https://www.youtube.com/watch?v=n12I1LqBpOM
Kyl tuossa on unelmanainen verrattuna suomi junttura naiseen, joka ei viitsi miehelleen leipoa, eikä kokata,k uten palstalla on moneen kertaan asia tullut selville;
minä en miehelle leivo, enkä kokkaa, tehkööt itse vaan.
Tuossa on nainen, joka leipoo, kokkaa ja huolehtii miehestään.
Unelmien nainen verrattuna suomi junttura naiseen
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa avata linkkiä 🙂 varmasti kaunis 🙂
- Anonyymi
Enemmän katselin naisen leipomuksia ja sen perusteella valintani unelmanainen.
t. aloittaja
- Anonyymi
Kuka mistäkin tykkää. Itselleni ei ole vielä tähän ikään tullut vastaan miestä, joka olisi lainkaan arvostanut leipomisia tai kokkaamisia. Joskus vielä viitsin, mutta olen todennut täysin turhaksi. Eivät miehet noita arvosta.
- Anonyymi
Nainen kotona leipomassa ja mies tienaa rahat.
Mikäs tuossa. - Anonyymi
Miksi miehet käyttää niin paljon aikaa naisesta haaveiluun ja vertailuun? Miksei vaan mene ja etsi sen unelmiensa naisen, tätä mä en ymmärrä. Ei ole ikinä tarvinut sinkkuna lätistä netissä unelma sitä ja unelma tätä kun on ollut mieli löytää mies.
Ei niitä haaveilemalla mistään saa, toimeksi pitää laittaa!
Jasu- Anonyymi
Jos nyt sitten joku Tauno miettii miksi nyt täällä höpisen, niin mä en ole sinkku. Joten mun ei tarvi etsiä enää mitään. On aikaa höpöttääkin. Sinkuilla ei ole aikaa höpötellä, jos tosissaan meinaa jonkun löytää muualta kun täältä.
Jasu
Työtehoseura arvostaa työn laadun ohella etenkin työn nopeutta. Harva mieskään osaa leipoa noin nopeasti.
En jaksanut katsoa loppuun mutta siellä varmaan olisi myös muunlaista huolehtimista. Mahtaisiko sellaista kestää kolmea minuuttiakaan. Pumpulia pitäisi laittaa korviin, jos täti silloinkin koko ajan selostaisi tekemistään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1628224Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t877455Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1027343Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37326Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit417242Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217188Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126632Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296466Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845710Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485495