Mietipä sitä. syötä vähintään 15 merkkiä.
Ihminen voi tehdä mitä haluaa, mutta ei voi valita mitä haluaa.
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Jos voisi itse päättää mitä haluaa, niin kai silloin päättäisi haluta pelkästään niitä asioita mitä itsellä jo on.
Eli olisi aina iki-onnellinen.
Mutta kuka päättää mitä haluat?
-Et ainakaan itse. - Anonyymi
Loppujen lopuksi ei voi tehdäkään mitä haluaa koska aiemmin tehty väärä valinta johtaa tilanteeseen jossa tekeminen rajoittuu.
Jos olet nuorukainen ja teet valinnan että et hanki mopoautoa niin sen jälkeen teet vain sitä minkä voit et sitä mitä haluat. - Anonyymi
Miksi pitäisi haluta jotain muuta kuin haluaa
ja jos ei halua jotakin- niin sitten ei halua sitä.
Kyllä siinä voi valintaa käyttää mitä haluaa.- Anonyymi
Valintaan vaikuttaa monet ulkoiset tekijät. Et kovin usein kykene valitsemaan juuri sitä mitä eniten haluat vaan joudut tyytymään huonompaan vaihtoehtoon.
Joskus käy niin että koko elämä menee pilalle väärien olosuhteiden rajoittamien valintojen takia.
Valinta voi olla esim. Muutanko 200000 asukkaan metropoliin vai 20000 asukkaan rauhalliseen pikkukaupunkiin. Jos valitset tuon pikkukaupungin niin jäät paitsi 10000 lisävalintatilanteesta ja elät köyhää, rauhaisaa ja latteaa elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104326
- 793523
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843365Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223331Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263268- 742936
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642817"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92522