Tunnetko tarvetta painaa alas toisia?

Anonyymi-ap

Kiusaaminen voi johtua monista eri tekijöistä, eikä siihen ole yhtä ainoaa syytä. Taustalla voi olla yksilöllisiä, sosiaalisia ja yhteisöllisiä tekijöitä.

102

439

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

En tunne. Päinvastoin olen ensimmäisten joukossa kannustamassa, kehumassa ja kiittelemässä. Kolme kovaa koota.

• Anonyymi
        UUSI

Elä naisena esiintyvä ukko jauha paskoo iso mies toistan mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elä naisena esiintyvä ukko jauha paskoo iso mies toistan mies

Ja kolme kovaa koota, enpä tiä niin siitäkään

• UUSI

En halua kiusata ketään, mutta en nykyään ota ihan kaikkea purematta vastaankaan.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö puolustautuminen ole kuitenkin ihan eri asia, kuin alas painaminen? Alas painetaan, jotta saa nostettua itsensä toisen ihmisen yläpuolelle.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö puolustautuminen ole kuitenkin ihan eri asia, kuin alas painaminen? Alas painetaan, jotta saa nostettua itsensä toisen ihmisen yläpuolelle.

Juu, mutta puolustautuminen kiihtymättä on taitolaji, jos sut on juuri haukuttu tai vattuiltu päin näköä.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta eikö se palstaäijä profiloisi esim sinut vaikeaksi ihmiseksi? Ai niin sul on killit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selvästi mies- mustavalkoistaa hän

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, mutta puolustautuminen kiihtymättä on taitolaji, jos sut on juuri haukuttu tai vattuiltu päin näköä.

Kannattaa ennemminkin olla purevan ivallinen bro

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa ennemminkin olla purevan ivallinen bro

Kannattaa olla selkärankaa ja rehellinen!

• Anonyymi
      UUSI

Yleisesti ottaen en koe tarvetta painaa ketään alaspäin. Toisaalta arvostan, jos minuakaan ei yritetä painaa alas.

• Anonyymi
        UUSI

Onhan se sekin nääs eräänlainen vähimmäisstandardi, apsetänen

• Anonyymi
      UUSI

Tunnetko olosi voimattomaksi jollakin elämäsi osa-alueella, ja haet valtaa hallitsemalla tai alistamalla muita? Tuoko kiusaaminen hetkellisesti tunteen ylivoimaisuudesta?

Vai onko kyse itsetunnon heikkoudesta ja omasta pahasta olosta? Toisten satuttaminen on keino purkaa omaa pahaa oloa tai peittää omia epävarmuuksia?

Ymmärrätkö, miten raukkamaista sellainen on? Painaa toista alas, että voisi tuntea olevansa itse voimakas. Kick the dog -ilmiö.

• Anonyymi
        UUSI

Mulla on ollut aiemmin sellainen "liian kiltti ihminen syndroma". Oon ymmärtänyt vähän kaikenlaisia ihmisiä ja jopa hyväksynyt heidän käytöksensä muita kohtaan.

Ihan sama onko joku tyyppi vaikka päästään pipi, jos käyttäytyy huonosti, minä laitan samalla mitalla takaisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ollut aiemmin sellainen "liian kiltti ihminen syndroma". Oon ymmärtänyt vähän kaikenlaisia ihmisiä ja jopa hyväksynyt heidän käytöksensä muita kohtaan.

Ihan sama onko joku tyyppi vaikka päästään pipi, jos käyttäytyy huonosti, minä laitan samalla mitalla takaisin.

Kyllähän sitä voi toisille rajoja asettaa ja pitääkin suojella itseään..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo... sen teen...

Mutta silti tyypit, mitkä hyppii toisten silmille, ärsyttää.

Kaikki ei osaa pitää puoliaan. Ihan hyvä antaa maistaa omaa lääkettään. He altistavat itse siihen itsensä toiminnallaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo... sen teen...

Mutta silti tyypit, mitkä hyppii toisten silmille, ärsyttää.

Kaikki ei osaa pitää puoliaan. Ihan hyvä antaa maistaa omaa lääkettään. He altistavat itse siihen itsensä toiminnallaan.

Siis täälläkin joku välis... sen takana on joku tyyppi joka on joko jälkeenjäänyt tyyppi tai trollaava tyyppi..... mutta ihan sama. Tyyppi perseilee ja sille on kiva pistää samalla mitalla.

Välillä Niveamiehellä jutut menee överikdi ja tytöttrlyt yms. Menee yli, niin on aika pistää verbaalisesti tyyppiä tonttiin.

Simiti myös. Varmaan on tullut päähän hittiä, eikä ihsn syyntakeinen ole, mutta se käytös altistaa sen nöyryytykselle.

Mutta kuten sanoin...tuskin tälläinen mitään vaikuttaa yllämainittuihin... mutta saa siitä kiksinsä, kun alistajia alistaa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla sellaiseen ole oikeutta!siis ei mitään oikeutta!meneppä putinia määräilee ja jos ei uskon,sivalla joku haava ihoon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla sellaiseen ole oikeutta!siis ei mitään oikeutta!meneppä putinia määräilee ja jos ei uskon,sivalla joku haava ihoon

Toivottavasti pääset pian käytöskouluun tai mielisairaalaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä luulet, että tuollainen hakeutuisi itse hoitoon? Tai että täällä kirjoittelunkaan perusteella pistettäis mielisairaalaan?

• Anonyymi
        UUSI

Jaa sinäkö ukko puudeleitakin potkit nykyään ohimennessä, naiset ja lapset ei riitä? Olipa pökerryttävä kysymyspatteristo ittelles ja ha ha sulle ja ha ha

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vaikka just mulle lisää siitä, palstaäijän puhuttaja 🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostava ja jokseenkin erottuva lisäys palstaäijän monologiin ulkopuolelta saletisti hih

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo yhteyttä remliin gubbe. Olipa pläjäys tämä rinnastukses

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä luulet, että tuollainen hakeutuisi itse hoitoon? Tai että täällä kirjoittelunkaan perusteella pistettäis mielisairaalaan?

Melkeen kakskyt minaa odotit ennen ku ittelles vastasit. Sivusta neiti etsiväh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Melkeen kakskyt minaa odotit ennen ku ittelles vastasit. Sivusta neiti etsiväh

Edellinen mun kommentti tuota ennrn oli klo: 22:30,41. Välissä oli muita.

• Anonyymi
      UUSI

Painan alas perseilijöitä. Asiansa voi sanoa ilman, että lähtee perseilemään suoraan.

Varsinkin täällä joskus jopa kyttään, että voisin lytätä ja v.ttuilla jollekin uuvatille.

Ei se mitään mihinkään auta, mutta välillä sopivaa ajanvietettä. Ehkä ne uuvatitkin sitä haluaa itse.?

• Anonyymi
      UUSI

Vai oletko niin empatiakyvytön, ettet mitenkään voi asettua toisen asemaan. Sinulle on yhdentekevää, miltä toisesta tuntuu, kun koet oikeudeksesi kasvottomasti haukkua ja painaa toista alas? Mitäpä jos lopettaisit.

• Anonyymi
        UUSI

Täällä esimerkiksi kaikki on kasvottomia. Jos joku laittaa nikin tai vastaavaa, niin yhä on kasvoton.

Jos käyttäytyy muita kohtaan täällä(kin) huonosti, tulee luultavasti pataan samalla mitalla.

Ja riittää, jos esittää mielipiteitä, jossa jotain ryhmää pitää hyväksikäyttönsä kohteena, vaikka vaan sanallisesti.

Tääälläkin on nähty aivan järkyttäviä tyyppejä, jotka tekevät omia lapsiaankin kohtaan aivan älyttömiä juttuja.. asiastakin asiallisesti sanominen on heille kiusaamista...

Toi kukkahattuilu on vaan tosiasioiden kieltämistä. Maailma ei hyväksi muutu, vaikka kuinka imeläksi sen koettaisit saada.

• Anonyymi
        UUSI

Kerro aloittajaäijä vaikka kasvottomien naisten ulkonäöstä graafisesti. Tiettyihin toimii

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä esimerkiksi kaikki on kasvottomia. Jos joku laittaa nikin tai vastaavaa, niin yhä on kasvoton.

Jos käyttäytyy muita kohtaan täällä(kin) huonosti, tulee luultavasti pataan samalla mitalla.

Ja riittää, jos esittää mielipiteitä, jossa jotain ryhmää pitää hyväksikäyttönsä kohteena, vaikka vaan sanallisesti.

Tääälläkin on nähty aivan järkyttäviä tyyppejä, jotka tekevät omia lapsiaankin kohtaan aivan älyttömiä juttuja.. asiastakin asiallisesti sanominen on heille kiusaamista...

Toi kukkahattuilu on vaan tosiasioiden kieltämistä. Maailma ei hyväksi muutu, vaikka kuinka imeläksi sen koettaisit saada.

” Toi kukkahattuilu on vaan tosiasioiden kieltämistä. Maailma ei hyväksi muutu, vaikka kuinka imeläksi sen koettaisit saada.” I got the bukee all right

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Tääälläkin on nähty aivan järkyttäviä tyyppejä, jotka tekevät omia lapsiaankin kohtaan aivan älyttömiä juttuja.. asiastakin asiallisesti sanominen on heille kiusaamista...” Saanen palstaäijä pyytää avaamaan miten tämä mainitsemasi soopa ikäänkuin illustroituu irl:ssä? Oottako te taas jännän äärellä lukijat stooria tulee?

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään enemmän miusisoinnesta. Demokraattinen kateus ei kieli mitään uutta tämän auringon alla.

• Anonyymi
      UUSI

Suosittelenpa retkeä sisimpäänsä ketkä tarvetta tuohon tuntevat, siellä syvällä jossain voivat kysyä hiljaa kuiskaten itseltään että "miksi"

• Anonyymi
        UUSI

Juu 😁

• Anonyymi
      UUSI

En tykkää ja siksi ärsyynnyn kun huomaan jonkun tekevän mulle niin. Painavan alas. Epäreilua.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Ja eikö vastareaktio voisi olla vastaavanlainen?

Painaa toistakin alas...

Se on toiminut iänajsn täällä ja ihmisen kohdalla ei juuri mitään muutosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja eikö vastareaktio voisi olla vastaavanlainen?

Painaa toistakin alas...

Se on toiminut iänajsn täällä ja ihmisen kohdalla ei juuri mitään muutosta.

Voisi ja joskus annankin takaisin, mutta väistämättä jatkossa olen jo ko. tyypin kohdalla valppaana. En nauti ihmisen seurasta, joka on alaspäin muita painava. Voin sietää, mutten ikinä enää tykätä tyypistä. Jää kunnolla ikävä mielikuva, se ei lähde helpolla poiskaan.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi ja joskus annankin takaisin, mutta väistämättä jatkossa olen jo ko. tyypin kohdalla valppaana. En nauti ihmisen seurasta, joka on alaspäin muita painava. Voin sietää, mutten ikinä enää tykätä tyypistä. Jää kunnolla ikävä mielikuva, se ei lähde helpolla poiskaan.

Jasu

Ilkeä on niin helppo olla, mölöttää vaan mitä sylki suuhun tuo. Mutta hillitä itsensä ja olla fiksusti on taitolaji.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeä on niin helppo olla, mölöttää vaan mitä sylki suuhun tuo. Mutta hillitä itsensä ja olla fiksusti on taitolaji.

Jasu

Kun huomaat Gentsun, ärsytät tahallas ja sotatila on päällä.

Aaveetakin joskus myllytät...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ärsytä, he ärsyyntyy ihan omatoimisesti. Riittää että olen läsnä ja eri mieltä heidän kanssaan. He ei siedäminua siks, etten mielistele heitä.

Jau

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ärsytä, he ärsyyntyy ihan omatoimisesti. Riittää että olen läsnä ja eri mieltä heidän kanssaan. He ei siedäminua siks, etten mielistele heitä.

Jau

Ja AVusein luulee anonyymi kirjoitusiaminun kirjoituksiksi. Näkee hänen vastaustyylistään.

Vierittää jokun muun kirjoituksetinulle, vikka inä kyllä käytän aina kuittauta ja kehtaan sanoa samat asiatvaikka kasvotusten hänelle kuten Gentsullekin. He ei mun persoonaa selvästikkään oo oppineet tuntemaan luullessaan minua kieroksi tai kiusaajaksi tms

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja AVusein luulee anonyymi kirjoitusiaminun kirjoituksiksi. Näkee hänen vastaustyylistään.

Vierittää jokun muun kirjoituksetinulle, vikka inä kyllä käytän aina kuittauta ja kehtaan sanoa samat asiatvaikka kasvotusten hänelle kuten Gentsullekin. He ei mun persoonaa selvästikkään oo oppineet tuntemaan luullessaan minua kieroksi tai kiusaajaksi tms

Jasu

Saan sanoa mielipiteeni ja sitä ei muitten kuulu torua täällä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä palstasetä nämä monologissa mainitsemasi ns sivuhahmot merkitsee sinulle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä palstasetä nämä monologissa mainitsemasi ns sivuhahmot merkitsee sinulle?

Ei mitään...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saan sanoa mielipiteeni ja sitä ei muitten kuulu torua täällä.

Jasu

Juuri näin.

• Anonyymi
      UUSI

En tunne. Jos koen loukannneeni tai muutoin pahoittaneeni jonkun mielen, jää se vaivaamaan herkästi. Joskus vähän liiankin herkästi, sillä saatan joskus menettää yöuneni miettiessäni ymmärsikö joku sanani väärin tai ilmaisinko itseäni harhaanjohtavasti.

Tai no otan sen verran takaisin, että joskus olen sanonut napakasti tietyille ihmisille ja heidän kyllä toivon todellakin pahoittaneen mielensä sanoistani, mutta ne ovat olleet täysin ansaittuja sanoja. Kyseessä siis esim sellainen tilanne, jossa olen ollut tyly jotain baarilääppijää kohtaan.

Aletheias

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä

• Anonyymi
      UUSI

Kiusaaminen on henkistä väkivaltaa ja sitä olen nähnyt työssäni ja kokenut elämäni aikana niin paljon etten koskaan tekisi sellaista toiselle ihmiselle.

Manipulointi, ärsyttäminen ja provosointi ovat kiusaamisen muotoja joita kiusaaja käyttää toisiin ihmisiin. Se ei ole tervettä käyttäytymistä.
      Siihen pitää aina reagoida.

• UUSI

Kaikki vastaavat etteivät ole sellaisia ihmisiä. Varmasti pahimmat kiusaajatkin. Todennäköisesti kiusaamme toisia tavalla tai toisella tiedostamattamme sitä. Osa tekee sen pahuuttaan, osa tyhmyyttään ja sitten on se kolmas vaihtoehto etteivät persoonat vain mätsää. Todennäköisesti joku elämässämme kokee, että painamme häntä alas, vaikka tarkoituksemme olisikin täysin vilpitön tai jopa hyvä.

• Anonyymi
        UUSI

En kyllä vastannut niin, mutta allekirjoitan muuten mitä sanot.

• Anonyymi
        UUSI

Itse puran toiseen omia angsteja melko herkästi. Voin ihan hyvin myöntää sen. Nuorempana tein sitä melko usein.

Kiusaus

• Anonyymi
        UUSI

Olipa outo kommentti tärkeään asiaan.
        Kyllä kiusaamisen eri toimintamuodot tunnistaa ja ymmärtää toisen käyttäytymisestä. Ei siihen tarvitse mitään tiedostamattomuutta tai persoonien mätsäämistä.
        Kiusaaminen on perseestä ja sillä selvä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiusaamisen eri toimintamuodot tunnistaa ja ymmärtää toisen käyttäytymisestä. Ei siihen tarvitse mitään tiedostamattomuutta tai persoonien mätsäämistä.

En tiedä millaisen vaikutelman sait kommentistani, mutta en arvannut sen herättävän kenessäkään negatiivisia tunteita. Vahvistit siis juuri kommenttini pointin.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

En tiedä millaisen vaikutelman sait kommentistani, mutta en arvannut sen herättävän kenessäkään negatiivisia tunteita. Vahvistit siis juuri kommenttini pointin.

Et tajunnut minun pointtiani. Jokainen saa sen vaikutelman minkä kirjoituksestasi saa.
        Tiedostamattomuus, pahuus ja tyhmyys eivät ole mitään puolustustuksia kiusaamiselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Vain mielisairaat kiusaa ja alistavat toisia! Toi vaatii psyk.hoitoa!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kun sinä kiusaat ja alistat tässä minua, niin mitä sinulle pitäisi sinun omien arvojesi ja logiikan mukaan tehdä? Kovin on nyt sekavaa settiä, enkä ole varma että auttaako siihen psykiatrinen hoitokaan, vai onko kyse vain älyn puutteesta.

Olen pahoillani, mutta en nyt kerta kaikkiaan seuraa logiikkaasi. Joskus on vain parempi nostaa kädet pystyyn :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No hoida ne hoitoon, eläkä vaan kirjoittele siitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä koet asian noin ja sinulle oma tietoisuutesi on fakta. Mutta ksikki eivät koe samaa asiaa samoin kuin sinä.

Elämä ei ole mustavalkoista.

• Anonyymi
        UUSI

Palstakamu olet hyvin oikeassa.

• Anonyymi
        UUSI

Sitä joko on tai ei ole a-hole, hyvin yksinkertaista lopulta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No hoida ne hoitoon, eläkä vaan kirjoittele siitä.

Kenelle sinä mielestäsi vastaat näin öö tuota voimallisesti? Sivusta T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon settiä yhden hartioille. Sellainen keskiyön purkaus siellä🤭

• Anonyymi
        UUSI

Noinpa se on. Joitakin ärsyttää jonkun persoona ja tapa ilmaista mielipiteitään, se riittää jo kun alkaa uhriutuminen ja sheimaaminen. Moittiminen.

Henkilöhyökkäys. Oon sanonu ennenkin, että käytän voimasanoja ja käytän niitä yhä ihan sama haluaako joku olla mielestään uhri jota nimittelen vai ymmärtää etten puhu hänestä. Itse voi toki tuntea piston sisällään ja suuttuasitten, se on ihan oman tunteen tunnevastuu asia, ei muitten tarvi silkillä siloitella siksi, että joku asettautuu uhriksi uhriutuen. No minuahan se nyt nimittelee.

Jos sanon että kiusaajat on tolloja, olen sitä mieltä. Ihan sama ottaako joku kiusaaja siitä nokkaansa herneet.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jollekin? Ei täällä jotain lapsiinkohdistuvaakin kirjoittelua ehkä harrasta edes varsinaisesti lapsiin sekautuja, vaan trollaava tyyppi, joka haluaa järkyttää. Mutta selkeästi päässä on vikaa.

Eikä ne itse sitä tajua. Heidän mielestään muissa on vika. Vaikka nirsoilevissa naisissa..

• Anonyymi
      UUSI

Kiusaamisen taustalla on AINA oma paha olo. Ei käy järkeen, että itseensä tyytyväinen ja elämässään onnellinen kiusaisi muita. Se ei vain onnistuisi hyväntuuliselta ihmiseltä. Tämä on ihan yksinkertaista ja jokaisen normiälyisen pitäisi tämä ymmärtää.

Terveisin eräs, jolla ei ole ollut tarvetta arvostella tai kiusata muita. <3

• Anonyymi
        UUSI

Tuokin varmaan pitää paikkaansa.

Ja omallakohdalla voin jopa allekirjoittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ajattelen ihan samalla tavalla.

• Anonyymi
        UUSI

Totta tuo, ei ilkeän viestin kirjoittaminen edes onnistuisi jos olet itse onnellinen ja tyytyväinen elämääsi.
        Ei ainakaan minulta. Arvostelevia ja kiusaavia viestejä lukiessa mietin aina, että miten tuonkin henkilön pahaa oloa voisi lievittää ja sitä että mitäköhän ikävää hänelle on elämässään tapahtunut että on ajautunut noin huonoon jamaan ja katkeraksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuo, ei ilkeän viestin kirjoittaminen edes onnistuisi jos olet itse onnellinen ja tyytyväinen elämääsi.
        Ei ainakaan minulta. Arvostelevia ja kiusaavia viestejä lukiessa mietin aina, että miten tuonkin henkilön pahaa oloa voisi lievittää ja sitä että mitäköhän ikävää hänelle on elämässään tapahtunut että on ajautunut noin huonoon jamaan ja katkeraksi.

Olo paranee heti ,kun paha ihminen lähtee edemmäs,pois silmien edestä! Toivoisin,ettei enää palais!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin varmaan pitää paikkaansa.

Ja omallakohdalla voin jopa allekirjoittaa.

Ett olet maailman ilkein! ihminen![0

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ett olet maailman ilkein! ihminen![0

Voipi olla?

Mulla varmaan tulee takautuvasti itseäni ja lapsiani kohtaan tulleet vääryydet mieleen ja sitten pistän takaisin joillekin muille perseilijöille.

Oikeastaan parempi vetää korville täällä verbaalisesti jotain trollia/idioottia, kun alkaa tekemään showta exää kohti, koska onhan hän kuitenkin lasten äiti....kaikesta huolimatta.

Pitää miettiä lapsiakin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voipi olla?

Mulla varmaan tulee takautuvasti itseäni ja lapsiani kohtaan tulleet vääryydet mieleen ja sitten pistän takaisin joillekin muille perseilijöille.

Oikeastaan parempi vetää korville täällä verbaalisesti jotain trollia/idioottia, kun alkaa tekemään showta exää kohti, koska onhan hän kuitenkin lasten äiti....kaikesta huolimatta.

Pitää miettiä lapsiakin...

No sehän on mukavaa että kirjoittelet autuaasti entisestä kumppanista mutta taitaa olla pelkkää puuta heinää kaiken suhteen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän on mukavaa että kirjoittelet autuaasti entisestä kumppanista mutta taitaa olla pelkkää puuta heinää kaiken suhteen

Ja tämä polku tarinallisuuksien välillä taas. Huomatkaa myös se wtf

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olo paranee heti ,kun paha ihminen lähtee edemmäs,pois silmien edestä! Toivoisin,ettei enää palais!

Ehkä koopäät on kiintiö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä koopäät on kiintiö

Per pitäjä mm. Heureka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Per pitäjä mm. Heureka.

Kamalaa yleisyyttä on ja sitä tätä tuota momentilla önnön nöö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kamalaa yleisyyttä on ja sitä tätä tuota momentilla önnön nöö

Yleistystä* näin ei voi jatkoa tulevaisuudessa

• Anonyymi
      UUSI

Tunnen

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä tunnen :)

• Anonyymi
        UUSI

Tunnet olevasi pieni mies, joka yrittää pahoinpidellä ympäristöä henkisesti näillä apaattisilla teksteillä apäijä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnet olevasi pieni mies, joka yrittää pahoinpidellä ympäristöä henkisesti näillä apaattisilla teksteillä apäijä

Tämä oli henkisesti väkivaltaisesti esitetty yleinen katsaus foorumilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli henkisesti väkivaltaisesti esitetty yleinen katsaus foorumilla

Ehkä webryhmä silittelee päitä mielipahoista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä webryhmä silittelee päitä mielipahoista?

Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur

• Anonyymi
      UUSI

Ihmiset on vedessä polkeva lauma. Jokainrn polkee vettä, että pysyisi pinnalla. Mutta on kaksi ryhmää, jotka ottavat erityisaseman...

Ne ketkä koettaa kokoajan saada apuja muilta pinnalla pysymiseen, eivät halua tehdä polkemista yksin itsensä vuoksi... ne ajanmyötä hukkuvat, kun vieruskaverit ei jaksa pitää heitä pinnalla.

Sitten on ne, jotka koettavat nousta toisia pitkin lauman päälle, mutta heidät kiskotaan alas ja poljetaan upoksiin.

Olen luultavasti se, joks repii sen toisien päälle kiipeäjän ekana sieltä alas. Enkä myöskään kannattele jotain lusmuilevaakaan pitkään... näitä on jo nähty.

• Anonyymi
        UUSI

No pakkoko sitä tetristä on tyypit pelata

• Anonyymi
      UUSI

Laitan vaan kiertoon sitä, mitä itse olen kokenut. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

• UUSI

Tuleeko sinulle jotenkin hyvä olo tuosta?

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tuleeko sinulle jotenkin hyvä olo tuosta?

Valehtelisin jos väittäisin ”halaavani” ain maailmaa. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelisin jos väittäisin ”halaavani” ain maailmaa. Sivusta

May them sit and learn in silence.

• Anonyymi
      UUSI

Kiusaamiseen voi ajaa myös ryhmäpaine ja sosiaalinen asema. Ryhmässä kiusaamiseen saatetaan osallistua siksi, että halutaan kuulua joukkoon tai pelätään itse joutuvansa kiusatuksi. Joissain ryhmissä kiusaamisesta voi tulla tapa ylläpitää omaa asemaa.

Sitten voi olla ennakkoluuloja tai pelko erilaisuutta kohtaan. ”Hyökkäys on paras puolustus.”
      Kiusaamisen kohteeksi voi joutua siksi, että on jollain tavalla erilainen (esim. ulkonäkö, etninen tausta, sukupuoli-identiteetti, seksuaalinen suuntautuminen, kieli tai jotkin erityistarpeet.

Jos ympäristö (esimerkiksi koulu, työpaikka tai perhe) ei puutu kiusaamiseen, se voi antaa hiljaisen viestin, että se on hyväksyttävää.

• Anonyymi
        UUSI

Vai että on apsetä hyökkäys paras puolustus. Niin miltä esim tarkemmin?

• Anonyymi
      UUSI

Moni voi myös kiusata tietämttään, koska voisi ajatella, että kiusaaminen vaatii vastapuolen kokemuksen kiusatuksi tulemisesta. Se on yksilöllistä, minkä kukakin kokee kiusaamisena. Vai pitäisikö asiaa aina arvioida objektiivisesti kuten lähisuhdeväkivallassa. Jos saat turpiin puolisolta, (paikalle hälytetty) poliisi hoitaa asian ja myöhemmin syyttäjä, vaikka väittäisit heille, että pientä perheriitaa vain, ei mitään hätää.

• Anonyymi
        UUSI

No jos tästä aloituksestasi tulee palstasetä mieleen lähisuhteet, niin jotain on pielessä

• Anonyymi
      UUSI

Voisi olla kiva kokeilla painaa nainen alas ja sanoa suikkarit haluaisin mutta kyllä itse polvistuisin ja antaisin suukivat naiselle en ihan niin kova jätkä ole että haluan väkisin painaa naisen alas en oikein pidä siitä vaan ennemmin itse polvistun ja jos nainen itse haluaa tuottaa hyvää minulle niin haluan tuottaa hyvää hänelle vaikka kaksin kerroin

• Anonyymi
        UUSI

Jaaha 😆

• Anonyymi
      UUSI

Kerro toki lisää näistä sosiaalisista ja yhteisöllisistä rakenteista tm mutta kuista palstasetä meille muillekin

• Anonyymi
        UUSI

Kuka muu muka🤭

• Anonyymi
      UUSI

Kaikenlaisissa pikkuorganisaatioissa voi häärätä ihmisiä, jotka pitäisikin painaa alas.
      He ovat usein luunkovia ja mikään normiethos ei ole periaatteina.
      Pitää muodollisesti näyttää ok., vaikka tosiasiassa muista viis.
      Aikansa voi yrittää avartaa tällaisten asennetta, mutta tiedättekö, että se väsyttää ja silloin on paras heittää hanskat.
      On taistelu turhaa, jos se häiritsee omaa mielenrauhaa.
      Mielenkiintoista on, että joka ei tee mitään, jatkaa mukana. Ruskea kieli tai pelureita?
      Vilma
      Joo. Pitäisi painaa alas itseoikeutta käyttävät pikkuorganisaatioihin pesiytyneet.
      (Rahallinen hyöty on tällaisille vahva motivaattori, ettei kukaan tiedäkään.)

• Anonyymi
      UUSI

En paina alas edes leuhkijoita ja itsensä kehujia. Oikeastaan nautin päivä päivältä enemmän siitä että joku kertoo hyvää vaikka sitten itsestään, tai vaikka leuhkisi rahoillaan. Aina sanon että kiva kuulla että jollakin menee hyvin.
      Voi tosin johtua siitä että minulla itsellä on tällä hetkellä asiat hyvin. (Aina ei tietenkään ole olleet.) Ei ole aihetta kadehtia ketään.
      On niin saakelin raskasta nykyisin kun useat valittavat jostakin, aiheena sairaudet, sota, ruoan kalleus, työttömyys ja vähäosaiset. En vaan jaksa kun minä ja kaverit emme kuitenkaan sille mitään voi.

• Anonyymi
        UUSI

Niin. Onhan se kurjaa, kun sulla menee niiiiin paljon paremmin kuin muilla. Vai meneekö?

• Anonyymi
      UUSI

Henkisesti vaurioitunut on arvaamaton ja epäbalanssissa. Harvoin kykyä tunnistaa empatiaa sato omata sitä. Vaatii psykiatriaa. Tuhoavaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      161
      13752
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      79
      9930
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9192
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8269
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      46
      6813
    6. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      43
      6423
    7. Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      151
      6216
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      94
      5134
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3805
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      404
      1341
    Aihe