En minä sille mitään mahda että maailma on täynnä savua. Ja koska olen savussa syntynyt, savussa kasvanut, niin on käsittämätön kokemus se ero, jos itse päättää olla savuamatta.
Kauhea lasku.
Maailma muuttuu toiseksi ja sinä et enää ole siellä, vaan jossain muualla.
(hihitystä)
Voiko virtuaalisesti polttaa savukkeen
16
196
Vastaukset
- Anonyymi
voi kyllä.
- Anonyymi
Mmm…
Onpas puhtoinen ilma: Kadut heittäytyivät huurteeseen ja jäähän. Ja sumu verhoaa elintilaamme. Jäätävä sumu.
Eikä aikaakaan, kun minulta kysytään, että
olisiko jo kesä.
Ei ole.
(naurua)- Anonyymi
Kaupunki tuoksuu oudolta kun lopettaa tupakoinnin.
Se tuoksuu… terveeltä.
(reps)
Olen ollut selvänä kännisten joukossa ja aloin luonnostaan käyttäytymään kuin känninen.
Ja kivaa oli...
Tiedä sitten toimiiko tämä tupakkamiehillä.- Anonyymi
Ai että
Sinullakin on tähtihetkesi. Katsos kun täällä Kalliossa lähti seiskalta baariin lauantaiaamuna, niin ensimmäinen veto oli se paras: Kun kiskaisit oven auki, niin vastaan pöllähti sellainen pulina ja savu, että tajusi olevansa myöhässä ja etää olisi hommattava jokin herätyskello.
Naiset eivät funkkaa siinä roolissa, sillä ne vetelevät hirsiä siinä missä miehiään.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että
Sinullakin on tähtihetkesi. Katsos kun täällä Kalliossa lähti seiskalta baariin lauantaiaamuna, niin ensimmäinen veto oli se paras: Kun kiskaisit oven auki, niin vastaan pöllähti sellainen pulina ja savu, että tajusi olevansa myöhässä ja etää olisi hommattava jokin herätyskello.
Naiset eivät funkkaa siinä roolissa, sillä ne vetelevät hirsiä siinä missä miehiään.
(naurua)Dialogi
- Ai sä olet täällä.
- Joo siis istu alas. Hei, tyyppi! Lorauta misulle bisse.
- Mä luulin että me ollaan menossa museoon.
- Sä oot museossa.
(röhönaurua)
(reps)
Jaa, oletko sinäkin wannabe käryäjä?
Savuttamista on ikävä. Ja se ikävä ei katoa koskaan. Jos multa kysytään.Nyt jos koskaan voisin ratketa ostamaan jo viikonlopun tupakat, jos tilanne sallisi. Pitkästä aikaa vtuttaa niin, että ei meinaa veri kiertää. Semmosta se joskus on. Nyt yritän muistella sitä aikaa, kun olin vielä optimisti.
- Anonyymi
Mitä kurjaa sulle on tapahtunut? Saat iiiiiiison halauksen, ja tsemppiä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kurjaa sulle on tapahtunut? Saat iiiiiiison halauksen, ja tsemppiä.
Taloudellisia huolia vain. Kiitos paljon. ❤️
- Anonyymi
Koskaan en ole mitään voinut polttaa ilman, että olen oksentanut.
Mikä ihmeen superhuman täytyy olla, että keho kestää nikotiinia oksentamatta?
🦄 - Anonyymi
Hyvin voi.
Poltan joskus piippua joenrannan hirsipenkillä. Mielikuvissani. Piipputupakka tuoksuu hyvälle.
xLiner - Anonyymi
En tiedä, mutta siltoja voi polttaa.
- Anonyymi
Virtuaaliröökii voi mm. pålttaa FaceBookin tulevas Metaversumis.
- Anonyymi00012
hauska jutytu kyllä voi esim. jossa 3d studio MAX on jopa juttukin jossa voitpi siirrellä savuketta videoidakin sen ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018744- 685705
- 245287
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375166Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385001Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774909- 624443
- 434117
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on493413- 493095