Tapasin äsken unelmieni naisen.

Anonyymi-ap

Hän meni eri linja-autoon.

19

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ens kerralla ota käyttöön plan b ja vaihda bussia. 😁

• Anonyymi

Itse kysyisin, että miksi meni eri? Jos itse voi vaikuttaa asiaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kysyisin, että miksi meni eri? Jos itse voi vaikuttaa asiaan?

Olisko hoksannut asian liian myöhään? Jospa ap kertois meille. :)

• Anonyymi

niimpä niinjoku kkk-ihminen jos poliisi koputtaa ovea taikka vaikka herrjeesus niin avaa tulen puoliautomaattisella .45 suoraan oven läpi...

• Anonyymi

Young man, klansman. Black man. Eikö olisikin huvittavaa jos kkk:lla olisi salainen johtaja joka esiintyisi eri looseille aina kaapu päässään? Vitsi piilee siinä että joskus hän paljastaisikin oikean henkilöllisyytensä ja alta paljastuisi black man :D. Kenties Obama? Sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Young man, klansman. Black man. Eikö olisikin huvittavaa jos kkk:lla olisi salainen johtaja joka esiintyisi eri looseille aina kaapu päässään? Vitsi piilee siinä että joskus hän paljastaisikin oikean henkilöllisyytensä ja alta paljastuisi black man :D. Kenties Obama? Sivusta.

Minusta oli hauska kun mies pilaili että vetävän aikuisen pojan kanssa kkk asu päälle ja halloweenina ja mennä keppostelemaan naapuriin ei ole rasisti mutta ikäväkseen näitä pukuja ei löytynyt selkeästi niin pelottavaa asua ei saa pukea päälle.

• Anonyymi

tällöin poliisi oliai tukeutuja joku rikollinen jota vastaan suojautua ampumamalla järeällä kåäsiaseellekin tunkeutujaa eli rikollisti kohti ovn käpikin sitten

• Anonyymi

kaksi poliisia kuoli kun meniväy koputelemaan ilmqan mitään tuonarin antamaa jotain kogtiensintäön lupaakaan.

• Anonyymi

Aina ei voi voittaa...

• Mulle tuli tästä mieleen se vanha sanonta: meitä on moneen junaan. Mitähän sekin tarkottanu? Mutta kai sen voi tähän soveltaa.

• Anonyymi

Eri taajamissa voi asua erilaista väkeä? Yhteiskunta luokkia jne.

• Anonyymi

Voi voi, harmien harmi, ku ei kuutamokeikka osunukka samaan osoitteeseen. Ehkä sitte vankivaunussa samaan vaunuun.

• Anonyymi

Tapasin hurmaavan naisen, auuu a, a. Hän sanoi mikäpä siinä, mutta juoksi nauraen pois...

• Anonyymi

Siinä naisessa oli kaikki

• Anonyymi

Voi sua reppanaa. Jäit lehdelle soitteleen. Sussa ei ollut ilmeisesti kaikki.

• Anonyymi

Kenes?

• Anonyymi

...ja enemmän...

• Anonyymi

Tuossa mietin todennäköisyyttä.
      Mies ja nainen ovat samassa aika- ja tila ikkunassa.

Jos molemmat liikkuvat ikkunassa satunnaisesti, mahdolisuus, että he törmäävät toisiinsa on pienempi kuin jos vain toinen liikkuisi.

Tällä logiikalla miehen kannattaa pysähtyä ja odottaa, että oikea nainen tulee kohdalle.

Jos joku huomaa logiikassa virheen, valistakoon hän minua.

• Anonyymi

Kerran menin eri lentskariin nätin naisen kanssa. Se vähän harmitti, kun välimatka kasvoi hirmuna.
      Määränpäässä tosin tapasin kivan naisen. Menimme yhdessä jopa samalla bussiautolla.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6178
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1808
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1068
    Aihe