Sen takia tunnenkin kuuluvani joukkoon. Ajatelkaapa kauhulla yhteiskuntaa, jossa kaikki olisi samiksia.
>simiti<
Aagrh! Te olette ihan tyhmiä!
29
264
Vastaukset
Hirveä paikkahan sellainen olisi.
Haluaisin huomautella, emme ole tyhmiä!
Meillä kaikilla on omat näkemyksemme ja ajatusmaailmamme, siksi me samaistumme tähän palstaan ja ilmaisemme lennokkaita ajatuksiamme täällä, hyvässä seurassa. 😁 Olemme omiemme joukossa (myös sinä)! 😃- Anonyymi
Nöö, nöö! Älä ole tosikko. En minäkään ole. Niin kerta!
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Juupa juu! Mutta nyt tärkeämpiin asioihin ...
Sain IS:n, 10 kysymyksestä kaikki oikein. 10/10
(arvasin osan, ainakin ne urheilukysymykset)
https://www.10kysymysta.fi/
Päivä pelastettu.! 😂 🙌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juupa juu! Mutta nyt tärkeämpiin asioihin ...
Päivä pelastettu.! 😂 🙌Ja saat siitäki tunnustuksena kivipaasin. Kuulemma. ;)
-sivusta Anonyymi kirjoitti:
Juupa juu! Mutta nyt tärkeämpiin asioihin ...
Päivä pelastettu.! 😂 🙌Tämä oli minun kommentti. Jostain syystä saitti heitti minut ulos. Jouduin uudestaan kirjautumaan.
Täällä tapahtuu outoja asioita. Kummittelee! 🙄- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Tämä oli minun kommentti. Jostain syystä saitti heitti minut ulos. Jouduin uudestaan kirjautumaan.
Täällä tapahtuu outoja asioita. Kummittelee! 🙄Kuminaamoilla varsinki yleistä. Kuulemma. ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Olethan tosikko, pahimmasta päästä. Vähän jos sanoo poikkipuolista sanaa, aloitat päättömän haukkumisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan tosikko, pahimmasta päästä. Vähän jos sanoo poikkipuolista sanaa, aloitat päättömän haukkumisen.
"Eikä tässä vielä kaikki..." ;)
Anonyymi kirjoitti:
Kuminaamoilla varsinki yleistä. Kuulemma. ;)
-sivustaOnko? Perustelisitko väitteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan tosikko, pahimmasta päästä. Vähän jos sanoo poikkipuolista sanaa, aloitat päättömän haukkumisen.
Täytyykö tämä tulkita nyt niin, että olet ottanut tämänkin palstaäijän hahmon/olomuodon kanssa matsia populistisesti? T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eikä tässä vielä kaikki..." ;)
Kuulostat nyt poju aivan juuri itseltäsi, aina kannattaa päättää tosiaan tosi hyvät jutut sanaan kuulemma niin jo alkaa lahkeet lepattamaan ja kahisemaan
- Anonyymi
Mutta ajattele kuinka hyvin kaikki toimisi, kun kaikki osaisi lukea toistensa ajatukset.
Sellainen pikku robottien yhteiskunta. Oikein sosialismin huipentuma! Kommunismi toimisi kuin taivaassa. No juu.. minähän olen tunnetusti pikkuisen tyhmä. Ainakin omien sanojeni mukaisesti.
Mutta oletko koskaan miettinyt jos olisimme oikeasti kaikki samiksia eli kloonaantuneita itsestämme, koko olemassaolon perusta katoaa?- Anonyymi
Ai, miten niin?
Anonyymi kirjoitti:
Ai, miten niin?
Mitä logiikkaa olla minä yli kahdeksan miljardia kertaa. Tai sinä. Tai ihan kuka vaan.
Jos se olisi minä, niin tuhoaisin itsejäni ainakin kuusi miljardia välittömästi. Miksei sitten vaikka kaikki.
Hitokseen jos joutuisin loppuelämäni olemaan vain itsejeni kanssa.. hulluksi tulisin ja tappaisin itseni ennemmin tai myöhemmin.
Elinkelpoisuus olisi aika huonoa.
Kaikki olisi aina samaa paskaa ja mitään lohtua asiaan ei olisi. Joten jos kaikki olisivat samiksia, ei olemassa tarvitsisi olla kuin yksi joka kloonaisi aina itsensä uudelleen. Mihin hittoon tarvittaisiin kahdeksan miljardia samista?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitä logiikkaa olla minä yli kahdeksan miljardia kertaa. Tai sinä. Tai ihan kuka vaan.
Jos se olisi minä, niin tuhoaisin itsejäni ainakin kuusi miljardia välittömästi. Miksei sitten vaikka kaikki.
Hitokseen jos joutuisin loppuelämäni olemaan vain itsejeni kanssa.. hulluksi tulisin ja tappaisin itseni ennemmin tai myöhemmin.
Elinkelpoisuus olisi aika huonoa.
Kaikki olisi aina samaa paskaa ja mitään lohtua asiaan ei olisi. Joten jos kaikki olisivat samiksia, ei olemassa tarvitsisi olla kuin yksi joka kloonaisi aina itsensä uudelleen. Mihin hittoon tarvittaisiin kahdeksan miljardia samista?Varmistaa olemassa olo ja lajin jatkuvuus.
Biologiselta kannalta katsottuna elämällä ei ole muuta tarkoitusta. Anonyymi kirjoitti:
Varmistaa olemassa olo ja lajin jatkuvuus.
Biologiselta kannalta katsottuna elämällä ei ole muuta tarkoitusta.Lajihan ei varsinaisesti jatkuisi, vain lajin yksi yksilö. Jos kaikki olisi samiksia.
"Palsta antaa anteeksi"
Näin ajattelen jokaisen lähettämäni viestin jälkeen.
Minulla on myös kaksi profiilia.
Kun toinen niistä on lässyttänyt tarpeeksi, se pannaan jäähtymään ja varaprofiili astuu näyttämölle.
Näin säilyn pitkään raikkaana lukukokemuksena.
(Olen kertonut tästä järjestelystä kaikille, mutta vaikuttaa siltä, että kukaan ei sitä tiedä, eikä välitä tietää)Pikku-pirpana kirjoitti:
Höpsis. Jakomielisyytesi on sinulle suotu kunnia. Turhis ja Gattino.
😊Tämä jakomielisyys on yllättävän toimiva itseni kannalta.
Jos vaikka Turhis höläyttää jotain hävettävän tyhmää, Gattino jatkaa puhtaalta pöydältä.Gattino kirjoitti:
😊Tämä jakomielisyys on yllättävän toimiva itseni kannalta.
Jos vaikka Turhis höläyttää jotain hävettävän tyhmää, Gattino jatkaa puhtaalta pöydältä.No oli miten oli, tykkään kummiskin.
Olen joskus sinusta sanonutkin että olet vähän kuin saippuapala joka lipsahtaa käsistä.
Eli sinun kanssa on mukavaa rupatella niitä ja näitä, mutta ei sinusta oikein otetta saa.
Eikä tarvii saadakaan. Sikseen.
Olet asiallinen ja se on paljon se.
Tykkään sinusta. ❤️Pikku-pirpana kirjoitti:
No oli miten oli, tykkään kummiskin.
Olen joskus sinusta sanonutkin että olet vähän kuin saippuapala joka lipsahtaa käsistä.
Eli sinun kanssa on mukavaa rupatella niitä ja näitä, mutta ei sinusta oikein otetta saa.
Eikä tarvii saadakaan. Sikseen.
Olet asiallinen ja se on paljon se.
Tykkään sinusta. ❤️"...mutta ei sinusta oikein otetta saa"
Olen muuttumassa lihaksi (olipas raamatullinen vertaus).
Eli tuon itseäni esille enemmän ihmisenä.
Jostain syystä tarvitsen sitä.
Sinä olet läsnä sanojesi takana ja siksi niin rakastettava. ❤️Gattino kirjoitti:
"...mutta ei sinusta oikein otetta saa"
Olen muuttumassa lihaksi (olipas raamatullinen vertaus).
Eli tuon itseäni esille enemmän ihmisenä.
Jostain syystä tarvitsen sitä.
Sinä olet läsnä sanojesi takana ja siksi niin rakastettava. ❤️Jos noin on, että olet lihaistumassa.. (?) .. niin sehän on vain hyvä juttu.
Onneksi oomme erilaisia, kukaan muu kuin minä ei selviäisi minunlaisena. 😅
Eikä se ole edes liioittelua.- Anonyymi
Metso mm. voi todistaa väittees. ;)
-pulipuli
- Anonyymi
Usein toivon että kaikki olisivat yhtä fiksuja kuin minä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
No en minä tännekään tunne kuuluvani, mutta menköön nyt paremman puutteessa.
Sosiaalinen kanssakäynti on niin heikossa jamassa nykyään että toimikoon tämä vaatimaton yhteys korvikkeena toistaiseksi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai979469Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki754924Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.504619Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82388Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001586- 441424
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota541340Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.471269Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641262