Kerran sain 40 päiväsakkoa ja 2vuotta ehdonalaista. Vankilalinnaan en ole koskaan joutunut.
Eikä se mielestäni ole edes tavoiteltava päämääräkään. Kerran tuli tehtyä avioero. Se kyllä harmittaa nykyään, mutta mitä sitä menneitä muistelemaan.
>simiti<
Suurin sakkonne/tuomionne?
18
205
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
60 kol pahoinpitelystä ja siinä on koko rötöshistoria, muuten paperit saa tilautettua niiltä ja se on ihan normaali proseduuri. Suosittelen jos on epäluottamusta ylimääräisistä merkinnöistä tai muuta epäselvyyttä
- AnonyymiUUSI
Sillä ei ihan vielä nk vantaan listoille pääse, siinä gummaa sitä merkintää sitten tai yrittää tällätä ees etäisesti näyttämään fan tsulta tai miltä lie. Näin päihtyneestä mokelluksesta, eli vaikka verkon kirjoituksista voisi päätellä
Yhdet ylinopeussakot taitaa olla suurin rikkeeni.
- AnonyymiUUSI
Asuin melko pitkään ulkomailla. Kävin Suomessa muutaman kerran vuodessa.
Tuloni Suomessa oli nolla euroa. Yhdellä lomamatkalla Suomeen huomasin miten Suomen valtio oli perimässä ulosottoteitse 900 euron summaa. Kirjeen avattuani lähdin selvittelemään mistä on kysymys. Suomen valtio halusi minulta 900 euroa siitä että olen Suomen kansalainen. Pitihän se maksu maksaa.
AV - AnonyymiUUSI
Huano on jos kiinni jää🤣
- AnonyymiUUSI
Ei sakkoja, ei tuomioita vielä tässä vaiheessa. Olen 45.
- AnonyymiUUSI
Ylinopeussakon olen kerran saanut, mutta en kyllä kuollaksenikaan muista paljonko se oli. Ja siis enhän mä sitä lopulta joutunut edes maksamaan, kun meni käsittelyssä itsekseen nurin. Tuli vain kotiin päätös, josta kävi ilmi poliisien kirjoittaneen lappuun väärän päivämäärän ja siinä se.
- AnonyymiUUSI
Kuopion liikkuvan poliisin kantis olin kahdeksankymmentäluvulla. Korttikatkokuulustelussa kolmena vuotena peräkkäin. Siis kun vuodessa saa kolmet sakot. Ei rangaistusta.
Työ- ja ajoaikalain rikkomisesta kuulustelu kahteen kertaan eri tapauksista siis. Ei rangaistusta.
Ajopiirturitietojen manipuloinnista käräjät. Ei rangaistusta todellisen näytön puuttuessa.
Työtuomioistuimessa työntekijöiden kiusaamisesta. Todistajat huonomuistisia. Ei näyttöä.
Puhumalla oon selvinny.
Liikenneturvallisuuden vaarantaminen. Joitakin kertoja. Aina maksaa.
Naamakuvia kyllä tienvarsikameroissa jo paljon ennen facea. Ja huomattavasti kalliimpia kotiintoimitettuna kuin perinteisen valokuvaamon vastaavat.
Sitomattomat lastit, ylikuormat ja ylikorkeet ilman tarvittavia lupia.
Kaiken näkösestä sitä joutuu maksaan saadakseen töitä tehdä!
Linnassa oon poikennu. Morjenstamassa kollegoja!
Mies 65 - AnonyymiUUSI
Miehet jotka sanoo tai on sanonut tahdon ja siitä hetkestä koko loppu elämä vankilaa ja tuskaa
- AnonyymiUUSI
Todellinen elinkautinen. Mutta jos maksaa takuulunnaat niin pääsee eroon. Mutta ei vapaaksi!
Mies 65
- AnonyymiUUSI
Demokratiahan on kuin vaatteet.
- AnonyymiUUSI
Kaupasta saa uusia ja takin voi kääntää.
Itsevaltiutta ei äänillä voi ostaa. Valta pitää silloin anastaa tai periä tai sujahtaa makuukamarin kautta.
Mies 65
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan saanut sakkoja.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Muutama liikenteen vaarantaminen ja ylinopeussakko, elämästä elinkautinen 😄
- AnonyymiUUSI
Suurin sakko ylinopeus, pahin tuomioni vitusti elämää haittaavia sairauksia.
Noin, siinäpä ne.
Jasu Ei ole sakkoja, palkittu on kylläkin. Sain heijastimen palkinnoksi, kun en ylittänyt suojatiellä punasia päin.
Autoja ei ollut näkyvissä, mutta mentaliteetillani ei mennä punasia päin, ei jalkasin, eikä autolla.
Joutuu ne autotkin odottamaan tyhjissä valoissa, miksi sit jalankulkijoilla olisi joku erityislupa kulkea punasia päin.- AnonyymiUUSI
Kerran olin liikennevaloissa jumissa polkupyöräni kanssa. Päästin tylsyyttäni mahtipierun. Sitten huomasin viereisen pyöräilijän, joka sanoi hämmästyneen ohon..
>simiti<
No ei sakkoja oon tullu puhutteluja kyllä. Kerran meinasin törmätä poliisiautoon, niin käänty perään ja puhallutti. Sanoi vaan että seuraavalla kerralla vähemmän vauhtia. Pari kertaa on kamera välähtäny, mutta ei kotiin asti sakkoa tullu. Sitten oli se luvaton vierailu kouvolan lämpövoimalassa. Ja punasta päin kävely, mutta perustelin sen sillä, kun hämeenlinnan liikennevalo, kun painaa sitä nappia sekunninkin myöhässä, niin se valo rangaistuksena odotuttaa kaks kierrosta. niin ei se tietenkään sakkoa laittanu, jos valo noin tyhmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964