🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten niin, kun ajatuksissani pilkoin pöllejä kirveellä. Se kirves sujahtikin kesän aikana hankituin voimin yhtäkkiä läpi ja kirves tipahti samoin tein jalkapöytäni päälle. Onneksi oli tanakat puutarhakengät jalassa.
Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!
20
241
Vastaukset
- Anonyymi
Hui, onneksi oli sellaiset sinulla ja oot turvassa😁
- Anonyymi
🪓
🥾 - Anonyymi
Pihatöissä itsekin 2 tuntia ja nyt väsyttää, pienet päikkärit otettava. Hyvää iltaa🥱
Nyt on hyvä ilma puuhailla ulkona. Olen menossa vielä pihalle.
Illan jatkoja. Itse en enää tänään käy palstalla.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Nyt on hyvä ilma puuhailla ulkona. Olen menossa vielä pihalle.
Illan jatkoja. Itse en enää tänään käy palstalla.Lupaat vaan, etkä kumminkaan ymmärrä pysyä poissa täältä, höperö!
- Anonyymi
Tarttisit miehen sinne mökillesi.
👴🏻🪓Siihen ei kannata luottaa, että elämä olisi helpompaa -kokemusta on. Kaikki miehet eivät tee miesten töitä.
- Anonyymi
Liian tuttu ja toisaalta vieras ympäristö ovat vaarallisia. Tuttuus turruttaa ja vieraus sisältää yllätystekijöitä. Oon miettinyt työelämää ja kun siellä esiintyy tapaturmia niin suurin syy niihin lienee se kun ihmiset raahautuvat sinne aamuyöllä puoliväsyneinä. Vireystila on sen mukainen mikä mahdollistaa kaikenlaisia probleemeja. C-vitamiini auttaa.
Tuo on totta. Autokoulussa sanottiin, että kolarivaara on suurin kotiin palatessa tutussa ympäristössä, kun tarkkaavaisuus herpaantuu.
- Anonyymi
Olen lyönyt kirvellä käteen eikä siinä kyllä vitamiinit auta. Jänteet näkyi mukavasti ja hurme huppelehti.
Anonyymi kirjoitti:
Olen lyönyt kirvellä käteen eikä siinä kyllä vitamiinit auta. Jänteet näkyi mukavasti ja hurme huppelehti.
Auts! Kaikkea sitä tekevälle sattuu.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Auts! Kaikkea sitä tekevälle sattuu.
Kolmesti olen nuorempana käteen lyönyt, kaksi kertaa vesurilla ja kerran kirveellä ennen kuin opin ettei se kannata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmesti olen nuorempana käteen lyönyt, kaksi kertaa vesurilla ja kerran kirveellä ennen kuin opin ettei se kannata.
Huh ... huh! Aikamoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh ... huh! Aikamoista!
Niinpä, on sitä minunkin elämässä jotakin tapahtunut.
- Anonyymi
Sun juttus palstasetä on yhtä tyhjän kanssa.
Fiksumpi jättää lukematta tekstit jotka eivät kiinnosta. Mun kirjoitukset eivät ole anonyymeille, joilla ei ole käytöstapoja.
- Anonyymi
Nyt on kiirettäkun pitää iltatoimet ehtiä ennen TTK!
- Anonyymi
Ei huono
🤓
👘
👖
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943166HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732435Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k611435Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901402Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.12890Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184885Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309863Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10797- 49785
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142758