemmän linjan palstalainen, joka kokee palstan näivettyneeksi verrattuna lähihistoriaan.

Itsehän sinä takerrut nyt täysin turhiin asioihin. Väittämä oli totta huolimatta siitä, miten siihen päästiin. Se, ettet olisi ainoa näivettyneeksi kokija ei muuta asiaa yhtään. Kaipaat joitain entisiä kirjoittelijoita, miksi sitä on niin vaikea myöntää. Hirveä ikävä on oikein. Myönnät vain tosiasiat siitä lähtee!

• Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sinä takerrut nyt täysin turhiin asioihin. Väittämä oli totta huolimatta siitä, miten siihen päästiin. Se, ettet olisi ainoa näivettyneeksi kokija ei muuta asiaa yhtään. Kaipaat joitain entisiä kirjoittelijoita, miksi sitä on niin vaikea myöntää. Hirveä ikävä on oikein. Myönnät vain tosiasiat siitä lähtee!

Olet harvinaisen typerä, kun kiellät faktat ja koitat kääntää ne joksikin henkilökohtaiseksi missioksi. En voi sille mitään, jos itse ripustaudut tunteisiisi ja elät niiden kautta, mutta turha koittaa peilata sitä muiden ihmisten tavaksi elää ja olla. En kaipaa typeriä ihmisiä elämääni, joten se on heippa.

• Anonyymi

Olet harvinaisen typerä, kun kiellät faktat ja koitat kääntää ne joksikin henkilökohtaiseksi missioksi. En voi sille mitään, jos itse ripustaudut tunteisiisi ja elät niiden kautta, mutta turha koittaa peilata sitä muiden ihmisten tavaksi elää ja olla. En kaipaa typeriä ihmisiä elämääni, joten se on heippa.

Olet melko kova tylyttämään 😏. Toivottavasti tuntui hyvältä. Heippa sitten taas palikka!

• Anonyymi kirjoitti:

Olet melko kova tylyttämään 😏. Toivottavasti tuntui hyvältä. Heippa sitten taas palikka!

En edes ole, mutta koska itse intät yhtä ja samaa, vaikka tilanne on täysin toisin, niin ei ole mahdollisuuttakaan, että nätisti toteaisin jotain puolivillaista, vaan silloin totean yksiselitteisesti että olet typerä, mikä koko aiemman keskustelun mitalla oli jo todistettukin. Se ei edes ole tylyttämistä, vaan faktan toteamista, mutta jos loukkaannut tosiasioiden julkituonnista, on se ihan oma ongelmasi.

• Anonyymi

En edes ole, mutta koska itse intät yhtä ja samaa, vaikka tilanne on täysin toisin, niin ei ole mahdollisuuttakaan, että nätisti toteaisin jotain puolivillaista, vaan silloin totean yksiselitteisesti että olet typerä, mikä koko aiemman keskustelun mitalla oli jo todistettukin. Se ei edes ole tylyttämistä, vaan faktan toteamista, mutta jos loukkaannut tosiasioiden julkituonnista, on se ihan oma ongelmasi.

Väittämäsi:
        - Näivettyneellä palstalla kaikki paljastukset ovat tervetulleita.
        - Verrattuna takavuosiin tämä on ihan selkeästi näivettynyt. Kivoja kirjoittelijoita löytyy edelleen, mutta selvästi aiempia vuosia vähemmän. Kuten myös järkeviä ja haastavia aloituksia.
        -Viittaus vuoteen 2021.

Viittaisi siihen, että olin oikeassa ainakin siinä, että nykyisten keskustelijoiden jutut ovat vähemmän kiinnostavia kuin aikaisemmin.

Oma väittämäni:
        - Täällä on ollut hyviä kirjoittajia ja sinua kiinnostavia aiheita aikaisemmin.
        - Kaipaat joitain entisiä kirjoittelijoita, miksi sitä on niin vaikea myöntää. Hirveä ikävä on oikein. Myönnät vain tosiasiat siitä lähtee!

Et ehkä viittaa johonkin tiettyyn kirjoittajaan, joka olisi ollut hyvä ja ikävöintisi kohde, mutta kirjoituksestasi saa kuvan, että aikaisemmin oli hyvälaatuisia kirjoituksia, joita ilmeisimmin voisi kaiken edellä kuvatun perusteella ajatella, että kaipaat.

Väittämäsi:
        - Teet johtopäätelmän asiasta, jota et itse tunne, kun et ole ollut paikallakaan. Takerrut hahmoon, ja yhteen kommenttiin, kun en tuota hahmoa voi tarkemmin tuntea, kun et ollut paikallakaan.

Tein johtopäätöksen näivettymisen kokemuksesi taustoista kirjoittamasi perusteella, se on totta. En takertunut sinuun enkä hahmoosi, mistä moinen kuvitelma? Otin kantaa vain kommenttiisi. Miksi minun tarvitsisi tuntea sinua, että voisin tehdä johtopäätöksen kirjoittamasi perusteella. Kuvasithan itse aikaisemmin, että aikaisemmin oli hyvälaatuisia kirjoituksia.

Väittämäsi:
        -Olet harvinaisen typerä, kun kiellät faktat ja koitat kääntää ne joksikin henkilökohtaiseksi missioksi. En voi sille mitään, jos itse ripustaudut tunteisiisi ja elät niiden kautta, mutta turha koittaa peilata sitä muiden ihmisten tavaksi elää ja olla. En kaipaa typeriä ihmisiä elämääni, joten se on heippa.

Alat haukkua minua typeräksi. Kiellän faktan, siis minkä faktan? Koitan kääntää sen joksikin henkilökohtaiseksi missioksi?
        Saattaa olla, että kuvaukseni mahdollisesta kaipauksesta meni viimeistään tässä kohtaa tunteisiisi. En ole väittänyt, että kyseessä on henkilökohtainen missiosi. Ajattelin, että voisit kenties myöntää, että kaipaat vanhoja aikoja palstalla jotenkin ja sitä kautta myös vanhoja kirjoittajia. Tekstistäsi saa sen kuvan.

Väittämäsi:
        - En kaipaa typeriä ihmisiä elämääni, joten se on heippa.

En ole pyrkinyt elämääsi. Päinvastoin. Heippa oli vain väliheippa kaikesta päätellen juttusi nimittäin jatkui, mutta se olit sinä, joka juttua jatkoit.

Väittämäsi:
        -Loukkaannut tosiasioiden julkituonnista, on se ihan oma asiasi.

Kyllä minua loukkasi tapa, jolla pyrit lyttäämään minua ja esittämään halventavan näkemyksesi minusta. Johtopäätökseni on, että olet irrallaan omista tunteistasi. Tylytät tuntematonta ihmistä suhteellisen helposti ja jostain syystä koet oikeutuksen tälle asialle. Jatkossa kierrän kaukaa kommentoimasta sinulle, adios.

• Anonyymi

Niin... oket oikeassa. Minähän sen lopults päätän..

Pistin tälläisen aloituksen joskus ihan kiusallani tänne. Koska lopulta tälläinen riipaisee täällä kirjoittavia.
        Tarve on kertoa itsestä, muttei olla se oma itse. Ei näkyä, olla oikea...vain joku nikki tai ei sitäkään.

Huvittavinta, että täällä jotkut toivoo itselleen kumppania. 😄 Mieti oikeasti, mikä lähtökohta tämä on? Vaikks siihen, että jossain baarissa sanoo moi? 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Väittämäsi:
        - Näivettyneellä palstalla kaikki paljastukset ovat tervetulleita.
        - Verrattuna takavuosiin tämä on ihan selkeästi näivettynyt. Kivoja kirjoittelijoita löytyy edelleen, mutta selvästi aiempia vuosia vähemmän. Kuten myös järkeviä ja haastavia aloituksia.
        -Viittaus vuoteen 2021.

Viittaisi siihen, että olin oikeassa ainakin siinä, että nykyisten keskustelijoiden jutut ovat vähemmän kiinnostavia kuin aikaisemmin.

Oma väittämäni:
        - Täällä on ollut hyviä kirjoittajia ja sinua kiinnostavia aiheita aikaisemmin.
        - Kaipaat joitain entisiä kirjoittelijoita, miksi sitä on niin vaikea myöntää. Hirveä ikävä on oikein. Myönnät vain tosiasiat siitä lähtee!

Et ehkä viittaa johonkin tiettyyn kirjoittajaan, joka olisi ollut hyvä ja ikävöintisi kohde, mutta kirjoituksestasi saa kuvan, että aikaisemmin oli hyvälaatuisia kirjoituksia, joita ilmeisimmin voisi kaiken edellä kuvatun perusteella ajatella, että kaipaat.

Väittämäsi:
        - Teet johtopäätelmän asiasta, jota et itse tunne, kun et ole ollut paikallakaan. Takerrut hahmoon, ja yhteen kommenttiin, kun en tuota hahmoa voi tarkemmin tuntea, kun et ollut paikallakaan.

Tein johtopäätöksen näivettymisen kokemuksesi taustoista kirjoittamasi perusteella, se on totta. En takertunut sinuun enkä hahmoosi, mistä moinen kuvitelma? Otin kantaa vain kommenttiisi. Miksi minun tarvitsisi tuntea sinua, että voisin tehdä johtopäätöksen kirjoittamasi perusteella. Kuvasithan itse aikaisemmin, että aikaisemmin oli hyvälaatuisia kirjoituksia.

Väittämäsi:
        -Olet harvinaisen typerä, kun kiellät faktat ja koitat kääntää ne joksikin henkilökohtaiseksi missioksi. En voi sille mitään, jos itse ripustaudut tunteisiisi ja elät niiden kautta, mutta turha koittaa peilata sitä muiden ihmisten tavaksi elää ja olla. En kaipaa typeriä ihmisiä elämääni, joten se on heippa.

Alat haukkua minua typeräksi. Kiellän faktan, siis minkä faktan? Koitan kääntää sen joksikin henkilökohtaiseksi missioksi?
        Saattaa olla, että kuvaukseni mahdollisesta kaipauksesta meni viimeistään tässä kohtaa tunteisiisi. En ole väittänyt, että kyseessä on henkilökohtainen missiosi. Ajattelin, että voisit kenties myöntää, että kaipaat vanhoja aikoja palstalla jotenkin ja sitä kautta myös vanhoja kirjoittajia. Tekstistäsi saa sen kuvan.

Väittämäsi:
        - En kaipaa typeriä ihmisiä elämääni, joten se on heippa.

En ole pyrkinyt elämääsi. Päinvastoin. Heippa oli vain väliheippa kaikesta päätellen juttusi nimittäin jatkui, mutta se olit sinä, joka juttua jatkoit.

Väittämäsi:
        -Loukkaannut tosiasioiden julkituonnista, on se ihan oma asiasi.

Kyllä minua loukkasi tapa, jolla pyrit lyttäämään minua ja esittämään halventavan näkemyksesi minusta. Johtopäätökseni on, että olet irrallaan omista tunteistasi. Tylytät tuntematonta ihmistä suhteellisen helposti ja jostain syystä koet oikeutuksen tälle asialle. Jatkossa kierrän kaukaa kommentoimasta sinulle, adios.

Kaksi isoa ongelmaa,mihin turhauduin. Ensin yhteen ja sitten toiseen, molemmat esiinytvät samoissa ja eriyhteyksissä.
        Perusväittämäsi, alusta loppuun asti on ollut, kuten itse tiivistit:
        "Kaipaat joitain entisiä kirjoittelijoita"

Olet tuossa täydellisen väärässä ja sen päälle se paskamaisin juttu, että kuvittelit olevasi näppärä, kun parilsta lauseestani analysoit sen, että nimenomaisesti kaipaan jotakuta tai joitain menneitä kirjoittajia. Jos ollaan ihan pilkun tarkkoja, teit persoonallisuusanalyysisi vain ao. lausahduksesta:
        "Mutta näivettyneellä palstalla kaikki paljastukset ovat tervetulleita, olkoonkin että modet voivat herkistyä jos nahkakuvia linkitetään 😂"

Analyysisi. Väärin. Täysin väärin. Se, että analysoit em. lausahduksesta puolikkaan persoonnallisuudestasi, kardiinalimunaus ja siitä myös ärhäkkä vastareaktio.

Nyt virheesi oli se, että käsittelit henkilöä, et vain asiaa. "Kaipaat jotain entistä kirjoittajaa". Virhe. Persoonallisuusanalyysi sen sijaan, että analysoisit asiaa. Olisit kysynyt, mitä tarkoitin alkuperäisellä kommentillani, esimerkiksi.

Se, miksi sait paluupostissa voimakkaan vastareaktion, johtuu ihan siitä, miten teit suppean persoonnalisuusanalyysin yhden virkkeen perusteella. Ja se itse asiassa nimenomaan osoittaa sen, ettet ole tasapainoinen, olkoonkin että käytin termiä typerä. Kuitenkin, jos "pyytää läimäystä poskelleen" (yhden virkkeen persoonallisuusanalyysin muodossa), niin ennen pitkää sellaisen myös saa. Nyt oli se "ennen pitkää".

"Tylytät tuntematonta ihmistä suhteellisen helposti " Kauhistus. Mitä itse tykkäisit persoonallisuusanalyysistä yhden virkkeen perusteella? Etenkin kun tiedät, että analyysin tehnyt taho ei tiedä sinusta mitään? Olisit hyvilläsi ja tilaisit tarkemman analyysin? No se on oma valintasi, mutta minä en valitse samoin. En valinnut, enkä tule valitsemaan.
        Koen sen erittäin loukkaavaksi, että kuka tahansa taho on olevinaan modernin ajan Freud ja tekee minusta persoonallisuusanalyysin yhden virkkeen perusteella. Ja kuten jo aiemmin sanoin, se toimintamalli on puhtaasti typerä, ergo voi olettaa kyseistä toimintamallia käyttävien henkilöiden olevan...

"Jatkossa kierrän kaukaa kommentoimasta sinulle, adios." Sanoisin, että tämä on kiistatta paras ajatus tähän mennessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin... oket oikeassa. Minähän sen lopults päätän..

Pistin tälläisen aloituksen joskus ihan kiusallani tänne. Koska lopulta tälläinen riipaisee täällä kirjoittavia.
        Tarve on kertoa itsestä, muttei olla se oma itse. Ei näkyä, olla oikea...vain joku nikki tai ei sitäkään.

Huvittavinta, että täällä jotkut toivoo itselleen kumppania. 😄 Mieti oikeasti, mikä lähtökohta tämä on? Vaikks siihen, että jossain baarissa sanoo moi? 😄

Palstan anonyymius onneksi mahdollistaa sen, että voi kirjoitella nikillä tai vaikka useammalla. Voi kirjoittaa muumina ja vaikka koittaa kirjoittaa muumina useammalla erilaisella kirjoitustyylillä. Siinä on puolensa ja sitten ne toiset puolet, on vain vaihtoehtoja joista valita.

No en mä näe sitä niin huvittavana, että joku/jotkut täällä ääneen toivovat kumppania, se on vain ajatuksiensa sanoittamista tai kaiketi toisinaan kettuiluakin, vähän aloituksesta riippuen. Tietty olisi parempi mennä IRL tekemään jotain konkreettista, mutta ehkä ajatuksiensa sanoittaminen täällä on se ensimmäinen askel eteenpäin?

• Anonyymi

Palstan anonyymius onneksi mahdollistaa sen, että voi kirjoitella nikillä tai vaikka useammalla. Voi kirjoittaa muumina ja vaikka koittaa kirjoittaa muumina useammalla erilaisella kirjoitustyylillä. Siinä on puolensa ja sitten ne toiset puolet, on vain vaihtoehtoja joista valita.

No en mä näe sitä niin huvittavana, että joku/jotkut täällä ääneen toivovat kumppania, se on vain ajatuksiensa sanoittamista tai kaiketi toisinaan kettuiluakin, vähän aloituksesta riippuen. Tietty olisi parempi mennä IRL tekemään jotain konkreettista, mutta ehkä ajatuksiensa sanoittaminen täällä on se ensimmäinen askel eteenpäin?

Tuolla joku sanoikin, ettei tätä pitäisi ottaa vakavasti...jep. Ei pitäisi. Ja jokainen tekee tänne kirjoituksen altistamalla sen vastareaktiolle. Jep. I know..

Mä mietin vaan omslta kohdalta, että klousaanko noi edellämainut? Huvikseni pudotan anonyymiyyteni ja otsn rennosti. Ei se ole vaarallista. Kaiken mitä olen sanonut, voin kantaa. Mutta samalla menetän sen anonyymiyden... en olisi sitä täällä enää. Osa tietää mikä on mun kirjoittelua, vaikka en kertois allekirjoituksellakaan sitä.

Mä näen huvittavana kaikenlaiset "aikomiset" ja vielä "pìilossa". Tälläiset mahdollisuudet ihmisellä nykyään luo "illuusion" kuten tekoälykumppanit ja seksirobotit... Jotenkin huvitun siitä, että ihminen koettaa toteuttaa "fantasioitaan" mitä ihmeellisimmin keinoin... Mutta elä ymmärrä väärin...en tarkoita ihmistä tässä yksilönä, vaan kokonaisuutena.

Tälläiset mestat kuin tää palsta on, on kuitenkin ihmisen tarveperustainen...mahdollisuus on, se otetaan käyttöön, mutta sitä ei voida ohjata toimimaan hyvin. 🤔
        Tää ei ole luontaista...

On uskomatonta likipitäen huomata, miten tätäkin saittia ihmiset käyttää omien tarpeittensa tyydytykseen. Tavat osaa olla tosi räikeitä ja hillittömiä..joskus jopa sairaita. Mutta ennemmin mä naureskelisin, kun vaipuisin synkkyyteen. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla joku sanoikin, ettei tätä pitäisi ottaa vakavasti...jep. Ei pitäisi. Ja jokainen tekee tänne kirjoituksen altistamalla sen vastareaktiolle. Jep. I know..

Mä mietin vaan omslta kohdalta, että klousaanko noi edellämainut? Huvikseni pudotan anonyymiyyteni ja otsn rennosti. Ei se ole vaarallista. Kaiken mitä olen sanonut, voin kantaa. Mutta samalla menetän sen anonyymiyden... en olisi sitä täällä enää. Osa tietää mikä on mun kirjoittelua, vaikka en kertois allekirjoituksellakaan sitä.

Mä näen huvittavana kaikenlaiset "aikomiset" ja vielä "pìilossa". Tälläiset mahdollisuudet ihmisellä nykyään luo "illuusion" kuten tekoälykumppanit ja seksirobotit... Jotenkin huvitun siitä, että ihminen koettaa toteuttaa "fantasioitaan" mitä ihmeellisimmin keinoin... Mutta elä ymmärrä väärin...en tarkoita ihmistä tässä yksilönä, vaan kokonaisuutena.

Tälläiset mestat kuin tää palsta on, on kuitenkin ihmisen tarveperustainen...mahdollisuus on, se otetaan käyttöön, mutta sitä ei voida ohjata toimimaan hyvin. 🤔
        Tää ei ole luontaista...

On uskomatonta likipitäen huomata, miten tätäkin saittia ihmiset käyttää omien tarpeittensa tyydytykseen. Tavat osaa olla tosi räikeitä ja hillittömiä..joskus jopa sairaita. Mutta ennemmin mä naureskelisin, kun vaipuisin synkkyyteen. 🙂

Btw. Luulin, että vastaavanlainen mesta, missä ollaan ns. Omalla naamalla toimii lopulta ihan samoin...ehkä sairaimmat jutut vielä jää väliin, mutta muuten aika sama meno...

Ihminen on ihminen...😃

• randombypasser
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ole luontaista...

Jep, ei palstaa pitäisi ottaa yhtään vakavasti, vaan kuvitella joka hetki tilanne, että pikkulapset juttelevat täällä. Mutta ihminen on susi ihmiselle...

No ei sillä väliä kuittaatko vaiko vain kirjoitat, ne tunnistaa jotka tunnistaa ja se siitä. Toki ymmärrän, että välillä haluaa vain kirjoittaa, herätellä keskustelua, ilman että nikki taivuttaa muiden hahmojen näkemyksiä johonkin tiettyyn suuntaan.

Ihminenhän valitsee useimmiten pienimmän vastuksen tien, jolloin esim. kumppanin löytäminen palstalta (postimyyntimorsian/sulhanen) on hyvin lähellä pienimmän vaivan maksimaalista tuottoa. Hyvin inhimillistä, hyvin optimoitua tehokkuutta 😂

Kaikkihan me kirjoittajat jotain tarvetta täällä tyydytetään, kuka mitäkin. Varmaan useimmat vain haluavat tulla kuulluiksi ilman todellista tunnistamista, oli syy mikä tahansa?

• Anonyymi

Jep, ei palstaa pitäisi ottaa yhtään vakavasti, vaan kuvitella joka hetki tilanne, että pikkulapset juttelevat täällä. Mutta ihminen on susi ihmiselle...

No ei sillä väliä kuittaatko vaiko vain kirjoitat, ne tunnistaa jotka tunnistaa ja se siitä. Toki ymmärrän, että välillä haluaa vain kirjoittaa, herätellä keskustelua, ilman että nikki taivuttaa muiden hahmojen näkemyksiä johonkin tiettyyn suuntaan.

Ihminenhän valitsee useimmiten pienimmän vastuksen tien, jolloin esim. kumppanin löytäminen palstalta (postimyyntimorsian/sulhanen) on hyvin lähellä pienimmän vaivan maksimaalista tuottoa. Hyvin inhimillistä, hyvin optimoitua tehokkuutta 😂

Kaikkihan me kirjoittajat jotain tarvetta täällä tyydytetään, kuka mitäkin. Varmaan useimmat vain haluavat tulla kuulluiksi ilman todellista tunnistamista, oli syy mikä tahansa?

Mä törmään vähän joka kohdassa nykyään siihen, että julkistetaan ensin hyvää hyvyyttä itsessä ja sitten vedetään pitkin korvia erimieltä olevia...surutta, vaikka kohta jossain muussa asiassa he voisivat olla samaa mieltäkin...(tukea)

Itsekin haluaisin jotain tyydyttää täällä ja miksi en muuallakin medioissa. Ei siinä...
        Mutta ehkä se, että miten?

Ehkä olen Don Quiote? Koitan sotia tuulimyllyjä vastaan? Tai ehkä joskus ihmiset oppii tämänkin hoitsmaan paremmin...eihän netti ole kovin vanha keksintö, puhumattakaan somesta...🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Mä törmään vähän joka kohdassa nykyään siihen, että julkistetaan ensin hyvää hyvyyttä itsessä ja sitten vedetään pitkin korvia erimieltä olevia...surutta, vaikka kohta jossain muussa asiassa he voisivat olla samaa mieltäkin...(tukea)

Itsekin haluaisin jotain tyydyttää täällä ja miksi en muuallakin medioissa. Ei siinä...
        Mutta ehkä se, että miten?

Ehkä olen Don Quiote? Koitan sotia tuulimyllyjä vastaan? Tai ehkä joskus ihmiset oppii tämänkin hoitsmaan paremmin...eihän netti ole kovin vanha keksintö, puhumattakaan somesta...🤔

Tosta tulee mieleen se mikälie Uuno-leffa se olikaan, jossa oli Härski Hartikaisen perustama Rauhan Puolustajat tms., jolloin Sörsselssönin kysyessä miten meidän rauha eroaa muiden rauhasta vastaus oli että meidän rauha on parempi kuin muiden rauha ja siinä se. Jotenkin tolleen se episodi meni ja sitten mentiin vetämään turpaan muita rauhanyhdistyksiä, jotta niiden jäsenet liittyivät Härskin yhdistykseen, jolla oli parempi rauha. Ihminen on susi ihmiselle, siitä ei vaan pääse mihinkään vielä pitkään aikaan, jos koskaan.

Kai sitä jokainen palstalla haluaa lähinnä tulla kuulluksi ja päästä keskustelemaan enemmän tai vähemmän tuntemattomien hahmojen kanssa eri asioista ilman että tarvitsee tehdä sitä omalla naamalla ja ottaa riskiä saada siipeensä IRL-keskustelussa, kun ei olekaan kaikesta samaa mieltä kuin oma viiteryhmä. Siinä on jo iso tarve tyydytettäväksi.

Niinpä, netti ei ole kovin vanha, vielä on paljon tilaa "kasvaa" henkisesti aikuiseksi netiksi. Mutta kasvavatko netin käyttäjät aikuisiksi koskaan, siinäpä kysymys 🤔

• Anonyymi

Kirjoittele ihmeessä! ❤️

• Anonyymi

Ei! Täältä ei poistu kukaan! NiiN!

• Joo Dissestä oli puhe jossain ketjussa ja toinen osapuoli sano että pitää saada takas. Olikohan se siinä Risto keskustelussa? En muista?

• Anonyymi

Jaaha, jaaha..😄

• Ite tiedät parhaiten kandeeko vai ei. Sä teet niinku tykkäät oikeaksi ja tuntuu hyvältä.

Ite jättäisin kyllä nuo paljastelut väliin, sillä palstatotuuden nimessä, mies voi lähteä palstalta, mutta palsta ei miehestä.

Sulla on tarve paljastella itseäsi.. miksi? Mut jos se on tarpeen sun ittesi kannalta, ni anna palaa.
      Muista, että sitä ei saa takaisin enää.

Joka tapauksessa teet niin kuin haluat. Aloittaisin kuitenkin jostakin muusta kuin itsensäpaljastelusta. Mut juu.. mä olen mä ja sä olet sä. Erilaisuuksia ollaan.

• Anonyymi

Dn aina tuedä jälkeenpäin mitä kännissä keksin...mutts sdn olen oppinut, että joku juttu vaan tarttee tulka läpi..

Mä oon jo paljastanut itseäni, sopinut siitä. Tänne siitä ilmoitus olisi osoittamista paljastuksesta...

Toisin sanoen haluisin tuntea olevsni se mitä olen oikeasti ja taas sulkea elämäni täältä...

• Anonyymi kirjoitti:

Dn aina tuedä jälkeenpäin mitä kännissä keksin...mutts sdn olen oppinut, että joku juttu vaan tarttee tulka läpi..

Mä oon jo paljastanut itseäni, sopinut siitä. Tänne siitä ilmoitus olisi osoittamista paljastuksesta...

Toisin sanoen haluisin tuntea olevsni se mitä olen oikeasti ja taas sulkea elämäni täältä...

Sepä se. Jos joku asia vaivaa ja haluaa tulla ulos kysymättä hintaa, niin se tulee ulos ennemmin tai myöhemmin kummiskin.

Sinuna miettisin vain omia motiivejasi. Haluat olla sä. No ole si. Ei kukaan estä. Vain sinä ite voit tehdä tuollaisen päätöksen. Sinähän kannat ne seurauksetkin niin hyvässä kuin pahassakin. Sun elämä.

Oikeasti ei ole montaa joka haluaisi samaa kuin sinä, mutta ei ny tuokaan, mitä haluat ole niin ainutkertaista. Tee mikä tuntuu oikealta. Järkihän sanoo jotakin, mutta usko tunteeseen.

Joten ihan sama se mulle on .. teet niin tai näin. Mä tykkään susta kummiskin.

• Anonyymi

Sä paljastit sen jo. Älä nyt enempää mainosta. Tosin silloisessa myrkytystilassa olit sitä mieltä, ettei asian julkituonti haittaa sun palstailuasi.

Nyt pää kii siitä aiheesta ja jatkat muilla ☝️

xLiner

• Anonyymi

Pahus sentään! Tässä kohtaa vähäpalstalevuus kostautuu. Olis pitäny olla tunnollisemmin palstalla. Olen menettänyt tilaisuuteni tietää dissen salaisuuus. Ääh, mutta elämä nyt vaan on sellaista, että ainaei ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Hitsinhitsit silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahus sentään! Tässä kohtaa vähäpalstalevuus kostautuu. Olis pitäny olla tunnollisemmin palstalla. Olen menettänyt tilaisuuteni tietää dissen salaisuuus. Ääh, mutta elämä nyt vaan on sellaista, että ainaei ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Hitsinhitsit silti.

Hähää! Enkä varmasti kerro! 😄

xLiner

• Anonyymi

Se tarkoittaisi, etten kerro flämäsyäni facessa, instassa ja täällä...

Missään ei voi nykyään olla, eikä kannata olla ajatuksineen esillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tarkoittaisi, etten kerro flämäsyäni facessa, instassa ja täällä...

Missään ei voi nykyään olla, eikä kannata olla ajatuksineen esillä.

Kaikenlaiset itsekeskeiset julistukset yleisinä totuuksina ainakin ovat tyhmiä.

Jotenkin saa nyt sellaista kuvaa, että sulla olis tarve kostaa ja näyttää jotain palstalla kirjoittaville. Päästä niskanpäälle. Kruunata sisäinen gentsusi.

Edelleenkin vahva suositus raittiin elämän puolesta.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaiset itsekeskeiset julistukset yleisinä totuuksina ainakin ovat tyhmiä.

Jotenkin saa nyt sellaista kuvaa, että sulla olis tarve kostaa ja näyttää jotain palstalla kirjoittaville. Päästä niskanpäälle. Kruunata sisäinen gentsusi.

Edelleenkin vahva suositus raittiin elämän puolesta.

xLiner

Vai sellaiselle näyttää? 🤔

• Anonyymi

Pidä mielummin henkilöllisyytesi omana tietonasi. Netissä kaikki jää muistiin ja voi tulla eteen silloin, kun vähiten toivoisi.

Jasu

• Anonyymi

En kadu sitä mitä teen. Jos joku tekemäni ei enää huomenna tunnu hyvältä enää, on se vain tunne. Epäröintiä...

Kun sydämellä tekee, elää sydämmellä. 🙂

• No .. tässä tuumin sua ja ymmärsin että sähän olet eräänlainen huomiohuo*a, niin sä olet jo päättänyt mitä teet.

Rumasti sanottu, mutta olen sitä mieltä.

• Anonyymi

Näissä on aina alkoholilla osuutta asiaan. Ja huomionhaku täälläolemiseen on jokaikisellä motiivina. Se on hyvin inhimillinen ominaisuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Näissä on aina alkoholilla osuutta asiaan. Ja huomionhaku täälläolemiseen on jokaikisellä motiivina. Se on hyvin inhimillinen ominaisuus.

Ehkä olet oikeassa.

• Anonyymi

Oikeassa olet siinä mielessä, että itsekeskeistä on puhua itsestä...

Tälläisessä tapauksessa kun nostaa nimimerkkinsä jutussa esiin, tavallaan itsensä siihen lauseeseen mukaan, se korostuu... dissenä allekirjoittaessa ei disseä olisi tarvinnut sanoa "ääneen"jutussa. Disse-sanan sijoituksella on merkitystä. 😄

Alkoholi on jännä sotku seassa. 😄 Kiva selittää vaikka oma kipupiste..."noh, se oli kännissä.."😃

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet siinä mielessä, että itsekeskeistä on puhua itsestä...

Tälläisessä tapauksessa kun nostaa nimimerkkinsä jutussa esiin, tavallaan itsensä siihen lauseeseen mukaan, se korostuu... dissenä allekirjoittaessa ei disseä olisi tarvinnut sanoa "ääneen"jutussa. Disse-sanan sijoituksella on merkitystä. 😄

Alkoholi on jännä sotku seassa. 😄 Kiva selittää vaikka oma kipupiste..."noh, se oli kännissä.."😃

Mutta minähän täällä olen se itsekeskeinen ja sinä taas se parrasvaloissa loistava tähtiesiintyjä.

En minä sinusta sanonut että itsekeskeinen.. en tuuminut asiaa sillain. Sinä viihdyt valokeilassa, sitä tarkoitin.

Sanoin sen vaan rumasti, kun ei nätimpää tullut juuri silloin mieleen. Olet eräänlainen diiva, enkä tarkoita diivailua, vaan tunnistat arvosi ja esiinnyt mielelläsi. Se on osa sinun viehätystäsi.

• Anonyymi

Ei minulla ole mitään tarvetta päästä sinusta eroon ☺️ Sinähän tuot palstalle hyvää pöhinää silloin, kun täällä käyt.

Jokainen tekee tietysti päätöksen ollako palstalla vai ei. Ja ainahan tänne pääsee takaisin. Tärkeintä on se, koetko itse saavasi palstalta jotain sellaista minkä takia täällä kannattaa kyläillä.

Aletheias

• Anonyymi

Mikä lie ajatuspieru hönössä?

Kirjoitan itsenäni sitä vähemmän mitä enempi minut tunnetaan. Ja miksi?

Koska huomaan, että ihmiset olettaa ja mittaa toisiaan oletuksien perusteella. Oletuksien perusteella sanotaan omia mielipiteitä toisien sanomisista...väitetään mitä sattuu ja lopulta jää yleinen fiilis, mikä ei ole totta.

Ei sitä jaksa kaikille selittää...ja miks pitäis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä lie ajatuspieru hönössä?

Kirjoitan itsenäni sitä vähemmän mitä enempi minut tunnetaan. Ja miksi?

Koska huomaan, että ihmiset olettaa ja mittaa toisiaan oletuksien perusteella. Oletuksien perusteella sanotaan omia mielipiteitä toisien sanomisista...väitetään mitä sattuu ja lopulta jää yleinen fiilis, mikä ei ole totta.

Ei sitä jaksa kaikille selittää...ja miks pitäis?

Olet oikeassa, että ihmiset olettaa paljon. Se on sinänsä ihan tavallista ihmisen käytöstä. Ihminenhän rakentaa mielikuvaa toisista ihmisistä ihan huomaamattaan. Toisesta ihmisestä saa jonkinlaisen ensivaikutelman ja tämän jälkeen sitä vain lisää asioita tähän mielikuvaan, joka voi olla oikea tai hyvinkin väärä.

Sen takia täällä palstalla on ollut mukava jutella, koska ihmisillä ei ole mitään ennakkokäsitystä minusta. Nykyään varmaan joillain toki on, mutta noin muuten se on ollut yksi syy, miksi olen täällä tykännyt keskustella, koska kukaan ei tunne eikä tiedä eikä näin ollen myöskään oleta. Tämä etu häviää luonnollisesti sitä mukaa, mitä enemmän palstalla pyörii.

Aletheias

• Täältä saa aina jotain. Hyviä neuvoja ainakin!

• Anonyymi

äänestän a vaihtoehtoa

• Anonyymi

Onko kenellekkään väliä oletko muumi,nimimerkillä tai omana itsenäsi. Sinun valinta. Ole mitä olet.🤷‍♀️

• Anonyymi

Ei haluta.

- Sheena

• Ehdottomasti B. 🙃

D. Osaa olla tarvittaessa (palstalla) ärsyttävä. Muuten ihan huippu tyyppi. Eli silloin tällöin iso D vierailu on varmasti ihan plussaa☺️ Hyvin kauniisti ajatteleva, kirjoittava miesoletettu jos sille päälle sattuu.. 😬

Kaunista syksyä sulle D🫶🏻

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      177
      10713
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      100
      7556
    3. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      31
      7399
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7386
    5. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      89
      5769
    6. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      52
      5238
    7. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      31
      4986
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      12
      4801
    9. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      5
      2160
    10. Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!

Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil
      Hyrynsalmi
      37
      1610
    Aihe