En ole hoikka,en ole kaunis,mutta minulla on sydän paikallaan. En enää uskalla treffeille,kun olen saanut vittuilua painostani sekä muutenkin ulkonäöstäni.
Onko kukaan täydellinen
41
371
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos haluaa itseään suojella perempi yksin.
- AnonyymiUUSI
Niin. En nyt aio yrittää enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin. En nyt aio yrittää enää.
Jotenkin haluasin uskoa että tosi rakkaus ei ole pinnallista. Mutta ihmiset on hirveitä nykyään. Usko mennyt. Vaikka kyllähän oikeasti kaikenlaiset ihmiset pariutuu ja rakastuu. Ei se tarvi kun oikea henkilö tulee vastaan.
- AnonyymiUUSI
Or set the crossbow ar least better save than sorru yo
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin haluasin uskoa että tosi rakkaus ei ole pinnallista. Mutta ihmiset on hirveitä nykyään. Usko mennyt. Vaikka kyllähän oikeasti kaikenlaiset ihmiset pariutuu ja rakastuu. Ei se tarvi kun oikea henkilö tulee vastaan.
Onhan ne hirveitä. Hirveeks on menny arkkitehtuuri, työelänä ja rakkaus. Näitä mä yritän käsitellä tossa mun tulevassa näyttelyssäkin, mutta viimeksimainituun on pikkusen haastavaa löytää ajatusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Everybody is awful these days. It's enough to make anyone crazy.
- Joker
- AnonyymiUUSI
Ajatella! Meitä on paljon.
- AnonyymiUUSI
Mun tuttava on kans ruma.
- AnonyymiUUSI
Ok! Ja sinä olet täydellinen 🤝
- AnonyymiUUSI
Höpsistä sanon tähän. Rumaa ihmistä oo ikinä vielä nähnytkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä sanon tähän. Rumaa ihmistä oo ikinä vielä nähnytkään
Olen nähny moniakin tälläkin hetkellä suomella on niitä eduskunta täynnä
Ei, kukaan ei ole täydellinen. Olet todennäköisesti törmännyt pinnallisiin tyyppeihin.
En tiedä mitä kautta olet heidät treffiseuraksi pongannut, mutta eräässä deittisovelluksessa on ainakin melko raadollista.
Ehkä vanhanaikaiset keinot olisivat kaikkein paras tapa tutustua. Mene ja tiedä.
Itse ajattelin alkaa käymään salilla, niin siinä samalla saa molempia kehonvoimia, psyykkistä ja fyysistä. Ehkä sellainen huokuu ulospäin.
Noh, joka tapauksessa tsemppiä sinulle ja muista, että kaikki eivät keskity pelkkiin pinnallisiin seikkoihin. 💛🙏- AnonyymiUUSI
Kiitos ✌🏼♥️
- AnonyymiUUSI
No sinä et ainakaan muuhun osaa edes keskittyä kun pintaan mu jatka samaan malliin kun on niin loistavasti menny tähänkin asti
Anonyymi kirjoitti:
No sinä et ainakaan muuhun osaa edes keskittyä kun pintaan mu jatka samaan malliin kun on niin loistavasti menny tähänkin asti
Mielenkiintoinen näkökulma.
- AnonyymiUUSI
Ylijäämät jää yksin.
-aina löytynyt kumppani- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Olipa ilkeä kommentti.
Tosiasia
- AnonyymiUUSI
Tuli väärään paikkaan
- AnonyymiUUSI
Päälle ei pääse, sivulta ei yletä ja alle ei uskalla mennä.
Olisiko se syy?- AnonyymiUUSI
Miten ihmeen julmia ihmiset voi olla?
- AnonyymiUUSI
Samoin, et ole yksin. Tänään taas sain pettyä ja kuulla loukkauksia. Minut torjutaan aina ennemmin tai myöhemmin. En jaksa enää uskoa siihen, että minulle olisi joku joka arvostaa ja rakastaa. Tarkoitukseni on kai olla yksin.
- AnonyymiUUSI
en oikein usko että monillakaan ihmisillä on minkäänlaista tarkoitusta.
jotenkin kuin olisi erehdyksessä tänne joutunut.
toisilla taas tuntuu olevan tarkoitusta niitten muidenkin edestä.
- AnonyymiUUSI
Jollekin aina useimmille ei koskaan tärkeintä kai olisi kohdata sellainen ihminen joka osaa arvostaa sinua sinuna haluamatta mitään sussa muuttaa
https://youtube.com/shorts/MsWJXjAQeFc?si=P9eUXNB2XDgFoecO
Pitää olla jo parempaa tuuria matkassa kuin lottovoittajalla - AnonyymiUUSI
Voi ei. Vähemmän kauniskin voi olla ihan hyväluonteinen. Itse olen susiruma iso paskiainen. Jotkut ihailevat ja jotkut pelkäävät.
>simiti< - AnonyymiUUSI
ahdh -vauvan siittäjä mies ei ainakaan ivain täyraillämttreilla läylpi
- AnonyymiUUSI
Onko kukaan edes onnellinelikaan?
Onko kukaan täydellinen? Voiko täydellisyyttä olla olemassa missään muodossa? Insinööri on viisaampi kuin mikään, mutta tuskin muuten täydellinen.
En tiedä sitäkään voiko paikallaan olevalla sydämellä korvata mitään. Ja kertokaa yksikin ihminen, jolla ei ole sydän paikallaan. Mutta voimme ainakin todeta että huolesi on ilmaistu ja huolesi on kuultu.- AnonyymiUUSI
Jollekin voit olla lähes täydellinen, koska se joku kokee sinut niin. Älä noista haukkujista lannistu. Ovat tyhmiä ihmisiä suurine suineen räkimässä tyhmyyksiään ulos.
Ajattele niin ettei sellaiset edes ansaitse sinua elämäänsä. ❤️
Jasu - AnonyymiUUSI
joku näppylä siellä ja täällä alkaa ärsyttämään jos vielä suurenee ja niin nooh kuin tulivuorenpurkaikseksi joku näppylä..
,,mutta niin jotain niin itse ajatttelevia botteja... olen tuollaista koodia ei aivat jollain Python-koodilla, käytän c ja assembly yleensä.. - AnonyymiUUSI
Voi pahus. Ei rumia ihmisiä ole. On vain erinäköisiä. Itsehän olen uljas ja komea, enkä pidä ketään rumana. Korkeintaan itsetunto on alamaissa.
Kantsii muistaa, että aina voisi mennä huonomminkin.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Tietättekö mikä on säälittävin varas: TEOSTO on yrittää jopa rikollisin kiinoin varastaa toisten musiikkeja jotka "private"
- AnonyymiUUSI
Koetko naisena esiintyvä kekeä skeemaa tuottava äijäraasu keinottomuutta sen edessä millä metodeilla loukata naista? Aina niille vähä simppeleille tätä ulkonäköpuppua. Ulla Tee dropauttelee
- AnonyymiUUSI
paitsi joku Jeesus oli pahin raiskaaja jonka takia Jumla teiloitti hänet jlmalla tavalla risrillä
- AnonyymiUUSI
erilaisia tulkintoja voi olla esim.. kuin jeesus oli pahin syntinen ja Jumala kaikkivaltiaisuudessaan hirtti hänet...
Jeesus the raiskajaa - AnonyymiUUSI
Voitko kenties tehdä ulkonäöllesi jotakin muiden mielestä parempaan suuntaan?
Jos painoa on liian vähän niin lisää sitä, ja toisinpäin. Kerran se vain tarvitsee tehdä kun elintavat asettaa niin että paino pysyy.
Kukaan ei ole täydellinen, kun sitä kysyit. - AnonyymiUUSI
Ei kannata välittää…
- AnonyymiUUSI
On armottomia ihmisiä, jotka pitävät oikeutenaan puuttua painoon erityisesti.
Arvostelija voi olla nainen tai mies ja jos katsoisivat peiliin, niin sivullinen tuskin ihastuksesta pyörtyisi.
Ihminen näkee itsensä joko suht.koht. tai melko tavis.
Vilna - AnonyymiUUSI
niin vaikka kuinka yrittäisit olla mukava... vähän kuin toiselle kumarrat niin silloin toiselle puolelle pyllistät, samaan aikaan
- AnonyymiUUSI
Riittävän täydellisiä naisia on olemassa, BMI alle 19, ikä alle 19, täysin tatuoimaton, värjäämättömät pitkät hiukset, rei'ittämätön paitsi korvalävärit saa olla ja nännilävärit saa ottaa minun kunniaksi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sinä olet kaunis ja hyvä ja sopiva sille oikelle ihmiselle, kun se sattuu sinun kohdalle. Ei, tunteet perustu mihinkään ulkoiseen tekijään, sinunstakin löytyy ihan varmasti jollekkin ihmiselle se oikea, Jonka rakastaa ja tykkää sinua sellaisena kun olet, ei todelliisuus perustu mihinkään mallinukke maailmaan. Sinä olet ihan kaunis ja sopiva, kun se löytyy se henkilö joka on tarkoitettu sinulle juuri. Äläkä välitä noista sinun haukkujista, niillä itsellään on vain huono sisäinen olo. Ei,kukaan normaali ihminen hauku ketään, vaan on ystävällinen kaikille ihmisille. Jatka vain rohkeasti treffeillä käyntiä, kyllä sinä löydät vielä sen ihmisen jolla on oikeat tunteet sinuun. Olen surullinen puolestasi, jos joku kohtelee sinua noin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.813888Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j963275Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1172554Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1441657Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m761570Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä901503- 1041436
- 551113
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591111