Hän meni eri linja-autoon.
Tapasin äsken unelmieni naisen.
19
291
Vastaukset
Ens kerralla ota käyttöön plan b ja vaihda bussia. 😁
- Anonyymi
Itse kysyisin, että miksi meni eri? Jos itse voi vaikuttaa asiaan?
Anonyymi kirjoitti:
Itse kysyisin, että miksi meni eri? Jos itse voi vaikuttaa asiaan?
Olisko hoksannut asian liian myöhään? Jospa ap kertois meille. :)
- Anonyymi
niimpä niinjoku kkk-ihminen jos poliisi koputtaa ovea taikka vaikka herrjeesus niin avaa tulen puoliautomaattisella .45 suoraan oven läpi...
- Anonyymi
Young man, klansman. Black man. Eikö olisikin huvittavaa jos kkk:lla olisi salainen johtaja joka esiintyisi eri looseille aina kaapu päässään? Vitsi piilee siinä että joskus hän paljastaisikin oikean henkilöllisyytensä ja alta paljastuisi black man :D. Kenties Obama? Sivusta.
Anonyymi kirjoitti:
Young man, klansman. Black man. Eikö olisikin huvittavaa jos kkk:lla olisi salainen johtaja joka esiintyisi eri looseille aina kaapu päässään? Vitsi piilee siinä että joskus hän paljastaisikin oikean henkilöllisyytensä ja alta paljastuisi black man :D. Kenties Obama? Sivusta.
Minusta oli hauska kun mies pilaili että vetävän aikuisen pojan kanssa kkk asu päälle ja halloweenina ja mennä keppostelemaan naapuriin ei ole rasisti mutta ikäväkseen näitä pukuja ei löytynyt selkeästi niin pelottavaa asua ei saa pukea päälle.
- Anonyymi
tällöin poliisi oliai tukeutuja joku rikollinen jota vastaan suojautua ampumamalla järeällä kåäsiaseellekin tunkeutujaa eli rikollisti kohti ovn käpikin sitten
- Anonyymi
kaksi poliisia kuoli kun meniväy koputelemaan ilmqan mitään tuonarin antamaa jotain kogtiensintäön lupaakaan.
- Anonyymi
Aina ei voi voittaa...
Mulle tuli tästä mieleen se vanha sanonta: meitä on moneen junaan. Mitähän sekin tarkottanu? Mutta kai sen voi tähän soveltaa.
- Anonyymi
Eri taajamissa voi asua erilaista väkeä? Yhteiskunta luokkia jne.
- Anonyymi
Voi voi, harmien harmi, ku ei kuutamokeikka osunukka samaan osoitteeseen. Ehkä sitte vankivaunussa samaan vaunuun.
- Anonyymi
Tapasin hurmaavan naisen, auuu a, a. Hän sanoi mikäpä siinä, mutta juoksi nauraen pois...
- Anonyymi
Siinä naisessa oli kaikki
- Anonyymi
Voi sua reppanaa. Jäit lehdelle soitteleen. Sussa ei ollut ilmeisesti kaikki.
- Anonyymi
Kenes?
- Anonyymi
...ja enemmän...
- Anonyymi
Tuossa mietin todennäköisyyttä.
Mies ja nainen ovat samassa aika- ja tila ikkunassa.
Jos molemmat liikkuvat ikkunassa satunnaisesti, mahdolisuus, että he törmäävät toisiinsa on pienempi kuin jos vain toinen liikkuisi.
Tällä logiikalla miehen kannattaa pysähtyä ja odottaa, että oikea nainen tulee kohdalle.
Jos joku huomaa logiikassa virheen, valistakoon hän minua. - Anonyymi
Kerran menin eri lentskariin nätin naisen kanssa. Se vähän harmitti, kun välimatka kasvoi hirmuna.
Määränpäässä tosin tapasin kivan naisen. Menimme yhdessä jopa samalla bussiautolla.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13410834Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793570Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,902847Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.701474Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3161355Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?341339Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2531280Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1431255Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121206- 491160