Ihan sellaista olisin lähtenyt kyselemään, että oleko milloinkaan esiintynyt internetissä väärällä nimellä tai anonyymisti ja jos olet niin miksi?
Terveisin Wille Veikko Wallensman
Oletko esiintynyt netissä muuna kuin itsenäsi?
15
236
Vastaukset
- Anonyymi
Olenhan minä nytkin anonyymi, vaikka kuittaankin tekstini. Jos taas kysyt esiinnynkö IRL ihmisiin yhteyden ottaessani esim. väärällä nimellä, niin en.
Jasu- Anonyymi
On kyllä joskus sattunut hassu tilanne, kun hain töitä ja osa todistuksista oli tyttönimelläni ja osa aviossa saadulla sukunimellä. Hetken siinä eräs ihmetteli, eikä tajunnut edes hetua katsoa.
Erojen myötä ja avioliittijen myötä voi sukunimet muuttua, ei ollut tullut hällä mieleen. Ja nykyään ihmiset vaihtelee nimiään muutenkin ties miksi.
Jasu
- Anonyymi
En ikinä. T. Gynekologi, Dr. Kikkelsson :)
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣*pihinää... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
En ole. Anonyyminä kirjoittelen mutta ne asiat on totta. Vähän pyörittelen juttua ettei paikat eikä varsinkaan henkilöt mitenkään voisi paljastua, mutta juoni jutussa on tosi.
- Anonyymi
ihminen on auto -juttu mutta joku tosi SUURI auto joku Dodgen jätti Heavy Duty Pickup, lava-auto.
Vaan siis jollain on tuolainen kai maalannut maastovärin tuollaiseen.
Suuri auto. Aika hauskan näköinenkin on kyllä. - Anonyymi
Tarkoitako toisen henkilön identiteetillä ja tai kuvilla en keksittyjä nimiä olen käyttäny miksi olisi turhan helppo löytää jo pelkän nimen perusteella suomessa ei minun tarkistamani mukaan minun nimellä ole toista saman nimistä etu+sukunimi jareja on yli kymmenen tuhatta ainakin koska löytyy nimipäiväkalenterista oliko aikoinaan et piti olla vähintään kakskyt tuhatta saman nimistä että sai nimensä nimipäiväkalenteriin miksi näin helpompaa naista saattaa satuttaa jo kieltäytyminen si on naisia jotka suuttuu tai loukkaantuu kun sanot kiitos mu ei kiitos heistä kehottasin ihan ketä tahansa pysymään kaukana ja näiden välille si taas mahtuu vaikka ja minkälaisia
- Anonyymi
Anonyymisti nyt tietenkin ja huom vaikka rekisteröidyt jonnekin olet silti edelleen anonyymi 😐vaikka nimimerkillä toimisitkin
- Anonyymi
Keksityllä nimellä kyllä omalla nimellä en koskaan. En halua tietojani mihinkään julkisesti saataville. Tutut tietää millä nimellä kirjoittelen.
Mitä muutaman kerran vauvaan kirjoittanu, niin anonyyminä, kun kaikki muutkin on vauvassa anonyymejä. Mutta muuten mielelläni vauvaan kirjoittelisin, kun suhtaudun myönteisesti lapsiin. (Enkä ymmärrä miksi kukaan voisi kielteisesti suhtautuakaan, koska olemmehan kaikki olleet lapsia)
No tänne muutaman kerran anonyymisti kysyny. Koska häpesin vähän tietämättömyyttäni. Nykyään ei tietenkään sellasta ongelmaa oo. Eli kerran kun menin hotelliin, niin kyselin kolmannen pyyhkeen tarkotusta, no sehän oli jalkapyyhe. Sitten sitä, että voiko t paitoja laittaa lipastoon vai rullautuuko ne. Ja sitten oli joku kolmaskin, en muista.
Muutaman kerran kun oli nimimerkki suljettu, joutu vaan allekirjottaa konmentti.En ole. Tämäkin on vain nimimerkkini
- Anonyymi
Ihan omana itsenäni esiinnyn, anonyymisti.
Olen. Pseudonyyminä Pikku-pirpanana.
Ja facessa olen salanimellä. Muuten ei tule harrastettua nettiä. Ei jaksa, ei pysty eikä kykene.
Ja toisekseen tuo pirppis on niin iso osa minuuttani, että välillä jopa unohtuu, että se on nikki. Minä olen pirpana ja pirpana on minä.
En tykkää roolipeleistä, enkä tykkää vedättämisestä. En koe tarvetta esittää kenellekään mitään.En ole aina kirjautunut, jos kommentti on tyyliin "Olen samaa mieltä". Kyllä minulla on itsessäni ihan tarpeeksi välillä kestämistä, kun olen sen verran tunteikas. Miksi pitäisi esittää mitään muuta? Mukaville mukava ja kakkapäille kakkapää.
Joskus kauan sitten halusin olla kaikille mukava, mutta huomasin jossain vaiheessa, että linjaus on erittäin huono ja tuli aina vain paha mieli tylytyksestä, niin mitäpä sitä muuta tekee, kun muuttaa linjausta ja tarvittaessa tylyttää takaisin. 👌Mikähän tämä t.typy-nikki muka on, jollei keksitty ja väärä nimi?
Täällä esiinnyn tällä nimellä. Tämä nimimerkki on ollut minulla 17 v. Melkein tuore. En ajatellut vaihtaa (ainakaan vielä).
Oikea vastaus kuuluu: OLEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878