Olen ollut lapsesta saakka 50 v

Anonyymi-ap

seurakunnan.
yhteydessä . Siellä ytapahtuu uskomattia asioita joita puolustellaan.
Olen pettynyt.
Varkaita , ahneita, jotka osaavat manipuloida, eivät tunne empatiaa, eivätkä auta
omaa seurakuntalaista. Niitä olen nähnyt ja sanon että kaikki seurak.
noudattavat samaa kaavaa.
Eli jos olet köyhä tai sairas, niitä vältellään, kun heistä ei ole mitään hyötyä
seurakunnalle.
Tämä juttu on tosi.
Uskomatonta että näin kylmiä "veljiä ja sisaria" on seurak. täynnä.

13

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitä löytyy haaratoimiston konttoristakin, miksei seurakunnista.
      Rahaa laitetaan turhiin oikeudenkäynteihin. Eihän silloin ole varaa auttaa julistajia.

• Ai lapsesta saakka 50 v. ? Minä taas oli lapsena aika nuori, vasta myöhemmin tuli 50 vee täyteen, ja siihen ikään mahtuukin hyvin onnellisia Peräilma-aikakausia. Kuten Peräilmanuoruus, Peräilmakeski-ikä. Ja noin miljoona Peräilmaa kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi

Eikös siellä salilla opeteta, että tunteet pitää kuollettaa.
      Hyvät ja pahat tunteet.

• Anonyymi

Ja sen kyllä huomaa.

• Anonyymi

Se liike ei ole Jumalasta ja siksi he eivät ole uudestisyntyneet ja Pyhä Henki ei ole heidän sydämissäää ja he eivät ole Jumalan lapsia.

• Anonyymi

Amen!
        Siksi sieltä pitää lähteä pois.
        Säilytä kuitenkin uskosi Herraan Jeesukseen ja rukoile, että Hän auttaa sinua.
        Minä kun tein näin,Hän tuli avukseni.

• Anonyymi

Seurakunta on tosi palvojien yhteisö eikä mikään sairaiden ja köyhien hoitokoti!!

• Anonyymi

Ensinnäkin: JT:t ei ole mitään tosipalvojia vaan valehtelijoita.
        Ikärakennetta kunkatsotaan niin sairautta on paljon ja monet tosiaankin tarvitsisivat huomiota seurakunnassa,että vanhusten asiat hoituisivat.
        Ja köyhätkin jätetään heitteille tyyliin:"mene kotiisi ja pysy lämpimänä."

• Anonyymi

Anonyymi 2025-12-05 10:13:08

" Seurakunta on tosi palvojien yhteisö eikä mikään sairaiden ja köyhien hoitokoti!! "

-Tuosta tuli mieleen. Kauhavan jt-yhteisö sai aikoinaan vapautuksen kiinteistöverosta (valtakunnansalil !), hakemusta oli perusteltu mm. diakonialla.

Diakonia eli kirkollinen sosiaali- ja terveystyö on kristillisten kirkkojen ja (alun perin vain) seurakuntien järjestämää sosiaalista palvelu- ja avustustyötä
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Diakonia

Yksi lahkosta eroon päässyt ex-jt kirjoitti Kauhavan verotoimistolle, että hakemus kaikkiaan ja siis myös diakonian osalta oli valetta. jt-yhteisö ei harjoita diakoniaa eikä salli rahan käyttöä sellaiseen. Sen jälkeen ei sitten vapautusta kiinteiostöverosta myönnettykään.

Semmoisessa yhteisössä sitä ollaan, jos ollaan, ja niin kauan kuin ollaan.

• Anonyymi

Kinnteistöverosta vapautuksen hakeminen väärin perustein on rikos.

Miksi olla rikollisten lahkossa ?

• Anonyymi00011

JT on raamaTunmukaisin usko!

• Anonyymi00012

Eipäs olekkaan.
        JT on eksytys.

• Anonyymi00013

Anonyymi00011 2025-12-18 11:05:52

" JT on raamaTunmukaisin usko! "

-Olethan jo repinyt vanhat vartiotornisi, kuten valtakunnansalilla käskettiin ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      232
      5807
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4658
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4266
    4. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3011
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      118
      2964
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2443
    7. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      121
      2396
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      189
      1648
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1629
    10. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      23
      1286
    Aihe