Miehen body count naisen näkökulmasta

Anonyymi-ap

Kommentoin toisessa ketjussa erästä body count -videota, joka oli linkitetty sinne:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19080624/kuka-ehti-nahda-body-countini#comment-137559738

Haluan tehdä tästä vielä oman aloituksen:

KYLLÄ, miehen body countilla on minulle merkitystä. Sen pitäisi olla noin alle 20, muussa tapauksessa mies näkee naiset liikaa vain kehoina. Miehen täytyy nähdä nainen ensisijaisesti sieluna, sen jälkeen ihmisenä, sen jälkeen naisena, ja vasta sen jälkeen naisen kehona. Sama tärkeysjärjestys täytyy olla näkyvästi esillä miehen seksuaalisuudessa ja jopa jokaisella seksikerralla. Muuten ei tule kauppoja.

Oma body countini on reilusti alle 20, jopa alle 15, enkä voisi kuvitellakaan suhdetta ihmisen kanssa, jonka body count olisi merkittävästi suurempi kuin 20.

On patriarkaalista höpötystä jättää keskustelusta pois näkökulma siitä, mitä naiset ajattelevat miehen body countista. Tuonne toiseen ketjuun linkitetty videokin jätti täysin huomiotta naisten näkökulman!

Totta kai miehen body countilla on merkitystä! Kaikki muu on valehtelua, ja sitä en harrasta.

Ymmärrän kyllä, että joku muu on asiasta eri mieltä, mutta itselleni asia on tärkeä.

🦄

36

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä näen muutamassa sekunnissa (tai no, minuutissa tai parissa) mikä mies on miehiään, onko keholuku korkea vai matala.

- Sheena

• Anonyymi

Tämä on totta, ja uskon että miehet näkevät sen samalla tavalla naisista.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta, ja uskon että miehet näkevät sen samalla tavalla naisista.

🦄

Noin se menee.

- Sheena

• Anonyymi

Sinähän näet paljon muitakin näkyjä.

• Anonyymi

Kyllä se -+20 lopulta taitaa jäädä. Olen ollut parissa yli10 vuoden suhteissa ja lyhyemmissä 2-5v. Olenkin jo vanha mies, muutaman viikon päästä 60v.

• Anonyymi

Täällä jää ihan reippaasti alle, luku on 6 ja miehellä ikää 56v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä jää ihan reippaasti alle, luku on 6 ja miehellä ikää 56v.

...jatkan vielä vastaustani. Lukuun 6 se hyvin tod. näk jääkin. Ei tässä iässä kumppanin löytäminen ole helppoa ja yhden yön jutut ei kiinnosta enää.

• Anonyymi

Hyi kauhea, jos on komea ja mukava mies.
      Sillä on varmaan paljon naisia, kun se vielä naisia tuolla lailla naurattaa.
      Varmasti näkee naisessa vaan kehon.

Ihanampi olisi sellainen introvertti-Ismo, jonka ainoa sukupuolinen kokemus tapahtui lastentarhassa, kun söpösti siellä naapurin tyttöä piti kädestä.

• Anonyymi

Introverttiys ja ekstroverttiys ovat tässä yhteydessä merkityksettömiä. Tärkeämpiä ovat sosiaaliset taidot, lähinnä kyky kuunnella toista osapuolta. Kuuntelu tässä tapauksessa viittaa tietysti usein sanattomaan viestintään, mutta myös sanalliseen.

🦄

• Anonyymi

En edes ajattele kenenkään ihmisen body count määrää, vain sen hetken persoona, käyttäytyminen ja elämänarvot merkitsevät.
      Ihmiseen pitää tuntea voimakasta vetoa, ja parasta jos tunne olisi yhteinen.

Ilman tunnetta, ei suhteita ole eikä tule.

AV

• Anonyymi

Minulle miehen body countilla on ja ei ole väliä. Minua ei tavallaan kiinnosta, monenko ihmisen kanssa mies on ollut intiimissä kanssakäymisessä, mutta sitten taas kokisin miehen todennäköisesti hyvin erilaiseksi arvoiltaan kuin minä, jos hänellä olisi ollut satoja ja taas satoja naisia. Minun body countini on verrattain alhainen ja tuntuisi vieraalta ajatukselta, että minulla olisi ollut satoja miehiä.

Ehkä siinä häiritsee se ajatus, että olisivatko naiset miehelle pelkkiä hyödykkeitä, joita voi vaihtaa liukuhihnatyylillä aina uuteen kun kyllästyy ja olisinko minä vain yksi heistä? Pystyykö mies muodostamaan syvällistä tunnesidettä lainkaan, jos naiset ovat vuosikausien ajan vaihtuneet vauhdilla? Kiehtooko miestä enemmän uutuudenviehätys ja seikkailu kuin tunnepitoinen ja yksiavioinen suhde? Voisimmeko antaa toisillemme sen, mitä suhteelta kaipaamme?

Tärkeintä tietenkin olisi se, miten mies minua kohtelee, millainen tunneside välillämme olisi ja miltä miehen seurassa tuntuisi. Tiedän kuulostavani ehkä vähän tuomitsevalta ja sitä en halua olla, sillä aikuinen ihminen päättää itse, miten, missä ja kenen kanssa seksuaalisuuttaan toteuttaa, mutta kyse on vain erilaisista arvoista, jotka eivät kaikkien kanssa osu yksiin.

Aletheias

• Anonyymi

Yleinen kaava lienee, nuoresta henkilöstä 18 ikävuotta - ikään 40 voi tuosta body count määrästä tulla suurin osa.

Kysynkin palstalaisilta, monenko eri henkilön kanssa olette olleet suhteessa ikävuoden 40 jälkeen? Luvun voi laittaa alapuolelle. Osa ei tietysti ole vielä iältään 40 ikävuotta, joten he voivat laittaa pyöreän nollan, koska kokemus asiasta puuttuu kokonaan.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleinen kaava lienee, nuoresta henkilöstä 18 ikävuotta - ikään 40 voi tuosta body count määrästä tulla suurin osa.

Kysynkin palstalaisilta, monenko eri henkilön kanssa olette olleet suhteessa ikävuoden 40 jälkeen? Luvun voi laittaa alapuolelle. Osa ei tietysti ole vielä iältään 40 ikävuotta, joten he voivat laittaa pyöreän nollan, koska kokemus asiasta puuttuu kokonaan.

AV

1 kanssa. Vastaukseni, 40 ikävuoden jälkeen. 28-49 ikävuosien aikana 2 kanssa.
        20-49 ikävuosien aikana 4 kanssa.
        16-49 ikävuosien aikana 7 kanssa.
        ,
        Jasu

• Anonyymi

Tälleen sivusta totean, että ajattelen melko samoin, että tolla on väliä, vaikka ei sillä sitten kuitenkaan oikeastaan ole. Ihmisen elämässä sattuu ja tapahtuu, siinä on erilaisia kausia jne. Minulle usein oleellisempia ovat asioihin johtavat syyt kuin ne itse asiat. Vaikkapa nyt joku body count, niin ei se lopulta kerro mitään muuta kuin body countin. Vaikkapa eron jälkeen ihmisellä voi olla tunne, että vakavammat suhteet on nyt nähty, mutta ajan kanssa se tunne ehkä taas muuttuu. Oleellisempaa on se miten ihmisiä kohtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että ajattelen melko samoin, että tolla on väliä, vaikka ei sillä sitten kuitenkaan oikeastaan ole. Ihmisen elämässä sattuu ja tapahtuu, siinä on erilaisia kausia jne. Minulle usein oleellisempia ovat asioihin johtavat syyt kuin ne itse asiat. Vaikkapa nyt joku body count, niin ei se lopulta kerro mitään muuta kuin body countin. Vaikkapa eron jälkeen ihmisellä voi olla tunne, että vakavammat suhteet on nyt nähty, mutta ajan kanssa se tunne ehkä taas muuttuu. Oleellisempaa on se miten ihmisiä kohtelee.

" Oleellisempaa on se miten ihmisiä kohtelee."

Juuri näin 💓

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

"Yleinen kaava lienee, nuoresta henkilöstä 18 ikävuotta - ikään 40 voi tuosta body count määrästä tulla suurin osa."

Niinkö?

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yleinen kaava lienee, nuoresta henkilöstä 18 ikävuotta - ikään 40 voi tuosta body count määrästä tulla suurin osa."

Niinkö?

- Sheena

Jasu hyvänä esimerkkinä, vain yksi 40-ikävuoden jälkeen, ja jos ero tulisi, tuskin ottaisi enää ketään? Voin toki olla myös väärässä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu hyvänä esimerkkinä, vain yksi 40-ikävuoden jälkeen, ja jos ero tulisi, tuskin ottaisi enää ketään? Voin toki olla myös väärässä.

AV

Et ole väärässä. En ottaisi. Eläisin mielummin ilman ketään huomioitavaa, poislukien lapseni joita haluan huomioida elämäni loppuun asti.

Jasu

• Anonyymi

Korkea body count miehellä nostaa hänen arvoaan (huom. maksullisia naisia ei lasketa), kun taas naisella arvo heikkenee eksponentiaalisesti.

Elämässään onnistuneella miehellä on 30 ikävuoteen mennessä kolminumeroinen luku seksikumppaneita.

• Anonyymi

"Korkea body count miehellä nostaa hänen arvoaan (huom. maksullisia naisia ei lasketa), kun taas naisella arvo heikkenee eksponentiaalisesti."

Et voi puhua kaikkien puolesta.

Minun osaltani (näkemys miehistä) olet yksiselitteisesti väärässä.

🦄

• Anonyymi

"Elämässään onnistuneella miehellä on 30 ikävuoteen mennessä kolminumeroinen luku seksikumppaneita."

Aika hoppua pitää jos seksielämä alkaa siinä 18v ja armeijakin on jossain välissä.

• Anonyymi

Itse pitäisin tuollaista miestä elämässään epäonnistuneena, mutta kuka nyt mitäkin arvostaa.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa.

- Sheena

• Anonyymi

Tämä koko body count keskustelu on itselleni totaalisen vieras. En ole koskaan elämässäni käynyt irl kenenkään kanssa keskustelua body counteista, en hänen enkä omastanikaan. En ole koskaan tavannut ketään, jota tuo aihe olisi kiinnostanut. Se, onko toinen ihminen jollekulle pelkkä keho, käy kyllä ilmi ilman tuota keskusteluakin ja toisaalta ei body count edes kerro tuosta asiasta yhtään mitään, ainakaan oman kokemukseni mukaan.

• Anonyymi

Sanot, että täytyy nähdä ensisijaisesti sieluna, mutta et arvosta sielun kokemusta jossa mies on haullut seikkailla menneisyydessään ja kokea elämää tutustuen ihmisiin.

Eikö olisi ihanaa, että elämää kokenut mies jonka moni nainen on halunnut, haluaisi asettautua aloilleen juuri sinun kanssasi ja kasvaa yhdessä?

• Anonyymi

En ole koskaan halunnut tavata sielua, joka on halunnut tutustua muihin sieluihin ensisijaisesti näiden v+ginoiden kautta. Se on hieman erilaista kokemusta kuin oma elämänkokemukseni. Lyhyt vastaus on: ei, en arvosta mitä tahansa kokemusta ihmiseltä, johon voin rakastua. Yleisellä tasolla arvostan kyllä kaikkea kokemusta.

Minulla on tällä hetkellä mies, jonka moni nainen on halunnut. Mutta en haluaisi miestä, jolla on korkea body count. Ne ovat kaksi eri asiaa.

On täysin naurettava ajatus, että ihminen, jota kohtaan tunnetaan laajaa seksuaalista mielenkiintoa, olisi automaattisesti mennyt sänkyyn kaikkien niiden kanssa, jotka häntä ovat halunneet. En ole itse mennyt sänkyyn läheskään kaikkien miesten kanssa, jotka ovat minua halunneet. Miehen täytyy olla samanlainen ajatusmaailmaltaan, muuten en voi arvostaa häntä.

Minua ärsyttää, että kaikessa body count -keskustelussa unohdetaan täysin se, että nainenkin voi ja saa vaatia mieheltä matalaa body countia. Sen vuoksi nostinkin tämän aiheen esille.

🦄

• Anonyymi

"Eikö olisi ihanaa, että elämää kokenut mies jonka moni nainen on halunnut, haluaisi asettautua aloilleen juuri sinun kanssasi ja kasvaa yhdessä?"

Kuulostaa siltä, että mies vaan enää kelpaa muille ja joutuu asettumaan. Kun tulee taas joku jolle kelpaa ja sattuu olemaan ryppyjä rakkaydessa emännän kanssa, taas poikaa viedään.

Jasu

• Anonyymi

Ja eikö tuo ole esineellistämistä, jossa ihmisen arvo on vain määrä jonka on maannut ihmisten kanssa. Ihan kuin ihminen olisi vain tuo numero, eikä muilla arvoilla tai muilla olisi väliä.

• Tutkimusten mukaan yli 10 seksikumppania on seksuaaliterveydellinen riski. En huolisi naista joka on ollut 20 miehen kanssa.

• No en halua, että miehelläkään on ollut jonoa, jota käsitellä. Oon ehkä kerran, pari erehtynyt pleijerin verkkoon, mutta uusia kertoja ei tule.

Kun on ollut pitkässä suhteessa nuoresta saakka ja siitä sitten eronnut, niin joutuu toki opettelemaan lukemaan merkkejä, jotka joku on voinut jo nuorempana oppia.

Noh mutta, näissä asioissa olen ollut noobi, mutta olen toiveikas viisastumisen suhteen. Jos tuliskaan enää yks pleijeri, niin menettäisin uskoni hyviin miehiin ja olisin loppuelämäni yksin. 🙏

• Anonyymi

Loppujen lopuksi miehen panoilla ei ole väliä, vaikka miehellä olisi tuhansia panoja vyöllä, niin naisia ne ei sillä tavalla kiinnosta. Naiset eivät siis näe miehen lukuisia panoja samalla tavalla miinuksena kuin miehet näkevät naisten panot.

Naisia kiinnostaa ensisijaisesti miehen ulkonäkö ja naiset hyväksyvät komeiden miesten panot.

• Anonyymi

Et voi puhua kaikkien puolesta.

Minun osaltani (näkemys miehistä) olet yksiselitteisesti väärässä.

🦄

• Anonyymi

Höpsistä. Naisia kiinnostaa kiva mies ja hyvä seksi.

- Sheena

• Anonyymi

Ensisijaisesti kiinnostaa luonteenlaatu ja elämänhallinta, jos molemmat on kunnossa avot. 👍

Jasu

• Anonyymi

20 panoa eri naisten kanssa on paljon ja useilta komeilta ja elämää eläneiltä miehiltä löytyy vyöltä vähintään tuo 20 panoa eri naisten kanssa.

Sitten kun mitättömän näköisellä ätmillä on poikuus tallella, niin naiset eivät näe tätä plussana vaan miinuksena.

• Anonyymi

Mä olen mielipiteeni kertonut pariin kertaan. Muttei se ole ollut kaikkien silmille mieluista luettavaa. Soraääniä on kuulunut.

En minä tiedä kumppanien tarkkoja lukumääriä keltään, en ole kysynyt. Lähinnä suhteiden laatu on kiinnostanut tietää ja sitten on miehet itse lörpöttäneet mitä on lörpöttäneet naisasioistaan.

Kokemuksesta tiiän, että en ikinä tunne oloani rennoksi miehen kanssa joka on ollut ns. häntäheikki. En vaan kykene näkemään häntä ihmisenä joka olisi muuta kuin impulsiivisten suhteittensa summa.

Jasu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13158
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9601
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      94
      9094
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      18
      7734
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6714
    6. 147
      6134
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3114
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1189
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1133
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      980
    Aihe